Στη δημοσιότητα έδωσε η ΕΡΓΟΣΕ βίντεο από το δοκιμαστικό δρομολόγιο στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη όπου εγκαταστάθηκε ηλεκτροκίνηση.
Τo έργο εντάσσεται στην εργολαβία για την κατασκευή νέας γραμμής (παραλλαγής) στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, μήκους 21 χλμ. περίπου, της γραμμής Θεσσαλονίκης – Ειδομένης, με ηλεκτροκίνηση.
Πιο συγκεκριμένα το έργο περιλαμβάνει:
συντέλεση των απαλλοτριώσεων των αναγκαίων εκτάσεων,
υποδομή για διπλή σιδηροδρομική γραμμή κανονικού εύρους,
επιδομή μονής γραμμής στην παρούσα φάση,
εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στην εν λόγω παραλλαγή,
κατασκευή του νέου σιδ/κού σταθμού Πολυκάστρου, της σιδ/κής στάσης Μικρού Δάσους, καθώς και αναβάθμιση του υφιστάμενου σιδηροδρομικού σταθμού Ειδομένης.
Στη δημοσιότητα έδωσε η ΕΡΓΟΣΕ βίντεο από το δοκιμαστικό δρομολόγιο στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη όπου εγκαταστάθηκε ηλεκτροκίνηση.
Τo έργο εντάσσεται στην εργολαβία για την κατασκευή νέας γραμμής (παραλλαγής) στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, μήκους 21 χλμ. περίπου, της γραμμής Θεσσαλονίκης – Ειδομένης, με ηλεκτροκίνηση.
Πιο συγκεκριμένα το έργο περιλαμβάνει:
συντέλεση των απαλλοτριώσεων των αναγκαίων εκτάσεων,
υποδομή για διπλή σιδηροδρομική γραμμή κανονικού εύρους,
επιδομή μονής γραμμής στην παρούσα φάση,
εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στην εν λόγω παραλλαγή,
κατασκευή του νέου σιδ/κού σταθμού Πολυκάστρου, της σιδ/κής στάσης Μικρού Δάσους, καθώς και αναβάθμιση του υφιστάμενου σιδηροδρομικού σταθμού Ειδομένης.
ΣΧΟΛΙΑ