ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΕΕΘ: Πλήγμα για την αγορά οι ανακοινώσεις για το λιανεμπόριο

Οι ανακοινώσεις "ευνοούν με τρόπο προκλητικό τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους και τις πολυεθνικές εταιρίες με τις αλυσίδες καταστημάτων", δήλωσε ο Μ. Ζορπίδης

 11/12/2020 15:21

ΕΕΘ: Πλήγμα για την αγορά οι ανακοινώσεις για το λιανεμπόριο
Μετά τις σημερινές κυβερνητικές ανακοινώσεις ο Μιχάλης Ζορπίδης, Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας έκανε την ακόλουθη δήλωση:


«Οι αποφάσεις που ανακοίνωσε σήμερα η Κυβέρνηση αποτελούν πλήγμα για τον κόσμο της Αγοράς και της Μικρομεσαίας Επιχειρηματικότητας και ευνοούν με τρόπο προκλητικό τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους και τις πολυεθνικές εταιρίες με τις αλυσίδες καταστημάτων.

Η Κυβέρνηση δεν επέτρεψε την επαναλειτουργία των εμπορικών καταστημάτων, όπως της έχουμε ζητήσει και θα περίμενε κανείς. Γιατί δεν υπάρχει απολύτως καμία διαφορά στην τήρηση των μέτρων υγιεινής για τον καταναλωτή που επισκέπτεται μία Τράπεζα, ένα σούπερ- μάρκετ ή ένα κατάστημα τροφίμων από αυτόν που εισέρχεται σε ένα κατάστημα δώρων, υποδημάτων ή ρούχων.

Επίσης, είναι βέβαιο ότι ελάχιστοι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες μπορούν να εφαρμόσουν μεθόδους “click away”, ενώ για τους μεγάλους της Αγοράς αυτό θα γίνει ένα μέσο προς απαράδεκτες και άδικες ολιγοπωλιακές – μονοπωλιακές καταστάσεις».

Μετά τις σημερινές κυβερνητικές ανακοινώσεις ο Μιχάλης Ζορπίδης, Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας έκανε την ακόλουθη δήλωση:


«Οι αποφάσεις που ανακοίνωσε σήμερα η Κυβέρνηση αποτελούν πλήγμα για τον κόσμο της Αγοράς και της Μικρομεσαίας Επιχειρηματικότητας και ευνοούν με τρόπο προκλητικό τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους και τις πολυεθνικές εταιρίες με τις αλυσίδες καταστημάτων.

Η Κυβέρνηση δεν επέτρεψε την επαναλειτουργία των εμπορικών καταστημάτων, όπως της έχουμε ζητήσει και θα περίμενε κανείς. Γιατί δεν υπάρχει απολύτως καμία διαφορά στην τήρηση των μέτρων υγιεινής για τον καταναλωτή που επισκέπτεται μία Τράπεζα, ένα σούπερ- μάρκετ ή ένα κατάστημα τροφίμων από αυτόν που εισέρχεται σε ένα κατάστημα δώρων, υποδημάτων ή ρούχων.

Επίσης, είναι βέβαιο ότι ελάχιστοι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες μπορούν να εφαρμόσουν μεθόδους “click away”, ενώ για τους μεγάλους της Αγοράς αυτό θα γίνει ένα μέσο προς απαράδεκτες και άδικες ολιγοπωλιακές – μονοπωλιακές καταστάσεις».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία