ΠΟΛΙΤΙΚΗ

"Αlways in season": Οι στόχοι του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για το 2020

Βιώσιμη ανάπτυξη, αειφορία, προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων κάθε γωνιάς της Ελλάδας και στροφή στην ποιότητα είναι το τετράπτυχο πάνω στο οποίο στηρίζεται η στρατηγική που προωθεί το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ, σύμφωνα με την πρόεδρό του Άντζελα

 23/02/2020 20:47

"Αlways in season": Οι στόχοι του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για το 2020

Βαγγέλης Στολάκης

Βιώσιμη ανάπτυξη, αειφορία, προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων κάθε γωνιάς της Ελλάδας και στροφή στην ποιότητα είναι το τετράπτυχο πάνω στο οποίο στηρίζεται η στρατηγική με σύνθημα «Always in season» που προωθεί το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ, σύμφωνα με όσα λέει στη «ΜτΚ» η πρόεδρός του Άντζελα Γκερέκου. Η κ. Γκερέκου -που στο παρελθόν διετέλεσε βουλευτής και υφυπουργός του ΠΑΣΟΚ- αναφέρεται στις ενέργειες του Οργανισμού για τον εκσυγχρονισμό του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, τις προσπάθειες δημιουργίας προστιθέμενης αξίας περιοχών της Ελλάδας, το κέρδος που αποκομίζει η χώρα μας από την παραγωγή διεθνών ταινιών, αλλά και τα πλεονεκτήματα της Θεσσαλονίκης που ακόμα δεν έχουν αναδειχτεί με αποτέλεσμα να χάνουμε τουρίστες.

Επιστρέψατε στο υπουργείο Τουρισμού όχι ως υφυπουργός αλλά ως πρόεδρος του ΕΟΤ μετά από δέκα χρόνια. Τι έχει αλλάξει και τι έχει μείνει ίδιο;

Έχουν αλλάξει πολλά και πρώτα από όλα τα πρόσωπα. Βέβαια όσον αφορά τη θέση μου αυτή ως πρόεδρος και όχι υπουργός ή υφυπουργός έχουν αλλάξει πολύ λίγα θα έλεγα, διότι και τώρα έχω αρκετές αρμοδιότητες και ταξίδια και επιπλέον έχουμε και εξ’ ολοκλήρου το κομμάτι της προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού. Στον ΕΟΤ πλέον η θέση του Προέδρου έχει εκτελεστικές αρμοδιότητες και μία από αυτές είναι η εκπροσώπηση του ΕΟΤ στη διαμόρφωση και υλοποίηση των τουριστικών προγραμμάτων των Περιφερειών. Συνεργαζόμαστε με τις Περιφέρειες για τον καλύτερο συντονισμό, ώστε να αναδείξουμε τη θεματική και περιφερειακή εξειδίκευση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Ποια είναι η στρατηγική που ακολουθεί η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού με σκοπό την τουριστική ανάπτυξη της χώρας; Πώς θα γίνει αυτό το rebranding;

Προβάλλουμε τις ξεχωριστές δυνατότητες κάθε τόπου και προωθούμε την βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, ώστε να έχουμε σταθερή αύξηση των εσόδων και προστασία του περιβάλλοντος. Η στρατηγική αυτή μέσα από ένα μείγμα δράσεων ψηφιακής διαδικτυακής προώθησης σε μέσα και πλατφόρμες, από την παρουσία σε σημαντικές διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, η ανάπτυξη των δυνατοτήτων των τουριστικών επιχειρήσεων, εγγυάται την προοπτική του ελληνικού τουρισμού. Η δραστηριότητά μας αυτή εξειδικεύεται για κάθε περιφέρεια, ώστε να προωθηθεί η Ελλάδα, σε μία ολοκληρωμένη κατεύθυνση «Always in season», σύμφωνα με το νέο μας σύνθημα, προσδίδοντας περισσότερες επιλογές και ποιότητα στους επισκέπτες, πέραν του γνωστού μας μοτίβου «ήλιος και θάλασσα» αλλά και με βασική προτεραιότητά μας την αειφορία και τον σεβασμό στο περιβάλλον. Βασική στόχευση του ΕΟΤ είναι η καθιέρωση της Ελλάδας ως προορισμού που είναι «Always in season», που είναι και η φετινή μας καμπάνια. Η προσέλκυση τουριστών όλες τις εποχές του χρόνου συναρτάται άμεσα με το είδος και την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται, καθώς και με την πληθώρα των επιλογών που μπορεί να λάβει ο επισκέπτης κατά την καθιερωμένη περίοδο του καλοκαιριού αλλά και ευρύτερα. Οι επενδύσεις που ενισχύουν το θεματικό τουρισμό αφορούν κατά βάση κινήσεις που έχουν άμεσο αποτέλεσμα στην τοπική οικονομία, όταν αυτές συνδυάζονται και με την κατάλληλη προβολή. Οπότε μία συντονισμένη λειτουργία επενδυτικών δράσεων, βελτίωσης των υποδομών και στοχευμένης προώθησης της περιοχής, μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση και της τουριστικής περιόδου και των εσόδων. Το σύγχρονο μάρκετινγκ -καθώς μπορεί να συνδυαστεί με τις δυνατότητες που παρέχει ένας τόπος- οδηγεί σε δημιουργία προστιθέμενης αξίας για την περιοχή και τους κατοίκους της. Αυτή είναι η βούλησή μας και σε αυτό το στόχο επιδιώκουμε να φτάσουμε μέσα και από τη δράση του ΕΟΤ.

Τι εννοείτε όταν μιλάτε για «βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη»;

Βρισκόμαστε σε ένα κομβικό σημείο και καλούμαστε όλοι μαζί να συντάξουμε ένα ενιαίο σχέδιο που αφορά τη στρατηγική στον ελληνικό τουρισμό. Προσωπικά πιστεύω ακράδαντα ότι η υπεύθυνη ανάπτυξη και διάδοση βιώσιμων πρακτικών αλλά και η ανάπτυξη της κυκλικής οικονομίας και στον Τουρισμό αποτελεί για όλους τους εμπλεκόμενους βασικό στόχο για το rebranding και την καλύτερη ανάδειξη με ουσιαστική τουριστική συνείδηση της χώρας μας. Από την μεριά μας, η γρήγορη ανταπόκρισή μας στις εξελίξεις σε συνδυασμό με την αλλαγή νοοτροπίας για πιο ποιοτικό και υπεύθυνο τουρισμό, εγγυώνται την επιτυχία μέσα από την κοινωνική, οικονομική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα, αυτό που εννοώ όταν αναφέρομαι σε «βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη». Γνωρίζουμε καλά πλέον ότι οι τουριστικές -και κάθε είδους γενικά- επενδύσεις αποτελούν σημείο αναφοράς και είναι σημαντικό να ανταποκρίνονται στις κοινοτικές απαιτήσεις και να στραφούν σε «πράσινες» πρακτικές για να μπορούν να έχουν πρόσβαση σε κοινοτικές χρηματοδοτήσεις. Με δεδομένο δε, ότι στην αρχή του 2020 παρουσιάστηκε η κοινοτική στρατηγική Green Deal που έχει θέσει ως στόχο την ανάδειξη της Ευρώπης ως κλιματικά ουδέτερης έως το 2050, αλλά και τη μείωση της εκπομπής ρύπων κατά 55%, ανοίγεται μια νέα προοπτική και δρομολογείται μια σειρά αλλαγών και ευκαιριών για την ανάπτυξη εργαλείων αειφορίας και στην Ελλάδα. Αυτή είναι και πρόκληση πρόσκληση που καλούμαστε όλοι μας να απαντήσουμε. Είναι σημαντικό να καταλάβουμε, ότι η βιώσιμη, ισόρροπη ανάπτυξη, είναι ο πιο σοφός τρόπος για να προχωρήσει ο τουρισμός σε πιο ποιοτικά μεγέθη σε αυτή την κατεύθυνση, χρειάζεται στρατηγική που να διασφαλίζει ένα βιώσιμο τουριστικά μοντέλο εναρμονισμένο πλήρως με τις ευρωπαϊκές κατευθύνσεις. Αλλά και μια ισχυρή πολιτική βούληση που δεν κάνει εκπτώσεις, στοχεύοντας στην ποιότητα, τη διατήρηση της αυθεντικότητας, την ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών και την ουσιαστική προστασία του περιβάλλοντος.

Στις 13 περιφέρειες και τους δήμους Αθηναίων και Θεσσαλονίκης έχουν δημιουργηθεί film offices. Οι ταινίες που γυρίζονται στην Ελλάδα είναι μια μόνιμη και πετυχημένη διαφήμιση της χώρας μας. Έχετε κάνει ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση, δηλαδή την προσέλκυση ξένων παραγωγών;

Η αγάπη μου για τον κινηματογράφο αποτελεί για εμένα μια μακροχρόνια σχέση από όλες τις θέσεις που κατείχα και από πριν. Στηρίζω πάντα και ενεργώ άμεσα με την πρώτη ευκαιρία και σε αυτό τον πολύ σημαντικό τομέα. Ήδη έχουμε ανακοινώσει και τη δημιουργία της πρώτης ταινίας, με σεβασμό στο περιβάλλον, στο μαγικό νησί μας την Κέρκυρα. Θεωρώ απαραίτητο πλέον οι νέοι παραγωγοί κινηματογραφικών ταινιών να καταφέρνουν να προχωρήσουν προς μια βιομηχανία ταινιών που είναι πιο βιώσιμη με σεβασμό, προς το οικοσύστημα των τόπων όπου δραστηριοποιείται. Αυτές οι μικρές μεθοδευμένες κινήσεις, αποτελούν την αρχή ενός οικολογικού μετασχηματισμού της κινηματογραφικής βιομηχανίας, η οποία θα πρέπει να οδηγείται και στις πολύ μεγάλες παραγωγές, καθώς αυτές έχουν τη μεγαλύτερη επίδραση στο περιβάλλον. Η ταινία τελεί υπό την αιγίδα του ΕΟΤ με ιδιαίτερη προσοχή και επίβλεψη ως προς τις αρχές της «βιώσιμης» παραγωγής από εμένα την ίδια προσωπικά ως πιλότο, με στόχο την υιοθέτηση τέτοιων πρακτικών σε όλη την Ελλάδα!

Ποια είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Θεσσαλονίκης, που δεν έχουν αναδειχτεί ακόμα και πως μπορούν να φέρουν στην πόλη περισσότερους τουρίστες;

Μεγάλο πλεονέκτημα της Θεσσαλονίκης αναμφίβολα είναι το πανέμορφο ιστορικό γραφικό κέντρο της, το οποίο πραγματικά προσφέρεται για όλα τα γούστα και δε θα αφήσει απογοητευμένο ακόμη και τον πιο απαιτητικό επισκέπτη. Το μαγευτικό χιλιοτραγουδισμένο ιστορικό κέντρο της πόλης. Τα Λαδάδικα με τα απαράμιλλης γραφικότητας στενά σοκάκια και τα εστιατόρια με τις εξαιρετικές γεύσεις τους, η παραλιακή Λεωφόρος Νίκης, όπου μια βόλτα μέχρι το Λευκό Πύργο είναι ικανή να αποφορτίσει τον καθένα λόγω της εκπληκτικής ομορφιάς της περιοχής, η γραφική εναλλακτική και ειδυλλιακή Άνω Πόλη με τα ιστορικά κάστρα του Επταπυργίου, που αγέρωχα δεσπόζουν και προσφέρουν στους επισκέπτες μια μαγευτική θέα στο Θερμαϊκό κόλπο και σε όλη την πόλη που απλώνεται γύρω του. Έχει εκπληκτικές τοποθεσίες η συμπρωτεύουσα που χρειάζονται σίγουρα ακόμα καλύτερη αξιοποίηση. Θέλει μια προσοχή η κίνηση στους δρόμους και η βελτίωση στο οδικό δίκτυο, όπως σε όλα τα αστικά μας κέντρα. Και επίσης να αναπτυχθεί και εκεί μεγαλύτερη βιώσιμη συνείδηση για το καλό της ίδιας της περιοχής, τόσο για τους επισκέπτες, όσο και για τους κατοίκους της.

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 23 Φεβρουαρίου 2020

Βιώσιμη ανάπτυξη, αειφορία, προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων κάθε γωνιάς της Ελλάδας και στροφή στην ποιότητα είναι το τετράπτυχο πάνω στο οποίο στηρίζεται η στρατηγική με σύνθημα «Always in season» που προωθεί το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ, σύμφωνα με όσα λέει στη «ΜτΚ» η πρόεδρός του Άντζελα Γκερέκου. Η κ. Γκερέκου -που στο παρελθόν διετέλεσε βουλευτής και υφυπουργός του ΠΑΣΟΚ- αναφέρεται στις ενέργειες του Οργανισμού για τον εκσυγχρονισμό του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, τις προσπάθειες δημιουργίας προστιθέμενης αξίας περιοχών της Ελλάδας, το κέρδος που αποκομίζει η χώρα μας από την παραγωγή διεθνών ταινιών, αλλά και τα πλεονεκτήματα της Θεσσαλονίκης που ακόμα δεν έχουν αναδειχτεί με αποτέλεσμα να χάνουμε τουρίστες.

Επιστρέψατε στο υπουργείο Τουρισμού όχι ως υφυπουργός αλλά ως πρόεδρος του ΕΟΤ μετά από δέκα χρόνια. Τι έχει αλλάξει και τι έχει μείνει ίδιο;

Έχουν αλλάξει πολλά και πρώτα από όλα τα πρόσωπα. Βέβαια όσον αφορά τη θέση μου αυτή ως πρόεδρος και όχι υπουργός ή υφυπουργός έχουν αλλάξει πολύ λίγα θα έλεγα, διότι και τώρα έχω αρκετές αρμοδιότητες και ταξίδια και επιπλέον έχουμε και εξ’ ολοκλήρου το κομμάτι της προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού. Στον ΕΟΤ πλέον η θέση του Προέδρου έχει εκτελεστικές αρμοδιότητες και μία από αυτές είναι η εκπροσώπηση του ΕΟΤ στη διαμόρφωση και υλοποίηση των τουριστικών προγραμμάτων των Περιφερειών. Συνεργαζόμαστε με τις Περιφέρειες για τον καλύτερο συντονισμό, ώστε να αναδείξουμε τη θεματική και περιφερειακή εξειδίκευση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Ποια είναι η στρατηγική που ακολουθεί η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού με σκοπό την τουριστική ανάπτυξη της χώρας; Πώς θα γίνει αυτό το rebranding;

Προβάλλουμε τις ξεχωριστές δυνατότητες κάθε τόπου και προωθούμε την βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, ώστε να έχουμε σταθερή αύξηση των εσόδων και προστασία του περιβάλλοντος. Η στρατηγική αυτή μέσα από ένα μείγμα δράσεων ψηφιακής διαδικτυακής προώθησης σε μέσα και πλατφόρμες, από την παρουσία σε σημαντικές διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, η ανάπτυξη των δυνατοτήτων των τουριστικών επιχειρήσεων, εγγυάται την προοπτική του ελληνικού τουρισμού. Η δραστηριότητά μας αυτή εξειδικεύεται για κάθε περιφέρεια, ώστε να προωθηθεί η Ελλάδα, σε μία ολοκληρωμένη κατεύθυνση «Always in season», σύμφωνα με το νέο μας σύνθημα, προσδίδοντας περισσότερες επιλογές και ποιότητα στους επισκέπτες, πέραν του γνωστού μας μοτίβου «ήλιος και θάλασσα» αλλά και με βασική προτεραιότητά μας την αειφορία και τον σεβασμό στο περιβάλλον. Βασική στόχευση του ΕΟΤ είναι η καθιέρωση της Ελλάδας ως προορισμού που είναι «Always in season», που είναι και η φετινή μας καμπάνια. Η προσέλκυση τουριστών όλες τις εποχές του χρόνου συναρτάται άμεσα με το είδος και την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται, καθώς και με την πληθώρα των επιλογών που μπορεί να λάβει ο επισκέπτης κατά την καθιερωμένη περίοδο του καλοκαιριού αλλά και ευρύτερα. Οι επενδύσεις που ενισχύουν το θεματικό τουρισμό αφορούν κατά βάση κινήσεις που έχουν άμεσο αποτέλεσμα στην τοπική οικονομία, όταν αυτές συνδυάζονται και με την κατάλληλη προβολή. Οπότε μία συντονισμένη λειτουργία επενδυτικών δράσεων, βελτίωσης των υποδομών και στοχευμένης προώθησης της περιοχής, μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση και της τουριστικής περιόδου και των εσόδων. Το σύγχρονο μάρκετινγκ -καθώς μπορεί να συνδυαστεί με τις δυνατότητες που παρέχει ένας τόπος- οδηγεί σε δημιουργία προστιθέμενης αξίας για την περιοχή και τους κατοίκους της. Αυτή είναι η βούλησή μας και σε αυτό το στόχο επιδιώκουμε να φτάσουμε μέσα και από τη δράση του ΕΟΤ.

Τι εννοείτε όταν μιλάτε για «βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη»;

Βρισκόμαστε σε ένα κομβικό σημείο και καλούμαστε όλοι μαζί να συντάξουμε ένα ενιαίο σχέδιο που αφορά τη στρατηγική στον ελληνικό τουρισμό. Προσωπικά πιστεύω ακράδαντα ότι η υπεύθυνη ανάπτυξη και διάδοση βιώσιμων πρακτικών αλλά και η ανάπτυξη της κυκλικής οικονομίας και στον Τουρισμό αποτελεί για όλους τους εμπλεκόμενους βασικό στόχο για το rebranding και την καλύτερη ανάδειξη με ουσιαστική τουριστική συνείδηση της χώρας μας. Από την μεριά μας, η γρήγορη ανταπόκρισή μας στις εξελίξεις σε συνδυασμό με την αλλαγή νοοτροπίας για πιο ποιοτικό και υπεύθυνο τουρισμό, εγγυώνται την επιτυχία μέσα από την κοινωνική, οικονομική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα, αυτό που εννοώ όταν αναφέρομαι σε «βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη». Γνωρίζουμε καλά πλέον ότι οι τουριστικές -και κάθε είδους γενικά- επενδύσεις αποτελούν σημείο αναφοράς και είναι σημαντικό να ανταποκρίνονται στις κοινοτικές απαιτήσεις και να στραφούν σε «πράσινες» πρακτικές για να μπορούν να έχουν πρόσβαση σε κοινοτικές χρηματοδοτήσεις. Με δεδομένο δε, ότι στην αρχή του 2020 παρουσιάστηκε η κοινοτική στρατηγική Green Deal που έχει θέσει ως στόχο την ανάδειξη της Ευρώπης ως κλιματικά ουδέτερης έως το 2050, αλλά και τη μείωση της εκπομπής ρύπων κατά 55%, ανοίγεται μια νέα προοπτική και δρομολογείται μια σειρά αλλαγών και ευκαιριών για την ανάπτυξη εργαλείων αειφορίας και στην Ελλάδα. Αυτή είναι και πρόκληση πρόσκληση που καλούμαστε όλοι μας να απαντήσουμε. Είναι σημαντικό να καταλάβουμε, ότι η βιώσιμη, ισόρροπη ανάπτυξη, είναι ο πιο σοφός τρόπος για να προχωρήσει ο τουρισμός σε πιο ποιοτικά μεγέθη σε αυτή την κατεύθυνση, χρειάζεται στρατηγική που να διασφαλίζει ένα βιώσιμο τουριστικά μοντέλο εναρμονισμένο πλήρως με τις ευρωπαϊκές κατευθύνσεις. Αλλά και μια ισχυρή πολιτική βούληση που δεν κάνει εκπτώσεις, στοχεύοντας στην ποιότητα, τη διατήρηση της αυθεντικότητας, την ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών και την ουσιαστική προστασία του περιβάλλοντος.

Στις 13 περιφέρειες και τους δήμους Αθηναίων και Θεσσαλονίκης έχουν δημιουργηθεί film offices. Οι ταινίες που γυρίζονται στην Ελλάδα είναι μια μόνιμη και πετυχημένη διαφήμιση της χώρας μας. Έχετε κάνει ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση, δηλαδή την προσέλκυση ξένων παραγωγών;

Η αγάπη μου για τον κινηματογράφο αποτελεί για εμένα μια μακροχρόνια σχέση από όλες τις θέσεις που κατείχα και από πριν. Στηρίζω πάντα και ενεργώ άμεσα με την πρώτη ευκαιρία και σε αυτό τον πολύ σημαντικό τομέα. Ήδη έχουμε ανακοινώσει και τη δημιουργία της πρώτης ταινίας, με σεβασμό στο περιβάλλον, στο μαγικό νησί μας την Κέρκυρα. Θεωρώ απαραίτητο πλέον οι νέοι παραγωγοί κινηματογραφικών ταινιών να καταφέρνουν να προχωρήσουν προς μια βιομηχανία ταινιών που είναι πιο βιώσιμη με σεβασμό, προς το οικοσύστημα των τόπων όπου δραστηριοποιείται. Αυτές οι μικρές μεθοδευμένες κινήσεις, αποτελούν την αρχή ενός οικολογικού μετασχηματισμού της κινηματογραφικής βιομηχανίας, η οποία θα πρέπει να οδηγείται και στις πολύ μεγάλες παραγωγές, καθώς αυτές έχουν τη μεγαλύτερη επίδραση στο περιβάλλον. Η ταινία τελεί υπό την αιγίδα του ΕΟΤ με ιδιαίτερη προσοχή και επίβλεψη ως προς τις αρχές της «βιώσιμης» παραγωγής από εμένα την ίδια προσωπικά ως πιλότο, με στόχο την υιοθέτηση τέτοιων πρακτικών σε όλη την Ελλάδα!

Ποια είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Θεσσαλονίκης, που δεν έχουν αναδειχτεί ακόμα και πως μπορούν να φέρουν στην πόλη περισσότερους τουρίστες;

Μεγάλο πλεονέκτημα της Θεσσαλονίκης αναμφίβολα είναι το πανέμορφο ιστορικό γραφικό κέντρο της, το οποίο πραγματικά προσφέρεται για όλα τα γούστα και δε θα αφήσει απογοητευμένο ακόμη και τον πιο απαιτητικό επισκέπτη. Το μαγευτικό χιλιοτραγουδισμένο ιστορικό κέντρο της πόλης. Τα Λαδάδικα με τα απαράμιλλης γραφικότητας στενά σοκάκια και τα εστιατόρια με τις εξαιρετικές γεύσεις τους, η παραλιακή Λεωφόρος Νίκης, όπου μια βόλτα μέχρι το Λευκό Πύργο είναι ικανή να αποφορτίσει τον καθένα λόγω της εκπληκτικής ομορφιάς της περιοχής, η γραφική εναλλακτική και ειδυλλιακή Άνω Πόλη με τα ιστορικά κάστρα του Επταπυργίου, που αγέρωχα δεσπόζουν και προσφέρουν στους επισκέπτες μια μαγευτική θέα στο Θερμαϊκό κόλπο και σε όλη την πόλη που απλώνεται γύρω του. Έχει εκπληκτικές τοποθεσίες η συμπρωτεύουσα που χρειάζονται σίγουρα ακόμα καλύτερη αξιοποίηση. Θέλει μια προσοχή η κίνηση στους δρόμους και η βελτίωση στο οδικό δίκτυο, όπως σε όλα τα αστικά μας κέντρα. Και επίσης να αναπτυχθεί και εκεί μεγαλύτερη βιώσιμη συνείδηση για το καλό της ίδιας της περιοχής, τόσο για τους επισκέπτες, όσο και για τους κατοίκους της.

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 23 Φεβρουαρίου 2020

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία