ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Condito: Επενδύσεις 10 εκατ. ευρώ και εκτίναξη του τζίρου με αιχμή την «Green Line»

Η βιομηχανία από τη Θεσσαλονίκη επενδύει σε αύξηση της παραγωγής, νέες τεχνολογίες και μεγάλους χώρους αποθηκεύσεων

 25/01/2024 07:00

Condito: Επενδύσεις 10 εκατ. ευρώ και εκτίναξη του τζίρου με αιχμή την «Green Line»

Άννη Καρολίδου

Επενδυτικό πρόγραμμα που φτάνει στα 10 εκατ. ευρώ, έχει σε υλοποίηση η Θεσσαλονικιώτικη βιομηχανία τροφίμων «Condito AEBE», πολύ σημαντική εταιρεία τροφίμων, που έχει ρίξει μεγάλο βάρος στις νέες τάσεις της αγοράς, καθώς σκέπτεται green για λογαριασμό του καταναλωτή.

Έτσι, η Εταιρεία, που από το 2001 παράγει και εμπορεύεται κυρίως σάλτσες, σαλάτες- αλοιφές και είναι πασίγνωση για τη μουστάρδα και τη μαγιονέζα της, προχωράει σε δεύτερη επέκταση των αποθηκευτικών της εγκαταστάσεων.

Οι νέες επενδύσεις

Η «Condito», μόλις απέκτησε οικόπεδο 6.800 τ.μ στη Β’ Φάση της ΒΙΠΕ Σίνδου και πρόκειται να υλοποιήσει επένδυση 3 εκατ. σε πρόσθετους αποθηκευτικούς χώρους, όταν ενώ παράλληλα έχει σε υλοποίηση επενδυτικό πρόγραμμα αύξησης της παραγωγικής της δυναμικότητας και, έχει υποβάλλει στον αναπτυξιακό νόμο επόμενη παραγωγική επένδυση σε μηχανήματα νέας τεχνολογίας και εξοπλισμούς. Με αυτά τις τρεις επενδύσεις, περίπου των 3 εκατ. ευρώ η κάθε μία, η «Condito» ανεβάζει το κοντέρ των επενδύσεων της στα 10 εκατ. ευρώ.

Για αυτή την τριάδα των επενδύσεων, μίλησε στο makthes.gr ο μέτοχος και εμπορικός διευθυντής της Condito Foods, Κωνσταντίνος Μωραΐτης, δίνοντας παράλληλα πληροφορίες για την πολύ θετική πορεία που κατέγραψε η Εταιρεία μέσα στο 2023, καθώς πέτυχε για μία ακόμη χρονιά σημαντική αύξηση πωλήσεων που άγγιξαν τα 26 εκατ. ευρώ, αλλά και αύξηση εξαγωγών όπως και υψηλότερα κέρδη.

moraitis-konstantinos-condito.jpg


Απόκτηση οικοπέδου για πρόσθετες αποθήκες

Ξεκινώντας από τις τελευταίες εξελίξεις στα αναπτυξιακά σχέδια της «Condito», η εταιρεία αγόρασε στη Β’ Φάση της ΒΙΠΕ Σίνδου οικόπεδο 6.800 τ.μ. με κτιριακό συγκρότημα, στο οποίο, θα δημιουργήσει πρόσθετους χώρους αποθήκευσης πρώτων υλών και υλικών συσκευασίας, 6.000 τ.μ., επενδύοντας, μαζί με την αγορά του ακινήτου, περί τα 3 εκατ. ευρώ. Η επένδυση είναι στη φάση σχεδίων και αδειοδοτήσεων.

Eν τω μεταξύ, βρίσκεται σε υλοποίηση επένδυση ύψους επίσης 3 εκατ. ευρώ περίπου, που αφορά σε αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας της βιομηχανίας, σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και κυρίως σε προϊόντα εκτός ψυγείου. Η συγκεκριμένη επένδυση ολοκληρώνεται στο Β’ εξάμηνο 2024.

Παράλληλα, η «Condito», περιμένει να εγκριθεί στο πλαίσιο του αναπτυξιακού νόμου, μία ακόμη επένδυση της τάξης των 3 εκατ. ευρώ, καθώς άλλαξαν τα κριτήρια ένταξης και έγιναν συγκριτικά. Αυτή η επένδυση αφορά αύξηση της παραγωγικότητας μέσα από έργα κτιριακά, αυτοματισμούς, νέες τεχνολογίες σε software.

Τα νέα επενδυτικά σχέδια της Εταιρείας, μαζί με την πολύ σημαντική αύξηση στον κύκλο εργασιών της (+43,3% στον ισολογισμό του 2022, τελευταίο δημοσιευμένο), μαρτυρούν την αναπτυξιακή πορεία της «Condito», την οποία πρέπει να συνεχίσει να υποστηρίζει μέσω νέων επενδύσεων σε πάγια, σε νέα προϊόντα, σε καινούργιου τύπου συσκευασίες, αλλά και σε soft ενέργειες που αφορούν R&D αλλά και προωθητικές δράσεις.

Να σημειωθεί ότι πριν τρία χρόνια η «Condito» είχε δημιουργήσει διαμετακομιστικό κέντρο 5.500 τ.μ. για τα προϊόντα της, εξοπλισμένο με σύγχρονα συστήματα διαχείρισης χιλιάδων κωδικών, επενδύοντας 4,5 εκατ. ευρώ.

Μεγάλη αύξηση τζίρου και λειτουργικών κερδών

Σύμφωνα με τον κ. Μωραΐτη, το 2023 η «Condito» είχε κύκλο εργασιών κοντά στα 26 εκατ. ευρώ, δηλαδή αυξημένο κατά περίπου 22%, έναντι των 21,306 εκατ. του 2022, χρονιά που οι πωλήσεις της είχαν εκτιναχθεί καταγράφοντας θετική μεταβολή 43,3%.

Σε ό,τι αφορά στην κερδοφορία, τα λειτουργικά κέρδη το 2023 αναμένεται να είναι σημαντικά υψηλότερα εκείνων της προηγούμενης εταιρικής χρήσης. Να σημειωθεί ότι το 2022 τα προ φόρων και τόκων κέρδη της Εταιρείας, είχαν διαμορφωθεί σε 430.397 ευρώ, αυξημένα κατά 34,1% έναντι των αντίστοιχων κερδών του 2021.

Η λιανική δίνει ώθηση στην ανάπτυξη

Μεγάλη ώθηση στην αύξηση του κύκλου εργασιών της «Condito», δίνει η αγορά της λιανικής και κυρίως τα επώνυμα προϊόντα της, ενώ η Εταιρεία διατηρεί και σημαντικά συμβόλαια για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Επιπλέον, ανάπτυξη καταγράφεται και στις εξαγωγές, που το 2023 ήταν στο 10% των συνολικών πωλήσεων.

Στον εκτιμώμενο κύκλο εργασιών των 26 εκατ. του 2023, οι πωλήσεις λιανικής συμμετείχαν περίπου με το 55% και, οι πωλήσεις χονδρικής (αγορά HO.RE.CA), με το 45%.

Green Line για vegans και προϊόντα Clean Label

Eξαιρετική αποδοχή από τους καταναλωτές είχε η οικογένεια επώνυμων προϊόντων Condito The Green Line, σάλτσες χωρίς ύλες ζωικής προέλευσης και, όπου η τεχνολογία το επιτρέπει, χωρίς πρόσθετες ύλες που είναι ενοχοποιημένες στη συνείδηση του καταναλωτή, προϊόντα χωρίς γλουτένη, με φυσικά αντί για χημικά συντηρητικά. Μαγιονέζα, πέστο βασιλικού και σαλάτες- αλοιφές αλλά και τυριά, για vegans και καταναλωτές με ειδικές απαιτήσεις.

«Η σειρά Green Line, μας έχει δώσει προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού, έναντι των ελληνικών εταιρειών του κλάδου μας, με τελικό κριτή τον καταναλωτή που δείχνει να μας προτιμά» επισήμανε ο κ. Μωραΐτης.

Στην παρούσα φάση η Εταιρεία εμπλουτίζει τη Green Line και ετοιμάζεται να επαναλανσάρει κωδικούς με αλλαγή συσκευασιών, στην πρακτική της χρησιμοποίησης ανακυκλωμένων υλικών στους περιέκτες. Μάλιστα η φρέσκια σειρά συσκευασιών θα παρουσιαστεί πολύ σύντομα, εντός Φεβρουαρίου, ενώ θα γίνει και η παρουσίαση προϊόντων Clean Label (Λευκής Ετικέτας).

Να σημειωθεί ότι η «Condito» για δύο χρόνια δούλεψε πάνω σε μία μελέτη, που πολύ πρόσφατα ολοκληρώθηκε και αφορούσε την παραγωγή προϊόντων Clean Label, δηλαδή προϊόντων απαλλαγμένων από ενοχοποιημένες τεχνητές πρώτες ύλες.

condito-awards.jpg


Επενδυτικό πρόγραμμα που φτάνει στα 10 εκατ. ευρώ, έχει σε υλοποίηση η Θεσσαλονικιώτικη βιομηχανία τροφίμων «Condito AEBE», πολύ σημαντική εταιρεία τροφίμων, που έχει ρίξει μεγάλο βάρος στις νέες τάσεις της αγοράς, καθώς σκέπτεται green για λογαριασμό του καταναλωτή.

Έτσι, η Εταιρεία, που από το 2001 παράγει και εμπορεύεται κυρίως σάλτσες, σαλάτες- αλοιφές και είναι πασίγνωση για τη μουστάρδα και τη μαγιονέζα της, προχωράει σε δεύτερη επέκταση των αποθηκευτικών της εγκαταστάσεων.

Οι νέες επενδύσεις

Η «Condito», μόλις απέκτησε οικόπεδο 6.800 τ.μ στη Β’ Φάση της ΒΙΠΕ Σίνδου και πρόκειται να υλοποιήσει επένδυση 3 εκατ. σε πρόσθετους αποθηκευτικούς χώρους, όταν ενώ παράλληλα έχει σε υλοποίηση επενδυτικό πρόγραμμα αύξησης της παραγωγικής της δυναμικότητας και, έχει υποβάλλει στον αναπτυξιακό νόμο επόμενη παραγωγική επένδυση σε μηχανήματα νέας τεχνολογίας και εξοπλισμούς. Με αυτά τις τρεις επενδύσεις, περίπου των 3 εκατ. ευρώ η κάθε μία, η «Condito» ανεβάζει το κοντέρ των επενδύσεων της στα 10 εκατ. ευρώ.

Για αυτή την τριάδα των επενδύσεων, μίλησε στο makthes.gr ο μέτοχος και εμπορικός διευθυντής της Condito Foods, Κωνσταντίνος Μωραΐτης, δίνοντας παράλληλα πληροφορίες για την πολύ θετική πορεία που κατέγραψε η Εταιρεία μέσα στο 2023, καθώς πέτυχε για μία ακόμη χρονιά σημαντική αύξηση πωλήσεων που άγγιξαν τα 26 εκατ. ευρώ, αλλά και αύξηση εξαγωγών όπως και υψηλότερα κέρδη.

moraitis-konstantinos-condito.jpg


Απόκτηση οικοπέδου για πρόσθετες αποθήκες

Ξεκινώντας από τις τελευταίες εξελίξεις στα αναπτυξιακά σχέδια της «Condito», η εταιρεία αγόρασε στη Β’ Φάση της ΒΙΠΕ Σίνδου οικόπεδο 6.800 τ.μ. με κτιριακό συγκρότημα, στο οποίο, θα δημιουργήσει πρόσθετους χώρους αποθήκευσης πρώτων υλών και υλικών συσκευασίας, 6.000 τ.μ., επενδύοντας, μαζί με την αγορά του ακινήτου, περί τα 3 εκατ. ευρώ. Η επένδυση είναι στη φάση σχεδίων και αδειοδοτήσεων.

Eν τω μεταξύ, βρίσκεται σε υλοποίηση επένδυση ύψους επίσης 3 εκατ. ευρώ περίπου, που αφορά σε αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας της βιομηχανίας, σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και κυρίως σε προϊόντα εκτός ψυγείου. Η συγκεκριμένη επένδυση ολοκληρώνεται στο Β’ εξάμηνο 2024.

Παράλληλα, η «Condito», περιμένει να εγκριθεί στο πλαίσιο του αναπτυξιακού νόμου, μία ακόμη επένδυση της τάξης των 3 εκατ. ευρώ, καθώς άλλαξαν τα κριτήρια ένταξης και έγιναν συγκριτικά. Αυτή η επένδυση αφορά αύξηση της παραγωγικότητας μέσα από έργα κτιριακά, αυτοματισμούς, νέες τεχνολογίες σε software.

Τα νέα επενδυτικά σχέδια της Εταιρείας, μαζί με την πολύ σημαντική αύξηση στον κύκλο εργασιών της (+43,3% στον ισολογισμό του 2022, τελευταίο δημοσιευμένο), μαρτυρούν την αναπτυξιακή πορεία της «Condito», την οποία πρέπει να συνεχίσει να υποστηρίζει μέσω νέων επενδύσεων σε πάγια, σε νέα προϊόντα, σε καινούργιου τύπου συσκευασίες, αλλά και σε soft ενέργειες που αφορούν R&D αλλά και προωθητικές δράσεις.

Να σημειωθεί ότι πριν τρία χρόνια η «Condito» είχε δημιουργήσει διαμετακομιστικό κέντρο 5.500 τ.μ. για τα προϊόντα της, εξοπλισμένο με σύγχρονα συστήματα διαχείρισης χιλιάδων κωδικών, επενδύοντας 4,5 εκατ. ευρώ.

Μεγάλη αύξηση τζίρου και λειτουργικών κερδών

Σύμφωνα με τον κ. Μωραΐτη, το 2023 η «Condito» είχε κύκλο εργασιών κοντά στα 26 εκατ. ευρώ, δηλαδή αυξημένο κατά περίπου 22%, έναντι των 21,306 εκατ. του 2022, χρονιά που οι πωλήσεις της είχαν εκτιναχθεί καταγράφοντας θετική μεταβολή 43,3%.

Σε ό,τι αφορά στην κερδοφορία, τα λειτουργικά κέρδη το 2023 αναμένεται να είναι σημαντικά υψηλότερα εκείνων της προηγούμενης εταιρικής χρήσης. Να σημειωθεί ότι το 2022 τα προ φόρων και τόκων κέρδη της Εταιρείας, είχαν διαμορφωθεί σε 430.397 ευρώ, αυξημένα κατά 34,1% έναντι των αντίστοιχων κερδών του 2021.

Η λιανική δίνει ώθηση στην ανάπτυξη

Μεγάλη ώθηση στην αύξηση του κύκλου εργασιών της «Condito», δίνει η αγορά της λιανικής και κυρίως τα επώνυμα προϊόντα της, ενώ η Εταιρεία διατηρεί και σημαντικά συμβόλαια για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Επιπλέον, ανάπτυξη καταγράφεται και στις εξαγωγές, που το 2023 ήταν στο 10% των συνολικών πωλήσεων.

Στον εκτιμώμενο κύκλο εργασιών των 26 εκατ. του 2023, οι πωλήσεις λιανικής συμμετείχαν περίπου με το 55% και, οι πωλήσεις χονδρικής (αγορά HO.RE.CA), με το 45%.

Green Line για vegans και προϊόντα Clean Label

Eξαιρετική αποδοχή από τους καταναλωτές είχε η οικογένεια επώνυμων προϊόντων Condito The Green Line, σάλτσες χωρίς ύλες ζωικής προέλευσης και, όπου η τεχνολογία το επιτρέπει, χωρίς πρόσθετες ύλες που είναι ενοχοποιημένες στη συνείδηση του καταναλωτή, προϊόντα χωρίς γλουτένη, με φυσικά αντί για χημικά συντηρητικά. Μαγιονέζα, πέστο βασιλικού και σαλάτες- αλοιφές αλλά και τυριά, για vegans και καταναλωτές με ειδικές απαιτήσεις.

«Η σειρά Green Line, μας έχει δώσει προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού, έναντι των ελληνικών εταιρειών του κλάδου μας, με τελικό κριτή τον καταναλωτή που δείχνει να μας προτιμά» επισήμανε ο κ. Μωραΐτης.

Στην παρούσα φάση η Εταιρεία εμπλουτίζει τη Green Line και ετοιμάζεται να επαναλανσάρει κωδικούς με αλλαγή συσκευασιών, στην πρακτική της χρησιμοποίησης ανακυκλωμένων υλικών στους περιέκτες. Μάλιστα η φρέσκια σειρά συσκευασιών θα παρουσιαστεί πολύ σύντομα, εντός Φεβρουαρίου, ενώ θα γίνει και η παρουσίαση προϊόντων Clean Label (Λευκής Ετικέτας).

Να σημειωθεί ότι η «Condito» για δύο χρόνια δούλεψε πάνω σε μία μελέτη, που πολύ πρόσφατα ολοκληρώθηκε και αφορούσε την παραγωγή προϊόντων Clean Label, δηλαδή προϊόντων απαλλαγμένων από ενοχοποιημένες τεχνητές πρώτες ύλες.

condito-awards.jpg


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία