ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Αμερικανικό ενδιαφέρον για την ιστορία, τον πολιτισμό και τη γαστρονομία της Κεντρικής Μακεδονίας

Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος επισήμανε ότι η αγορά των ΗΠΑ είναι μια πολύ μεγάλη τουριστική αγορά και πλέον έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για να προβληθεί ο προορισμός της Κεντρικής Μακεδονίας σε αυτήν με αξιώσεις

 21/12/2022 15:12

Αμερικανικό ενδιαφέρον για την ιστορία, τον πολιτισμό και τη γαστρονομία της Κεντρικής Μακεδονίας

Το ενδιαφέρον των Αμερικανών επαγγελματιών στον κλάδο του τουρισμού για την ιστορία, τον πολιτισμό και τη γαστρονομία της Κεντρικής Μακεδονίας διαπιστώθηκε, σύμφωνα με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, κατά τη συμμετοχή της στη διοργάνωση «Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshop», που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη.

Στις εκδηλώσεις, στις οποίες συμμετείχαν πάνω από 30 τουριστικά γραφεία και δημοσιογράφοι από την Πολιτεία της Νέας Υόρκης, οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας, σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν μαζί τους και να τους παρουσιάσουν τον προορισμό και τα θεματικά τουριστικά του προϊόντα σε προκαθορισμένες Β2Β συναντήσεις.

Στη συνέχεια έγινε δεκάλεπτη παρουσίαση του προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας σε όλους τους παρευρισκομένους και ακολούθησαν συζητήσεις με τους δημοσιογράφους.

Σύμφωνα με την Περιφέρεια, το ενδιαφέρον των Αμερικανών επαγγελματιών ήταν πολύ μεγάλο για την Κεντρική Μακεδονία, ιδιαίτερα για την ιστορία και τον πολιτισμό της καθώς και για την ιδιαίτερη γαστρονομία της περιοχής που δεν περιορίζεται μόνο στα προϊόντα της Μεσογειακής Κουζίνας, αλλά περιλαμβάνει τις αυθεντικές γεύσεις της Μακεδονικής Κουζίνας και τα πιάτα της Θεσσαλονίκης με την ιδιαίτερη φήμη, της πρώτης πόλης της Ελλάδας που έγινε μέλος του δικτύου Creative Cities of Gastronomy της UNESCO.

Σε δηλώσεις του ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος επισήμανε ότι η αγορά των ΗΠΑ είναι μια πολύ μεγάλη τουριστική αγορά και πλέον έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για να προβληθεί ο προορισμός της Κεντρικής Μακεδονίας σε αυτήν με αξιώσεις.

 «Στρατηγικός μας στόχος είναι η απευθείας διασύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Νέα Υόρκη, προκειμένου να ανοίξει η αγορά αυτή» είπε και τόνισε ότι στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, με επικεφαλής τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα, έχει συσταθεί μια άτυπη ομάδα εργασίας μαζί με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ Βόρειας Αμερικής και τη Fraport ενώ ήδη μεγάλες αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ έχουν αρχίσει να δείχνουν ενδιαφέρον.

Το ενδιαφέρον των Αμερικανών επαγγελματιών στον κλάδο του τουρισμού για την ιστορία, τον πολιτισμό και τη γαστρονομία της Κεντρικής Μακεδονίας διαπιστώθηκε, σύμφωνα με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, κατά τη συμμετοχή της στη διοργάνωση «Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshop», που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη.

Στις εκδηλώσεις, στις οποίες συμμετείχαν πάνω από 30 τουριστικά γραφεία και δημοσιογράφοι από την Πολιτεία της Νέας Υόρκης, οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας, σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν μαζί τους και να τους παρουσιάσουν τον προορισμό και τα θεματικά τουριστικά του προϊόντα σε προκαθορισμένες Β2Β συναντήσεις.

Στη συνέχεια έγινε δεκάλεπτη παρουσίαση του προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας σε όλους τους παρευρισκομένους και ακολούθησαν συζητήσεις με τους δημοσιογράφους.

Σύμφωνα με την Περιφέρεια, το ενδιαφέρον των Αμερικανών επαγγελματιών ήταν πολύ μεγάλο για την Κεντρική Μακεδονία, ιδιαίτερα για την ιστορία και τον πολιτισμό της καθώς και για την ιδιαίτερη γαστρονομία της περιοχής που δεν περιορίζεται μόνο στα προϊόντα της Μεσογειακής Κουζίνας, αλλά περιλαμβάνει τις αυθεντικές γεύσεις της Μακεδονικής Κουζίνας και τα πιάτα της Θεσσαλονίκης με την ιδιαίτερη φήμη, της πρώτης πόλης της Ελλάδας που έγινε μέλος του δικτύου Creative Cities of Gastronomy της UNESCO.

Σε δηλώσεις του ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος επισήμανε ότι η αγορά των ΗΠΑ είναι μια πολύ μεγάλη τουριστική αγορά και πλέον έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για να προβληθεί ο προορισμός της Κεντρικής Μακεδονίας σε αυτήν με αξιώσεις.

 «Στρατηγικός μας στόχος είναι η απευθείας διασύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Νέα Υόρκη, προκειμένου να ανοίξει η αγορά αυτή» είπε και τόνισε ότι στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, με επικεφαλής τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα, έχει συσταθεί μια άτυπη ομάδα εργασίας μαζί με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ Βόρειας Αμερικής και τη Fraport ενώ ήδη μεγάλες αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ έχουν αρχίσει να δείχνουν ενδιαφέρον.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία