ΔΙΕΘΝΗ

Αιώνιος... φοιτητής τέλειωσε το διδακτορικό του μετά από 52 χρόνια

Ο 76χρονος Δρ Nick Axten, ξεκίνησε τη διατριβή του στη μαθηματική κοινωνιολογία στο Πανεπιστήμιο του Πίτσμπουργκ στις ΗΠΑ το 1970

 15/02/2023 15:46

Αιώνιος... φοιτητής τέλειωσε το διδακτορικό του μετά από 52 χρόνια

Ένας φοιτητής πήρε τελικά το διδακτορικό του περισσότερα από 50 χρόνια μετά την έναρξη του.

Ο 76χρονος Δρ Nick Axten, ξεκίνησε τη διατριβή του στη μαθηματική κοινωνιολογία στο Πανεπιστήμιο του Πίτσμπουργκ στις ΗΠΑ το 1970.

Αλλά μετά από πέντε χρόνια επέστρεψε στο Ηνωμένο Βασίλειο με το διδακτορικό ημιτελές.

Το Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ του απένειμε διδάκτορα Φιλοσοφίας μπροστά στη σύζυγό του Κλερ Άξτεν και την 11χρονη εγγονή Φρέγια.

Του είχε απονεμηθεί μια περίφημη υποτροφία Fulbright, αλλά είπε ότι η έρευνά του ήταν «εξαιρετικά δύσκολη».

"Μερικά προβλήματα είναι τόσο μεγάλα που χρειάζεται το καλύτερο μέρος της ζωής σου για να τα ξεπεράσεις. Χρειάζονται πολύ σκληρή σκέψη", είπε.

«Αυτό μου πήρε 50 χρόνια».

Η έρευνα του Dr Axten είναι μια νέα θεωρία για την κατανόηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς.

Βασίζεται στις αξίες που έχει κάθε άτομο, τις οποίες ο Δρ Axten πιστεύει ότι έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν την άποψη της συμπεριφορικής ψυχολογίας.

Τώρα, πατέρας δύο και παππούς τεσσάρων παιδιών, ξεκίνησε το πτυχίο του στο Λιντς το 1967.

"Ήταν ακόμα η δύναμη των λουλουδιών και υπήρχε μια επαναστατική αίσθηση. Ήταν η εποχή του πολέμου του Βιετνάμ, του Παρισιού, της Πράγας και των φοιτητικών καθιστικών", θυμάται.

"Ο Τζακ Στρο ήταν πρόεδρος της Ένωσης Φοιτητών στο Λιντς. Η κοινωνιολογία και η ψυχολογία ήταν ξαφνικά γνωστά θέματα. Πήγα να τα μελετήσω γιατί ήθελα να καταλάβω τους ανθρώπους."

Ο Δρ Axten, από το Wells, Somerset, είπε ότι του άρεσε ο χρόνος του ως ώριμος φοιτητής στο Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ μεταξύ 2016 και 2022.

«Όλοι οι άλλοι μεταπτυχιακοί φοιτητές φιλοσοφίας ήταν γύρω στα 23, αλλά με αποδέχτηκαν ως δικό τους», είπε.

«Είναι έξυπνοι άνθρωποι γεμάτοι ιδέες και μου άρεσε να μιλάω μαζί τους - ειδικά στην παμπ το απόγευμα».

Κατά τη διάρκεια μιας ποικίλης καριέρας, ο Δρ Axten έζησε σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο και ήταν ο δημιουργός και ο κύριος συγγραφέας του σχολικού προγράμματος διδασκαλίας της Oxford Primary Science.

BBC

Ένας φοιτητής πήρε τελικά το διδακτορικό του περισσότερα από 50 χρόνια μετά την έναρξη του.

Ο 76χρονος Δρ Nick Axten, ξεκίνησε τη διατριβή του στη μαθηματική κοινωνιολογία στο Πανεπιστήμιο του Πίτσμπουργκ στις ΗΠΑ το 1970.

Αλλά μετά από πέντε χρόνια επέστρεψε στο Ηνωμένο Βασίλειο με το διδακτορικό ημιτελές.

Το Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ του απένειμε διδάκτορα Φιλοσοφίας μπροστά στη σύζυγό του Κλερ Άξτεν και την 11χρονη εγγονή Φρέγια.

Του είχε απονεμηθεί μια περίφημη υποτροφία Fulbright, αλλά είπε ότι η έρευνά του ήταν «εξαιρετικά δύσκολη».

"Μερικά προβλήματα είναι τόσο μεγάλα που χρειάζεται το καλύτερο μέρος της ζωής σου για να τα ξεπεράσεις. Χρειάζονται πολύ σκληρή σκέψη", είπε.

«Αυτό μου πήρε 50 χρόνια».

Η έρευνα του Dr Axten είναι μια νέα θεωρία για την κατανόηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς.

Βασίζεται στις αξίες που έχει κάθε άτομο, τις οποίες ο Δρ Axten πιστεύει ότι έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν την άποψη της συμπεριφορικής ψυχολογίας.

Τώρα, πατέρας δύο και παππούς τεσσάρων παιδιών, ξεκίνησε το πτυχίο του στο Λιντς το 1967.

"Ήταν ακόμα η δύναμη των λουλουδιών και υπήρχε μια επαναστατική αίσθηση. Ήταν η εποχή του πολέμου του Βιετνάμ, του Παρισιού, της Πράγας και των φοιτητικών καθιστικών", θυμάται.

"Ο Τζακ Στρο ήταν πρόεδρος της Ένωσης Φοιτητών στο Λιντς. Η κοινωνιολογία και η ψυχολογία ήταν ξαφνικά γνωστά θέματα. Πήγα να τα μελετήσω γιατί ήθελα να καταλάβω τους ανθρώπους."

Ο Δρ Axten, από το Wells, Somerset, είπε ότι του άρεσε ο χρόνος του ως ώριμος φοιτητής στο Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ μεταξύ 2016 και 2022.

«Όλοι οι άλλοι μεταπτυχιακοί φοιτητές φιλοσοφίας ήταν γύρω στα 23, αλλά με αποδέχτηκαν ως δικό τους», είπε.

«Είναι έξυπνοι άνθρωποι γεμάτοι ιδέες και μου άρεσε να μιλάω μαζί τους - ειδικά στην παμπ το απόγευμα».

Κατά τη διάρκεια μιας ποικίλης καριέρας, ο Δρ Axten έζησε σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο και ήταν ο δημιουργός και ο κύριος συγγραφέας του σχολικού προγράμματος διδασκαλίας της Oxford Primary Science.

BBC

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία