ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Επιμένει ο Στέλιος Παππάς: Κερδοφόρος κι όχι υπό κατάρρευση ο ΟΑΣΘ

Απάντηση του προέδρου του Οργανισμού στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλή, ο οποίος δήλωσε ότι η "ζημιά έχει γίνει"

 22/07/2019 17:06

Επιμένει ο Στέλιος Παππάς: Κερδοφόρος κι όχι υπό κατάρρευση ο ΟΑΣΘ
Φωτογραφία αρχείου

«Από τα επίσημα στοιχεία της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών που στείλαμε στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή όχι μόνο δεν προκύπτει κατάρρευση του ΟΑΣΘ αλλά κερδοφορία για δεύτερο συνεχόμενο έτος και ρευστότητα ικανή να ανταποκριθεί στις ανάγκες διαχείρισης του Οργανισμού», επισημαίνει σε σημερινή δήλωσή του, ο πρόεδρος του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), Στέλιος Παππάς.

Γι' αυτό άλλωστε, τονίζει ο κ. Παππάς, «δεν έχουμε καθυστερήσει ουδέποτε τη μισθοδοσία του προσωπικού, όπως συνέβαινε με τις προηγούμενες διοικήσεις. Επίσης, έχουμε αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη του Οργανισμού με τους προμηθευτές και πλέον υπάρχει υπερεπάρκεια ανταλλακτικών».

«Η επιδότηση που παίρνει ο ΟΑΣΘ δεν ξεπερνά τα 40 εκατ. ευρώ τον χρόνο με ετήσιο προϋπολογισμό της τάξεως των 100 εκατ. ευρώ», σημειώνει ο κ. Παππάς και προσθέτει: «Μήπως ο κ. Καραμανλής πιστεύει ότι η κοινωνική πολιτική που ασκούσε η προηγούμενη κυβέρνηση για ανέργους, φοιτητές, μαθητές και ΑμεΑ είναι επιχορήγηση προς τον Οργανισμό; Μήπως έχει στόχο να την καταργήσει;».

Στη δήλωσή του, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ σημειώνει: «ο κ. Καραμανλής δεν βρήκε να πει ούτε μία λέξη για την εκκαθάριση, η οποία έχει ανακαλύψει πολλούς "σκελετούς", απίστευτες σπατάλες και σκάνδαλα του προηγούμενου κρατικοδίαιτου ΟΑΣΘ. Γι' αυτά όμως είναι προφανές ότι θα μιλήσει η Δικαιοσύνη. Του συνιστούμε να είναι πιο προσεκτικός στις δημόσιες τοποθετήσεις του και να αντλεί στοιχεία από επίσημες πηγές και όχι απ' όσους έχουν ιδιαίτερο συμφέρον στην επαναφορά του αμαρτωλού και κρατικοδίαιτου ΟΑΣΘ. Στον ΟΑΣΘ η... καλογερική είναι δύσκολη. Ειδικά όταν έχεις να κάνεις με Οργανισμούς που επί σειρά δεκαετιών λυμαίνονταν τα χρήματα του ελληνικού λαού».

Να σημειωθεί ότι μιλώντας στη Βουλή ο Κ. Καραμανλής δήλωσε ότι η κατάσταση στον ΟΑΣΘ είναι δραματική και ότι η "ζημιά έχει γίνει".

Ολόκληρη η τοποθέτηση του υπουργού Μεταφορών για το θέμα εδώ

ΑΠΕ/ΜΠΕ

«Από τα επίσημα στοιχεία της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών που στείλαμε στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή όχι μόνο δεν προκύπτει κατάρρευση του ΟΑΣΘ αλλά κερδοφορία για δεύτερο συνεχόμενο έτος και ρευστότητα ικανή να ανταποκριθεί στις ανάγκες διαχείρισης του Οργανισμού», επισημαίνει σε σημερινή δήλωσή του, ο πρόεδρος του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), Στέλιος Παππάς.

Γι' αυτό άλλωστε, τονίζει ο κ. Παππάς, «δεν έχουμε καθυστερήσει ουδέποτε τη μισθοδοσία του προσωπικού, όπως συνέβαινε με τις προηγούμενες διοικήσεις. Επίσης, έχουμε αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη του Οργανισμού με τους προμηθευτές και πλέον υπάρχει υπερεπάρκεια ανταλλακτικών».

«Η επιδότηση που παίρνει ο ΟΑΣΘ δεν ξεπερνά τα 40 εκατ. ευρώ τον χρόνο με ετήσιο προϋπολογισμό της τάξεως των 100 εκατ. ευρώ», σημειώνει ο κ. Παππάς και προσθέτει: «Μήπως ο κ. Καραμανλής πιστεύει ότι η κοινωνική πολιτική που ασκούσε η προηγούμενη κυβέρνηση για ανέργους, φοιτητές, μαθητές και ΑμεΑ είναι επιχορήγηση προς τον Οργανισμό; Μήπως έχει στόχο να την καταργήσει;».

Στη δήλωσή του, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ σημειώνει: «ο κ. Καραμανλής δεν βρήκε να πει ούτε μία λέξη για την εκκαθάριση, η οποία έχει ανακαλύψει πολλούς "σκελετούς", απίστευτες σπατάλες και σκάνδαλα του προηγούμενου κρατικοδίαιτου ΟΑΣΘ. Γι' αυτά όμως είναι προφανές ότι θα μιλήσει η Δικαιοσύνη. Του συνιστούμε να είναι πιο προσεκτικός στις δημόσιες τοποθετήσεις του και να αντλεί στοιχεία από επίσημες πηγές και όχι απ' όσους έχουν ιδιαίτερο συμφέρον στην επαναφορά του αμαρτωλού και κρατικοδίαιτου ΟΑΣΘ. Στον ΟΑΣΘ η... καλογερική είναι δύσκολη. Ειδικά όταν έχεις να κάνεις με Οργανισμούς που επί σειρά δεκαετιών λυμαίνονταν τα χρήματα του ελληνικού λαού».

Να σημειωθεί ότι μιλώντας στη Βουλή ο Κ. Καραμανλής δήλωσε ότι η κατάσταση στον ΟΑΣΘ είναι δραματική και ότι η "ζημιά έχει γίνει".

Ολόκληρη η τοποθέτηση του υπουργού Μεταφορών για το θέμα εδώ

ΑΠΕ/ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία