ΠΑΙΔΕΙΑ

«Ζητάμε επιτέλους να δικαιωθούμε 14 χρόνια μετά τον διαγωνισμό»

Συνάντηση με το μέλος του Συντονιστικού Εκπαιδευτικών Επιτυχόντων ΑΣΕΠ 2008 Καλλιόπη Γυρίκη

 20/01/2022 07:00

«Ζητάμε επιτέλους να δικαιωθούμε 14 χρόνια μετά τον διαγωνισμό»

Του Νίκου Ασλανίδη

Διαγωνισμός για ρεκόρ Γκίνες: Εκπαιδευτικοί πέτυχαν σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ το 2008 και ακόμη περιμένουν να διοριστούν. Όταν δημιουργήθηκε το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού, όλοι πίστεψαν ότι θα τελειώσει η αναξιοκρατία στην Ελλάδα. Το ΑΣΕΠ που είναι ανεξάρτητη αρχή, θα διασφάλιζε αξιοκρατικά τις προσλήψεις τακτικού και εποχικού προσωπικού στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Ο νεποτισμός (από την ιταλική λέξη nepos, που σημαίνει ανιψιός) και τα ρουσφέτια θα σταματούσαν και όπως είναι φυσικό οι καλύτεροι θα διορίζονταν σε θέσεις εργασίας.

Από τότε πέρασαν 22 χρόνια και δυστυχώς σε ορισμένες περιπτώσεις οι διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ έχουν μείνει μόνο στα χαρτιά. Χαρακτηριστική περίπτωση είναι ο διαγωνισμός εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ του 2008. Περισσότεροι από 1.000 επιτυχόντες από εκείνον τον διαγωνισμό παραμένουν ακόμη αδιόριστοι ενώ διορίζονται άλλοι με χαμηλότερες βαθμολογίες!

Η Καλλιόπη Γυρίκη, είναι εκπαιδευτικός στην ειδικότητα ΠΕ04.05 (γεωλόγος) και είναι επιτυχούσα του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2008, με σειρά 110η. Από τότε πέρασαν 14 χρόνια και παραμένει αδιόριστη αν και έχουν διοριστεί άλλοι συνάδελφοί της που ήταν πιο κάτω από αυτήν.

giriki.jpg

Μετά από τόσα χρόνια πιστεύετε ότι μπορεί να δικαιωθείτε;

Το ζήτημα των αδιόριστων εκπαιδευτικών επιτυχόντων του ΑΣΕΠ 2008 είναι επίκαιρο όσο ποτέ, δεδομένου ότι έγιναν, ήδη, διορισμοί εκπαιδευτικών το καλοκαίρι του 2021 και πρόκειται να γίνουν, σύμφωνα με δηλώσεις αρμοδίων, συμπληρωματικοί διορισμοί την άνοιξη του 2022, από τους οποίους εμείς οι «Ασεπίτες» απουσιάζουμε.

Όλα ξεκίνησαν από τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ 2008 για προσλήψεις εκπαιδευτικών. Ο διαγωνισμός αυτός, με το σύστημα που ίσχυε, διενεργούνταν κάθε δύο χρόνια από το 1998 μέχρι το 2008. Ήταν μία επίπονη διαδικασία. Εγώ ως γεωλόγος εξετάστηκα σε 4 γνωστικά αντικείμενα, Φυσική, Χημεία, Βιολογία και Γεωλογία και σε δύο ακόμη, Παιδαγωγικά και Ειδική Διδακτική, ώστε να αξιολογείται πλήρως η επιστημονική και διδακτική μου επάρκεια. Η ύλη ήταν απεριόριστη και, μάλιστα, σε κάποια γνωστικά αντικείμενα και, ιδίως, στα Παιδαγωγικά αδίδακτη σε εμάς. Αυτό ίσχυε για όλες τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών. Κάποιοι αναγκάστηκαν να αφοσιωθούν δύο χρόνια σε συστηματικό διάβασμα, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα τις άλλες υποχρεώσεις τους. Ήταν άθλος και απαιτούσε θυσίες η επιτυχία στον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ 2008.

Πόσοι από τους επιτυχόντες διορίστηκαν αρχικά;

Οι διοριστέοι του γραπτού διαγωνισμού είχαν καθοριστεί με την προκήρυξη και προσλήφθηκαν άμεσα. Στην ειδικότητά μου, αρχικά, διορίστηκαν οι πρώτοι 25 σε σύνολο 140, περίπου, επιτυχόντων. Οι υπόλοιποι επιτυχόντες, σύμφωνα με την προκήρυξη θα διοριζόμασταν σε βάθος δύο ετών ή θα μας καλούσαν ως αναπληρωτές. Αυτό έγινε από ελάχιστα έως καθόλου, ιδιαίτερα στην περίπτωση των διορισμών, αφού πάγωσαν λόγω μνημονίων και οικονομικής κρίσης, μέχρι το 2020.

Πώς έγινε στη συνέχεια και διορίστηκαν κάποιοι συνάδελφοι σας παραβιάζοντας τη σειρά των επιτυχόντων;

Από την αρχή της θέσπισης του γραπτού ΑΣΕΠ προνόησαν ένα μεταβατικό στάδιο, για να μην αδικηθούν συνάδελφοι της επετηρίδας, ώστε σταδιακά οι διορισμοί και οι αναπληρώσεις να γίνονται 100% από τον πίνακα επιτυχόντων του ΑΣΕΠ. Αυτό, όμως, δεν έγινε ποτέ. Κατά παράβαση του νόμου, ήταν μεγαλύτερη η απορρόφηση αναπληρωτών από τον πίνακα της προϋπηρεσίας εις βάρος του πίνακα των Ασεπιτών. Πολλοί επιτυχόντες ΑΣΕΠ 2008 ούτε διορίστηκαν, μιας και διορισμοί δεν γίνονταν μέχρι τους διορισμούς της Ειδικής Αγωγής το 2020 και της Γενικής το 2021, αλλά ούτε και ποτέ προσλήφθηκαν ως αναπληρωτές.

Το 2015 το ΣΤΕ αποφάνθηκε για την αντισυνταγματικότητα διατάξεων σχετικών με διορισμούς και προσλήψεις αναπληρωτών, καθώς έπρεπε οι προσλήψεις να έχουν ως προϋπόθεση την επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Θεωρήσαμε ότι το υπουργείο Παιδείας θα αποκαθιστούσε εμάς που αδικηθήκαμε. Αναμέναμε το αυτονόητο από την πολιτεία.

Κάποιοι συνάδελφοι που είχαν πιθανόν καλύτερη πληροφόρηση, κινήθηκαν δικαστικά και δικαιώθηκαν με αμετάκλητες αποφάσεις. Το υπουργείο, τελικά, το 2019 διόρισε 450, περίπου, συναδέλφους με νομοθετική ρύθμιση, με το άρθρο 73 του Νόμου 4589/2019 (ΦΕΚ 13 Α’), ο οποίος καθιέρωσε και το νέο Σύστημα διορισμών, γνωστό ως προσοντολόγιο Γαβρόγλου. Να σημειώσω ότι διορίστηκαν μόνο όσοι συνάδελφοι είχαν προλάβει να προσφύγουν εγκαίρως, έχοντας την κατάλληλη πληροφόρηση και τα οικονομικά μέσα να το πράξουν. Το παράδοξο με το νέο νόμο είναι ότι διορίστηκαν χαμηλόβαθμοι επιτυχόντες και οι περισσότεροι από εμάς, όπως και εγώ, με υψηλότερες βαθμολογίες να παραλειφθούμε. Οι διορισθέντες αυτοί είχαν τυχαία σειρά κατάταξης. Δηλαδή, διορίστηκε ο έχων σειρά 1.000 και παραμένει αδιόριστος ο έχων σειρά 500. Εγώ είχα σειρά 110 στον πίνακα επιτυχόντων ΑΣΕΠ και είναι διορισμένος ο συνάδελφος που βρισκόταν 20 θέσεις κάτω από εμένα.

Επιπλέον, από το προσοντολόγιο τα μόριά μας από τον ΑΣΕΠ 2008 παραγράφηκαν. Η πτώση μας στις τελευταίες θέσεις ήταν αναπόφευκτη. Η επιτυχία του ΑΣΕΠ σβήστηκε από τον χάρτη. Εγώ που είχα υψηλή θέση στον πίνακα αναπληρωτών για όσο διάστημα δεν γίνονταν διορισμοί, πλέον, έχω πέσει τόσο πολύ, που ούτε ως αναπληρώτρια μπορώ να εργαστώ.

Πόσοι από τους επιτυχόντες παραμένουν σήμερα αδιόριστοι και πώς επιβιώνουν όλα αυτά τα χρόνια;

Στην ειδικότητά μου, από 60 έως 80 άτομα ανήκουν στους επιτυχόντες μη διορισθέντες χωρίς να γνωρίζουμε αν έχουν στραφεί αλλού. Για την επιβίωση, μπορείτε να καταλάβετε το αδιέξοδο, υλικό και ψυχολογικό. Εγώ είχα περιόδους ανεργίας, ημιαπασχολησης, απασχόλησης σε άσχετο αντικείμενο. Από το 2020 είμαι στο ταμείο ανεργίας μετά από 2 χρόνια στην εκπαίδευση. Έχω βέβαια 4 συμβάσεις με το υπουργείο Παιδείας, μόνο οι 2 από αυτές ήταν αποτέλεσμα της επιτυχίας μου στον διαγωνισμό του 2008. Οι περισσότεροι από εμάς είμαστε δις και τρεις επιτυχόντες (ήμουν επιτυχούσα και στον ΑΣΕΠ του 2005), αλλά έχουμε δουλέψει ελάχιστα ή καθόλου. Φανταστείτε έναν άνθρωπο που σπούδασε για να κάνει τη δουλειά που αγαπά, διάβασε ξανά, έδωσε εξετάσεις, πέτυχε και είδε άλλους να διορίζονται στη θέση του.

Τι έχετε κάνει μέχρι τώρα για να πετύχετε το διορισμό σας;

Έχουμε προσφύγει δικαστικά, κάποιοι πριν τον διορισμό του 2019, κάποιοι μετά, άλλοι και πριν και μετά. Όμως το ζήτημα δεν είναι δικαστικό. Ούτε μπορούμε να περιμένουμε τα δικαστήρια ούτε χρήματα έχουμε να δίνουμε. Οι 450 διορισθέντες του 2019 παρότι είχαν δικαστική απόφαση, διορίστηκαν με νομοθετική ρύθμιση -αυτό αναγράφεται ξεκάθαρα σε πρόσφατη απόφαση ΣτΕ. Ζητάμε κι εμείς, λοιπόν, τον διορισμό μας άμεσα με νομοθετική ρύθμιση. Για τον λόγο αυτό έχουμε δραστηριοποιηθεί στο twitter κοινοποιώντας το θέμα σε πολιτικούς, δημοσιογράφους και απλούς πολίτες με αίσθημα δικαίου.

Τι σας απαντούν από το υπουργείο Παιδείας;

Το υπουργείο Παιδείας σε γενικές γραμμές παραβλέπει το ζήτημα επαναλαμβάνοντας πως το σύστημα διορισμών έχει αλλάξει. Η υφυπουργός Ζέττα Μακρή είχε στο παρελθόν υποβάλει υπόμνημα υπέρ μας στη βουλή, ενώ τώρα έχει εναρμονιστεί πλήρως με την στάση του υπουργείου πως το θέμα θεωρείται λήξαν. Φυσικά, το σύστημα έχει αλλάξει αλλά το θέμα δεν είναι λήξαν. Έχουμε αξιολογηθεί με το πιο αντικειμενικό και δύσκολο τρόπο και ζητάμε δικαίωση, μια θέση στο ελληνικό σχολείο για την οποία κουραστήκαμε και πετύχαμε με την αξία μας.

Ποιες θα είναι οι επόμενες κινήσεις σας για να πετύχετε το διορισμό σας;

Είμαστε μία ομάδα που δραστηριοποιείται στα κοινωνικά δίκτυα και, ταυτόχρονα, στέλνει επιστολές σε πολιτικούς και δημοσιογράφους με σκοπό να γνωστοποιήσουμε το ζήτημα. Κινούμαστε και δικαστικά. Ζητάμε η πολιτεία να μας δικαιώσει. Το δίκιο δεν έχει ημερομηνία λήξης. Θεωρούμε την στάση του υπουργείου απέναντι σε αξιολογημένους εκπαιδευτικούς άκρως απαξιωτική και ευελπιστούμε σε αλλαγή της.

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 16 Ιανουαρίου 2022

Του Νίκου Ασλανίδη

Διαγωνισμός για ρεκόρ Γκίνες: Εκπαιδευτικοί πέτυχαν σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ το 2008 και ακόμη περιμένουν να διοριστούν. Όταν δημιουργήθηκε το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού, όλοι πίστεψαν ότι θα τελειώσει η αναξιοκρατία στην Ελλάδα. Το ΑΣΕΠ που είναι ανεξάρτητη αρχή, θα διασφάλιζε αξιοκρατικά τις προσλήψεις τακτικού και εποχικού προσωπικού στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Ο νεποτισμός (από την ιταλική λέξη nepos, που σημαίνει ανιψιός) και τα ρουσφέτια θα σταματούσαν και όπως είναι φυσικό οι καλύτεροι θα διορίζονταν σε θέσεις εργασίας.

Από τότε πέρασαν 22 χρόνια και δυστυχώς σε ορισμένες περιπτώσεις οι διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ έχουν μείνει μόνο στα χαρτιά. Χαρακτηριστική περίπτωση είναι ο διαγωνισμός εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ του 2008. Περισσότεροι από 1.000 επιτυχόντες από εκείνον τον διαγωνισμό παραμένουν ακόμη αδιόριστοι ενώ διορίζονται άλλοι με χαμηλότερες βαθμολογίες!

Η Καλλιόπη Γυρίκη, είναι εκπαιδευτικός στην ειδικότητα ΠΕ04.05 (γεωλόγος) και είναι επιτυχούσα του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2008, με σειρά 110η. Από τότε πέρασαν 14 χρόνια και παραμένει αδιόριστη αν και έχουν διοριστεί άλλοι συνάδελφοί της που ήταν πιο κάτω από αυτήν.

giriki.jpg

Μετά από τόσα χρόνια πιστεύετε ότι μπορεί να δικαιωθείτε;

Το ζήτημα των αδιόριστων εκπαιδευτικών επιτυχόντων του ΑΣΕΠ 2008 είναι επίκαιρο όσο ποτέ, δεδομένου ότι έγιναν, ήδη, διορισμοί εκπαιδευτικών το καλοκαίρι του 2021 και πρόκειται να γίνουν, σύμφωνα με δηλώσεις αρμοδίων, συμπληρωματικοί διορισμοί την άνοιξη του 2022, από τους οποίους εμείς οι «Ασεπίτες» απουσιάζουμε.

Όλα ξεκίνησαν από τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ 2008 για προσλήψεις εκπαιδευτικών. Ο διαγωνισμός αυτός, με το σύστημα που ίσχυε, διενεργούνταν κάθε δύο χρόνια από το 1998 μέχρι το 2008. Ήταν μία επίπονη διαδικασία. Εγώ ως γεωλόγος εξετάστηκα σε 4 γνωστικά αντικείμενα, Φυσική, Χημεία, Βιολογία και Γεωλογία και σε δύο ακόμη, Παιδαγωγικά και Ειδική Διδακτική, ώστε να αξιολογείται πλήρως η επιστημονική και διδακτική μου επάρκεια. Η ύλη ήταν απεριόριστη και, μάλιστα, σε κάποια γνωστικά αντικείμενα και, ιδίως, στα Παιδαγωγικά αδίδακτη σε εμάς. Αυτό ίσχυε για όλες τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών. Κάποιοι αναγκάστηκαν να αφοσιωθούν δύο χρόνια σε συστηματικό διάβασμα, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα τις άλλες υποχρεώσεις τους. Ήταν άθλος και απαιτούσε θυσίες η επιτυχία στον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ 2008.

Πόσοι από τους επιτυχόντες διορίστηκαν αρχικά;

Οι διοριστέοι του γραπτού διαγωνισμού είχαν καθοριστεί με την προκήρυξη και προσλήφθηκαν άμεσα. Στην ειδικότητά μου, αρχικά, διορίστηκαν οι πρώτοι 25 σε σύνολο 140, περίπου, επιτυχόντων. Οι υπόλοιποι επιτυχόντες, σύμφωνα με την προκήρυξη θα διοριζόμασταν σε βάθος δύο ετών ή θα μας καλούσαν ως αναπληρωτές. Αυτό έγινε από ελάχιστα έως καθόλου, ιδιαίτερα στην περίπτωση των διορισμών, αφού πάγωσαν λόγω μνημονίων και οικονομικής κρίσης, μέχρι το 2020.

Πώς έγινε στη συνέχεια και διορίστηκαν κάποιοι συνάδελφοι σας παραβιάζοντας τη σειρά των επιτυχόντων;

Από την αρχή της θέσπισης του γραπτού ΑΣΕΠ προνόησαν ένα μεταβατικό στάδιο, για να μην αδικηθούν συνάδελφοι της επετηρίδας, ώστε σταδιακά οι διορισμοί και οι αναπληρώσεις να γίνονται 100% από τον πίνακα επιτυχόντων του ΑΣΕΠ. Αυτό, όμως, δεν έγινε ποτέ. Κατά παράβαση του νόμου, ήταν μεγαλύτερη η απορρόφηση αναπληρωτών από τον πίνακα της προϋπηρεσίας εις βάρος του πίνακα των Ασεπιτών. Πολλοί επιτυχόντες ΑΣΕΠ 2008 ούτε διορίστηκαν, μιας και διορισμοί δεν γίνονταν μέχρι τους διορισμούς της Ειδικής Αγωγής το 2020 και της Γενικής το 2021, αλλά ούτε και ποτέ προσλήφθηκαν ως αναπληρωτές.

Το 2015 το ΣΤΕ αποφάνθηκε για την αντισυνταγματικότητα διατάξεων σχετικών με διορισμούς και προσλήψεις αναπληρωτών, καθώς έπρεπε οι προσλήψεις να έχουν ως προϋπόθεση την επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Θεωρήσαμε ότι το υπουργείο Παιδείας θα αποκαθιστούσε εμάς που αδικηθήκαμε. Αναμέναμε το αυτονόητο από την πολιτεία.

Κάποιοι συνάδελφοι που είχαν πιθανόν καλύτερη πληροφόρηση, κινήθηκαν δικαστικά και δικαιώθηκαν με αμετάκλητες αποφάσεις. Το υπουργείο, τελικά, το 2019 διόρισε 450, περίπου, συναδέλφους με νομοθετική ρύθμιση, με το άρθρο 73 του Νόμου 4589/2019 (ΦΕΚ 13 Α’), ο οποίος καθιέρωσε και το νέο Σύστημα διορισμών, γνωστό ως προσοντολόγιο Γαβρόγλου. Να σημειώσω ότι διορίστηκαν μόνο όσοι συνάδελφοι είχαν προλάβει να προσφύγουν εγκαίρως, έχοντας την κατάλληλη πληροφόρηση και τα οικονομικά μέσα να το πράξουν. Το παράδοξο με το νέο νόμο είναι ότι διορίστηκαν χαμηλόβαθμοι επιτυχόντες και οι περισσότεροι από εμάς, όπως και εγώ, με υψηλότερες βαθμολογίες να παραλειφθούμε. Οι διορισθέντες αυτοί είχαν τυχαία σειρά κατάταξης. Δηλαδή, διορίστηκε ο έχων σειρά 1.000 και παραμένει αδιόριστος ο έχων σειρά 500. Εγώ είχα σειρά 110 στον πίνακα επιτυχόντων ΑΣΕΠ και είναι διορισμένος ο συνάδελφος που βρισκόταν 20 θέσεις κάτω από εμένα.

Επιπλέον, από το προσοντολόγιο τα μόριά μας από τον ΑΣΕΠ 2008 παραγράφηκαν. Η πτώση μας στις τελευταίες θέσεις ήταν αναπόφευκτη. Η επιτυχία του ΑΣΕΠ σβήστηκε από τον χάρτη. Εγώ που είχα υψηλή θέση στον πίνακα αναπληρωτών για όσο διάστημα δεν γίνονταν διορισμοί, πλέον, έχω πέσει τόσο πολύ, που ούτε ως αναπληρώτρια μπορώ να εργαστώ.

Πόσοι από τους επιτυχόντες παραμένουν σήμερα αδιόριστοι και πώς επιβιώνουν όλα αυτά τα χρόνια;

Στην ειδικότητά μου, από 60 έως 80 άτομα ανήκουν στους επιτυχόντες μη διορισθέντες χωρίς να γνωρίζουμε αν έχουν στραφεί αλλού. Για την επιβίωση, μπορείτε να καταλάβετε το αδιέξοδο, υλικό και ψυχολογικό. Εγώ είχα περιόδους ανεργίας, ημιαπασχολησης, απασχόλησης σε άσχετο αντικείμενο. Από το 2020 είμαι στο ταμείο ανεργίας μετά από 2 χρόνια στην εκπαίδευση. Έχω βέβαια 4 συμβάσεις με το υπουργείο Παιδείας, μόνο οι 2 από αυτές ήταν αποτέλεσμα της επιτυχίας μου στον διαγωνισμό του 2008. Οι περισσότεροι από εμάς είμαστε δις και τρεις επιτυχόντες (ήμουν επιτυχούσα και στον ΑΣΕΠ του 2005), αλλά έχουμε δουλέψει ελάχιστα ή καθόλου. Φανταστείτε έναν άνθρωπο που σπούδασε για να κάνει τη δουλειά που αγαπά, διάβασε ξανά, έδωσε εξετάσεις, πέτυχε και είδε άλλους να διορίζονται στη θέση του.

Τι έχετε κάνει μέχρι τώρα για να πετύχετε το διορισμό σας;

Έχουμε προσφύγει δικαστικά, κάποιοι πριν τον διορισμό του 2019, κάποιοι μετά, άλλοι και πριν και μετά. Όμως το ζήτημα δεν είναι δικαστικό. Ούτε μπορούμε να περιμένουμε τα δικαστήρια ούτε χρήματα έχουμε να δίνουμε. Οι 450 διορισθέντες του 2019 παρότι είχαν δικαστική απόφαση, διορίστηκαν με νομοθετική ρύθμιση -αυτό αναγράφεται ξεκάθαρα σε πρόσφατη απόφαση ΣτΕ. Ζητάμε κι εμείς, λοιπόν, τον διορισμό μας άμεσα με νομοθετική ρύθμιση. Για τον λόγο αυτό έχουμε δραστηριοποιηθεί στο twitter κοινοποιώντας το θέμα σε πολιτικούς, δημοσιογράφους και απλούς πολίτες με αίσθημα δικαίου.

Τι σας απαντούν από το υπουργείο Παιδείας;

Το υπουργείο Παιδείας σε γενικές γραμμές παραβλέπει το ζήτημα επαναλαμβάνοντας πως το σύστημα διορισμών έχει αλλάξει. Η υφυπουργός Ζέττα Μακρή είχε στο παρελθόν υποβάλει υπόμνημα υπέρ μας στη βουλή, ενώ τώρα έχει εναρμονιστεί πλήρως με την στάση του υπουργείου πως το θέμα θεωρείται λήξαν. Φυσικά, το σύστημα έχει αλλάξει αλλά το θέμα δεν είναι λήξαν. Έχουμε αξιολογηθεί με το πιο αντικειμενικό και δύσκολο τρόπο και ζητάμε δικαίωση, μια θέση στο ελληνικό σχολείο για την οποία κουραστήκαμε και πετύχαμε με την αξία μας.

Ποιες θα είναι οι επόμενες κινήσεις σας για να πετύχετε το διορισμό σας;

Είμαστε μία ομάδα που δραστηριοποιείται στα κοινωνικά δίκτυα και, ταυτόχρονα, στέλνει επιστολές σε πολιτικούς και δημοσιογράφους με σκοπό να γνωστοποιήσουμε το ζήτημα. Κινούμαστε και δικαστικά. Ζητάμε η πολιτεία να μας δικαιώσει. Το δίκιο δεν έχει ημερομηνία λήξης. Θεωρούμε την στάση του υπουργείου απέναντι σε αξιολογημένους εκπαιδευτικούς άκρως απαξιωτική και ευελπιστούμε σε αλλαγή της.

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 16 Ιανουαρίου 2022

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία