ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Βόρεια Ελλάδα: «Φλερτάρει» με τις ονειρώδεις επιδόσεις του 2019 ο τουρισμός στη σκιά του πολέμου

Αισιόδοξα τα πρώτα μηνύματα για την τουριστική σεζόν - Αγκάθια η εκτίναξη του ενεργειακού κόστους και η αβεβαιότητα λόγω των πολεμικών συρράξεων

 04/05/2022 16:33

Βόρεια Ελλάδα: «Φλερτάρει» με τις ονειρώδεις επιδόσεις του 2019 ο τουρισμός στη σκιά του πολέμου

Στέφανος Μαχτσίρας

Ενθαρρυντικά σήματα που επιτρέπουν προβλέψεις για... κατάκτηση νέων κορυφών λαμβάνει η βαριά βιομηχανία της χώρας, ακόμα και εν μέσω πολέμου με τις απώλειες από ρωσική και ουκρανική αγορά, οι οποίες σε μεγάλο βαθμό αφορούν τη Βόρεια Ελλάδα, να είναι απολύτως διαχειρίσιμες.

Οι τουριστικές προοπτικές της Βόρειας Ελλάδας σε μία δυσμενή συγκυρία ελέω των διεθνών προκλήσεων και αβεβαιοτήτων βρέθηκαν στο επίκεντρο διαδικτυακού συνεδρίου που συνδιοργανώνουν Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, Ελληνογαλλικό Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο, Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο και Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.

«Οι αγορές Ρωσίας και Ουκρανίας μπορεί να χάθηκαν κάτι που αποτελεί πλήγμα για τη Βόρεια Ελλάδα αλλά προσπαθούμε να είμαστε ευέλικτοι. Εφαρμόζουμε από καιρό μία στρατηγική προβολής σε χώρες που επηρεάζονται και αυτές από τον πόλεμο όπως είναι η Πολωνία η Σερβία και η Βουλγαρία. Παράλληλα εντείνουμε τις καμπάνιες σε Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Καναδά, Σκανδιναβία, Ιταλία δίνοντας έμφαση και στην προβολή των χειμερινών προορισμών. Την ίδια στιγμή ξαναλειτουργούμε το γραφείο μας στην Ισπανία χτίζοντας διαύλους και με την τεράστια αγορά της Λατ.Αμερικής. Στόχος μας είναι να διευρύνουμε την τουριστική περίοδο ανοίγοντας τη βεντάλια και επιδιώκοντας την προβολή όλων των περιοχών της χώρας», επεσήμανε η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου.

Στις ευοίωνες προβλέψεις για την πορεία της τουριστικής σεζόν η οποία έχει όλα τα φόντα να αγγίξει ή και να ξεπεράσει την αντίστοιχη του 2019 (με ρεκόρ εσόδων 18 δισ. ευρώ και αφίξεις 36 εκατομμυρίων τουριστών) αναφέρθηκε ο Στέφανος Τζιρίτης, αντιπρόεδρος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου.

Παράλληλα, έθεσε επί τάπητος τις σοβαρές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος και συνδέονται με την κατακόρυφη άνοδο του ενεργειακού κόστους και την αβεβαιότητα που προκύπτει από τις συνεχιζόμενες πολεμικές συρράξεις. Καίριο στοίχημα για την Ελλάδα είναι και η στροφή στον ποιοτικό τουρισμό που θα προσφέρει μία μοναδική εμπειρία στον επισκέπτη με "όπλα" της χώρας τον τρόπο ζωής, τη γαστρονομία και τους πολιτιστικούς της θησαυρούς.

Από τους ομιλητές θίχτηκε και η σοβαρή πρόκληση που αναδύεται και αφορά την έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού με την οποία έρχεται και θα έρθει αντιμέτωπος ο κλάδος παγκοσμίως υφιστάμενος εντεινόμενες πιέσεις. 

Το Συνέδριο επανέρχεται ύστερα από 3 έτη πανδημίας, εστιάζοντας σε επίκαιρα θέματα της τουριστικής μας βιομηχανίας. Η εκδήλωση εστιάζει στη χαρτογράφηση του νέου περιβάλλοντος, στις αλλαγές της καταναλωτικής συμπεριφοράς και θα αναδείξει τρόπους προσαρμογής των επιχειρήσεων. Επιπρόσθετα το συνέδριο επικεντρώνεται σε βιώσιμες πρακτικές και σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις.

Οι νέες καταναλωτικές συνήθειες ευνοούν την ανάπτυξη περισσότερων μορφών τουρισμού και προορισμών δημιουργώντας νέες ευκαιρίες. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να επιτευχθεί μια πιο ισορροπημένη ανάπτυξη και να μειωθεί το χάσμα που παρατηρείται μεταξύ συγκεκριμένων περιοχών.

2022-05-04-40759-mm.png
2022-05-04-35838-mm.png



Ενθαρρυντικά σήματα που επιτρέπουν προβλέψεις για... κατάκτηση νέων κορυφών λαμβάνει η βαριά βιομηχανία της χώρας, ακόμα και εν μέσω πολέμου με τις απώλειες από ρωσική και ουκρανική αγορά, οι οποίες σε μεγάλο βαθμό αφορούν τη Βόρεια Ελλάδα, να είναι απολύτως διαχειρίσιμες.

Οι τουριστικές προοπτικές της Βόρειας Ελλάδας σε μία δυσμενή συγκυρία ελέω των διεθνών προκλήσεων και αβεβαιοτήτων βρέθηκαν στο επίκεντρο διαδικτυακού συνεδρίου που συνδιοργανώνουν Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, Ελληνογαλλικό Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο, Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο και Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.

«Οι αγορές Ρωσίας και Ουκρανίας μπορεί να χάθηκαν κάτι που αποτελεί πλήγμα για τη Βόρεια Ελλάδα αλλά προσπαθούμε να είμαστε ευέλικτοι. Εφαρμόζουμε από καιρό μία στρατηγική προβολής σε χώρες που επηρεάζονται και αυτές από τον πόλεμο όπως είναι η Πολωνία η Σερβία και η Βουλγαρία. Παράλληλα εντείνουμε τις καμπάνιες σε Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Καναδά, Σκανδιναβία, Ιταλία δίνοντας έμφαση και στην προβολή των χειμερινών προορισμών. Την ίδια στιγμή ξαναλειτουργούμε το γραφείο μας στην Ισπανία χτίζοντας διαύλους και με την τεράστια αγορά της Λατ.Αμερικής. Στόχος μας είναι να διευρύνουμε την τουριστική περίοδο ανοίγοντας τη βεντάλια και επιδιώκοντας την προβολή όλων των περιοχών της χώρας», επεσήμανε η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου.

Στις ευοίωνες προβλέψεις για την πορεία της τουριστικής σεζόν η οποία έχει όλα τα φόντα να αγγίξει ή και να ξεπεράσει την αντίστοιχη του 2019 (με ρεκόρ εσόδων 18 δισ. ευρώ και αφίξεις 36 εκατομμυρίων τουριστών) αναφέρθηκε ο Στέφανος Τζιρίτης, αντιπρόεδρος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου.

Παράλληλα, έθεσε επί τάπητος τις σοβαρές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος και συνδέονται με την κατακόρυφη άνοδο του ενεργειακού κόστους και την αβεβαιότητα που προκύπτει από τις συνεχιζόμενες πολεμικές συρράξεις. Καίριο στοίχημα για την Ελλάδα είναι και η στροφή στον ποιοτικό τουρισμό που θα προσφέρει μία μοναδική εμπειρία στον επισκέπτη με "όπλα" της χώρας τον τρόπο ζωής, τη γαστρονομία και τους πολιτιστικούς της θησαυρούς.

Από τους ομιλητές θίχτηκε και η σοβαρή πρόκληση που αναδύεται και αφορά την έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού με την οποία έρχεται και θα έρθει αντιμέτωπος ο κλάδος παγκοσμίως υφιστάμενος εντεινόμενες πιέσεις. 

Το Συνέδριο επανέρχεται ύστερα από 3 έτη πανδημίας, εστιάζοντας σε επίκαιρα θέματα της τουριστικής μας βιομηχανίας. Η εκδήλωση εστιάζει στη χαρτογράφηση του νέου περιβάλλοντος, στις αλλαγές της καταναλωτικής συμπεριφοράς και θα αναδείξει τρόπους προσαρμογής των επιχειρήσεων. Επιπρόσθετα το συνέδριο επικεντρώνεται σε βιώσιμες πρακτικές και σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις.

Οι νέες καταναλωτικές συνήθειες ευνοούν την ανάπτυξη περισσότερων μορφών τουρισμού και προορισμών δημιουργώντας νέες ευκαιρίες. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να επιτευχθεί μια πιο ισορροπημένη ανάπτυξη και να μειωθεί το χάσμα που παρατηρείται μεταξύ συγκεκριμένων περιοχών.

2022-05-04-40759-mm.png
2022-05-04-35838-mm.png



ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία