ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Άλλη μια κοινωνικά ευαίσθητη Μπάρμπι

Μετά τις μουσουλμάνες κούκλες σειρά έχουν εκείνες με αναπηρίες

 15/02/2019 22:30

Άλλη μια κοινωνικά ευαίσθητη Μπάρμπι

Δήμητρα Μακρή

Η Ματέλ συνεχίζει τη μάχη υπέρ της διαφορετικότητας που έχει ξεκινήσει. Τούτη τη φορά εναντιώνεται στο στίγμα κατά των φυσικών αναπηριών- αναπηριών. Τον Ιούνιο η εταιρία θα ρίξει στην αγορά μια Μπάρμπι η οποία είναι καθισμένη σε αναπηρικό αμαξίδιο και μια φίλη της η οποία έχει προσθετικό μέλος. Οι καινούριες  κούκλες αποτελούν μέρος της καινούριας καμπάνιας της εταιρίας που ακούει στο όνομα Mattel’s 2019 Barbie Fashionistas line, η οποία στόχο έχει να δώσει στα κορίτσια – κυρίως – μια άλλη πολύπλευρη διάσταση  του τι πραγματικά σημαίνει ομορφιά. Οι άνθρωποι της εταιρίας εκτιμούν πως μπορούν να αναδείξουν τη συζήτηση αναφορικά με τις αναπηρίες συμπεριλαμβάνοντάς τες στη μόδα μας και να δείξουμε και μια άλλη όψη της ομορφιάς και στη μόδα.

Η εταιρία συνεργάστηκε με την Τζόρνταν Ριβς – μια 13χρονη ακτιβίστρια  που γεννήθηκε χωρίς αριστερό χέρι για να δημιουργήσει την κούκλα με το προσθετικό μέλος, το οποίο μάλιστα βγαίνει για να δώσει στην κούκλα και το παιχνίδι μια πιο ρεαλιστική εμπειρία. Ακόμη, συνεργάστηκε με το UCLA Mattel Children’s Hospital και ειδικούς για την κατασκευή αναπηρικών αμαξίδιων για να σχεδιάσουν το αμαξίδιο, το οποίο θεωρείται ένα από τα αγαπημένα αξεσουάρ της Μπάρμπι. Μαζί θα υπάρχει και το αντίστοιχο σπίτι που θα καλύπτει και τις ανάγκες της συγκεκριμένης Μπάρμπι.

Σκοπός της νέας σειράς της Μπάρμπι είναι να δείξει πως μια μεγάλη κοινότητα όπως αυτή της Μπάρμπι δείχνει τώρα πως υπάρχουν διάφοροι τύποι ανθρώπων  οι οποίοι μπορούν να είναι γοητευτικοί και να θέλουν τα παιδιά να παίξουν μαζί τους. Ακόμη, πως εύχονται οι ιθύνοντες της εταιρίας να μπορέσουν οι κούκλες αυτές να συμβάλλουν στην άρση του στίγματος σχετικά με τις αναπηρίες και να δείξουν πως δεν υπάρχει τίποτα κακό σε όσους ζουν με αυτές. Οι ειδικοί εκτιμούν πως τουλάχιστον 1 δισεκατομμύριο ανθρώπων ζουν με κάποια μορφή αναπηρίας. Η Μπάρμπι μπαίνει κι αυτή στην ομάδα των εταιριών με τις κοινωνικές ευαισθησίες. Η τελευταία προσπάθεια εντάσσεται σε μια σειρά άλλων Μπάρμπι που εμφανίζουν σκουρόχρωμα δέρματα. Υπενθυμίζεται πως το 2017 η Μπάρμπι φόρεσε χιτζάμπ  και σκέφτεται να φτιάξει μια σειρά από ομοφυλόφιλα ζευγάρια.

Η Ματέλ συνεχίζει τη μάχη υπέρ της διαφορετικότητας που έχει ξεκινήσει. Τούτη τη φορά εναντιώνεται στο στίγμα κατά των φυσικών αναπηριών- αναπηριών. Τον Ιούνιο η εταιρία θα ρίξει στην αγορά μια Μπάρμπι η οποία είναι καθισμένη σε αναπηρικό αμαξίδιο και μια φίλη της η οποία έχει προσθετικό μέλος. Οι καινούριες  κούκλες αποτελούν μέρος της καινούριας καμπάνιας της εταιρίας που ακούει στο όνομα Mattel’s 2019 Barbie Fashionistas line, η οποία στόχο έχει να δώσει στα κορίτσια – κυρίως – μια άλλη πολύπλευρη διάσταση  του τι πραγματικά σημαίνει ομορφιά. Οι άνθρωποι της εταιρίας εκτιμούν πως μπορούν να αναδείξουν τη συζήτηση αναφορικά με τις αναπηρίες συμπεριλαμβάνοντάς τες στη μόδα μας και να δείξουμε και μια άλλη όψη της ομορφιάς και στη μόδα.

Η εταιρία συνεργάστηκε με την Τζόρνταν Ριβς – μια 13χρονη ακτιβίστρια  που γεννήθηκε χωρίς αριστερό χέρι για να δημιουργήσει την κούκλα με το προσθετικό μέλος, το οποίο μάλιστα βγαίνει για να δώσει στην κούκλα και το παιχνίδι μια πιο ρεαλιστική εμπειρία. Ακόμη, συνεργάστηκε με το UCLA Mattel Children’s Hospital και ειδικούς για την κατασκευή αναπηρικών αμαξίδιων για να σχεδιάσουν το αμαξίδιο, το οποίο θεωρείται ένα από τα αγαπημένα αξεσουάρ της Μπάρμπι. Μαζί θα υπάρχει και το αντίστοιχο σπίτι που θα καλύπτει και τις ανάγκες της συγκεκριμένης Μπάρμπι.

Σκοπός της νέας σειράς της Μπάρμπι είναι να δείξει πως μια μεγάλη κοινότητα όπως αυτή της Μπάρμπι δείχνει τώρα πως υπάρχουν διάφοροι τύποι ανθρώπων  οι οποίοι μπορούν να είναι γοητευτικοί και να θέλουν τα παιδιά να παίξουν μαζί τους. Ακόμη, πως εύχονται οι ιθύνοντες της εταιρίας να μπορέσουν οι κούκλες αυτές να συμβάλλουν στην άρση του στίγματος σχετικά με τις αναπηρίες και να δείξουν πως δεν υπάρχει τίποτα κακό σε όσους ζουν με αυτές. Οι ειδικοί εκτιμούν πως τουλάχιστον 1 δισεκατομμύριο ανθρώπων ζουν με κάποια μορφή αναπηρίας. Η Μπάρμπι μπαίνει κι αυτή στην ομάδα των εταιριών με τις κοινωνικές ευαισθησίες. Η τελευταία προσπάθεια εντάσσεται σε μια σειρά άλλων Μπάρμπι που εμφανίζουν σκουρόχρωμα δέρματα. Υπενθυμίζεται πως το 2017 η Μπάρμπι φόρεσε χιτζάμπ  και σκέφτεται να φτιάξει μια σειρά από ομοφυλόφιλα ζευγάρια.

ΣΧΟΛΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Επιλέξτε Κατηγορία