ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Βόρεια Ελλάδα: Πατάνε φρένο τα τρένα σε 17 προβληματικά σημεία

Στο Δελτίο Περιορισμού Ταχύτητας φαίνονται οι παρατηρήσεις και οι λόγοι βραδυπορίας των τρένων εξαιτίας ποικίλων προβλημάτων

 22/03/2023 17:25

Βόρεια Ελλάδα: Πατάνε φρένο τα τρένα σε 17 προβληματικά σημεία

Ελένη Θεοδωρίδου

Κατεβάζουν ταχύτητα οι μηχανοδηγοί στα τρένα σε τουλάχιστον 17 προβληματικά σημεία στη Βόρεια Ελλάδα όπως προκύπτει από έγγραφο του ΟΣΕ με οδηγίες, που έδωσε στη δημοσιότητα ο πρόεδρος του σωματείου, Κώστας Γενιδούνιας.

Στο έγγραφο επισημαίνονται τα προβληματικά σημεία του δικτύου στα οποία οι μηχανοδηγοί πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατεβάζοντας ταχύτητα ακόμα και στα 6 χιλιόμετρα.

Στο έγγραφο που ανάρτησε στο fb, ο πρόεδρος του σωματείου των μηχανοδηγών, φαίνεται χαρακτηριστικά πως σε τουλάχιστον δύο σημεία υπάρχει καθίζηση στη γραμμή. Σε άλλα δύο σημεία υπάρχουν φθορές στους στρωτήρες έγραψε σε άλλο σημείο αναφέρει πως υπάρχουν παρατημένα βαγόνια με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται...

Οπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Γενιδούνιας: «Οι σημερινές οδηγίες για την "πύλη εξόδου" της χώρας. Κατά τα λοιπά χτες ήθελε και Φλώρινα - Στρυμόνα ο ΟΣΕ. Χωρίς μοντάζ. Εις μνήμην...»

Στο Δελτίο Περιορισμού Ταχύτητας που δημοσίευσε ο κ. Γενιδούνιας φαίνονται οι παρατηρήσεις και οι λόγοι βραδυπορίας των τρένων εξαιτίας ποικίλων προβλημάτων.

Αναλυτικά,

Ειδικότερα, στην 2η γραμμή η κυκλοφορία γίνεται με σήματα.
Στην γραμμή 000+000 υπάρχει δρομολογιακή ταχύτητα,
Στη γραμμή 5+700 και στη γραμμή ΕΚΟ, οι ΤΧ3-ΤΧ1 είναι άνευ σημάτων,
Στη γραμμή 7+250 έχει παρατημένα βαγόνια,
Στις γραμμές 37+380 και 37+100 προσοχή στη δεύτερη γραμμή

Στις γραμμές 31+550 και 35+800 υπάρχει καθίζηση γραμμής,
Στη γραμμή του Πολυκάστρου γίνονται αρπαγές,
Στη γραμμή 57+200 οι μηχανοδηγοί πρέπει να προσέχουν λόγω της κατάστασης της υποδομής,
Στις γραμμές 59+200 και 59+500 υπάρχει φθορά στρωτήρων,
Στη γραμμή 59+944 η προσοχή εφιστάται λόγω της κατάστασης της γραμμής,
Στη γραμμή 63+000 η κυκλοφορία διεξάγεται με φανάρια,
Στη γραμμή της Ειδομένης χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στην είσοδο και στην έξοδο.
Και τέλος στη γραμμή του Αξιου η ανώτατη ταχύτητα που πρέπει να αναπτύσσουν είναι τα 40 χιλιόμετρα.

337388572-191155750318139-4227248124820029193-n.jpg


Κατεβάζουν ταχύτητα οι μηχανοδηγοί στα τρένα σε τουλάχιστον 17 προβληματικά σημεία στη Βόρεια Ελλάδα όπως προκύπτει από έγγραφο του ΟΣΕ με οδηγίες, που έδωσε στη δημοσιότητα ο πρόεδρος του σωματείου, Κώστας Γενιδούνιας.

Στο έγγραφο επισημαίνονται τα προβληματικά σημεία του δικτύου στα οποία οι μηχανοδηγοί πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατεβάζοντας ταχύτητα ακόμα και στα 6 χιλιόμετρα.

Στο έγγραφο που ανάρτησε στο fb, ο πρόεδρος του σωματείου των μηχανοδηγών, φαίνεται χαρακτηριστικά πως σε τουλάχιστον δύο σημεία υπάρχει καθίζηση στη γραμμή. Σε άλλα δύο σημεία υπάρχουν φθορές στους στρωτήρες έγραψε σε άλλο σημείο αναφέρει πως υπάρχουν παρατημένα βαγόνια με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται...

Οπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Γενιδούνιας: «Οι σημερινές οδηγίες για την "πύλη εξόδου" της χώρας. Κατά τα λοιπά χτες ήθελε και Φλώρινα - Στρυμόνα ο ΟΣΕ. Χωρίς μοντάζ. Εις μνήμην...»

Στο Δελτίο Περιορισμού Ταχύτητας που δημοσίευσε ο κ. Γενιδούνιας φαίνονται οι παρατηρήσεις και οι λόγοι βραδυπορίας των τρένων εξαιτίας ποικίλων προβλημάτων.

Αναλυτικά,

Ειδικότερα, στην 2η γραμμή η κυκλοφορία γίνεται με σήματα.
Στην γραμμή 000+000 υπάρχει δρομολογιακή ταχύτητα,
Στη γραμμή 5+700 και στη γραμμή ΕΚΟ, οι ΤΧ3-ΤΧ1 είναι άνευ σημάτων,
Στη γραμμή 7+250 έχει παρατημένα βαγόνια,
Στις γραμμές 37+380 και 37+100 προσοχή στη δεύτερη γραμμή

Στις γραμμές 31+550 και 35+800 υπάρχει καθίζηση γραμμής,
Στη γραμμή του Πολυκάστρου γίνονται αρπαγές,
Στη γραμμή 57+200 οι μηχανοδηγοί πρέπει να προσέχουν λόγω της κατάστασης της υποδομής,
Στις γραμμές 59+200 και 59+500 υπάρχει φθορά στρωτήρων,
Στη γραμμή 59+944 η προσοχή εφιστάται λόγω της κατάστασης της γραμμής,
Στη γραμμή 63+000 η κυκλοφορία διεξάγεται με φανάρια,
Στη γραμμή της Ειδομένης χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στην είσοδο και στην έξοδο.
Και τέλος στη γραμμή του Αξιου η ανώτατη ταχύτητα που πρέπει να αναπτύσσουν είναι τα 40 χιλιόμετρα.

337388572-191155750318139-4227248124820029193-n.jpg


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία