ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τρίτη θέση για το αγωνιστικό μονοθέσιο του ΑΠΘ στη Formula Student της Ολλανδίας!

Για δεύτερη φορά στην ιστορία της, η Aristotle Racing Team κατακτά την 3η θέση στη γενική κατάταξη όλων των αγωνισμάτων στον φοιτητικό διαγωνισμό στο Άσσεν, συγκεντρώνοντας 668,95 πόντους με άριστα τους 1000

 12/07/2019 17:57

Τρίτη θέση για το αγωνιστικό μονοθέσιο του ΑΠΘ στη Formula Student της Ολλανδίας!

Ευτυχία Κωνσταντινίδου

Με χειροκροτήματα, επευφημίες, κονφετί αλλά και... σαμπάνιες, υποδέχτηκαν στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» φίλοι και θαυμαστές τη φοιτητική ομάδα μηχανολόγων - μηχανικών του ΑΠΘ, που επέστρεψε σήμερα από το εξωτερικό, όχι με ένα ούτε με δύο αλλά με τρία χάλκινα κύπελλα, καταγράφοντας ιστορικό ρεκόρ για την ίδια την ομάδα!

«Αισθάνθηκα πως όλη η πίεση και η κούραση που περάσαμε όλο αυτό το διάστημα έπιασε τόπο. Μόνο κλάμα και χαρά τώρα! Και η περσινή ομάδα που έφτιαξε το μονοθέσιο και εμείς που αναλάβαμε μερικές βελτιώσεις και προσθήκες για τον διαγωνισμό της Ολλανδίας, νιώθουμε απεριόριστη χαρά για τη θέση που κατακτήσαμε» αφηγείται με ενθουσιασμό, χαρά και ανακούφιση ο αρχηγός της ΑΡΤ19, Γιώργος Γκέσιος και φοιτητής μηχανολόγος μηχανικός στο ΑΠΘ.

Το αγωνιστικό μονοθέσιο της ΑΡΤ18, κατάφερε να κατακτήσει την 3η θέση στην γενική κατάταξη των αγωνισμάτων, ανάμεσα σε 28 ομάδες απ’ όλο τον κόσμο, στον παγκόσμιο φοιτητικό διαγωνισμό Formula Student που φιλοξενήθηκε στο Άσσεν της Ολλανδίας, λαμβάνοντας συνολικά 668,95 πόντους με άριστα τους 1000. Απέσπασε ακόμη δύο χάλκινα κύπελλα για το δυναμικό αγώνισμα αντοχής (endurance) αλλά και τον μηχανολογικό του σχεδιασμό. Είναι μάλιστα η δεύτερη φορά στην ιστορία της, που η ομάδα κατακτά την τρίτη θέση στο βάθρο, με την πρώτη να καταγράφεται στον διαγωνισμό της Ιταλίας το 2012.

test-art19.jpg

«Έπρεπε να είμαστε προσεκτικοί κατά τη διάρκεια της οδήγησης διότι οι συνθήκες ήταν ιδιαίτερα δύσκολες και δεν υπήρχαν περιθώρια λάθους. Με τη βοήθεια και την ενθάρρυνση της ομάδας όμως τα καταφέραμε και βγάλαμε ένα καλό αποτέλεσμα» αναφέρει ο  επαγγελματίας οδηγός σε αγώνες καρτ, Πάρης Tζελέπης, ο οποίος ήταν ένας από τους βασικούς οδηγούς που εκπροσώπησε την ομάδα στον διαγωνισμό. «Με ψυχραιμία και αυτοσυγκέντρωση πετύχαμε τον στόχο μας που ήταν να ανεβούμε στο βάθρο. Οφείλουμε ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όσους πίστεψαν σε εμάς και συνεχίζουν και το κάνουν» συμπληρώνει ο επίσης οδηγός της ομάδας, Χαράλαμπος Μερμυγκούδης, ο οποίος συμμετείχε και στην κατασκευή του οχήματος στην υποομάδα της ανάρτησης.

odigoi-art19.jpg
kipelo.jpg

Το αγωνιστικό μονοθέσιο πέρασε από πολλές και απαιτητικές «δοκιμασίες» για να φτάσει μόλις ένα βήμα πριν την κατάκτηση της κορυφής. Κρίθηκε από ειδική επιτροπή αξιολόγησης για τον μηχανολογικό του σχεδιασμό , την απόδοσή του στην πίστα, το επιχειρηματικό πλάνο, την κοστολόγησή του, αλλά και την αγωνιστική του ετοιμότητα μέσα από διαφορετικά τεστ ελιγμών, αντοχής, και ταχύτητας.

Στον διαγωνισμό συμμετείχαν συνολικά 21 ηλεκτροκίνητα αγωνιστικά μονοθέσια και 28 βενζινοκίνητα, που ήταν και η κατηγορία με την οποία διαγωνίστηκε η ομάδα. Να σημειωθεί ότι πρόκειται για την τέταρτη και τελευταία κούρσα του αγωνιστικού μονοθεσίου της ΑΡΤ18 .Η ομάδα της ART19, η οποία ήταν εκείνη που εκπροσώπησε το μονοθέσιο στον διαγωνισμό της Ολλανδίας , είναι ήδη «επί ποδός» για τον σχεδιασμού του νέου μονοθεσίου που αναμένεται να κατασκευάσει το 2020.

Με χειροκροτήματα, επευφημίες, κονφετί αλλά και... σαμπάνιες, υποδέχτηκαν στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» φίλοι και θαυμαστές τη φοιτητική ομάδα μηχανολόγων - μηχανικών του ΑΠΘ, που επέστρεψε σήμερα από το εξωτερικό, όχι με ένα ούτε με δύο αλλά με τρία χάλκινα κύπελλα, καταγράφοντας ιστορικό ρεκόρ για την ίδια την ομάδα!

«Αισθάνθηκα πως όλη η πίεση και η κούραση που περάσαμε όλο αυτό το διάστημα έπιασε τόπο. Μόνο κλάμα και χαρά τώρα! Και η περσινή ομάδα που έφτιαξε το μονοθέσιο και εμείς που αναλάβαμε μερικές βελτιώσεις και προσθήκες για τον διαγωνισμό της Ολλανδίας, νιώθουμε απεριόριστη χαρά για τη θέση που κατακτήσαμε» αφηγείται με ενθουσιασμό, χαρά και ανακούφιση ο αρχηγός της ΑΡΤ19, Γιώργος Γκέσιος και φοιτητής μηχανολόγος μηχανικός στο ΑΠΘ.

Το αγωνιστικό μονοθέσιο της ΑΡΤ18, κατάφερε να κατακτήσει την 3η θέση στην γενική κατάταξη των αγωνισμάτων, ανάμεσα σε 28 ομάδες απ’ όλο τον κόσμο, στον παγκόσμιο φοιτητικό διαγωνισμό Formula Student που φιλοξενήθηκε στο Άσσεν της Ολλανδίας, λαμβάνοντας συνολικά 668,95 πόντους με άριστα τους 1000. Απέσπασε ακόμη δύο χάλκινα κύπελλα για το δυναμικό αγώνισμα αντοχής (endurance) αλλά και τον μηχανολογικό του σχεδιασμό. Είναι μάλιστα η δεύτερη φορά στην ιστορία της, που η ομάδα κατακτά την τρίτη θέση στο βάθρο, με την πρώτη να καταγράφεται στον διαγωνισμό της Ιταλίας το 2012.

test-art19.jpg

«Έπρεπε να είμαστε προσεκτικοί κατά τη διάρκεια της οδήγησης διότι οι συνθήκες ήταν ιδιαίτερα δύσκολες και δεν υπήρχαν περιθώρια λάθους. Με τη βοήθεια και την ενθάρρυνση της ομάδας όμως τα καταφέραμε και βγάλαμε ένα καλό αποτέλεσμα» αναφέρει ο  επαγγελματίας οδηγός σε αγώνες καρτ, Πάρης Tζελέπης, ο οποίος ήταν ένας από τους βασικούς οδηγούς που εκπροσώπησε την ομάδα στον διαγωνισμό. «Με ψυχραιμία και αυτοσυγκέντρωση πετύχαμε τον στόχο μας που ήταν να ανεβούμε στο βάθρο. Οφείλουμε ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όσους πίστεψαν σε εμάς και συνεχίζουν και το κάνουν» συμπληρώνει ο επίσης οδηγός της ομάδας, Χαράλαμπος Μερμυγκούδης, ο οποίος συμμετείχε και στην κατασκευή του οχήματος στην υποομάδα της ανάρτησης.

odigoi-art19.jpg
kipelo.jpg

Το αγωνιστικό μονοθέσιο πέρασε από πολλές και απαιτητικές «δοκιμασίες» για να φτάσει μόλις ένα βήμα πριν την κατάκτηση της κορυφής. Κρίθηκε από ειδική επιτροπή αξιολόγησης για τον μηχανολογικό του σχεδιασμό , την απόδοσή του στην πίστα, το επιχειρηματικό πλάνο, την κοστολόγησή του, αλλά και την αγωνιστική του ετοιμότητα μέσα από διαφορετικά τεστ ελιγμών, αντοχής, και ταχύτητας.

Στον διαγωνισμό συμμετείχαν συνολικά 21 ηλεκτροκίνητα αγωνιστικά μονοθέσια και 28 βενζινοκίνητα, που ήταν και η κατηγορία με την οποία διαγωνίστηκε η ομάδα. Να σημειωθεί ότι πρόκειται για την τέταρτη και τελευταία κούρσα του αγωνιστικού μονοθεσίου της ΑΡΤ18 .Η ομάδα της ART19, η οποία ήταν εκείνη που εκπροσώπησε το μονοθέσιο στον διαγωνισμό της Ολλανδίας , είναι ήδη «επί ποδός» για τον σχεδιασμού του νέου μονοθεσίου που αναμένεται να κατασκευάσει το 2020.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία