ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Flyover: Τι λένε οι κάτοικοι για την απόρριψη της προσφυγής τους στο ΣτΕ

Αναλυτικά η ανακοίνωση

 03/11/2023 13:41

Flyover: Τι λένε οι κάτοικοι για την απόρριψη της προσφυγής τους στο ΣτΕ

Ανακοίνωση σχετικά με την απόρριψη της προσφυγής τους από το ΣτΕ για το FlyOver δίνουν τα μέλη του Συνδέσμου Κωνσταντινουπολιτών μέσω του πληρεξούσιου δικηγόρου τους, Αλέξανδρου Αδαμίδη.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η χθεσινή απόφαση του ΣτΕ αφορά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο την αίτηση αναστολής των κατοίκων κατά απόφασης του Δασαρχείου ( Ιουλίου 2023) για την υλοτόμηση έκτασης 20.000 τ.μ. πάνω από τη σήραγγα της Περιφερειακής, στα Κωνσταντινοπολίτικα Πυλαίας και συνεπώς ΚΑΜΙΑ προσφυγή των κατοίκων κατά του έργου Fly Over δεν απορρίφθηκε.

«Αντιθέτως, εκκρεμούν, με σοβαρότατες πιθανότητες ευδοκίμησης, λόγω των τυπικών και ουσιαστικών παραβάσεων των σχετικών υπουργικών αποφάσεων, οι οποίες καταστρατηγούν κατά την άποψή μας τόσο το Σύνταγμα και την Ελληνική νομοθεσία όσο και τους Ευρωπαϊκούς κανόνες δικαίου» αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Συμβούλιο της Επικρατείας και FLY OVER

Με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα περί δήθεν «απόρριψης προσφυγής» του Συνδέσμου Κωνσταντινουπολιτών από το ΣτΕ και ότι δήθεν αυτή η απόφαση δίνει το «πράσινο φως» για την έναρξη των εργασιών κατασκευής του Fly Over, οφείλουμε να τονίσουμε τα εξής:

1) Η χθεσινή απόφαση του ΣτΕ αφορά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο την αίτηση αναστολής των κατοίκων κατά απόφασης του Δασαρχείου ( Ιουλίου 2023) για την υλοτόμηση έκτασης 20.000 τ.μ. πάνω από τη σήραγγα της Περιφερειακής, στα Κωνσταντινοπολίτικα Πυλαίας. Σημειωτέον ότι το Διοικητικό Εφετείο Θεσσαλονίκης, είχε κάνει δεκτό αυτό το αίτημα των κατοίκων απαγορεύοντας την υλοτόμηση των δέντρων μέχρι την συζήτηση της κύριας αίτησης ακύρωσης, η οποία θα λάβει χώρα στο ΣτΕ στις 13/12/2023.

Θυμίζουμε δε, ότι στις 1 Αυγούστου του 2023 εμφανίστηκαν στα Κωνσταντινοπολίτικα πολυπληθή συνεργεία της εργολάβου κοινοπραξίας Μυτιληναίου – ΑΒΑΞ, με συνοδεία κλούβας ΜΑΤ, περιπολικών και ανδρών της κρατικής ασφάλειας, διασκορπισμένων σε κάθε γωνιά της γειτονιάς μας, με σκοπό την υλοτόμηση των δέντρων, η οποία απετράπη αρχικά, λόγω της μαζικής και δυναμικής αντίδρασης των Κωνσταντινοπολιτών (δίχως έκτροπα) και εν συνεχεία λόγω της νομικής απόκρουσης!

2) Συνεπώς ΚΑΜΙΑ προσφυγή των κατοίκων κατά του έργου Fly Over δεν απορρίφθηκε. Αντιθέτως, εκκρεμούν, με σοβαρότατες πιθανότητες ευδοκίμησης, λόγω των τυπικών και ουσιαστικών παραβάσεων των σχετικών υπουργικών αποφάσεων, οι οποίες καταστρατηγούν κατά την άποψή μας τόσο το Σύνταγμα και την Ελληνική νομοθεσία όσο και τους Ευρωπαϊκούς κανόνες δικαίου.

3) Η προσπάθεια των ενδιαφερόμενων (Υπουργείου και Εργολάβου εταιρείας με την επωνυμία «ΚΕΔΡΙΝΟΣ ΛΟΦΟΣ ΑΕ», και έδρα το Μαρούσι, Αττικής…) να παρουσιάσουν την χθεσινή απόφαση του ΣτΕ ως δήθεν τελική απόρριψη του νομικού αγώνα των πολιτών, εντάσσεται στα πλαίσια της επικοινωνιακής καταιγίδας που βιώνουμε τις τελευταίες ημέρες, με την οποία προσπαθούν να πείσουν εμάς τους ιθαγενείς Θεσσαλονικείς (και όχι μόνο), ότι η υπογραφή μιας σύμβασης αξίας 373.200.000ε, χωρίς οριστική κυκλοφοριακή μελέτη και με μετρήσεις ατμοσφαιρικής ρύπανσης σε περιόδους απαγόρευσης κυκλοφορίας λόγω covid, ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ! Εξάλλου, τί είναι τα 85.000.000 ποινικής ρήτρας, τα οποία πρόσφατα συμφωνήθηκε να καταβληθούν από το ελληνικό δημόσιο σε άλλη εργολάβο εταιρεία, μπροστά στην απόλαυση οδήγησης εντός της υποθαλάσσιας αρτηρίας της Θεσσαλονίκης!

4) Η έναρξη εργασιών του φαραωνικού αυτού έργου ήταν ήδη προγραμματισμένη, πριν την χθεσινή απόφαση του ΣτΕ, και καλά μελετημένη, ώστε να έπεται των εκλογών για τις τοπικές αυτοδιοικήσεις…

5) Οφείλουμε, τέλος, να ενημερώσουμε τους σκεπτόμενους πολίτες ότι θεωρούμε απολύτως επιβεβλημένο ένα έργο ανάπλασης του Περιφερειακού, αλλά με δύο αυτονόητες προϋποθέσεις :

Ι) Να είναι σωστά μελετημένο και ενταγμένο σε ένα συνολικό σχέδιο κυκλοφοριακής ρύθμισης (λειτουργία μετρό, άλλα μέσα σταθερής τροχιάς, εξωτερική περιφερειακή κλπ.)

ΙΙ) Να διασφαλίζει την προστασία του περιβάλλοντος (δασικού και αστικού) και την υγεία των πολιτών!

Δεν γίνεται σε μια σύγχρονη ευνομούμενη πολιτεία, που θέλουμε να είναι η πατρίδα μας, να προσπαθούμε να λύσουμε ένα πραγματικά επικίνδυνο δρόμο (τον σημερινό κακοφτιαγμένο Περιφερειακό της Θεσσαλονίκης), με ένα εξίσου πρόχειρα μελετημένο νέο φαραωνικό έργο εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο όχι μόνο δεν θα λύσει, αλλά θα επιβαρύνει αφόρητα την καθημερινότητά μας και κατά το στάδιο περάτωσης και αργότερα.

ΥΓ. Σύντομα θα κοινοποιήσουμε τις απαντήσεις του Υπουργείου Υποδομών, της Περιφέρειας και των παροικούντων Δημάρχων στα σχετικά αιτήματά μας.

Με εκτίμηση,

Για το Σύνδεσμο Κωνσταντινουπολιτών

Ο πληρεξούσιος δικηγόρος

Αλέξανδρος Α. Αδαμίδης

Ανακοίνωση σχετικά με την απόρριψη της προσφυγής τους από το ΣτΕ για το FlyOver δίνουν τα μέλη του Συνδέσμου Κωνσταντινουπολιτών μέσω του πληρεξούσιου δικηγόρου τους, Αλέξανδρου Αδαμίδη.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η χθεσινή απόφαση του ΣτΕ αφορά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο την αίτηση αναστολής των κατοίκων κατά απόφασης του Δασαρχείου ( Ιουλίου 2023) για την υλοτόμηση έκτασης 20.000 τ.μ. πάνω από τη σήραγγα της Περιφερειακής, στα Κωνσταντινοπολίτικα Πυλαίας και συνεπώς ΚΑΜΙΑ προσφυγή των κατοίκων κατά του έργου Fly Over δεν απορρίφθηκε.

«Αντιθέτως, εκκρεμούν, με σοβαρότατες πιθανότητες ευδοκίμησης, λόγω των τυπικών και ουσιαστικών παραβάσεων των σχετικών υπουργικών αποφάσεων, οι οποίες καταστρατηγούν κατά την άποψή μας τόσο το Σύνταγμα και την Ελληνική νομοθεσία όσο και τους Ευρωπαϊκούς κανόνες δικαίου» αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Συμβούλιο της Επικρατείας και FLY OVER

Με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα περί δήθεν «απόρριψης προσφυγής» του Συνδέσμου Κωνσταντινουπολιτών από το ΣτΕ και ότι δήθεν αυτή η απόφαση δίνει το «πράσινο φως» για την έναρξη των εργασιών κατασκευής του Fly Over, οφείλουμε να τονίσουμε τα εξής:

1) Η χθεσινή απόφαση του ΣτΕ αφορά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο την αίτηση αναστολής των κατοίκων κατά απόφασης του Δασαρχείου ( Ιουλίου 2023) για την υλοτόμηση έκτασης 20.000 τ.μ. πάνω από τη σήραγγα της Περιφερειακής, στα Κωνσταντινοπολίτικα Πυλαίας. Σημειωτέον ότι το Διοικητικό Εφετείο Θεσσαλονίκης, είχε κάνει δεκτό αυτό το αίτημα των κατοίκων απαγορεύοντας την υλοτόμηση των δέντρων μέχρι την συζήτηση της κύριας αίτησης ακύρωσης, η οποία θα λάβει χώρα στο ΣτΕ στις 13/12/2023.

Θυμίζουμε δε, ότι στις 1 Αυγούστου του 2023 εμφανίστηκαν στα Κωνσταντινοπολίτικα πολυπληθή συνεργεία της εργολάβου κοινοπραξίας Μυτιληναίου – ΑΒΑΞ, με συνοδεία κλούβας ΜΑΤ, περιπολικών και ανδρών της κρατικής ασφάλειας, διασκορπισμένων σε κάθε γωνιά της γειτονιάς μας, με σκοπό την υλοτόμηση των δέντρων, η οποία απετράπη αρχικά, λόγω της μαζικής και δυναμικής αντίδρασης των Κωνσταντινοπολιτών (δίχως έκτροπα) και εν συνεχεία λόγω της νομικής απόκρουσης!

2) Συνεπώς ΚΑΜΙΑ προσφυγή των κατοίκων κατά του έργου Fly Over δεν απορρίφθηκε. Αντιθέτως, εκκρεμούν, με σοβαρότατες πιθανότητες ευδοκίμησης, λόγω των τυπικών και ουσιαστικών παραβάσεων των σχετικών υπουργικών αποφάσεων, οι οποίες καταστρατηγούν κατά την άποψή μας τόσο το Σύνταγμα και την Ελληνική νομοθεσία όσο και τους Ευρωπαϊκούς κανόνες δικαίου.

3) Η προσπάθεια των ενδιαφερόμενων (Υπουργείου και Εργολάβου εταιρείας με την επωνυμία «ΚΕΔΡΙΝΟΣ ΛΟΦΟΣ ΑΕ», και έδρα το Μαρούσι, Αττικής…) να παρουσιάσουν την χθεσινή απόφαση του ΣτΕ ως δήθεν τελική απόρριψη του νομικού αγώνα των πολιτών, εντάσσεται στα πλαίσια της επικοινωνιακής καταιγίδας που βιώνουμε τις τελευταίες ημέρες, με την οποία προσπαθούν να πείσουν εμάς τους ιθαγενείς Θεσσαλονικείς (και όχι μόνο), ότι η υπογραφή μιας σύμβασης αξίας 373.200.000ε, χωρίς οριστική κυκλοφοριακή μελέτη και με μετρήσεις ατμοσφαιρικής ρύπανσης σε περιόδους απαγόρευσης κυκλοφορίας λόγω covid, ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ! Εξάλλου, τί είναι τα 85.000.000 ποινικής ρήτρας, τα οποία πρόσφατα συμφωνήθηκε να καταβληθούν από το ελληνικό δημόσιο σε άλλη εργολάβο εταιρεία, μπροστά στην απόλαυση οδήγησης εντός της υποθαλάσσιας αρτηρίας της Θεσσαλονίκης!

4) Η έναρξη εργασιών του φαραωνικού αυτού έργου ήταν ήδη προγραμματισμένη, πριν την χθεσινή απόφαση του ΣτΕ, και καλά μελετημένη, ώστε να έπεται των εκλογών για τις τοπικές αυτοδιοικήσεις…

5) Οφείλουμε, τέλος, να ενημερώσουμε τους σκεπτόμενους πολίτες ότι θεωρούμε απολύτως επιβεβλημένο ένα έργο ανάπλασης του Περιφερειακού, αλλά με δύο αυτονόητες προϋποθέσεις :

Ι) Να είναι σωστά μελετημένο και ενταγμένο σε ένα συνολικό σχέδιο κυκλοφοριακής ρύθμισης (λειτουργία μετρό, άλλα μέσα σταθερής τροχιάς, εξωτερική περιφερειακή κλπ.)

ΙΙ) Να διασφαλίζει την προστασία του περιβάλλοντος (δασικού και αστικού) και την υγεία των πολιτών!

Δεν γίνεται σε μια σύγχρονη ευνομούμενη πολιτεία, που θέλουμε να είναι η πατρίδα μας, να προσπαθούμε να λύσουμε ένα πραγματικά επικίνδυνο δρόμο (τον σημερινό κακοφτιαγμένο Περιφερειακό της Θεσσαλονίκης), με ένα εξίσου πρόχειρα μελετημένο νέο φαραωνικό έργο εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο όχι μόνο δεν θα λύσει, αλλά θα επιβαρύνει αφόρητα την καθημερινότητά μας και κατά το στάδιο περάτωσης και αργότερα.

ΥΓ. Σύντομα θα κοινοποιήσουμε τις απαντήσεις του Υπουργείου Υποδομών, της Περιφέρειας και των παροικούντων Δημάρχων στα σχετικά αιτήματά μας.

Με εκτίμηση,

Για το Σύνδεσμο Κωνσταντινουπολιτών

Ο πληρεξούσιος δικηγόρος

Αλέξανδρος Α. Αδαμίδης

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία