ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

H... φανταστική υποψήφια στη Θεσσαλονίκη που την ψάχνουν όλοι (Βίντεο & Φωτ.)

Ένα «πείραμα» που αποδεικνύει πως ο κόσμος στα social media δεν ψάχνει πίσω από όσα του δείχνουν

 26/05/2019 13:15

H... φανταστική υποψήφια στη Θεσσαλονίκη που την ψάχνουν όλοι (Βίντεο & Φωτ.)

Θεολόγος Ηλιού

Βγαίνει από κάδους, καθαρίζει λεωφορεία του ΟΑΣΘ, ντύνεται υπερήρωας και… πεθαίνει για την ψήφο σου. Πρόκειται για την Φαίη Κ. Ολυμπίου που έχει μια από τις καλύτερες προεκλογικές καμπάνιες, με σύνθημα «ΟΛΥ για την πόλη».

Το όνομα της, προφανώς, δεν είναι τυχαίο και θα καταλάβετε τους λόγους. Στόχος της είναι να προβληματίσει αλλά και να προκαλέσει το ενδιαφέρον, καθώς δεν κρύβει ότι φτάνει στην υπερβολή για να την προσέξουν, όπως και άλλοι υποψήφιοι.

oly3.png

Η Φαίη Κ. Ολυμπίου, δέχεται αμέτρητα μηνύματα στην σελίδα της στο Facebook, με τους πολίτες να την υπερασπίζονται και να την συγχαίρουν για την καμπάνια της. Ωστόσο, μόνο από το όνομα της, φαίνεται πως κάτι δεν πάει καλά. Η Φαίη Κ., μπορεί να διαβαστεί και ως «φέικ», καθώς η Φαίη δεν υπάρχει, αλλά είναι ένα δημιούργημα της εταιρείας Vitamin, που ασχολείται με το digital design.

Πως εμπνεύστηκαν την Φαίη

«Η Φαίη Κ. Ολυμπίου είναι μια μέση Ελληνίδα νοικοκυρά, για αυτό έχει και ένα συνηθισμένο επίθετο και όχι κάτι πιο ιδιαίτερο που να έχει δόση από ελίτ» αναφέρει για την προσωπικότητα της φανταστικής υποψήφιας, η account manager της εταιρείας, Μαίρη Σπαθάρη. Ως ηλικία της Φαίης έχουν ορίσει τα 35 έτη, ωστόσο η γυναίκα που υποδύεται την υποψήφια, είναι πολύ μικρότερη ηλικιακά. «Η ΟΛΥ είναι μια γυναίκα εργαζόμενη που φροντίζει το σπίτι της και έχει ένα φινετσάτο ντύσιμο. Θεωρούμε ότι αυτό το προφίλ χαρακτηρίζει το φαινόμενο με τους πολλούς υποψηφίους που κάθονται στο καναπέ τους, βλέπουν ειδήσεις και λένε «γιατί να αλλάξει την πόλη ο Ψωμιάδης, και όχι εγώ» σημειώνει η κ. Σπαθάρη.

ly2.png

Η καμπάνια ξεκίνησε αφενός για να προβληθεί η εταιρεία, αλλά επιλέχθηκε η συγκεκριμένη ιδέα για να διακωμωδήσουν τα όσα γίνονται στην προεκλογική περίοδο με τους χιλιάδες υποψηφίους. «Είδαμε την ανάγκη του κάθε Θεσσαλονικιού να κατέβει στις εκλογές, να πει τις θέσεις του και να δηλώσει όσες αλλαγές θα κάνει. Έτσι σκεφτήκαμε ότι είναι η τέλεια αφορμή για αναμειχθούμε στο πλήθος των αναρτήσεων των υποψηφίων, να περάσουμε το δικό μας μήνυμα και να διακωμωδήσουμε το φαινόμενο» εξηγεί η account manager της Vitamin.  

Πέφτει στην «παγίδα» ο κόσμος

Αν και η πραγματική «Φαίη» απέχει αρκετά εμφανισιακά από την υποψήφια, υπάρχουν αρκετοί που την αναγνωρίζουν στον δρόμο και την σταματούν να της μιλήσουν. «Είναι πολλοί που πιστεύουν ότι υπάρχει η Φαίη Κ. Ολυμπίου και διαπιστώνουμε δυστυχώς πως το κοινό στο digital κόσμο δεν διαβάζει τα στοιχεία» επισημαίνει η κ. Σπαθάρη, που μας ενημερώνει ότι είναι πολλοί αυτοί που στέλνουν μηνύματα και γράφουν «θα σε στηρίξω ή μακάρι να ψήφιζα Θεσσαλονίκη για να σε ψηφίσω». Ωστόσο, σε καμία ανάρτηση δεν αναγράφεται αν η Φαίη Κ. Ολυμπίου κατεβαίνει για δήμαρχος ή δημοτική σύμβουλος αλλά ούτε αν κατεβαίνει στον δήμο Θεσσαλονίκης. «Σε όλες μας τις αναρτήσεις λεμέ ότι είναι «φεικ» η καμπάνια. Όμως ο κόσμος δεν βλέπει πίσω από τα πρώτα στοιχεία, δεν πατάει κλικ στην ιστοσελίδα για να καταλάβει πραγματικά τι γίνεται. Βλέπει μια εικόνα και κρίνει. Δεχόμαστε αρκετά μηνύματα, που επικροτούν την ΟΛΥ, γιατί δεν αντιλαμβάνονται πως  η υποψήφια δεν υπάρχει, κατανοούν ότι απλά τρολάρει όλους τους υπόλοιπους».

oly4.jpg

Τα θέματα της πόλης

Στο στόχαστρο της καμπάνιας είναι αρκετά ζητήματα που απασχολούν και ταλαιπωρούν τους Θεσσαλονικείς, όπως ο ΟΑΣΘ και η καθαριότητα. Είναι χαρακτηριστικό το βίντεο με σύνθημα «η υποψήφια που καθαρίζει τον Ο.Α.Σ.Θ στην πόλη», όπου η ΟΛΥ καθαρίζει λεωφορεία του ΟΑΣΘ, ενώ σε άλλο βίντεο η υποψήφια βγαίνει από κάδους και πετάει τα σκουπίδια σε πολίτη, επειδή δεν κάνει ανακύκλωση. Επίσης, ασχολείται με την έλλειψη δημόσιου χώρου, το ζήτημα του παρκινγκ, της κυκλοφορίας και του πρασίνου.

Όμως δεν λείπουν και οι καυστικές αναρτήσεις για υποψήφιους δημάρχους. «Ξεχάστε τον Ζορό, η πόλη μας έχει κι άλλους ήρωες» είναι η λεζάντα στην φωτογραφία της ΟΛΥ που είναι ντυμένη σουπερ ήρωας και προφανώς αναφέρεται στον Παναγιώτη Ψωμιάδη. «Στο στόχαστρο μας μπαίνει οτιδήποτε ακραίο έχουμε δει και βάζουμε ως στόχο να το κάνουμε ακόμα πιο ακραίο. Πιστεύουμε πως όλοι οι υποψήφιοι κάνουν διαγωνισμό ποιος θα προκαλέσει περισσότερο και όχι ποιος θα μιλήσει στην λογική των πολιτών» αναφέρει η Μαίρη Σπαθάρη.

oly5.jpg

Σίγουρα δεν θα την βρείτε σήμερα την Φαίη Κ. Ολυμπίου σε κάποιο ψηφοδέλτιο, αλλά ήδη ετοιμάζει την καμπάνια της για τον δεύτερο γύρο της επόμενης Κυριακής!

Βγαίνει από κάδους, καθαρίζει λεωφορεία του ΟΑΣΘ, ντύνεται υπερήρωας και… πεθαίνει για την ψήφο σου. Πρόκειται για την Φαίη Κ. Ολυμπίου που έχει μια από τις καλύτερες προεκλογικές καμπάνιες, με σύνθημα «ΟΛΥ για την πόλη».

Το όνομα της, προφανώς, δεν είναι τυχαίο και θα καταλάβετε τους λόγους. Στόχος της είναι να προβληματίσει αλλά και να προκαλέσει το ενδιαφέρον, καθώς δεν κρύβει ότι φτάνει στην υπερβολή για να την προσέξουν, όπως και άλλοι υποψήφιοι.

oly3.png

Η Φαίη Κ. Ολυμπίου, δέχεται αμέτρητα μηνύματα στην σελίδα της στο Facebook, με τους πολίτες να την υπερασπίζονται και να την συγχαίρουν για την καμπάνια της. Ωστόσο, μόνο από το όνομα της, φαίνεται πως κάτι δεν πάει καλά. Η Φαίη Κ., μπορεί να διαβαστεί και ως «φέικ», καθώς η Φαίη δεν υπάρχει, αλλά είναι ένα δημιούργημα της εταιρείας Vitamin, που ασχολείται με το digital design.

Πως εμπνεύστηκαν την Φαίη

«Η Φαίη Κ. Ολυμπίου είναι μια μέση Ελληνίδα νοικοκυρά, για αυτό έχει και ένα συνηθισμένο επίθετο και όχι κάτι πιο ιδιαίτερο που να έχει δόση από ελίτ» αναφέρει για την προσωπικότητα της φανταστικής υποψήφιας, η account manager της εταιρείας, Μαίρη Σπαθάρη. Ως ηλικία της Φαίης έχουν ορίσει τα 35 έτη, ωστόσο η γυναίκα που υποδύεται την υποψήφια, είναι πολύ μικρότερη ηλικιακά. «Η ΟΛΥ είναι μια γυναίκα εργαζόμενη που φροντίζει το σπίτι της και έχει ένα φινετσάτο ντύσιμο. Θεωρούμε ότι αυτό το προφίλ χαρακτηρίζει το φαινόμενο με τους πολλούς υποψηφίους που κάθονται στο καναπέ τους, βλέπουν ειδήσεις και λένε «γιατί να αλλάξει την πόλη ο Ψωμιάδης, και όχι εγώ» σημειώνει η κ. Σπαθάρη.

ly2.png

Η καμπάνια ξεκίνησε αφενός για να προβληθεί η εταιρεία, αλλά επιλέχθηκε η συγκεκριμένη ιδέα για να διακωμωδήσουν τα όσα γίνονται στην προεκλογική περίοδο με τους χιλιάδες υποψηφίους. «Είδαμε την ανάγκη του κάθε Θεσσαλονικιού να κατέβει στις εκλογές, να πει τις θέσεις του και να δηλώσει όσες αλλαγές θα κάνει. Έτσι σκεφτήκαμε ότι είναι η τέλεια αφορμή για αναμειχθούμε στο πλήθος των αναρτήσεων των υποψηφίων, να περάσουμε το δικό μας μήνυμα και να διακωμωδήσουμε το φαινόμενο» εξηγεί η account manager της Vitamin.  

Πέφτει στην «παγίδα» ο κόσμος

Αν και η πραγματική «Φαίη» απέχει αρκετά εμφανισιακά από την υποψήφια, υπάρχουν αρκετοί που την αναγνωρίζουν στον δρόμο και την σταματούν να της μιλήσουν. «Είναι πολλοί που πιστεύουν ότι υπάρχει η Φαίη Κ. Ολυμπίου και διαπιστώνουμε δυστυχώς πως το κοινό στο digital κόσμο δεν διαβάζει τα στοιχεία» επισημαίνει η κ. Σπαθάρη, που μας ενημερώνει ότι είναι πολλοί αυτοί που στέλνουν μηνύματα και γράφουν «θα σε στηρίξω ή μακάρι να ψήφιζα Θεσσαλονίκη για να σε ψηφίσω». Ωστόσο, σε καμία ανάρτηση δεν αναγράφεται αν η Φαίη Κ. Ολυμπίου κατεβαίνει για δήμαρχος ή δημοτική σύμβουλος αλλά ούτε αν κατεβαίνει στον δήμο Θεσσαλονίκης. «Σε όλες μας τις αναρτήσεις λεμέ ότι είναι «φεικ» η καμπάνια. Όμως ο κόσμος δεν βλέπει πίσω από τα πρώτα στοιχεία, δεν πατάει κλικ στην ιστοσελίδα για να καταλάβει πραγματικά τι γίνεται. Βλέπει μια εικόνα και κρίνει. Δεχόμαστε αρκετά μηνύματα, που επικροτούν την ΟΛΥ, γιατί δεν αντιλαμβάνονται πως  η υποψήφια δεν υπάρχει, κατανοούν ότι απλά τρολάρει όλους τους υπόλοιπους».

oly4.jpg

Τα θέματα της πόλης

Στο στόχαστρο της καμπάνιας είναι αρκετά ζητήματα που απασχολούν και ταλαιπωρούν τους Θεσσαλονικείς, όπως ο ΟΑΣΘ και η καθαριότητα. Είναι χαρακτηριστικό το βίντεο με σύνθημα «η υποψήφια που καθαρίζει τον Ο.Α.Σ.Θ στην πόλη», όπου η ΟΛΥ καθαρίζει λεωφορεία του ΟΑΣΘ, ενώ σε άλλο βίντεο η υποψήφια βγαίνει από κάδους και πετάει τα σκουπίδια σε πολίτη, επειδή δεν κάνει ανακύκλωση. Επίσης, ασχολείται με την έλλειψη δημόσιου χώρου, το ζήτημα του παρκινγκ, της κυκλοφορίας και του πρασίνου.

Όμως δεν λείπουν και οι καυστικές αναρτήσεις για υποψήφιους δημάρχους. «Ξεχάστε τον Ζορό, η πόλη μας έχει κι άλλους ήρωες» είναι η λεζάντα στην φωτογραφία της ΟΛΥ που είναι ντυμένη σουπερ ήρωας και προφανώς αναφέρεται στον Παναγιώτη Ψωμιάδη. «Στο στόχαστρο μας μπαίνει οτιδήποτε ακραίο έχουμε δει και βάζουμε ως στόχο να το κάνουμε ακόμα πιο ακραίο. Πιστεύουμε πως όλοι οι υποψήφιοι κάνουν διαγωνισμό ποιος θα προκαλέσει περισσότερο και όχι ποιος θα μιλήσει στην λογική των πολιτών» αναφέρει η Μαίρη Σπαθάρη.

oly5.jpg

Σίγουρα δεν θα την βρείτε σήμερα την Φαίη Κ. Ολυμπίου σε κάποιο ψηφοδέλτιο, αλλά ήδη ετοιμάζει την καμπάνια της για τον δεύτερο γύρο της επόμενης Κυριακής!

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία