ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ζέρβας εναντίον Μπουτάρη για τα αρχαία της Βενιζέλου

"Επαγγελματίες ευαίσθητοι όσοι αντιδρούν" δήλωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, φωτογραφίζοντας τον Γ. Μπουτάρη και την Κίνησή του

 10/09/2019 13:42

Ζέρβας εναντίον Μπουτάρη για τα αρχαία της Βενιζέλου
Φωτογραφία αρχείου

Υπέρ της απόσπασης των αρχαιοτήτων από το σταθμό Βενιζέλου του μετρό τάχθηκε ξεκάθαρα για ακόμη μία φορά ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ο οποίος τα έβαλε  ανοιχτά με όσους αντιδρούν στο σχέδιο που ανακοίνωσε το βράδυ του Σαββάτου από το βήμα της ΔΕΘ ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Μιλώντας στον ρ/σ Στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης, ο Κωνσταντίνος Ζέρβας σημείωσε ότι το τελευταίο διάστημα είχε συνεργασίες «όχι μόνο με τον πρωθυπουργό αλλά και τον αρμόδιο υπουργό, τον κ. Καραμανλή, και όχι με διαδρομιστές και κατ' επάγγελμα ευαίσθητους με ανθρώπους που ασχολούνται με το θέμα», συνεργασίες που τον οδήγησαν να καταλήξει σε κάποια πράγματα.

Σύμφωνα με το δήμαρχο υπάρχουν τρεις αλήθειες για το μετρό: «Αλήθεια πρώτη: Το μετρό πλην Βενιζέλου θα είναι έτοιμο το 2020 στην καλύτερη ή το 2021. Για την «τρομερή» λύση, την in situ, που τόσο μελάνι έχει χυθεί, δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα και εντολή στον ανάδοχο. Έξι χρόνια πήγαν χαμένα. Δεν έχει γίνει τίποτα πλην μελετών και ούτε καν το ΚΑΣ έχει τη μελέτη για το πώς θα γίνει η διαχείριση in situ. Αλήθεια τρίτη είναι ότι η πόλη πρέπει να έχει μετρό. Η λύση της απόσπασης και της επανατοποθέτησης είναι ότι παίρνουμε τα αρχαία, σκάβουμε το σταθμό και τα τοποθετούμε και είναι επισκέψιμα κατά 85%. Η λύση αυτή εφαρμόστηκε στην Αγίας Σοφίας».

Ο νέος δήμαρχος πρόσθεσε ότι η θέση του «για την απόσπαση και την επανατοποθέτηση κάθε μέρα που περνάει φαίνεται να είναι η μοναδική που μπορεί να γίνει τώρα». 

Σχολιάζοντας τις αντιδράσεις του πρώην δημάρχου αλλά και το ενδεχόμενο δικαστικών προσφυγών τόνισε ότι «το μετρό δεν πρέπει να παραδοθεί σε επαγγελματίες της αντίδρασης». «Τόσα χρόνια η στάση τους κατέληξε στο σημείο αυτό, έξι χρόνια να συζητάμε τι θα γίνει και πώς θα γίνει. Όλοι αυτοί που δημιουργούν συλλόγους είναι οι ίδιοι που δεν ήθελαν την Εγνατία οδό, που δε ήθελαν τη νέα παραλία, την επέκταση της παλιάς παραλίας, οι ίδιοι που δεν ήθελαν τον περιφερειακό δρόμο, που δεν θέλουν τίποτα καινούργιο στην πόλη μόνο να ακούγεται η φωνή τους» σημείωσε μεταξύ άλλων.

Υπέρ της απόσπασης των αρχαιοτήτων από το σταθμό Βενιζέλου του μετρό τάχθηκε ξεκάθαρα για ακόμη μία φορά ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ο οποίος τα έβαλε  ανοιχτά με όσους αντιδρούν στο σχέδιο που ανακοίνωσε το βράδυ του Σαββάτου από το βήμα της ΔΕΘ ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Μιλώντας στον ρ/σ Στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης, ο Κωνσταντίνος Ζέρβας σημείωσε ότι το τελευταίο διάστημα είχε συνεργασίες «όχι μόνο με τον πρωθυπουργό αλλά και τον αρμόδιο υπουργό, τον κ. Καραμανλή, και όχι με διαδρομιστές και κατ' επάγγελμα ευαίσθητους με ανθρώπους που ασχολούνται με το θέμα», συνεργασίες που τον οδήγησαν να καταλήξει σε κάποια πράγματα.

Σύμφωνα με το δήμαρχο υπάρχουν τρεις αλήθειες για το μετρό: «Αλήθεια πρώτη: Το μετρό πλην Βενιζέλου θα είναι έτοιμο το 2020 στην καλύτερη ή το 2021. Για την «τρομερή» λύση, την in situ, που τόσο μελάνι έχει χυθεί, δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα και εντολή στον ανάδοχο. Έξι χρόνια πήγαν χαμένα. Δεν έχει γίνει τίποτα πλην μελετών και ούτε καν το ΚΑΣ έχει τη μελέτη για το πώς θα γίνει η διαχείριση in situ. Αλήθεια τρίτη είναι ότι η πόλη πρέπει να έχει μετρό. Η λύση της απόσπασης και της επανατοποθέτησης είναι ότι παίρνουμε τα αρχαία, σκάβουμε το σταθμό και τα τοποθετούμε και είναι επισκέψιμα κατά 85%. Η λύση αυτή εφαρμόστηκε στην Αγίας Σοφίας».

Ο νέος δήμαρχος πρόσθεσε ότι η θέση του «για την απόσπαση και την επανατοποθέτηση κάθε μέρα που περνάει φαίνεται να είναι η μοναδική που μπορεί να γίνει τώρα». 

Σχολιάζοντας τις αντιδράσεις του πρώην δημάρχου αλλά και το ενδεχόμενο δικαστικών προσφυγών τόνισε ότι «το μετρό δεν πρέπει να παραδοθεί σε επαγγελματίες της αντίδρασης». «Τόσα χρόνια η στάση τους κατέληξε στο σημείο αυτό, έξι χρόνια να συζητάμε τι θα γίνει και πώς θα γίνει. Όλοι αυτοί που δημιουργούν συλλόγους είναι οι ίδιοι που δεν ήθελαν την Εγνατία οδό, που δε ήθελαν τη νέα παραλία, την επέκταση της παλιάς παραλίας, οι ίδιοι που δεν ήθελαν τον περιφερειακό δρόμο, που δεν θέλουν τίποτα καινούργιο στην πόλη μόνο να ακούγεται η φωνή τους» σημείωσε μεταξύ άλλων.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία