SUCCESS STORIES

Goldline International ΑΕ: Ηγετική θέση στο χονδρικό εμπόριο στην ελληνική αγορά

Η εταιρεία σχεδιάζει την υλοποίηση επένδυσης ύψους 3 εκατ. ευρώ που αφορά στην κατασκευή μεγάλου logistic center

 31/05/2023 09:00

Goldline International ΑΕ: Ηγετική θέση στο χονδρικό εμπόριο στην ελληνική αγορά

Της Μπέττυς Κυριακίδου

Η ιστορία της Goldline International A.E ξεκινά κάπου στο 1962 από ένα μικρό παντοπωλείο στη Ν. Μεσημβρία Θεσσαλονίκης. Σήμερα αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιχειρήσεις χονδρικού εμπορίου τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή αγορά.

Ειδικότερα, δραστηριοποιείται στις εισαγωγές και εξαγωγές επώνυμων καλλυντικών, ειδών περιποίησης, καθαριστικών, αναψυκτικών και συσκευασμένων τροφίμων, καθώς και χημικών προσαναμμάτων, ενώ έχει παρουσία σε περισσότερες από 45 χώρες.

Με τζίρο που το 2022 ξεπέρασε τα 18 εκατ. ευρώ, συνεχίζει να παρουσιάζει και στην τρέχουσα χρήση ρυθμό αύξησης τζίρου πάνω από 20%.

Όπως επισημαίνει ο ιδρυτής και κύριος μέτοχος της Goldline International, Βασίλειος Χρυσόπουλος, η αξιοπιστία, η ποιότητα και οι ανταγωνιστικές τιμές είναι το τρίπτυχο πάνω στο οποίο βασίζεται η διαχρονική επιτυχία της εταιρείας.

«Έχοντας πάντα ως γνώμονα την ποιότητα και την πώληση διεθνώς αναγνωρισμένων brands, δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στις διαπροσωπικές σχέσεις και στην ικανοποίηση των αναγκών κάθε πελάτη μας. Για ακριβώς αυτόν τον λόγο, διαθέτουμε ισχυρές και πολυετείς σχέσεις τόσο με τους πελάτες μας όσο και με τους συνεργάτες μας», διευκρινίζει ο κ. Χρυσόπουλος.

Τα σημεία σταθμοί στην ιστορία της GoldLine

goldline-international-ae2.jpg

Το 1962 ο Χρυσός Χρυσόπουλος ιδρύει το πρώτο του παντοπωλείο στη Νέα Μεσημβρία.

Το 1979 «περνάει» στα χέρια του γιου του, Βασίλειου Χρυσόπουλου και σημερινού κύριου μέτοχου της εταιρείας, ο οποίος εξελίσσει τη μικρή επιχείρηση, σε ατομική εταιρεία με αντικείμενο το χονδρικό εμπόριο.

Το 1997 αλλάζει εταιρική μορφή. Από ατομική επιχείρηση μετατρέπεται σε Ομόρρυθμη εταιρεία και αποκτά την επωνυμία «Αναστασία Χρυσοπούλου & ΣΙΑ ΟΕ». Στην συνέχεια το 2016 μετατρέπεται σε ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία Goldline International ΑΕ, η οποία παραπέμπει εννοιολογικά στο επώνυμο της οικογένειας Χρυσόπουλου.

Η εταιρεία έκτοτε επεκτείνεται συνεχώς και διαγράφει αδιάλειπτα αναπτυσσόμενη πορεία, χάρη στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων της, στην αμεσότητα όσον αφορά στην εξυπηρέτηση των πελατών της, στην αξιοπιστία της, αλλά και στις ανταγωνιστικές τιμές της.

Τα ιδιόκτητα γραφεία της εταιρείας, καθώς και οι αποθήκες ξεπερνούν σε έκταση τα 5.000 τετραγωνικά μέτρα και βρίσκονται σήμερα στη Βιομηχανική Περιοχή της Σίνδου, στη Θεσσαλονίκη.

goldline-international-ae3.jpg

Το 2019 ο κ. Χρυσόπουλος αναθέτει τη διοίκηση της εταιρείας στην επόμενη γενιά της οικογένειας, δημιουργώντας γερές βάσεις για την επέκταση και τη μελλοντική ανοδική πορεία της εταιρείας. Πλέον, τη διοίκηση της GoldLine ασκούν οι:

  • Νina Paskhalidu Πρόεδρος του ΔΣ και Διευθύνουσα Σύμβουλος
  • Αναστασία Χρυσοπούλου, Α’ Αντιπρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος
  • Αλέξανδρος Χρυσόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος
  • Άγγελος Χρυσόπουλος, Β’ Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου
goldline-international-ae4.jpg
goldline-international-ae5.jpg
goldline-international-ae6.jpg
goldline-international-ae7.jpg

Με κορυφαία brands στο portfolio της

Η GoldLine σήμερα εμπορεύεται κορυφαία brands των μεγαλύτερων πολυεθνικών οίκων, όπως της L’Oréal, της Procter & Gamble, της Henkel, της Unilever, της Johnson & Johnson, της Beiersdorf, της Colgate, της Palmolive κ.ά., ενώ εξάγει τα προϊόντα της σε 45 χώρες. Παράλληλα, έχει συνεχή (από το 2018) δυναμική παρουσία σε διεθνείς εκθέσεις ως εκθέτης.

goldline-international-ae8.jpg

Είναι αντιπρόσωπος εργοστασίων παραγωγής χημικών προσαναμμάτων και προϊόντων barbeque, ενώ έχει στην κατοχή της περισσότερα από 13 Private Label προϊόντα που διαθέτει στην Ελλάδα, στην Κύπρο και στα Βαλκάνια. Απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματικούς κλάδους HORECA, σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ, σε επιχειρήσεις χονδρικού εμπορίου, καθώς και σε συνεταιρισμούς.

goldline-international-ae9.jpg

Νέες αγορές

Η Goldline στοχεύει στη διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών της, στον εμπλουτισμό της γκάμας της με νέα, επώνυμα προϊόντα, στη σύναψη νέων συνεργασιών, καθώς και στο άνοιγμά της σε νέες αγορές. Ειδικότερα, στα σχέδιά της είναι η εμπορία προϊόντων τροφίμων και ποτών, ενώ από την αρχή του έτους προχωρά στην ανανέωση του στόλου των εταιρικών οχημάτων της με μοντέλα τεχνολογίας μειωμένης κατανάλωσης καυσίμων (ηλεκτρικά και υβριδικά).

Σύμφωνα με τη διοίκηση της GoldLine International, η δύναμη της εταιρείας είναι οι άνθρωποί της. Στόχος της είναι η συνεχής ανάπτυξή της, έχοντας όμως πάντα στο επίκεντρο τον άνθρωπο: τον πελάτη, τον συνεργάτη, τον εργαζόμενο. «Όραμά μας είναι να βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας, ώστε να τους παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και προϊόντα στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς», τονίζει ο κ. Χρυσόπουλος.

Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η GoldLine International πραγματοποιεί δωρεές στην Εκκλησία για τη στήριξη του θεσμού του κοινωνικού παντοπωλείου και κατ’ επέκταση τη στήριξη των ευπαθών κοινωνικά και οικονομικά ομάδων.

Την ίδια στιγμή, αναλαμβάνει ενεργό ρόλο και στον χώρο του αθλητισμού, καθώς στέκεται στο πλευρό των Ελλήνων νέων αθλητών, που αγωνίζονται με συνέπεια και ήθος, σε όλα τα στάδια της δύσκολης περιόδου της προετοιμασίας τους, πιστεύοντας στη μεγάλη δυναμική του ελληνικού αθλητισμού για διεθνείς επιτυχίες και διακρίσεις. Ειδικότερα, στέκεται έμπρακτα δίπλα στη νεαρή αθλήτρια Δέσποινα Θεοδωρακοπούλου GRE 1685, αθλήτρια του Ο.Φ.Θ. Ομίλου Φίλων Θαλάσσης και μέλους της Εθνικής ομάδας με χορηγία ενός σκάφους Optimist με τον εξοπλισμό της εταιρείας WINNER. Η GoldLine International ενθαρρύνει το αγωνιστικό πνεύμα και δίνει έμπρακτα το παρών σε αθλητικές διοργανώσεις.

goldline-international-ae10.jpg











Της Μπέττυς Κυριακίδου

Η ιστορία της Goldline International A.E ξεκινά κάπου στο 1962 από ένα μικρό παντοπωλείο στη Ν. Μεσημβρία Θεσσαλονίκης. Σήμερα αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιχειρήσεις χονδρικού εμπορίου τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή αγορά.

Ειδικότερα, δραστηριοποιείται στις εισαγωγές και εξαγωγές επώνυμων καλλυντικών, ειδών περιποίησης, καθαριστικών, αναψυκτικών και συσκευασμένων τροφίμων, καθώς και χημικών προσαναμμάτων, ενώ έχει παρουσία σε περισσότερες από 45 χώρες.

Με τζίρο που το 2022 ξεπέρασε τα 18 εκατ. ευρώ, συνεχίζει να παρουσιάζει και στην τρέχουσα χρήση ρυθμό αύξησης τζίρου πάνω από 20%.

Όπως επισημαίνει ο ιδρυτής και κύριος μέτοχος της Goldline International, Βασίλειος Χρυσόπουλος, η αξιοπιστία, η ποιότητα και οι ανταγωνιστικές τιμές είναι το τρίπτυχο πάνω στο οποίο βασίζεται η διαχρονική επιτυχία της εταιρείας.

«Έχοντας πάντα ως γνώμονα την ποιότητα και την πώληση διεθνώς αναγνωρισμένων brands, δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στις διαπροσωπικές σχέσεις και στην ικανοποίηση των αναγκών κάθε πελάτη μας. Για ακριβώς αυτόν τον λόγο, διαθέτουμε ισχυρές και πολυετείς σχέσεις τόσο με τους πελάτες μας όσο και με τους συνεργάτες μας», διευκρινίζει ο κ. Χρυσόπουλος.

Τα σημεία σταθμοί στην ιστορία της GoldLine

goldline-international-ae2.jpg

Το 1962 ο Χρυσός Χρυσόπουλος ιδρύει το πρώτο του παντοπωλείο στη Νέα Μεσημβρία.

Το 1979 «περνάει» στα χέρια του γιου του, Βασίλειου Χρυσόπουλου και σημερινού κύριου μέτοχου της εταιρείας, ο οποίος εξελίσσει τη μικρή επιχείρηση, σε ατομική εταιρεία με αντικείμενο το χονδρικό εμπόριο.

Το 1997 αλλάζει εταιρική μορφή. Από ατομική επιχείρηση μετατρέπεται σε Ομόρρυθμη εταιρεία και αποκτά την επωνυμία «Αναστασία Χρυσοπούλου & ΣΙΑ ΟΕ». Στην συνέχεια το 2016 μετατρέπεται σε ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία Goldline International ΑΕ, η οποία παραπέμπει εννοιολογικά στο επώνυμο της οικογένειας Χρυσόπουλου.

Η εταιρεία έκτοτε επεκτείνεται συνεχώς και διαγράφει αδιάλειπτα αναπτυσσόμενη πορεία, χάρη στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων της, στην αμεσότητα όσον αφορά στην εξυπηρέτηση των πελατών της, στην αξιοπιστία της, αλλά και στις ανταγωνιστικές τιμές της.

Τα ιδιόκτητα γραφεία της εταιρείας, καθώς και οι αποθήκες ξεπερνούν σε έκταση τα 5.000 τετραγωνικά μέτρα και βρίσκονται σήμερα στη Βιομηχανική Περιοχή της Σίνδου, στη Θεσσαλονίκη.

goldline-international-ae3.jpg

Το 2019 ο κ. Χρυσόπουλος αναθέτει τη διοίκηση της εταιρείας στην επόμενη γενιά της οικογένειας, δημιουργώντας γερές βάσεις για την επέκταση και τη μελλοντική ανοδική πορεία της εταιρείας. Πλέον, τη διοίκηση της GoldLine ασκούν οι:

  • Νina Paskhalidu Πρόεδρος του ΔΣ και Διευθύνουσα Σύμβουλος
  • Αναστασία Χρυσοπούλου, Α’ Αντιπρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος
  • Αλέξανδρος Χρυσόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος
  • Άγγελος Χρυσόπουλος, Β’ Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου
goldline-international-ae4.jpg
goldline-international-ae5.jpg
goldline-international-ae6.jpg
goldline-international-ae7.jpg

Με κορυφαία brands στο portfolio της

Η GoldLine σήμερα εμπορεύεται κορυφαία brands των μεγαλύτερων πολυεθνικών οίκων, όπως της L’Oréal, της Procter & Gamble, της Henkel, της Unilever, της Johnson & Johnson, της Beiersdorf, της Colgate, της Palmolive κ.ά., ενώ εξάγει τα προϊόντα της σε 45 χώρες. Παράλληλα, έχει συνεχή (από το 2018) δυναμική παρουσία σε διεθνείς εκθέσεις ως εκθέτης.

goldline-international-ae8.jpg

Είναι αντιπρόσωπος εργοστασίων παραγωγής χημικών προσαναμμάτων και προϊόντων barbeque, ενώ έχει στην κατοχή της περισσότερα από 13 Private Label προϊόντα που διαθέτει στην Ελλάδα, στην Κύπρο και στα Βαλκάνια. Απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματικούς κλάδους HORECA, σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ, σε επιχειρήσεις χονδρικού εμπορίου, καθώς και σε συνεταιρισμούς.

goldline-international-ae9.jpg

Νέες αγορές

Η Goldline στοχεύει στη διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών της, στον εμπλουτισμό της γκάμας της με νέα, επώνυμα προϊόντα, στη σύναψη νέων συνεργασιών, καθώς και στο άνοιγμά της σε νέες αγορές. Ειδικότερα, στα σχέδιά της είναι η εμπορία προϊόντων τροφίμων και ποτών, ενώ από την αρχή του έτους προχωρά στην ανανέωση του στόλου των εταιρικών οχημάτων της με μοντέλα τεχνολογίας μειωμένης κατανάλωσης καυσίμων (ηλεκτρικά και υβριδικά).

Σύμφωνα με τη διοίκηση της GoldLine International, η δύναμη της εταιρείας είναι οι άνθρωποί της. Στόχος της είναι η συνεχής ανάπτυξή της, έχοντας όμως πάντα στο επίκεντρο τον άνθρωπο: τον πελάτη, τον συνεργάτη, τον εργαζόμενο. «Όραμά μας είναι να βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας, ώστε να τους παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και προϊόντα στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς», τονίζει ο κ. Χρυσόπουλος.

Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η GoldLine International πραγματοποιεί δωρεές στην Εκκλησία για τη στήριξη του θεσμού του κοινωνικού παντοπωλείου και κατ’ επέκταση τη στήριξη των ευπαθών κοινωνικά και οικονομικά ομάδων.

Την ίδια στιγμή, αναλαμβάνει ενεργό ρόλο και στον χώρο του αθλητισμού, καθώς στέκεται στο πλευρό των Ελλήνων νέων αθλητών, που αγωνίζονται με συνέπεια και ήθος, σε όλα τα στάδια της δύσκολης περιόδου της προετοιμασίας τους, πιστεύοντας στη μεγάλη δυναμική του ελληνικού αθλητισμού για διεθνείς επιτυχίες και διακρίσεις. Ειδικότερα, στέκεται έμπρακτα δίπλα στη νεαρή αθλήτρια Δέσποινα Θεοδωρακοπούλου GRE 1685, αθλήτρια του Ο.Φ.Θ. Ομίλου Φίλων Θαλάσσης και μέλους της Εθνικής ομάδας με χορηγία ενός σκάφους Optimist με τον εξοπλισμό της εταιρείας WINNER. Η GoldLine International ενθαρρύνει το αγωνιστικό πνεύμα και δίνει έμπρακτα το παρών σε αθλητικές διοργανώσεις.

goldline-international-ae10.jpg











ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία