ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Έλλη Χρυσίδου: "Κύριε Μητσοτάκη, εσείς και οι δικοί σας πολιτικοί, έχετε εγκαταλείψει την πόλη..."

Την απόφαση του πρωθυπουργού να είναι υποψήφιος βουλευτής στην Α' Θεσσαλονίκης, που ανακοίνωσε σε συνέντευξή του στην "ΜτΚ" σχολιάζει η πρώην αντιδήμαρχος και υποψήφια με τον ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ

 09/04/2023 19:34

Έλλη Χρυσίδου: "Κύριε Μητσοτάκη, εσείς και οι δικοί σας πολιτικοί, έχετε εγκαταλείψει την πόλη..."

Την συνέντευξη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην "ΜτΚ" στην οποία ανακοίνωσε ότι θα είναι υποψήφιος βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης σχολιάζει η πρώην αντιδήμαρχος και υποψήφια βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ στην πρώτη περιφέρεια, Έλλη Χρυσίδου. 

Αναφέρει η κ. Χρυσίδου: 

"O K. Mητσοτάκης στην συνέντευξη του στην εφημερίδα Μακεδονία ανακοίνωσε ότι θα είναι υποψήφιος βουλευτής στην Α΄ Θεσσαλονίκης. ’’Εχω ασχοληθεί τόσο πολύ και συστηματικά με τα προβλήματα της Θεσσαλονίκης” τόνισε “ώστε αισθάνομαι βουλευτής της. Στις προσεχείς εκλογές, ναι θα είμαι υποψήφιος στην Α΄ Θεσσαλονίκης. Δείχνοντας με ακόμη πιο εμφαντικό τρόπο το ενδιαφέρον μου για την πόλη και την Βόρεια Ελλάδα ’’

Η συστηματική ενασχόληση του Πρωθυπουργού με τα προβλήματα της Θεσσαλονίκης αποδείχθηκε ιδιαιτέρως αναποτελεσματική βέβαια εφόσον:

  • το μετρό......ακόμα δεν έχει παραδοθεί (τριάντα χρόνια, πάνω από 1,5 δις €και μετά το «διάλειμμα» της εντατικοποίησης των εργασιών του την περίοδο 2015-2019, ξαναγύρισε με τη Κυβέρνηση της Ν.Δ. στο γνωστό τοπίο των καθυστερήσεων και της καταστροφής της αρχαιολογικής και πολιτιστικής κληρονομιάς της πόλης (σημ.: μάλλον ο κος Μητσοτάκης ενημερώθηκε για το μετρό από το κυβερνητικό στέλεχος κο Μηταράκης που σε συνέντευξη του στο BBC το παρουσίασε σε .......κανονική λειτουργία)
  • ακυρώθηκε από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος η κατασκευή του πολυαναμενόμενου Παιδιατρικού Νοσοκομείου στο Φίλυρο σε μια περίοδο που η δημόσια υγεία και τα νοσοκομεία της πόλης είναι υπό κατάρρευση,
  • η αστική συγκοινωνία και ο ΟΑΣΘ αποτελούν καθημερινό “δρομολόγιο” ταλαιπωρίας και ανασφάλειας για τον πολίτη, με τα ακατάλληλα και αποσυρμένα στην Ευρώπη “σαπάκια” της Λειψίας (που κι αυτά αγοράστηκαν με χρήματα των δημοτών), τις συμβάσεις με τα ΚΤΕΛ κλπ προβλήματα
  • η κρατική επιχορήγηση για την Σχολική Στέγη παραμένει στα ίδια επίπεδα της μνημονιακής περιόδου, ενώ τα κτίρια καταρρέουν
  • τα έργα για τη σύνδεση του εμπορικού λιμένα με τα εθνικά χερσαία δίκτυα καρκινοβατούν αφού παρά το γεγονός του ότι για την οδική σύνδεση πραγματοποιήθηκε η μελέτη δεν δημοπρατήθηκε η κατασκευή της και η σιδηροδρομική σύνδεση της παραμένει ακόμα ευχολόγιο, αφού η κυβέρνηση δεν το ενέταξε ακόμα στα χρηματοδοτούμενα προγράμματα.
  • Το κτίριο του “λοιμωδών” παραμένει αναξιοποίητο και έπεται μακρύς ο κατάλογος της “ιδιότυπης πρωθυπουργικής αποτελεσματικότητας” σε όλους τους τομείς . Ο κος Μητσοτάκης ασχολήθηκε με την πόλη μας με τον τρόπο που ασχολήθηκε με την χώρα! Σε απόλυτη ταύτιση με την πολιτική του Κ. Μητσοτάκη και η διοίκηση του Κ. Ζέρβα, τον “ανεξάρτητο δήμαρχο της ΝΔ, τέσσερα χρόνια στην πόλη δεν έχει προχωρήσει κανένα έργο.

Μήπως να μην ασχολείστε με την πόλη μας κε Μητσοτάκη;

Την τελευταία τριακονταετία έχουν εξαγγελθεί, από τις αυτοδύναμες κυβερνήσεις των οποίων θιασώτης είναι ο Κ. Μητσοτάκης, πλειάδα μαξιμαλιστικών έργων από το μετρό, την υποθαλάσσια αρτηρία και τα πλωτά πάρκινγκ & την θαλάσσια συγκοινωνία της μητροπολιτικής Θεσσαλονίκης έως τελευταίως τον flyover, Τα περισσότερα εξ αυτών χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό και ουσιαστική μελέτη κόστους/ οφέλους, ακατάλληλα για την πόλη, την βιώσιμη ανάπτυξη και κινητικότητα και με ανυπέρβλητα τεχνικής φύσης προβλήματα (υποθαλάσσια και πλωτά πάρκινγκ ) εγκαταλείφθηκαν πριν ξεκινήσουν, μετά και από τα κινήματα πολιτών που ανέδειξαν τα τεράστια προβλήματα που δημιουργούσαν. «Έργα» που όμως στοίχησαν ακριβά στα δημόσια οικονομικά με τις ετεροβαρείς συμβάσεις (εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος) που υπογράφησαν.

Κύριε Μητσοτάκη, η Θεσσαλονίκη και η ευρύτερη περιοχή πλήρωσε και πληρώνει ακριβά την έλλειψη ουσιαστικού στρατηγικού σχεδιασμού για βιώσιμα έργα, που απαιτούν μελέτη, διαβούλευση και κυρίως επικέντρωση στον πολίτη και την ανάπτυξη και όχι στην εξυπηρέτηση ιδιωτικών και μεγάλων συμφερόντων που λειτουργούν στις παρυφές του δημοσίου. Εργα βιώσιμης και "πράσινης" ανάπτυξης που ενισχύουν τα συγκριτικά αναπτυξιακά πλεονεκτήματα της πόλης και της περιοχής, δημιουργούν θέσεις εργασίας και πλούτο για όλους, διευκολύνουν την καθημερινότητα του πολίτη κλπ.

Κύριε Μητσοτάκη, εσείς και οι δικοί σας πολιτικοί, έχετε εγκαταλείψει την πόλη τέσσερα χρόνια τώρα στην τύχη της και οι πολίτες το ζούνε καθημερινά, το βιώνουν και στις εκλογές στις 21 Μαΐου θα βάλουν τέλος στο πάρτι της κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος, τέλος στο το αλισβερίσι των ημετέρων και στις συμφωνίες που γίνονται κάτω από το τραπέζι και δεν υπόκεινται σε σχεδιασμό σύμφωνα με τις ανάγκες , ούτε λογαριάζουν την ποιότητα και ασφάλεια των υποδομών.

Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης αποφασίζουν για διαφάνεια, διαβούλευση με κοινωνικούς εταίρους, ευρύτερες δημοκρατικές και κοινωνικές συναινέσεις, "νέα διαύγεια",για δικαιοσύνη παντού" καταλήγει η υποψήφια βουλευτής. 

Την συνέντευξη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην "ΜτΚ" στην οποία ανακοίνωσε ότι θα είναι υποψήφιος βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης σχολιάζει η πρώην αντιδήμαρχος και υποψήφια βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ στην πρώτη περιφέρεια, Έλλη Χρυσίδου. 

Αναφέρει η κ. Χρυσίδου: 

"O K. Mητσοτάκης στην συνέντευξη του στην εφημερίδα Μακεδονία ανακοίνωσε ότι θα είναι υποψήφιος βουλευτής στην Α΄ Θεσσαλονίκης. ’’Εχω ασχοληθεί τόσο πολύ και συστηματικά με τα προβλήματα της Θεσσαλονίκης” τόνισε “ώστε αισθάνομαι βουλευτής της. Στις προσεχείς εκλογές, ναι θα είμαι υποψήφιος στην Α΄ Θεσσαλονίκης. Δείχνοντας με ακόμη πιο εμφαντικό τρόπο το ενδιαφέρον μου για την πόλη και την Βόρεια Ελλάδα ’’

Η συστηματική ενασχόληση του Πρωθυπουργού με τα προβλήματα της Θεσσαλονίκης αποδείχθηκε ιδιαιτέρως αναποτελεσματική βέβαια εφόσον:

  • το μετρό......ακόμα δεν έχει παραδοθεί (τριάντα χρόνια, πάνω από 1,5 δις €και μετά το «διάλειμμα» της εντατικοποίησης των εργασιών του την περίοδο 2015-2019, ξαναγύρισε με τη Κυβέρνηση της Ν.Δ. στο γνωστό τοπίο των καθυστερήσεων και της καταστροφής της αρχαιολογικής και πολιτιστικής κληρονομιάς της πόλης (σημ.: μάλλον ο κος Μητσοτάκης ενημερώθηκε για το μετρό από το κυβερνητικό στέλεχος κο Μηταράκης που σε συνέντευξη του στο BBC το παρουσίασε σε .......κανονική λειτουργία)
  • ακυρώθηκε από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος η κατασκευή του πολυαναμενόμενου Παιδιατρικού Νοσοκομείου στο Φίλυρο σε μια περίοδο που η δημόσια υγεία και τα νοσοκομεία της πόλης είναι υπό κατάρρευση,
  • η αστική συγκοινωνία και ο ΟΑΣΘ αποτελούν καθημερινό “δρομολόγιο” ταλαιπωρίας και ανασφάλειας για τον πολίτη, με τα ακατάλληλα και αποσυρμένα στην Ευρώπη “σαπάκια” της Λειψίας (που κι αυτά αγοράστηκαν με χρήματα των δημοτών), τις συμβάσεις με τα ΚΤΕΛ κλπ προβλήματα
  • η κρατική επιχορήγηση για την Σχολική Στέγη παραμένει στα ίδια επίπεδα της μνημονιακής περιόδου, ενώ τα κτίρια καταρρέουν
  • τα έργα για τη σύνδεση του εμπορικού λιμένα με τα εθνικά χερσαία δίκτυα καρκινοβατούν αφού παρά το γεγονός του ότι για την οδική σύνδεση πραγματοποιήθηκε η μελέτη δεν δημοπρατήθηκε η κατασκευή της και η σιδηροδρομική σύνδεση της παραμένει ακόμα ευχολόγιο, αφού η κυβέρνηση δεν το ενέταξε ακόμα στα χρηματοδοτούμενα προγράμματα.
  • Το κτίριο του “λοιμωδών” παραμένει αναξιοποίητο και έπεται μακρύς ο κατάλογος της “ιδιότυπης πρωθυπουργικής αποτελεσματικότητας” σε όλους τους τομείς . Ο κος Μητσοτάκης ασχολήθηκε με την πόλη μας με τον τρόπο που ασχολήθηκε με την χώρα! Σε απόλυτη ταύτιση με την πολιτική του Κ. Μητσοτάκη και η διοίκηση του Κ. Ζέρβα, τον “ανεξάρτητο δήμαρχο της ΝΔ, τέσσερα χρόνια στην πόλη δεν έχει προχωρήσει κανένα έργο.

Μήπως να μην ασχολείστε με την πόλη μας κε Μητσοτάκη;

Την τελευταία τριακονταετία έχουν εξαγγελθεί, από τις αυτοδύναμες κυβερνήσεις των οποίων θιασώτης είναι ο Κ. Μητσοτάκης, πλειάδα μαξιμαλιστικών έργων από το μετρό, την υποθαλάσσια αρτηρία και τα πλωτά πάρκινγκ & την θαλάσσια συγκοινωνία της μητροπολιτικής Θεσσαλονίκης έως τελευταίως τον flyover, Τα περισσότερα εξ αυτών χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό και ουσιαστική μελέτη κόστους/ οφέλους, ακατάλληλα για την πόλη, την βιώσιμη ανάπτυξη και κινητικότητα και με ανυπέρβλητα τεχνικής φύσης προβλήματα (υποθαλάσσια και πλωτά πάρκινγκ ) εγκαταλείφθηκαν πριν ξεκινήσουν, μετά και από τα κινήματα πολιτών που ανέδειξαν τα τεράστια προβλήματα που δημιουργούσαν. «Έργα» που όμως στοίχησαν ακριβά στα δημόσια οικονομικά με τις ετεροβαρείς συμβάσεις (εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος) που υπογράφησαν.

Κύριε Μητσοτάκη, η Θεσσαλονίκη και η ευρύτερη περιοχή πλήρωσε και πληρώνει ακριβά την έλλειψη ουσιαστικού στρατηγικού σχεδιασμού για βιώσιμα έργα, που απαιτούν μελέτη, διαβούλευση και κυρίως επικέντρωση στον πολίτη και την ανάπτυξη και όχι στην εξυπηρέτηση ιδιωτικών και μεγάλων συμφερόντων που λειτουργούν στις παρυφές του δημοσίου. Εργα βιώσιμης και "πράσινης" ανάπτυξης που ενισχύουν τα συγκριτικά αναπτυξιακά πλεονεκτήματα της πόλης και της περιοχής, δημιουργούν θέσεις εργασίας και πλούτο για όλους, διευκολύνουν την καθημερινότητα του πολίτη κλπ.

Κύριε Μητσοτάκη, εσείς και οι δικοί σας πολιτικοί, έχετε εγκαταλείψει την πόλη τέσσερα χρόνια τώρα στην τύχη της και οι πολίτες το ζούνε καθημερινά, το βιώνουν και στις εκλογές στις 21 Μαΐου θα βάλουν τέλος στο πάρτι της κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος, τέλος στο το αλισβερίσι των ημετέρων και στις συμφωνίες που γίνονται κάτω από το τραπέζι και δεν υπόκεινται σε σχεδιασμό σύμφωνα με τις ανάγκες , ούτε λογαριάζουν την ποιότητα και ασφάλεια των υποδομών.

Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης αποφασίζουν για διαφάνεια, διαβούλευση με κοινωνικούς εταίρους, ευρύτερες δημοκρατικές και κοινωνικές συναινέσεις, "νέα διαύγεια",για δικαιοσύνη παντού" καταλήγει η υποψήφια βουλευτής. 

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία