ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Douleutaras: H startup οδεύει προς τη μεγαλύτερη χρηματοδότηση από τη μέρα της ίδρυσής της

«Η διαδικασία έχει ξεκινήσει εδώ και περίπου 3 μήνες και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες», αναφέρει ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Douleutaras

 30/01/2023 09:37

Douleutaras: H startup οδεύει προς τη μεγαλύτερη χρηματοδότηση από τη μέρα της ίδρυσής της

Προ των πυλών για την ολοκλήρωση ενός νέου γύρου χρηματοδότησης βρίσκεται ο Douleutaras.gr. Τα νέα κεφάλαια, τα οποία θα προστεθούν στο ποσό των 7,5 εκατ. ευρώ, που έχει, μέχρι στιγμής, αντλήσει η startup, αναμένεται να κατευθυνθούν για την περαιτέρω επέκταση του αποτυπώματος της εκτός συνόρων καθώς και για την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών και δυνατοτήτων, που θα απευθύνονται τόσο στους επαγγελματίες όσο και στους χρήστες.

Πρόκειται για τον μεγαλύτερο γύρο χρηματοδότησης που έχει σηκώσει από τη μέρα της ίδρυσής της η πλατφόρμα, η οποία λειτουργεί σαν τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στους επαγγελματίες και όσους αναζητούν εξειδικευμένες εργασίες καθώς προβλέπεται ότι θα κλείσει σε τουλάχιστον διπλάσιο ποσό σε σχέση με τον αμέσως προηγούμενο, ο οποίος θυμίζουμε ότι κινήθηκε στα 2,3 εκατ. ευρώ.

Κλείνει μέσα στις επόμενες εβδομάδες

"Η διαδικασία έχει ξεκινήσει εδώ και περίπου 3 μήνες και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες ", αναφέρει στο Capital.gr, ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Douleutaras, Ανδρέας Γραμμάτης, σημειώνοντας παράλληλα ότι αναμένεται να συμμετάσχουν τόσο κάποιοι από τους υφιστάμενους επενδυτές όσο και νέοι.

Θυμίζουμε ότι στην νεοφυή επιχείρηση έχουν επενδύσει στο παρελθόν, μεταξύ άλλων, ο όμιλος Olympia του Πάνου Γερμανού (Public-Media Markt, Sunlight) καθώς και το Venture Capital, VentureFriends με επικεφαλής τον Απόστολο Αποστολάκη. Ο τελευταίος υπήρξε από τους πρώτους που έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης όταν το συγκεκριμένο εγχείρημα έκανε τα πρώτα του βήματα το 2015.

Η περαιτέρω εξέλιξη του προϊόντος

"Υπάρχουν ακόμη μεγάλα περιθώρια εξέλιξης του προϊόντος μας", επισημαίνει ό κ. Γραμμάτης και συνεχίζει λέγοντας ότι η στρατηγική της εταιρείας κινείται σε τρεις βασικούς άξονες.

Ο πρώτος άξονας περιστρέφεται γύρω από την εισαγωγή νέων τεχνολογικών λειτουργιών, οι οποίες θα αναβαθμίσουν την εμπειρία που προσφέρει η πλατφόρμα. Όπως για παράδειγμα, η δυνατότητα αγοράς μιας υπηρεσίας σε συγκεκριμένη τιμή, η δυνατότητα πληρωμής online αλλά και επιστροφής των χρημάτων σε περίπτωση κακοτεχνίας. "Τα αιτήματα πλέον είναι πάνω από ένα εκατομμύριο το χρόνο. Από αυτά εξυπηρετούμε περίπου το ένα τρίτο μέσα από την προώθηση τους στους επαγγελματίες ενώ στο εξωτερικό το συγκεκριμένο νούμερο ανέρχεται περίπου σε 100.000 αιτήματα για κάθε χώρα ετησίως ", αναφέρει ο επικεφαλής της πλατφόρμας.

Η επέκταση σε νέες αγορές

Ο δεύτερος άξονας αφορά στο άνοιγμα σε καινούργιες αγορές καθώς επιδιώκει να χτίσει ένα διεθνές brand και σταδιακά να κατακτήσει την κορυφή στην κατηγορία του. Να σημειωθεί ότι επί του παρόντος εκτός από την Ελλάδα και την Κύπρο, δραστηριοποιείται επίσης τον τελευταίο χρόνο σε Πορτογαλία και Ιρλανδία με την επωνυμία "EasyHero" ενώ σχεδιάζει μέχρι τα τέλη του 2023 να έχει ξεκλειδώσει μια ακόμη αγορά, παραμένοντας στην γεωγραφική περιοχή της Ευρώπης. Έχοντας θέσει τον πήχη ψηλά, στοχεύει κάθε χρόνο, από το 2024 και μετά, να ανοίγει μια με δύο καινούργιες αγορές, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην εξωστρέφεια.

Η συνεργασία με τα Public Κύπρου

Ο τρίτος άξονας σχετίζεται με ευκαιρίες που αφορούν στο κομμάτι της ανάπτυξης συνεργασιών σε επίπεδο εταιρειών. "Αυτή την στιγμή, εξυπηρετούμε τον καθαρισμό ακινήτων που χρησιμοποιούνται σαν Airbnb. Πρόκειται για μια ιδιαίτερα προσοδοφόρα δραστηριότητα ", υπογραμμίζει ο κ. Γραμμάτης και συμπληρώνει: "Επιπλέον, επιδιώκουμε να επεκτείνουμε το μοντέλο συνεργασίας που έχουμε με τα Public της Κύπρου και με άλλες εταιρείες ".

Να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη συνεργασία με τα Public στην Κύπρο έχει ξεκινήσει πρόσφατα σε πιλοτικό επίπεδο και αφορά στην κατηγορία των ηλεκτρικών και λευκών συσκευών.

Συγκεκριμένα, όταν κάποιος πελάτης αγοράζει μια τέτοια συσκευή από ένα κατάστημα Public, τότε ο πωλητής προτείνει για την εγκατάστασή της να αναζητηθεί ο τεχνικός μέσα από την πλατφόρμα Douleutaras. Η ανταπόκριση που γνωρίζει η συγκεκριμένη κίνηση έχει οδηγήσει την εταιρεία, καλώς εχόντων των πραγμάτων, να την εφαρμόσει και στην ελληνική αγορά.

Να σημειωθεί ότι, μέχρι στιγμής, η συντριπτική πλειονότητα των χρηστών που αναζητούν τους κατάλληλους επαγγελματίες μέσα από την πλατφόρμα είναι ιδιώτες, κάτι που στοχεύει να αλλάξει στο μέλλον κάνοντας ένα μεγαλύτερο άνοιγμα προς τις επιχειρήσεις.

Προ των πυλών για την ολοκλήρωση ενός νέου γύρου χρηματοδότησης βρίσκεται ο Douleutaras.gr. Τα νέα κεφάλαια, τα οποία θα προστεθούν στο ποσό των 7,5 εκατ. ευρώ, που έχει, μέχρι στιγμής, αντλήσει η startup, αναμένεται να κατευθυνθούν για την περαιτέρω επέκταση του αποτυπώματος της εκτός συνόρων καθώς και για την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών και δυνατοτήτων, που θα απευθύνονται τόσο στους επαγγελματίες όσο και στους χρήστες.

Πρόκειται για τον μεγαλύτερο γύρο χρηματοδότησης που έχει σηκώσει από τη μέρα της ίδρυσής της η πλατφόρμα, η οποία λειτουργεί σαν τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στους επαγγελματίες και όσους αναζητούν εξειδικευμένες εργασίες καθώς προβλέπεται ότι θα κλείσει σε τουλάχιστον διπλάσιο ποσό σε σχέση με τον αμέσως προηγούμενο, ο οποίος θυμίζουμε ότι κινήθηκε στα 2,3 εκατ. ευρώ.

Κλείνει μέσα στις επόμενες εβδομάδες

"Η διαδικασία έχει ξεκινήσει εδώ και περίπου 3 μήνες και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες ", αναφέρει στο Capital.gr, ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Douleutaras, Ανδρέας Γραμμάτης, σημειώνοντας παράλληλα ότι αναμένεται να συμμετάσχουν τόσο κάποιοι από τους υφιστάμενους επενδυτές όσο και νέοι.

Θυμίζουμε ότι στην νεοφυή επιχείρηση έχουν επενδύσει στο παρελθόν, μεταξύ άλλων, ο όμιλος Olympia του Πάνου Γερμανού (Public-Media Markt, Sunlight) καθώς και το Venture Capital, VentureFriends με επικεφαλής τον Απόστολο Αποστολάκη. Ο τελευταίος υπήρξε από τους πρώτους που έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης όταν το συγκεκριμένο εγχείρημα έκανε τα πρώτα του βήματα το 2015.

Η περαιτέρω εξέλιξη του προϊόντος

"Υπάρχουν ακόμη μεγάλα περιθώρια εξέλιξης του προϊόντος μας", επισημαίνει ό κ. Γραμμάτης και συνεχίζει λέγοντας ότι η στρατηγική της εταιρείας κινείται σε τρεις βασικούς άξονες.

Ο πρώτος άξονας περιστρέφεται γύρω από την εισαγωγή νέων τεχνολογικών λειτουργιών, οι οποίες θα αναβαθμίσουν την εμπειρία που προσφέρει η πλατφόρμα. Όπως για παράδειγμα, η δυνατότητα αγοράς μιας υπηρεσίας σε συγκεκριμένη τιμή, η δυνατότητα πληρωμής online αλλά και επιστροφής των χρημάτων σε περίπτωση κακοτεχνίας. "Τα αιτήματα πλέον είναι πάνω από ένα εκατομμύριο το χρόνο. Από αυτά εξυπηρετούμε περίπου το ένα τρίτο μέσα από την προώθηση τους στους επαγγελματίες ενώ στο εξωτερικό το συγκεκριμένο νούμερο ανέρχεται περίπου σε 100.000 αιτήματα για κάθε χώρα ετησίως ", αναφέρει ο επικεφαλής της πλατφόρμας.

Η επέκταση σε νέες αγορές

Ο δεύτερος άξονας αφορά στο άνοιγμα σε καινούργιες αγορές καθώς επιδιώκει να χτίσει ένα διεθνές brand και σταδιακά να κατακτήσει την κορυφή στην κατηγορία του. Να σημειωθεί ότι επί του παρόντος εκτός από την Ελλάδα και την Κύπρο, δραστηριοποιείται επίσης τον τελευταίο χρόνο σε Πορτογαλία και Ιρλανδία με την επωνυμία "EasyHero" ενώ σχεδιάζει μέχρι τα τέλη του 2023 να έχει ξεκλειδώσει μια ακόμη αγορά, παραμένοντας στην γεωγραφική περιοχή της Ευρώπης. Έχοντας θέσει τον πήχη ψηλά, στοχεύει κάθε χρόνο, από το 2024 και μετά, να ανοίγει μια με δύο καινούργιες αγορές, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην εξωστρέφεια.

Η συνεργασία με τα Public Κύπρου

Ο τρίτος άξονας σχετίζεται με ευκαιρίες που αφορούν στο κομμάτι της ανάπτυξης συνεργασιών σε επίπεδο εταιρειών. "Αυτή την στιγμή, εξυπηρετούμε τον καθαρισμό ακινήτων που χρησιμοποιούνται σαν Airbnb. Πρόκειται για μια ιδιαίτερα προσοδοφόρα δραστηριότητα ", υπογραμμίζει ο κ. Γραμμάτης και συμπληρώνει: "Επιπλέον, επιδιώκουμε να επεκτείνουμε το μοντέλο συνεργασίας που έχουμε με τα Public της Κύπρου και με άλλες εταιρείες ".

Να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη συνεργασία με τα Public στην Κύπρο έχει ξεκινήσει πρόσφατα σε πιλοτικό επίπεδο και αφορά στην κατηγορία των ηλεκτρικών και λευκών συσκευών.

Συγκεκριμένα, όταν κάποιος πελάτης αγοράζει μια τέτοια συσκευή από ένα κατάστημα Public, τότε ο πωλητής προτείνει για την εγκατάστασή της να αναζητηθεί ο τεχνικός μέσα από την πλατφόρμα Douleutaras. Η ανταπόκριση που γνωρίζει η συγκεκριμένη κίνηση έχει οδηγήσει την εταιρεία, καλώς εχόντων των πραγμάτων, να την εφαρμόσει και στην ελληνική αγορά.

Να σημειωθεί ότι, μέχρι στιγμής, η συντριπτική πλειονότητα των χρηστών που αναζητούν τους κατάλληλους επαγγελματίες μέσα από την πλατφόρμα είναι ιδιώτες, κάτι που στοχεύει να αλλάξει στο μέλλον κάνοντας ένα μεγαλύτερο άνοιγμα προς τις επιχειρήσεις.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία