ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Zωτικής σημασίας ο ψηφιακός εκσυγχρονισμός των επιχειρήσεων

Το ψηφιακό marketing και οι νέοι τρόποι προώθησης και προβολής των ΜμΕ σε έναν κόσμο που αλλάζει με ταχύτατους ρυθιμούς κυριάρχησαν σε εκδήλωση που συνδιοργάνωσαν ΕΒΕΘ και ΣΕΒ

 07/04/2021 16:30

Zωτικής σημασίας ο ψηφιακός εκσυγχρονισμός των επιχειρήσεων

Στέφανος Μαχτσίρας

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων κυριάρχησε σε διαδικτυακή εκδήλωση του ΕΒΕΘ. Η στροφή των Ελλήνων καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές έχει επιταχυνθεί τους τελευταίους μήνες. Κατά συνέπεια, οι επιχειρήσεις καλούνται να υιοθετήσουν ψηφιακά κανάλια προώθησης και προβολής, προσαρμόζοντας τις παραδοσιακές πρακτικές διαφήμισης.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης συζητήθηκαν θέματα όπως το πώς λειτουργεί το ψηφιακό marketing σε σχέση με παραδοσιακές μεθόδους προώθησης πωλήσεων, ποιοι είναι οι κύριοι τρόποι ψηφιακής προβολής, και πως εξυπηρετεί την επιχείρηση κάθε ένας από αυτούς και πώς επιλέγει μια επιχείρηση τα εργαλεία ψηφιακής προβολής στην εγχώρια και διεθνή αγορά.

«Το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο του 2020 επτά στους δέκα καταναλωτές προχώρησαν σε ηλεκτρονικές αγορές, η τάση αυτή συνεχίζεται. Η προσαρμογή μίας επιχείρησης στα νέα δεδομένα αποτελεί μία τεράστια πρόκληση αλλά και ευκαιρία μεγέθυνσης, προσαρμοστικότητας και ανταγωνιστικότητας την οποία οφείλουν να αξιοποιήσουν», τόνισε ο Γιώργος Ξηρογιάννης, αναπληρωτής γενικός διευθυντής του ΣΕΒ.

«Έχουμε μία διαφοροποίηση των καταναλωτικών προτιμήσεων λόγω της πανδημίας, ο καταναλωτής γίνεται ψηφιακός και έχει ολοένα και περισσότερες απαιτήσεις από το διαδικτυακό εμπόριο. Το θέμα είναι σύνθετο, σημασία έχει πάνω από όλα το περιεχόμενο που προσφέρουμε αλλά και ο τρόπος προσέγγισης των καταναλωτών», ανέφερε ο Εμμανουήλ Βλαχογιάννης, α’αντιπρόεδρος του ΕΒΕΘ.

«Όσο προχωράει η τεχνολογία, είναι θέμα επιβίωσης για τις επιχειρήσεις η προσαρμογή τους στο νέο περιβάλλον», πρόσθεσε.

«Τίποτα δεν άλλαξε και όλα άλλαξαν στο marketing. Αυτό που έχει αλλάξει είναι ο τρόπος που προσπαθούμε να προστατεύσουμε και να ενισχύσουμε το brand μας. Όλος ο κόσμος πλέον είναι συνέχεια online, δεν γίνεται να μην ακολουθήσει κάποιος», σημείωσε ο Θοδωρής Παπανέστορος, διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας στο ANATOLIA COLLEGE. «Όποιος δεν προσαρμοστεί στην νέα πραγματικότητα, θα δει το brand του να καταρρέει. Στη νέα εποχή μπορείς να γίνεις σύμμαχος και με τον μεγαλύτερό σου εχθρό», συμπλήρωσε.

«Σήμερα τα social media ασκούν τεράστια επίδραση στην αγοραστική συμπεριφορά των πελατών, ανεξαρτήτως ηλικίας. Είναι ανάγκη να ευθυγραμμιστούμε με την νέα κουλτούρα που δημιουργείται», ανέφερε ο Ιωάννης Οφάκογλου, Brand & Marketing Strategist, RISTART.

«Ποιος είσαι, τι θέλεις να ξέρουν για σένα, τι προσφέρεις, τι σε ξεχωρίζει από τους άλλους και τι λύσεις παρέχεις στο κοινό είναι βασικά ερωτήματα που θα πρέπει να απαντήσει μία επιχείρηση σήμερα. Δεν έχουμε παραπάνω από τρία δευτερόλεπτα σήμερα για να κερδίσουμε την προσοχή του κοινού», υποστήριξε.

evethsev-eUqwL.jpg




Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων κυριάρχησε σε διαδικτυακή εκδήλωση του ΕΒΕΘ. Η στροφή των Ελλήνων καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές έχει επιταχυνθεί τους τελευταίους μήνες. Κατά συνέπεια, οι επιχειρήσεις καλούνται να υιοθετήσουν ψηφιακά κανάλια προώθησης και προβολής, προσαρμόζοντας τις παραδοσιακές πρακτικές διαφήμισης.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης συζητήθηκαν θέματα όπως το πώς λειτουργεί το ψηφιακό marketing σε σχέση με παραδοσιακές μεθόδους προώθησης πωλήσεων, ποιοι είναι οι κύριοι τρόποι ψηφιακής προβολής, και πως εξυπηρετεί την επιχείρηση κάθε ένας από αυτούς και πώς επιλέγει μια επιχείρηση τα εργαλεία ψηφιακής προβολής στην εγχώρια και διεθνή αγορά.

«Το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο του 2020 επτά στους δέκα καταναλωτές προχώρησαν σε ηλεκτρονικές αγορές, η τάση αυτή συνεχίζεται. Η προσαρμογή μίας επιχείρησης στα νέα δεδομένα αποτελεί μία τεράστια πρόκληση αλλά και ευκαιρία μεγέθυνσης, προσαρμοστικότητας και ανταγωνιστικότητας την οποία οφείλουν να αξιοποιήσουν», τόνισε ο Γιώργος Ξηρογιάννης, αναπληρωτής γενικός διευθυντής του ΣΕΒ.

«Έχουμε μία διαφοροποίηση των καταναλωτικών προτιμήσεων λόγω της πανδημίας, ο καταναλωτής γίνεται ψηφιακός και έχει ολοένα και περισσότερες απαιτήσεις από το διαδικτυακό εμπόριο. Το θέμα είναι σύνθετο, σημασία έχει πάνω από όλα το περιεχόμενο που προσφέρουμε αλλά και ο τρόπος προσέγγισης των καταναλωτών», ανέφερε ο Εμμανουήλ Βλαχογιάννης, α’αντιπρόεδρος του ΕΒΕΘ.

«Όσο προχωράει η τεχνολογία, είναι θέμα επιβίωσης για τις επιχειρήσεις η προσαρμογή τους στο νέο περιβάλλον», πρόσθεσε.

«Τίποτα δεν άλλαξε και όλα άλλαξαν στο marketing. Αυτό που έχει αλλάξει είναι ο τρόπος που προσπαθούμε να προστατεύσουμε και να ενισχύσουμε το brand μας. Όλος ο κόσμος πλέον είναι συνέχεια online, δεν γίνεται να μην ακολουθήσει κάποιος», σημείωσε ο Θοδωρής Παπανέστορος, διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας στο ANATOLIA COLLEGE. «Όποιος δεν προσαρμοστεί στην νέα πραγματικότητα, θα δει το brand του να καταρρέει. Στη νέα εποχή μπορείς να γίνεις σύμμαχος και με τον μεγαλύτερό σου εχθρό», συμπλήρωσε.

«Σήμερα τα social media ασκούν τεράστια επίδραση στην αγοραστική συμπεριφορά των πελατών, ανεξαρτήτως ηλικίας. Είναι ανάγκη να ευθυγραμμιστούμε με την νέα κουλτούρα που δημιουργείται», ανέφερε ο Ιωάννης Οφάκογλου, Brand & Marketing Strategist, RISTART.

«Ποιος είσαι, τι θέλεις να ξέρουν για σένα, τι προσφέρεις, τι σε ξεχωρίζει από τους άλλους και τι λύσεις παρέχεις στο κοινό είναι βασικά ερωτήματα που θα πρέπει να απαντήσει μία επιχείρηση σήμερα. Δεν έχουμε παραπάνω από τρία δευτερόλεπτα σήμερα για να κερδίσουμε την προσοχή του κοινού», υποστήριξε.

evethsev-eUqwL.jpg




ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία