ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ένα τεράστιο εργοτάξιο στο αεροδρόμιο "Μακεδονία"

Προχωρούν οι εργασίες για το νέο τέρμιναλ, τον αεροδιάδρομο 10-28 και τις συμπληρωματικές κατασκευές

 02/11/2018 11:22

Σοφία Χριστοφορίδου

Ξενάγηση στο εργοτάξιο του νέου τερματικού σταθμού που κατασκευάζεται στο αεροδρόμιο "Μακεδονία", πραγματοποιήθηκε σήμερα από υπευθύνους της FRAPORT για τα έργα στον αερολιμένα.

Ο νέος τερματικός σταθμός αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2020 και λίγο αργότερα, εντός του 2021 θα ολοκληρωθεί και η ανακαίνιση του υπάρχοντος τέρμιναλ, η οποία γίνεται παράλληλα σε επτά φάσεις. Οι δύο σταθμοί θα λειτουργούν ενιαία και θα ενώνονται με δύο πεζογέφυρες.

Αναφορικά με το νέο τέρμιναλ, σε λίγους μήνες, έως το Δεκέμβριο θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της θεμελίωσης και ακολούθως θα ξεκινήσουν τα έργα ανωδομής. Το κτίριο θα έχει δύο ορόφους και υπόγειο.

Παράλληλα, θα κατασκευαστεί και σύνδεση με το κεντρικό δίκτυο αποχέτευσης καθώς σήμερα το αεροδρόμιο εξυπηρετείται από δικό του βιολογικό καθαρισμό.

Όπως έγινε γνωστό ο διάδρομος προσγείωσης 10-28, που ήταν προγραμματισμένος να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2018, θα είναι έτοιμος το Μάρτιο του 2019, ενώ δύο μήνες αργότερα, το Μάιο, θα έχει ολοκληρωθεί η διαμόρφωση της πίστας ώστε να σταθμεύουν 29 αεροσκάφη, αντί για 22 που είναι το μάξιμουμ του χώρου στάθμευσης σήμερα.

Για τον αεροδιάδρομο 16-34 θα κατασκευαστεί γέφυρα μέσα στη θάλασσα, που θα έχει νέο μηχανισμό AGL και θα καθοδηγεί τα αεροσκάφη, σε περίπτωση ομίχλης.

Η συνολική επένδυση της FRAPORT για το αεροδρόμιο "Μακεδονία" ανέρχεται σε 100 εκατομμύρια ευρώ, ενώ συνολικά για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που ελέγχονται από την εταιρία, το κόστος των έργων φτάνει τα 450 εκατομμύρια. Όπως έγινε γνωστό έως το τέλος του έτους ολοκληρώνονται οι εργασίες στα αεροδρόμια των Χανίων, της Ζακύνθου και της Καβάλας.

Ξενάγηση στο εργοτάξιο του νέου τερματικού σταθμού που κατασκευάζεται στο αεροδρόμιο "Μακεδονία", πραγματοποιήθηκε σήμερα από υπευθύνους της FRAPORT για τα έργα στον αερολιμένα.

Ο νέος τερματικός σταθμός αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2020 και λίγο αργότερα, εντός του 2021 θα ολοκληρωθεί και η ανακαίνιση του υπάρχοντος τέρμιναλ, η οποία γίνεται παράλληλα σε επτά φάσεις. Οι δύο σταθμοί θα λειτουργούν ενιαία και θα ενώνονται με δύο πεζογέφυρες.

Αναφορικά με το νέο τέρμιναλ, σε λίγους μήνες, έως το Δεκέμβριο θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της θεμελίωσης και ακολούθως θα ξεκινήσουν τα έργα ανωδομής. Το κτίριο θα έχει δύο ορόφους και υπόγειο.

Παράλληλα, θα κατασκευαστεί και σύνδεση με το κεντρικό δίκτυο αποχέτευσης καθώς σήμερα το αεροδρόμιο εξυπηρετείται από δικό του βιολογικό καθαρισμό.

Όπως έγινε γνωστό ο διάδρομος προσγείωσης 10-28, που ήταν προγραμματισμένος να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2018, θα είναι έτοιμος το Μάρτιο του 2019, ενώ δύο μήνες αργότερα, το Μάιο, θα έχει ολοκληρωθεί η διαμόρφωση της πίστας ώστε να σταθμεύουν 29 αεροσκάφη, αντί για 22 που είναι το μάξιμουμ του χώρου στάθμευσης σήμερα.

Για τον αεροδιάδρομο 16-34 θα κατασκευαστεί γέφυρα μέσα στη θάλασσα, που θα έχει νέο μηχανισμό AGL και θα καθοδηγεί τα αεροσκάφη, σε περίπτωση ομίχλης.

Η συνολική επένδυση της FRAPORT για το αεροδρόμιο "Μακεδονία" ανέρχεται σε 100 εκατομμύρια ευρώ, ενώ συνολικά για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που ελέγχονται από την εταιρία, το κόστος των έργων φτάνει τα 450 εκατομμύρια. Όπως έγινε γνωστό έως το τέλος του έτους ολοκληρώνονται οι εργασίες στα αεροδρόμια των Χανίων, της Ζακύνθου και της Καβάλας.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία