ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Θεσσαλονίκη «χτίζει» το τουριστικό της αφήγημα - Πυλώνες η γαστρονομία, ο πολιτισμός και η κρουαζιέρα (βίντεο, φωτ.)

Θετικά τα μηνύματα από τις προκρατήσεις για το 2023 - Ο απολογισμός των δράσεων του Οργανισμού Τουρισμού της πόλης πραγματοποιήθηκε από τη Βούλα Πατουλίδου

 09/02/2023 13:36

Η Θεσσαλονίκη «χτίζει» το τουριστικό της αφήγημα - Πυλώνες η γαστρονομία, ο πολιτισμός και η κρουαζιέρα (βίντεο, φωτ.)

Στέφανος Μαχτσίρας

Με αιχμές του τουριστικού δόρατος τις φυσικές ομορφιές, τα μνημεία, τον γαστρονομικό της πλούτο με πιστοποίηση μάλιστα…UNESCO και την κρουαζιέρα για την οποία υπάρχουν υψηλές βλέψεις, η Θεσσαλονίκη ρίχνεται και φέτος στην παγκόσμια τουριστική αρένα ελπίζοντας το 2023 να πετύχει την ολική επαναφορά στον τουριστικό χάρτη, εν μέσω βέβαια αυξημένων αβεβαιοτήτων διεθνώς.

Ο απολογισμός των δράσεων του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης τέθηκε επί τάπητος σε εκδήλωση του ΟΤΘ από την Αντιπεριφερειάρχη Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρο του Οργανισμού, Βούλα Πατουλίδου.

«Οι προκρατήσεις για τη Θεσσαλονίκη από την Αγγλία για το 2023 παρουσιάζουν σημαντική αύξηση έως και 40% όπως και από Ολλανδία και Ισραήλ ενώ αύριο έρχεται το πρώτο κρουαζιερόπλοιο», ανέφερε η κ.Πατουλίδου. Από Σερβία και Ρουμανία υπάρχουν αυξημένες προκρατήσεις ενώ στα ίδια επίπεδα με το 2022 κινείται η γερμανική αγορά.

325176854-1380401432696204-6248089377598553544-n.jpg


«Προσπαθούμε να καταστήσουμε την Θεσσαλονίκη μία σύγχρονη πολυπολιτισμική πόλη, η κρουαζιέρα έκλεισε το 2022 με 260% αύξηση. Ο απολογισμός μας για το 2022 ήταν ένας γεμάτος απολογισμός», υποστήριξε εκφράζοντας την συγκρατημένη αισιοδοξία της για τις προοπτικές του 2023.

Ο ΟΤΘ υλοποίησε σειρά δράσεων τρέχοντας διαφημιστικές εκστρατείες στο εξωτερικό για την τουριστική προβολή της πόλης, μεταξύ των οποίων, η Σερβία, το Ισραήλ, η Ιταλία, η Ισπανία, η Πολωνία, η Ολλανδία, η Κίνα και το Ηνωμένο Βασίλειο με τη Θεσσαλονίκη να… βολτάρει για 15 μέρες στα λεωφορεία του Λονδίνου εστιάζοντας στη γαστρονομία, το city break και την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων.

Ξεναγήσεις ξένων δημοσιογράφων, διάσημων σεφ και influencers, συμμετοχή σε πλήθος διεθνών εκθέσεων, στοχευμένες καμπάνιες σε ΜΜΕ διεθνούς εμβέλειας (National Geographic) και social media, παραγωγή video επιστρατεύτηκαν για να προβληθεί η πόλη με στόχο να κατακτήσει τις… καρδιές των τουριστών.

Η Βούλα Πατουλιδου αναφέρθηκε και στην τραγωδία με τον σεισμό στην Τουρκία αλλά και στις συγκινητικές προσπάθειες των διασωστών της ΕΜΑΚ που συνδράμουν για να βρεθούν αγνοούμενοι.

«Η Θεσσαλονίκη είναι πλέον ορατή στον τουριστικό χάρτη 12 μήνες το χρόνο, όλοι οι φορείς έχουμε συνταχθεί στην κοινή προσπάθεια προβολής της πόλης», σημείωσε μεταξύ άλλων ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας που έδωσε έμφαση στη γαστρονομία, τον πολιτισμό, τις προοπτικές της κριυαζιέρας και τα πεντάστερα ξενοδοχεία που ανοίγουν.

«Το brand Θεσσαλονίκη πλέον ακούγεται σε μέσα διεθνούς εμβέλειας όπως ο Guardian, κάποτε δεν μας υπολόγιζαν. Πιστεύω στην πόλη και τους ανθρώπους της, τίποτα σπό όλα αυτά δεν έγινε τυχαία, η πόλη έχει μπει για τα καλά στον τουριστικό χάρτη. Ξεπεράσαμε τα εμπόδια της πανδημίας, παλεύουμε με το ενεεγειακό κόστος, αναμένουμε και το 2023 να είναι μία καλή χρονιά για την πόλη», επεσήμανε.

«Στην περιοχή μόνο μας από τις ταινίες που γυρίστηκαν είχαμε 90.000 διανυκτερεύσεις, η Θεσσαλονίκη έχει ατελείωτες δυνατότητες», υποστήριξε μεταξύ άλλων σε διαδικτυακό του μήνυμα ο περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας.


 

«Οι προοπτικές και για το 2023 είναι εξαιρετικές για τη Θεσσαλονίκη», ανέφερε μεταξύ άλλων ο υπουργός τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας σε βιντεοσκοπημένο μήνυμά του.

Χαιρετισμούς στην εκδήλωση απηύθυναν η διευθύντρια του πρωθυπουργικού γραφείου στη Θεσσαλονίκη, Μαρία Αντωνίου και η βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ, Κατερίνα Νοτοπούλου.

Σχετικά Άρθρα

Με αιχμές του τουριστικού δόρατος τις φυσικές ομορφιές, τα μνημεία, τον γαστρονομικό της πλούτο με πιστοποίηση μάλιστα…UNESCO και την κρουαζιέρα για την οποία υπάρχουν υψηλές βλέψεις, η Θεσσαλονίκη ρίχνεται και φέτος στην παγκόσμια τουριστική αρένα ελπίζοντας το 2023 να πετύχει την ολική επαναφορά στον τουριστικό χάρτη, εν μέσω βέβαια αυξημένων αβεβαιοτήτων διεθνώς.

Ο απολογισμός των δράσεων του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης τέθηκε επί τάπητος σε εκδήλωση του ΟΤΘ από την Αντιπεριφερειάρχη Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρο του Οργανισμού, Βούλα Πατουλίδου.

«Οι προκρατήσεις για τη Θεσσαλονίκη από την Αγγλία για το 2023 παρουσιάζουν σημαντική αύξηση έως και 40% όπως και από Ολλανδία και Ισραήλ ενώ αύριο έρχεται το πρώτο κρουαζιερόπλοιο», ανέφερε η κ.Πατουλίδου. Από Σερβία και Ρουμανία υπάρχουν αυξημένες προκρατήσεις ενώ στα ίδια επίπεδα με το 2022 κινείται η γερμανική αγορά.

325176854-1380401432696204-6248089377598553544-n.jpg


«Προσπαθούμε να καταστήσουμε την Θεσσαλονίκη μία σύγχρονη πολυπολιτισμική πόλη, η κρουαζιέρα έκλεισε το 2022 με 260% αύξηση. Ο απολογισμός μας για το 2022 ήταν ένας γεμάτος απολογισμός», υποστήριξε εκφράζοντας την συγκρατημένη αισιοδοξία της για τις προοπτικές του 2023.

Ο ΟΤΘ υλοποίησε σειρά δράσεων τρέχοντας διαφημιστικές εκστρατείες στο εξωτερικό για την τουριστική προβολή της πόλης, μεταξύ των οποίων, η Σερβία, το Ισραήλ, η Ιταλία, η Ισπανία, η Πολωνία, η Ολλανδία, η Κίνα και το Ηνωμένο Βασίλειο με τη Θεσσαλονίκη να… βολτάρει για 15 μέρες στα λεωφορεία του Λονδίνου εστιάζοντας στη γαστρονομία, το city break και την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων.

Ξεναγήσεις ξένων δημοσιογράφων, διάσημων σεφ και influencers, συμμετοχή σε πλήθος διεθνών εκθέσεων, στοχευμένες καμπάνιες σε ΜΜΕ διεθνούς εμβέλειας (National Geographic) και social media, παραγωγή video επιστρατεύτηκαν για να προβληθεί η πόλη με στόχο να κατακτήσει τις… καρδιές των τουριστών.

Η Βούλα Πατουλιδου αναφέρθηκε και στην τραγωδία με τον σεισμό στην Τουρκία αλλά και στις συγκινητικές προσπάθειες των διασωστών της ΕΜΑΚ που συνδράμουν για να βρεθούν αγνοούμενοι.

«Η Θεσσαλονίκη είναι πλέον ορατή στον τουριστικό χάρτη 12 μήνες το χρόνο, όλοι οι φορείς έχουμε συνταχθεί στην κοινή προσπάθεια προβολής της πόλης», σημείωσε μεταξύ άλλων ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας που έδωσε έμφαση στη γαστρονομία, τον πολιτισμό, τις προοπτικές της κριυαζιέρας και τα πεντάστερα ξενοδοχεία που ανοίγουν.

«Το brand Θεσσαλονίκη πλέον ακούγεται σε μέσα διεθνούς εμβέλειας όπως ο Guardian, κάποτε δεν μας υπολόγιζαν. Πιστεύω στην πόλη και τους ανθρώπους της, τίποτα σπό όλα αυτά δεν έγινε τυχαία, η πόλη έχει μπει για τα καλά στον τουριστικό χάρτη. Ξεπεράσαμε τα εμπόδια της πανδημίας, παλεύουμε με το ενεεγειακό κόστος, αναμένουμε και το 2023 να είναι μία καλή χρονιά για την πόλη», επεσήμανε.

«Στην περιοχή μόνο μας από τις ταινίες που γυρίστηκαν είχαμε 90.000 διανυκτερεύσεις, η Θεσσαλονίκη έχει ατελείωτες δυνατότητες», υποστήριξε μεταξύ άλλων σε διαδικτυακό του μήνυμα ο περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας.


 

«Οι προοπτικές και για το 2023 είναι εξαιρετικές για τη Θεσσαλονίκη», ανέφερε μεταξύ άλλων ο υπουργός τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας σε βιντεοσκοπημένο μήνυμά του.

Χαιρετισμούς στην εκδήλωση απηύθυναν η διευθύντρια του πρωθυπουργικού γραφείου στη Θεσσαλονίκη, Μαρία Αντωνίου και η βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ, Κατερίνα Νοτοπούλου.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία