ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Gentracom: Επενδύσεις στον ελληνικό espresso και πανελλαδικό δίκτυο υποκαταστημάτων

Η σειρά MaestroCoffee, η μαεστρία των Ελλήνων roasters και η εξαγωγική δυναμική του ελληνικού espresso

 13/10/2023 07:00

Gentracom: Επενδύσεις στον ελληνικό espresso και  πανελλαδικό δίκτυο υποκαταστημάτων

Άννη Καρολίδου

Mε σειρά επενδύσεων η «Gentracom A.E.» αναπτύσσεται πλέον και στην παραγωγή και τυποποίηση ελληνικού espresso, καθώς η δυναμική εισαγωγική- χονδρεμπορική εταιρεία, έχει «διαβάσει» τις τάσεις της εγχώριας ζήτησης αλλά και την προτίμηση που δείχνουν ξένοι καταναλωτές, στους espresso που βγάζουν οι Έλληνες roasters. Έτσι έγινε και η «Gentracom» έβγαλε τη δική της MaestroCoffee, την οποία σχεδιάζει να τοποθετήσει, σε συσκευασία κάψουλας, στα ράφια των super market, ενώ βλέπει και εξαγωγικές προοπτικές για τον ελληνικό espresso, που κτίζονται στην εξαιρετική δουλειά των Ελλήνων μαέστρων του καφέ.

H «Gentracom», με διαδρομή 30 χρόνων στο χώρο του καφέ και των σχετικών με αυτόν προϊόντων, είναι αποκλειστική αντιπρόσωπος στην Ελλάδα, ενός από τους πλέον γνωστούς ιταλικούς οίκους καφέ, του Caffe Moninari SpA και, από τις αρχές του 2023 και παραγωγός των δικών της MaestroCoffee, των MaestroCoffee Elite και Ruby.

gentracom-maestro-3.jpg

Από σημαντικός εισαγωγέας, η «Gentracom» γίνεται και παραγωγός καφέ, σε μία φάση που επεκτείνει το δίκτυο των υποκαταστημάτων της. Η Εταιρεία, οικογενειακή επιχείρηση με έδρα Αθήνα, σήμερα διαθέτει δύο υποκαταστήματα , σε Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης. Μετά το υπερσύγχρονο και μεγάλο, νέο υποκατάστημα στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, θα ανοίξει υποκατάστημα στη Λάρισα, ως το τέλος του 2023, ενώ το 2024 ακολουθούν τα Ιωάννινα. Στόχος είναι η δημιουργία μικρών υποκαταστημάτων, σε σημεία- κλειδιά, σε όλη τη χώρα.

Σήμερα η Εταιρεία, απασχολεί 60 άτομα προσωπικό ενώ αναλαμβάνει και την εκπαίδευση των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων – πελατών, όπως και την τεχνική τους υποστήριξη.

Για τα φιλόδοξα αναπτυξιακά σχέδια της «Gentracom», που έχει ήδη θέσει σε εφαρμογή, μίλησαν στο makthes.gr ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Πέτρος Γούλας και ο γενικός διευθυντής και μέλος δ.σ. Χάρης Λιάτος.

Οι νέες εγκαταστάσεις στη Θεσσαλονίκη

Η «Gentracom», πριν ένα χρόνο, το καλοκαίρι του 2022 κι’ έχοντας ήδη μέσα στη «βουβή» διετία του covid, δουλέψει πάνω στα δικά της χαρμάνια για τους espresso Maestro, μετέφερε το υποκατάστημα Θεσσαλονίκης σε νέες, σύγχρονες εγκαταστάσεις 2.500 τ.μ., στη Σίνδο. Εκεί οργανώθηκε ο χώρος παραγωγής, ενώ διαμορφώθηκαν οι χώροι δοκιμών, αποθήκευσης προϊόντων- logistics, το τμήμα του service όπως και οι γραφειακοί χώροι.

gentracom-paragogi.jpg


« Η Gentracom αποφάσισε να προχωρήσει στην παραγωγή espresso, σε μια αγορά που κυριαρχείται από την Ιταλία, με brands τεράστιας διεθνούς αναγνωρισιμότητας, επειδή αφ’ ενός η ελληνική αγορά του espresso γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη και, αφ’ ετέρου, οι Έλληνες δείχνουν να προτιμούν πιο ελαφριά ψησίματα, καφέ με πιο μαλακή επίγευση. Η αγορά μας δείχνει καθαρά προς πια κατεύθυνση υπάρχει ανάπτυξη», εξήγησε ο κ. Γούλας και πρόσθεσε:

«Ο espresso και συγκεκριμένα ο freddo espresso έχει ουσιαστικά εκτοπίσει πλήρως τον frappe, ενώ ίσως και το 70%-80% της κατανάλωσης καφέ στις καφετέριες, να είναι freddo. Όμως οι προτιμήσεις των Ελλήνων, διαφέρουν από αυτές των Ιταλών. Οι Έλληνες θέλουν μεστωμένες αλλά πιο μαλακές γεύσεις, όταν οι Ιταλοί θέλουν καφέδες πιο βαθιά καβουρντισμένους. Δεν είναι λόγοι κόστους που μας έκαναν να επενδύσουν στην παραγωγή καφέ, άλλωστε η προμήθεια ποιοτικής πρώτης ύλης, ανεβάζει το κόστος. Μπήκαμε στην παραγωγή, για να ανταποκριθούμε ακόμη καλύτερα στις προτιμήσεις των καταναλωτών, αλλά και για να έχουμε μεγαλύτερη ευελιξία, στην εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων και επαγγελματιών πελατών μας».

maestro-coffee-stand.jpg


Καφές, το αγαπημένο ρόφημα του Έλληνα

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο καφές είναι το πιο δημοφιλές ρόφημα των Ελλήνων. Οι Έλληνες καταναλώνουν περίπου 40.000 τόνους καφέ ετησίως. Πρώτος σε κατανάλωση με μερίδιο άνω του 50% είναι ο ελληνικός, ενώ ακολουθεί στη δεύτερη θέση ο espresso. To 56% των Ελλήνων πίνει καφέ στο σπίτι, το 25% πίνει στο χώρο εργασίας και ποσοστό 18% απολαμβάνει τον καφέ του στις καφετέριες.

Όπως τόνισε ο κ. Γούλας, η διάδοση της χρήσης οικιακών μηχανών espresso, δημιούργησε ουσιαστικά μία νέα αγορά και συμβάλλει στην αύξηση της κατανάλωσης espresso, κάτι που καταγράφεται στις πωλήσεις μέσω οργανωμένου λιανεμπορίου. Αυτός είναι και ο λόγος, που η «Gentracom», θα προχωρήσει στην παραγωγή των MaestroCoffee και σε συσκευασία κάψουλας.

Αρχές 2023, το νέο ξεκίνημα

Αφού πέρασε μία διετία δοκιμών, αρχές του 2023, η «Gentracom», άρχισε να παράγει στις εγκαταστάσεις της Θεσσαλονίκης, τους δικούς της espresso. Aπό τους 700-800 τόνους ψημένου καφέ, που ετησίως εμπορεύεται στην ελληνική αγορά, περίπου το 10% είναι δικής της παραγωγής.

Όπως είπε ο κ. Λιάτος, σύντομα η παραγωγική δυναμικότητα της εταιρείας θα αυξηθεί καθώς στην εγκατεστημένη υπερσύγχρονη ψηστική ‘Brambati’ ( ψήνει έως 250 kg/ώρα), θα προστεθεί μία ακόμη ψηστική μηχανή, που έχει ήδη παραγγελθεί στην γερμανική Probat.

Ο καφές στην Ελλάδα, έχει παράδοση αλλά η κουλτούρα του εμπλουτίζεται με νέες γεύσεις και συνήθειες, που προσδίδουν μεγάλη αναπτυξιακή δυναμική στη συγκεκριμένη αγορά.

Σε αυτή την αγορά πίστεψε ο Κωνσταντίνος Γούλας, όταν το 1994 ίδρυε την «Gentracom», δημιουργώντας μία εταιρεία που σήμερα διοικούν, με τα πλέον σύγχρονα πρότυπα, ο CEO Hλίας Γούλας και ο αντιπρόεδρος Πέτρος Γούλας, δημιουργώντας ένα σημαντικό κύκλο εργασιών μέσω συνεργατών και επιχειρήσεων πελατών.

gentracom-maestro-2.jpg


Mε σειρά επενδύσεων η «Gentracom A.E.» αναπτύσσεται πλέον και στην παραγωγή και τυποποίηση ελληνικού espresso, καθώς η δυναμική εισαγωγική- χονδρεμπορική εταιρεία, έχει «διαβάσει» τις τάσεις της εγχώριας ζήτησης αλλά και την προτίμηση που δείχνουν ξένοι καταναλωτές, στους espresso που βγάζουν οι Έλληνες roasters. Έτσι έγινε και η «Gentracom» έβγαλε τη δική της MaestroCoffee, την οποία σχεδιάζει να τοποθετήσει, σε συσκευασία κάψουλας, στα ράφια των super market, ενώ βλέπει και εξαγωγικές προοπτικές για τον ελληνικό espresso, που κτίζονται στην εξαιρετική δουλειά των Ελλήνων μαέστρων του καφέ.

H «Gentracom», με διαδρομή 30 χρόνων στο χώρο του καφέ και των σχετικών με αυτόν προϊόντων, είναι αποκλειστική αντιπρόσωπος στην Ελλάδα, ενός από τους πλέον γνωστούς ιταλικούς οίκους καφέ, του Caffe Moninari SpA και, από τις αρχές του 2023 και παραγωγός των δικών της MaestroCoffee, των MaestroCoffee Elite και Ruby.

gentracom-maestro-3.jpg

Από σημαντικός εισαγωγέας, η «Gentracom» γίνεται και παραγωγός καφέ, σε μία φάση που επεκτείνει το δίκτυο των υποκαταστημάτων της. Η Εταιρεία, οικογενειακή επιχείρηση με έδρα Αθήνα, σήμερα διαθέτει δύο υποκαταστήματα , σε Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης. Μετά το υπερσύγχρονο και μεγάλο, νέο υποκατάστημα στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, θα ανοίξει υποκατάστημα στη Λάρισα, ως το τέλος του 2023, ενώ το 2024 ακολουθούν τα Ιωάννινα. Στόχος είναι η δημιουργία μικρών υποκαταστημάτων, σε σημεία- κλειδιά, σε όλη τη χώρα.

Σήμερα η Εταιρεία, απασχολεί 60 άτομα προσωπικό ενώ αναλαμβάνει και την εκπαίδευση των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων – πελατών, όπως και την τεχνική τους υποστήριξη.

Για τα φιλόδοξα αναπτυξιακά σχέδια της «Gentracom», που έχει ήδη θέσει σε εφαρμογή, μίλησαν στο makthes.gr ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Πέτρος Γούλας και ο γενικός διευθυντής και μέλος δ.σ. Χάρης Λιάτος.

Οι νέες εγκαταστάσεις στη Θεσσαλονίκη

Η «Gentracom», πριν ένα χρόνο, το καλοκαίρι του 2022 κι’ έχοντας ήδη μέσα στη «βουβή» διετία του covid, δουλέψει πάνω στα δικά της χαρμάνια για τους espresso Maestro, μετέφερε το υποκατάστημα Θεσσαλονίκης σε νέες, σύγχρονες εγκαταστάσεις 2.500 τ.μ., στη Σίνδο. Εκεί οργανώθηκε ο χώρος παραγωγής, ενώ διαμορφώθηκαν οι χώροι δοκιμών, αποθήκευσης προϊόντων- logistics, το τμήμα του service όπως και οι γραφειακοί χώροι.

gentracom-paragogi.jpg


« Η Gentracom αποφάσισε να προχωρήσει στην παραγωγή espresso, σε μια αγορά που κυριαρχείται από την Ιταλία, με brands τεράστιας διεθνούς αναγνωρισιμότητας, επειδή αφ’ ενός η ελληνική αγορά του espresso γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη και, αφ’ ετέρου, οι Έλληνες δείχνουν να προτιμούν πιο ελαφριά ψησίματα, καφέ με πιο μαλακή επίγευση. Η αγορά μας δείχνει καθαρά προς πια κατεύθυνση υπάρχει ανάπτυξη», εξήγησε ο κ. Γούλας και πρόσθεσε:

«Ο espresso και συγκεκριμένα ο freddo espresso έχει ουσιαστικά εκτοπίσει πλήρως τον frappe, ενώ ίσως και το 70%-80% της κατανάλωσης καφέ στις καφετέριες, να είναι freddo. Όμως οι προτιμήσεις των Ελλήνων, διαφέρουν από αυτές των Ιταλών. Οι Έλληνες θέλουν μεστωμένες αλλά πιο μαλακές γεύσεις, όταν οι Ιταλοί θέλουν καφέδες πιο βαθιά καβουρντισμένους. Δεν είναι λόγοι κόστους που μας έκαναν να επενδύσουν στην παραγωγή καφέ, άλλωστε η προμήθεια ποιοτικής πρώτης ύλης, ανεβάζει το κόστος. Μπήκαμε στην παραγωγή, για να ανταποκριθούμε ακόμη καλύτερα στις προτιμήσεις των καταναλωτών, αλλά και για να έχουμε μεγαλύτερη ευελιξία, στην εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων και επαγγελματιών πελατών μας».

maestro-coffee-stand.jpg


Καφές, το αγαπημένο ρόφημα του Έλληνα

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο καφές είναι το πιο δημοφιλές ρόφημα των Ελλήνων. Οι Έλληνες καταναλώνουν περίπου 40.000 τόνους καφέ ετησίως. Πρώτος σε κατανάλωση με μερίδιο άνω του 50% είναι ο ελληνικός, ενώ ακολουθεί στη δεύτερη θέση ο espresso. To 56% των Ελλήνων πίνει καφέ στο σπίτι, το 25% πίνει στο χώρο εργασίας και ποσοστό 18% απολαμβάνει τον καφέ του στις καφετέριες.

Όπως τόνισε ο κ. Γούλας, η διάδοση της χρήσης οικιακών μηχανών espresso, δημιούργησε ουσιαστικά μία νέα αγορά και συμβάλλει στην αύξηση της κατανάλωσης espresso, κάτι που καταγράφεται στις πωλήσεις μέσω οργανωμένου λιανεμπορίου. Αυτός είναι και ο λόγος, που η «Gentracom», θα προχωρήσει στην παραγωγή των MaestroCoffee και σε συσκευασία κάψουλας.

Αρχές 2023, το νέο ξεκίνημα

Αφού πέρασε μία διετία δοκιμών, αρχές του 2023, η «Gentracom», άρχισε να παράγει στις εγκαταστάσεις της Θεσσαλονίκης, τους δικούς της espresso. Aπό τους 700-800 τόνους ψημένου καφέ, που ετησίως εμπορεύεται στην ελληνική αγορά, περίπου το 10% είναι δικής της παραγωγής.

Όπως είπε ο κ. Λιάτος, σύντομα η παραγωγική δυναμικότητα της εταιρείας θα αυξηθεί καθώς στην εγκατεστημένη υπερσύγχρονη ψηστική ‘Brambati’ ( ψήνει έως 250 kg/ώρα), θα προστεθεί μία ακόμη ψηστική μηχανή, που έχει ήδη παραγγελθεί στην γερμανική Probat.

Ο καφές στην Ελλάδα, έχει παράδοση αλλά η κουλτούρα του εμπλουτίζεται με νέες γεύσεις και συνήθειες, που προσδίδουν μεγάλη αναπτυξιακή δυναμική στη συγκεκριμένη αγορά.

Σε αυτή την αγορά πίστεψε ο Κωνσταντίνος Γούλας, όταν το 1994 ίδρυε την «Gentracom», δημιουργώντας μία εταιρεία που σήμερα διοικούν, με τα πλέον σύγχρονα πρότυπα, ο CEO Hλίας Γούλας και ο αντιπρόεδρος Πέτρος Γούλας, δημιουργώντας ένα σημαντικό κύκλο εργασιών μέσω συνεργατών και επιχειρήσεων πελατών.

gentracom-maestro-2.jpg


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία