Ανοίγει τη Δευτέρα η ψηφιακή πλατφόρμα για πιστοποιητικά του δήμου Θεσσαλονίκης
10/07/2020 14:28
10/07/2020 14:28
Σε λειτουργία τίθεται από τη Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020 η πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών αιτήσεων πολιτών του δήμου Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για μία σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών διεκπεραίωσης αιτήσεων πολιτών, μέσω της οποίας είναι δυνατή η υποβολή ψηφιακών αιτήσεων και η παραλαβή ψηφιακών πιστοποιητικών, βεβαιώσεων δημοτολογίου και αντιγράφων Ληξιαρχικών Πράξεων, χωρίς την φυσική παρουσία του πολίτη στη Υπηρεσία του Δήμου.
Η είσοδος στην πλατφόρμα και ταυτόχρονα η ταυτοποίηση των αιτούντων και των παραλαβόντων πολιτών γίνεται με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών πληροφορικής και τη συνεργασία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), μέσω της οποίας γίνεται ο έλεγχος της ορθότητας των κωδικών taxisnet που καταχωρεί ο δημότης, η ταυτοποίησή του και η μεταφορά των στοιχείων του στην ψηφιακή αίτηση που υποβάλλει στις Υπηρεσίες του Δήμου.
Συγκεκριμένα, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να αιτούνται ηλεκτρονικά και να παραλαμβάνουν από την ψηφιακή θυρίδα, η οποία δημιουργείται αποκλειστικά για τον κάθε αιτούντα, τα κατωτέρω ψηφιακά πιστοποιητικά δημοτολογίου και αντίγραφα ληξιαρχικών πράξεων:
Πιστοποιητικά Δημοτολογίου:
Αντίγραφα Ληξιαρχικών Πράξεων:
Με τη λειτουργία της πλατφόρμας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα επιτύχει την μείωση του αριθμού των δημοτών που προσέρχονται στο Δημαρχιακό Μέγαρο για την παραλαβή των πιστοποιητικών δημοτολογίου και ληξιαρχείου, θα μειώσει σημαντικά τον χρόνο που απαιτείται για την έκδοση και παραλαβή πιστοποιητικών και θα συμβάλει στην αποφυγή του συγχρωτισμού και του συνωστισμού των πολιτών στα μέσα μαζικής μεταφοράς της πόλης μας και στις Υπηρεσίες του Δήμου.
Σε λειτουργία τίθεται από τη Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020 η πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών αιτήσεων πολιτών του δήμου Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για μία σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών διεκπεραίωσης αιτήσεων πολιτών, μέσω της οποίας είναι δυνατή η υποβολή ψηφιακών αιτήσεων και η παραλαβή ψηφιακών πιστοποιητικών, βεβαιώσεων δημοτολογίου και αντιγράφων Ληξιαρχικών Πράξεων, χωρίς την φυσική παρουσία του πολίτη στη Υπηρεσία του Δήμου.
Η είσοδος στην πλατφόρμα και ταυτόχρονα η ταυτοποίηση των αιτούντων και των παραλαβόντων πολιτών γίνεται με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών πληροφορικής και τη συνεργασία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), μέσω της οποίας γίνεται ο έλεγχος της ορθότητας των κωδικών taxisnet που καταχωρεί ο δημότης, η ταυτοποίησή του και η μεταφορά των στοιχείων του στην ψηφιακή αίτηση που υποβάλλει στις Υπηρεσίες του Δήμου.
Συγκεκριμένα, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να αιτούνται ηλεκτρονικά και να παραλαμβάνουν από την ψηφιακή θυρίδα, η οποία δημιουργείται αποκλειστικά για τον κάθε αιτούντα, τα κατωτέρω ψηφιακά πιστοποιητικά δημοτολογίου και αντίγραφα ληξιαρχικών πράξεων:
Πιστοποιητικά Δημοτολογίου:
Αντίγραφα Ληξιαρχικών Πράξεων:
Με τη λειτουργία της πλατφόρμας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα επιτύχει την μείωση του αριθμού των δημοτών που προσέρχονται στο Δημαρχιακό Μέγαρο για την παραλαβή των πιστοποιητικών δημοτολογίου και ληξιαρχείου, θα μειώσει σημαντικά τον χρόνο που απαιτείται για την έκδοση και παραλαβή πιστοποιητικών και θα συμβάλει στην αποφυγή του συγχρωτισμού και του συνωστισμού των πολιτών στα μέσα μαζικής μεταφοράς της πόλης μας και στις Υπηρεσίες του Δήμου.
ΣΧΟΛΙΑ