ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Βίκτωρ Βερνίκος: Φιάσκο στο Λίβερπουλ, γλέντι στο Twitter - Η συγγνώμη στον Ρακιντζή, το «Ιάσω Κόκλα» και ο... Αντετοκούνμπο (βίντεο)

Η αλλοπρόσαλλη σκηνική εμφάνιση του 16χρονου και ο αποκλεισμός από τον τελικό έδωσαν ώθηση στους χρήστες των σόσιαλ να στήσουν δικό τους... πανηγύρι

 12/05/2023 11:23

Βίκτωρ Βερνίκος: Φιάσκο στο Λίβερπουλ, γλέντι στο Twitter - Η συγγνώμη στον Ρακιντζή, το «Ιάσω Κόκλα» και ο... Αντετοκούνμπο (βίντεο)

Δήμητρα Τσαμποδήμου

Μέχρι τις αρχές του 2000 η μόνη Ελληνίδα που ήξερε πότε... έπεφτε η Eurovision και ποιος τη διοργάνωνε ήταν η Δάφνη Μπόκοτα, αφού ο θεσμός δεν είχε κανένα ενδιαφέρον για τους τηλεθεατές. Το 2001, όμως, όλα άλλαξαν και το μουσικό πανηγύρι της Ευρώπης έγινε για πολλά χρόνια talk of the country, ενώ δεν ήταν λίγες οι χρονιές που έφτασε να αποτελεί μείζων "εθνικό ζήτημα". 

Ήταν η χρονιά που δύο νέα παιδιά, ομογενείς από τη Σουηδία πήραν το εισιτήριο για τη Eurovision και το βράδυ του τελικού μάθαμε πως η Ελλάδα ήρθε τρίτη. Οι Antique της Έλενας Παπαρίζου κατάφεραν να βάλουν τη χώρα στο χάρτη του μουσικού διαγωνισμού και η στοχευμένη διαχείριση που ακολούθησε έκανε τη χώρα μας ένα από τα μεγάλα ονόματα που ήταν δεν ήταν καλά τα τραγούδια της, είχε αυτό που στις κάλπες λέμε "παράσταση νίκης" και έτσι πάντοτε ήταν μέσα στους τελικούς και είχε ισχυρές συμμαχίες (και εκτός της Κύπρου).

Έμελλε όμως ο διαγωνισμός του Λίβερπουλ, αυτός που οι Βρετανοί δεν κέρδισαν αλλά διοργάνωσαν ελέω πολέμου στην Ουκρανία να κάνει την Ελλάδα από σταθερή αξία του διαγωνισμού, αντικείμενο χαβαλέ. Γιατί δεν ήταν μονάχα ο προδιαγεγραμμένος αποκλεισμός του νεαρού Βίκτωρα Βερνίκου από τον τελικό, αλλά η αλλοπρόσαλλη εμφάνιση, τα αδιανόητα αγγλικά (Ντοθράκι τα είπαν οι χρήστες του Twitter, αναφερόμενοι στην φανταστική γλώσσα από το Game of Thrones), το κάκιστο τραγούδι που προκάλεσαν γέλια μέχρι δακρύων στα σόσιαλ μίντια με τους χρήστες να στήνουν πάρτι.

Τα διάσπαρτα ελληνικά γράμματα που εμφανίζονταν στη σκηνή θύμισαν το περίφημο "Ιάσω Κόκλα", η τραγική εμφάνιση του 16χρονου είχε αποτέλεσμα να ζητηθεί συγγνώμη από τον Μιχάλη Ρακιντζή που τόσα είχε ακούσει για την εμφάνισή του, ενώ εάν κάποιοι στάθηκαν στην ηλικία του μικρού ως άλλοθι, άλλοι τους θύμιζαν πως η Σάντρα Κιμ είχε κερδίσει τον διαγωνισμό για το Βέλγιο σε ηλικία μόλις 13 ετών.

Δείτε μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά tweets

Σάλος για το μισό εκατομμύριο και τον Αντετοκούνμπο

Εν τω μεταξύ, η προσπάθεια της ΕΡΤ να συμμαζέψει τα... ασυμμάζευτα, η είδηση του τρελού κόστους μίας άκρως αποτυχημένης συμμετοχής αλλά και το γεγονός πως οι ιθύνοντες της ΕΡΤ θεώρησαν σκόπιμο να χρησιμοποιήσουν τα λόγια του σπουδαίου Γιάννη Αντετοκούνμπο για να δικαιολογήσουν την αποτυχία, έστω και εάν ο Γιάννης μιλούσε για τους ανθρώπους που μοχθούν χωρίς... πλάτες (η στενή συγγενική σχέση του Βίκτωρα με εφοπλιστική οικογένεια, δείχνει πως δεν είναι ίδια περίπτωση με τον κάθε Γιάννη που από το τίποτα, φτάνει στην κορυφή του κόσμου), προκαλεί σάλο.

Συγκεκριμένα, η συμμετοχή της Ελλάδας στη Eurovision του Λίβερπουλ κόστισε μισό εκατομμύριο ευρώ, ενώ τα σχόλια για την αναφορά στον "Greak Freak" δείχνουν πως στο Ραδιομέγαρο αφού απέτυχαν να οργανώσουν μία αξιοπρεπή συμμετοχή, δεν μπορούν να κάνουν ούτε την διαχείριση του αποκλεισμού.

Μέχρι τις αρχές του 2000 η μόνη Ελληνίδα που ήξερε πότε... έπεφτε η Eurovision και ποιος τη διοργάνωνε ήταν η Δάφνη Μπόκοτα, αφού ο θεσμός δεν είχε κανένα ενδιαφέρον για τους τηλεθεατές. Το 2001, όμως, όλα άλλαξαν και το μουσικό πανηγύρι της Ευρώπης έγινε για πολλά χρόνια talk of the country, ενώ δεν ήταν λίγες οι χρονιές που έφτασε να αποτελεί μείζων "εθνικό ζήτημα". 

Ήταν η χρονιά που δύο νέα παιδιά, ομογενείς από τη Σουηδία πήραν το εισιτήριο για τη Eurovision και το βράδυ του τελικού μάθαμε πως η Ελλάδα ήρθε τρίτη. Οι Antique της Έλενας Παπαρίζου κατάφεραν να βάλουν τη χώρα στο χάρτη του μουσικού διαγωνισμού και η στοχευμένη διαχείριση που ακολούθησε έκανε τη χώρα μας ένα από τα μεγάλα ονόματα που ήταν δεν ήταν καλά τα τραγούδια της, είχε αυτό που στις κάλπες λέμε "παράσταση νίκης" και έτσι πάντοτε ήταν μέσα στους τελικούς και είχε ισχυρές συμμαχίες (και εκτός της Κύπρου).

Έμελλε όμως ο διαγωνισμός του Λίβερπουλ, αυτός που οι Βρετανοί δεν κέρδισαν αλλά διοργάνωσαν ελέω πολέμου στην Ουκρανία να κάνει την Ελλάδα από σταθερή αξία του διαγωνισμού, αντικείμενο χαβαλέ. Γιατί δεν ήταν μονάχα ο προδιαγεγραμμένος αποκλεισμός του νεαρού Βίκτωρα Βερνίκου από τον τελικό, αλλά η αλλοπρόσαλλη εμφάνιση, τα αδιανόητα αγγλικά (Ντοθράκι τα είπαν οι χρήστες του Twitter, αναφερόμενοι στην φανταστική γλώσσα από το Game of Thrones), το κάκιστο τραγούδι που προκάλεσαν γέλια μέχρι δακρύων στα σόσιαλ μίντια με τους χρήστες να στήνουν πάρτι.

Τα διάσπαρτα ελληνικά γράμματα που εμφανίζονταν στη σκηνή θύμισαν το περίφημο "Ιάσω Κόκλα", η τραγική εμφάνιση του 16χρονου είχε αποτέλεσμα να ζητηθεί συγγνώμη από τον Μιχάλη Ρακιντζή που τόσα είχε ακούσει για την εμφάνισή του, ενώ εάν κάποιοι στάθηκαν στην ηλικία του μικρού ως άλλοθι, άλλοι τους θύμιζαν πως η Σάντρα Κιμ είχε κερδίσει τον διαγωνισμό για το Βέλγιο σε ηλικία μόλις 13 ετών.

Δείτε μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά tweets

Σάλος για το μισό εκατομμύριο και τον Αντετοκούνμπο

Εν τω μεταξύ, η προσπάθεια της ΕΡΤ να συμμαζέψει τα... ασυμμάζευτα, η είδηση του τρελού κόστους μίας άκρως αποτυχημένης συμμετοχής αλλά και το γεγονός πως οι ιθύνοντες της ΕΡΤ θεώρησαν σκόπιμο να χρησιμοποιήσουν τα λόγια του σπουδαίου Γιάννη Αντετοκούνμπο για να δικαιολογήσουν την αποτυχία, έστω και εάν ο Γιάννης μιλούσε για τους ανθρώπους που μοχθούν χωρίς... πλάτες (η στενή συγγενική σχέση του Βίκτωρα με εφοπλιστική οικογένεια, δείχνει πως δεν είναι ίδια περίπτωση με τον κάθε Γιάννη που από το τίποτα, φτάνει στην κορυφή του κόσμου), προκαλεί σάλο.

Συγκεκριμένα, η συμμετοχή της Ελλάδας στη Eurovision του Λίβερπουλ κόστισε μισό εκατομμύριο ευρώ, ενώ τα σχόλια για την αναφορά στον "Greak Freak" δείχνουν πως στο Ραδιομέγαρο αφού απέτυχαν να οργανώσουν μία αξιοπρεπή συμμετοχή, δεν μπορούν να κάνουν ούτε την διαχείριση του αποκλεισμού.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία