ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Αυθεντική πόλη και με τη... βούλα η Θεσσαλονίκη (βίντεο)

Βαγγέλης Στολάκης30 Ιουλίου 2020

Αυθεντική και πιστοποιημένη πόλη γίνεται η Θεσσαλονίκη μετά την υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας του δήμου με τον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος «Authenticity» για την προώθηση των αυθεντικών προϊόντων και την παράταξη του παραεμπορίου και της αγοράς απομιμητικών προϊόντων. 

Στόχος του προγράμματος είναι η δημιουργία κουλτούρας στους πολίτες να αγοράζουν αυθεντικά προϊόντα, όχι απαραίτητα ακριβά συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην αποφυγή ευκαιριακών αγορών παραποιημένων προϊόντων.

«Με την σημερινή υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας κάνουμε ένα μεγάλο βήμα. Ένα βήμα ενισχύσης της αυθεντικής πόλης. Μια πόλη με την ιστορία της Θεσσαλονίκης δεν θα μπορούσε να μην είναι στην πρώτη γραμμή» σχολίασε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης και Εξήγησε πως το αυθεντικό παράγει υπεραξία που διαχέεται παντού. «Αν εδραιωθεί δημιουργεί νέο πλούτο, ανάπτυξη για όλους» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ζέρβας. 

Σύμφωνα με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης η δημοτική αστυνομία συνεχίζει να πατάσσει το παραεμπόριο, ωστόσο η καταστολή δεν είναι μόνο η λύση. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη στην Ευρωπαϊκή Ένωση οι ετήσιες απώλειες λόγω απομιμητικών προϊόντων ανέρχονται σε 60 δισεκατομμύρια ευρώ.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης, Δρόσος Τσαβλής σχολίασε ότι «το αυθεντικό είναι αιώνιο και η Θεσσαλονίκη είναι και αιώνια και αυθεντική». Η συνεργασία του ΟΒΙ με τον δήμο Θεσσαλονίκης, έχει κύριο σκοπό την ευαισθητοποίηση των δημοτών και επισκεπτών της Θεσσαλονίκης σε θέματα που αφορούν στην καταπολέμηση του παραεμπορίου, την καλλιέργεια κουλτούρας αγοράς αποκλειστικά αυθεντικών προϊόντων και αποφυγής ευκαιριακών αγορών παραποιημένων αγαθών, τη στήριξη της τοπικής επιχειρηματικότητας καθώς και τη συμβολή όλων στην ενίσχυση της αξίας της Διανοητικής Ιδιοκτησίας.

Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή του Οργανισμού Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας, Παναγιώτη Κανελλόπουλο η Θεσσαλονίκη γίνεται η πρώτη πιστοποιημένη πόλη ως Authenticity και μπαίνει στην μάχη κατά των απομιμητικών προϊόντων μαζί με μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις όπως είναι το Παρίσι, η Ρώμη κ.α. Όπως εξήγησε οι δράσεις του διετούς προγράμματος που αρχίζει τον Σεπτέμβριο σχετίζονται με διαφημιστική καμπάνια, προβολή βίντεο, application που θα είναι σε απευθείας σύνδεση με την δημοτική αστυνομία ώστε να ενημερώνονται οι υπηρεσίες από τους πολίτες κ.α.

«Αν δεν αλλάξει η συνείδηση του καταναλωτή δεν θα αλλάξει κάτι. Μόνο τότε θα αλλάξει η κουλτούρα και θα ωφεληθεί η αγορά» σημείωσε ο κ. Κανελλόπουλος εξηγώντας ότι υπάρχει έξαρση του φαινομένου ακόμα και σε παιδικά καλλυντικά.

Σημειώνεται πως ο Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας είναι ο αποκλειστικά αρμόδιος φορέας στην Ελλάδα για την κατοχύρωση ευρεσιτεχνιών και βιομηχανικών σχεδίων. Επίσης, παρέχει τεχνολογική πληροφόρηση από δημοσιευμένα Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας μέσα από διεθνείς βάσεις δεδομένων. 

Ο ΟΒΙ, έχει δημιουργήσει περιφερειακά γραφεία ενημέρωσης του κοινού στη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, το Ηράκλειο Κρήτης, τον Βόλο, τα Ιωάννινα, την Ανατολική Μακεδονία / Θράκη (Ξάνθη, Κομοτηνή), καθώς και μία δορυφορική εστία πληροφόρησης σε συνεργασία με το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος στην Αθήνα, με στόχο την παροχή πληροφοριών από ΔΕ, την ενημέρωση σε θέματα προστασίας της Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας και τη διάχυση της τεχνολογικής πληροφόρησης και στον ευρύτερο ελλαδικό χώρο.

Δείτε φωτογραφίες και το βίντεο που δημιουργήθηκε για την κοινή δράση ΟΒΙ-δήμου:



This page might use cookies if your analytics vendor requires them.