ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Επισκέψιμοι τρεις σταθμοί του μετρό το Σαββατοκύριακο

Μία λωρίδα η Βενιζέλου μετά τη ΔΕΘ λόγω της έναρξης εργασιών κατασκευής της πλάκας οροφής στον σταθμό Βενιζέλου

 07/09/2018 13:42

Επισκέψιμοι τρεις σταθμοί του μετρό το Σαββατοκύριακο
Ανοικτοί για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Θεσσαλονίκης θα είναι τρεις σταθμοί του μετρό Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της 83ης ΔΕΘ.

Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, οι σταθμοί Συντριβάνι, Παπάφη και Αμαξοστάσιο θα είναι ανοικτοί το Σάββατο και την Κυριακή, από τις 10 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι. Ομάδες 20-30 ατόμων, χωρίς πρότερη συνεννόηση, θα μπορούν να κατεβαίνουν σε βάθος 30 μέτρων και να πάρουν μία γεύση από το έργο του μετρό. Μάλιστα, την Κυριακή από τις 11 το πρωί έως τη μία το μεσημέρι, στον σταθμό Συντριβάνι θα διεξαχθεί μουσική εκδήλωση από κουαρτέτο σαξοφώνων.

Εξάλλου, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό, μετά τη ΔΕΘ, στα τέλη Σεπτεμβρίου θα αρχίσουν οι εργασίες κατασκευής της πλάκας οροφής στον σταθμό Βενιζέλου, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα στην οδό Βενιζέλου, κάτω από το ύψος της Εγνατίας, να επανέλθει η ρύθμιση μίας λωρίδας κυκλοφορίας για χρονικό διάστημα 2-3 μηνών. Ο κ. Μυλόπουλος είπε πως στις αρχές του 2019 θα αρχίσουν οι εργασίες για την κατασκευή των δύο προσβάσεων στον σταθμό, ενώ, εκτίμησε πως εφόσον δεν προκύψουν νέες καθυστερήσεις αρχαιολογικής φύσης, ο σταθμός θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2022. Παράλληλα, διαβεβαίωσε πως η Εγνατία δεν θα κλείσει ποτέ. Σε ό,τι αφορά τον έτερο σταθμό όπου υπάρχουν αρχαιολογικές εργασίες, δηλαδή τον σταθμό Αγία Σοφία, είπε πως αυτές θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους.

Ο κ. Μυλόπουλος ανακοίνωσε ακόμη πως μέσα στο φθινόπωρο του τρέχοντος έτους θα ξεκινήσει η διαδικασία δημοπράτησης των πρόδρομων εργασιών της επέκτασης προς δυτικά. Πρόκειται για μία κυκλική γραμμή 11 χλμ και 8 σταθμών, που, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, θα μπει στην τελική φάση δημοπράτησης το 2020, παράλληλα με την επέκταση προς το αεροδρόμιο. «Η διαβούλευση με τους δημάρχους των εν λόγω περιοχών, που ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2017, έχει ολοκληρωθεί και οι σταθμοί έχουν χωροθετηθεί. Η συγκεκριμένη γραμμή θα έχει δύο πλεονεκτήματα: πρώτον, θα συνδέει τις δυτικές συνοικίες της Θεσσαλονίκης με το κέντρο και ανατολικά και, δεύτερον, τους συγκεκριμένους δήμους μεταξύ τους», δήλωσε ο κ. Μυλόπουλος.

Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό επανέλαβε την πεποίθηση της εταιρείας ότι η βασική γραμμή, από το Αμαξοστάσιο της Πυλαίας έως το Συντριβάνι, θα παραδοθεί προς χρήση τον Νοέμβριο του 2020. Σύμφωνα με τον ίδιο, η επέκταση προς Καλαμαριά θα προστεθεί στο δίκτυο στις αρχές του 2021. «Το ποσοστό ολοκλήρωσης του έργου ήταν το 2016 37%. Σήμερα έχει ανέλθει στο 65%. Αυτό σημαίνει ότι σε 2,5 χρόνια προχώρησε κατά 28%, όταν σε 10 χρόνια είχε προχωρήσει κατά 37%», ανέφερε.

Ο κ. Μυλόπουλος έκανε λόγο για μια γενναία επενδυτική πολιτική της εταιρείας το 2017, καθώς, όπως είπε, επενδύθηκαν σε όλα τα υπό εξέλιξη έργα συνολικά 347 εκατ. ευρώ, ενώ ποσό-ρεκόρ, εκ των οποίων τα 242 εκατ. ευρώ αφορούσαν τη Θεσσαλονίκη (βασική γραμμή και επέκταση προς Καλαμαριά). «Από τον Μάρτιο του 2016, που αναλάβαμε, έχουμε προχωρήσει σε ένα αναπτυξιακό σοκ για να αναστηθεί το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης και τα καταφέραμε», τόνισε χαρακτηριστικά. Σύμφωνα με τον ίδιο, η επενδυτική πολιτική που ακολούθησε πέρσι η Αττικό Μετρό έφερε μία «γενναία ανταμοιβή», καθώς εισέρρευσαν στην εταιρεία, μέσω του ΕΣΠΑ και του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, περίπου 1,25 δισ. ευρώ.
Ανοικτοί για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Θεσσαλονίκης θα είναι τρεις σταθμοί του μετρό Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της 83ης ΔΕΘ.

Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, οι σταθμοί Συντριβάνι, Παπάφη και Αμαξοστάσιο θα είναι ανοικτοί το Σάββατο και την Κυριακή, από τις 10 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι. Ομάδες 20-30 ατόμων, χωρίς πρότερη συνεννόηση, θα μπορούν να κατεβαίνουν σε βάθος 30 μέτρων και να πάρουν μία γεύση από το έργο του μετρό. Μάλιστα, την Κυριακή από τις 11 το πρωί έως τη μία το μεσημέρι, στον σταθμό Συντριβάνι θα διεξαχθεί μουσική εκδήλωση από κουαρτέτο σαξοφώνων.

Εξάλλου, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό, μετά τη ΔΕΘ, στα τέλη Σεπτεμβρίου θα αρχίσουν οι εργασίες κατασκευής της πλάκας οροφής στον σταθμό Βενιζέλου, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα στην οδό Βενιζέλου, κάτω από το ύψος της Εγνατίας, να επανέλθει η ρύθμιση μίας λωρίδας κυκλοφορίας για χρονικό διάστημα 2-3 μηνών. Ο κ. Μυλόπουλος είπε πως στις αρχές του 2019 θα αρχίσουν οι εργασίες για την κατασκευή των δύο προσβάσεων στον σταθμό, ενώ, εκτίμησε πως εφόσον δεν προκύψουν νέες καθυστερήσεις αρχαιολογικής φύσης, ο σταθμός θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2022. Παράλληλα, διαβεβαίωσε πως η Εγνατία δεν θα κλείσει ποτέ. Σε ό,τι αφορά τον έτερο σταθμό όπου υπάρχουν αρχαιολογικές εργασίες, δηλαδή τον σταθμό Αγία Σοφία, είπε πως αυτές θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους.

Ο κ. Μυλόπουλος ανακοίνωσε ακόμη πως μέσα στο φθινόπωρο του τρέχοντος έτους θα ξεκινήσει η διαδικασία δημοπράτησης των πρόδρομων εργασιών της επέκτασης προς δυτικά. Πρόκειται για μία κυκλική γραμμή 11 χλμ και 8 σταθμών, που, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, θα μπει στην τελική φάση δημοπράτησης το 2020, παράλληλα με την επέκταση προς το αεροδρόμιο. «Η διαβούλευση με τους δημάρχους των εν λόγω περιοχών, που ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2017, έχει ολοκληρωθεί και οι σταθμοί έχουν χωροθετηθεί. Η συγκεκριμένη γραμμή θα έχει δύο πλεονεκτήματα: πρώτον, θα συνδέει τις δυτικές συνοικίες της Θεσσαλονίκης με το κέντρο και ανατολικά και, δεύτερον, τους συγκεκριμένους δήμους μεταξύ τους», δήλωσε ο κ. Μυλόπουλος.

Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό επανέλαβε την πεποίθηση της εταιρείας ότι η βασική γραμμή, από το Αμαξοστάσιο της Πυλαίας έως το Συντριβάνι, θα παραδοθεί προς χρήση τον Νοέμβριο του 2020. Σύμφωνα με τον ίδιο, η επέκταση προς Καλαμαριά θα προστεθεί στο δίκτυο στις αρχές του 2021. «Το ποσοστό ολοκλήρωσης του έργου ήταν το 2016 37%. Σήμερα έχει ανέλθει στο 65%. Αυτό σημαίνει ότι σε 2,5 χρόνια προχώρησε κατά 28%, όταν σε 10 χρόνια είχε προχωρήσει κατά 37%», ανέφερε.

Ο κ. Μυλόπουλος έκανε λόγο για μια γενναία επενδυτική πολιτική της εταιρείας το 2017, καθώς, όπως είπε, επενδύθηκαν σε όλα τα υπό εξέλιξη έργα συνολικά 347 εκατ. ευρώ, ενώ ποσό-ρεκόρ, εκ των οποίων τα 242 εκατ. ευρώ αφορούσαν τη Θεσσαλονίκη (βασική γραμμή και επέκταση προς Καλαμαριά). «Από τον Μάρτιο του 2016, που αναλάβαμε, έχουμε προχωρήσει σε ένα αναπτυξιακό σοκ για να αναστηθεί το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης και τα καταφέραμε», τόνισε χαρακτηριστικά. Σύμφωνα με τον ίδιο, η επενδυτική πολιτική που ακολούθησε πέρσι η Αττικό Μετρό έφερε μία «γενναία ανταμοιβή», καθώς εισέρρευσαν στην εταιρεία, μέσω του ΕΣΠΑ και του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, περίπου 1,25 δισ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία