ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη -Εκπαιδευτικοί: Όχι στον "Μεγάλο Αδερφό" μέσα στις αίθουσες (Βίντεο, φωτ.)

Παράσταση και πορεία διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν εκπαιδευτικοί στη Θεσσαλονίκη ενάντια στην τοποθέτηση καμερών στις σχολικές αίθουσες και το " αντιεκπαιδευτικο" νομοσχέδιο

 13/05/2020 14:31

Θεσσαλονίκη -Εκπαιδευτικοί: Όχι στον "Μεγάλο Αδερφό" μέσα στις αίθουσες (Βίντεο, φωτ.)

Ευτυχία Κωνσταντινίδου


"Η εκπαίδευση είναι συνυφασμένη με τη φυσική παρουσία στην τάξη. Η γνωσιακή διαδικασία είναι αποτέλεσμα της διαπροσωπικής αλληλεπίδρασης του δασκάλου με τον μαθητή στην οποία δε χωρά καμία κάμερα καμία επιτήρηση στο έργο των εκπαιδευτικών" τονίζει η αναπληρώτρια εκπαιδευτικός, Αλίκη Λασπίδου, που μαζί με δεκάδες εκπαιδευτικούς συμμετέχει στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο κέντρο της πόλης.

Πρόκειται για ένα " αντιεκπαιδευτικο" νομοσχέδιο που χτυπά όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, υπογραμμίζουν οι εκπαιδευτικοί. Το νομοσχεδιο προωθεί αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, αλλάζει τον τρόπο μοριοδοτησης των εκπαιδευτικών ενώ επαναφέρει και την τράπεζα θεμάτων.

" Είμαστε οργισμένοι, είμαστε θυμωμένοι με την επίθεση πολέμου από την κυβέρνηση απέναντι στη δημόσια εκπαίδευση και στον εκπαιδευτικό" υπογραμμίζει με ένταση η πρόεδρος της Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, Ιωάννα Λαθήρα, ζητώντας να αποσυρθεί η " κατάπτυστη", οπως χαρακτηρίζει την τροπολογία για τις κάμερες στις σχολικές αίθουσες, η οποία παραβιάζει προσωπικά δεδομένα εκπαιδευτικών και μαθητών.

" Εμείς ζητάμε από το υπουργείο μέτρα ώστε τα σχολεία να είναι έτοιμα την 1η του Σεπτεμβρη να υποδεχτουν τους μαθητές κανονικά με τέτοιεςσυνθήκες ώστε τα παιδιά μας να είναι υγιείς" τόνισε από την πλευρά του ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ενώσεων Γονέων και Κηδεμόνων μαθητών Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονιας, Θανάσης Κοκονάς.

Οι εκπαιδευτικοί διεκδικούν και μέτρα πρόληψης και υγειινής στα σχολεία, με την μονιμοποίηση συμβασιούχων καθαριστων στις σχολικές μονάδες.

"Η κατάσταση αυτή είναι άθλια. Ο σχολικός καθαρισμός δεν είναι ευκαιριακος. Η σύμβαση μας λήγει 30 Ιουλίου και είμαστε στον αέρα" αναφέρει ο σχολικός καθαριστής, Ιωάννης Παπαδοπουλος που συμμετέχει στην διαμαρτυρία.

ekpiadeftikoi.jpg
ekpaideutikoi-diamartyria-kameres.jpg
ekpaidefsi.jpg


"Η εκπαίδευση είναι συνυφασμένη με τη φυσική παρουσία στην τάξη. Η γνωσιακή διαδικασία είναι αποτέλεσμα της διαπροσωπικής αλληλεπίδρασης του δασκάλου με τον μαθητή στην οποία δε χωρά καμία κάμερα καμία επιτήρηση στο έργο των εκπαιδευτικών" τονίζει η αναπληρώτρια εκπαιδευτικός, Αλίκη Λασπίδου, που μαζί με δεκάδες εκπαιδευτικούς συμμετέχει στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο κέντρο της πόλης.

Πρόκειται για ένα " αντιεκπαιδευτικο" νομοσχέδιο που χτυπά όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, υπογραμμίζουν οι εκπαιδευτικοί. Το νομοσχεδιο προωθεί αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, αλλάζει τον τρόπο μοριοδοτησης των εκπαιδευτικών ενώ επαναφέρει και την τράπεζα θεμάτων.

" Είμαστε οργισμένοι, είμαστε θυμωμένοι με την επίθεση πολέμου από την κυβέρνηση απέναντι στη δημόσια εκπαίδευση και στον εκπαιδευτικό" υπογραμμίζει με ένταση η πρόεδρος της Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, Ιωάννα Λαθήρα, ζητώντας να αποσυρθεί η " κατάπτυστη", οπως χαρακτηρίζει την τροπολογία για τις κάμερες στις σχολικές αίθουσες, η οποία παραβιάζει προσωπικά δεδομένα εκπαιδευτικών και μαθητών.

" Εμείς ζητάμε από το υπουργείο μέτρα ώστε τα σχολεία να είναι έτοιμα την 1η του Σεπτεμβρη να υποδεχτουν τους μαθητές κανονικά με τέτοιεςσυνθήκες ώστε τα παιδιά μας να είναι υγιείς" τόνισε από την πλευρά του ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ενώσεων Γονέων και Κηδεμόνων μαθητών Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονιας, Θανάσης Κοκονάς.

Οι εκπαιδευτικοί διεκδικούν και μέτρα πρόληψης και υγειινής στα σχολεία, με την μονιμοποίηση συμβασιούχων καθαριστων στις σχολικές μονάδες.

"Η κατάσταση αυτή είναι άθλια. Ο σχολικός καθαρισμός δεν είναι ευκαιριακος. Η σύμβαση μας λήγει 30 Ιουλίου και είμαστε στον αέρα" αναφέρει ο σχολικός καθαριστής, Ιωάννης Παπαδοπουλος που συμμετέχει στην διαμαρτυρία.

ekpiadeftikoi.jpg
ekpaideutikoi-diamartyria-kameres.jpg
ekpaidefsi.jpg

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία