ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

«Μια τρύπα στο νερό» η συνεδρίαση για τον ΟΑΣΘ

Δημήτρης Λαζόπουλος11 Δεκεμβρίου 2019

Χωρίς απτό αποτέλεσμα και με μία σειρά υποσχέσεων από τους αρμόδιους φορείς για άμβλυνση της κατάστασης με τον ΟΑΣΘ το φθινόπωρο του 2020 ολοκληρώθηκε η ειδική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης για τον ΟΑΣΘ (διαβάστε ΕΔΩ).

«Τελικά θέλουμε να ακούμε, ή να μας ακούν; θέλουμε να προγραμματίζουμε, ή να κάνουμε καταλογισμούς, θέλουμε να γκρινιάζουμε, ή να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε;» διερωτήθηκε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, κατά τη διάρκεια της δευτερολογίας του και κατόπιν των εντάσεων και διακοπών που προηγήθηκαν.

Μετά από εντάσεις, δύο διακοπές και δεκάδες τοποθετήσεις, ειδικών και μη, ο κ. Ζέρβας δήλωσε πως κράτησε συγκεκριμένες δεσμεύσεις, όπως εκείνη του γ.γ. του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών περί αύξησης των οχημάτων του ΟΑΣΘ ώστε το φθινόπωρο του 2020 να καλύπτεται το 90% των αναγκών. Επίσης, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης εστίασε και στην υπόσχεση για τη σχεδίαση ενός δημόσιου συστήματος μεταφορών σε συνεργασία με τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης. 

Σε κάθε περίπτωση ο δήμος Θεσσαλονίκης θα επιβλέπει τι από αυτά θα εφαρμοστεί, καθώς αυτός είναι και ο ρόλος του, όπως αναγνώρισε ο κ. Ζέρβας.

Από εκεί και πέρα ο κ. Ζέρβας δεν παρέλειψε να εξαπολύσει επίθεση στον προκάτοχό του, Γιάννη Μπουτάρη. Ειδικότερα ο κ. Ζέρβας έσπευσε να επιρρίψει ευθύνες για ενδεχόμενη νέα καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του μετρό Θεσσαλονίκης στον πρώην δήμαρχο και στην Κίνηση της οποίας ηγείται για την προστασία των αρχαίων ευρημάτων του σταθμού Βενιζέλου. Αφορμή η εξαγγελία της Κίνησης ότι θα προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας εφόσον το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο αλλάξει απόφαση και από την κατά χώρα ανάδειξη των αρχαιοτήτων στη Βενιζέλο καταλήξει στην πρακτική της απόσπασης και επανατοποθέτησης.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.