ΔΙΕΘΝΗ

Το πρώτο θανατηφόρο δυστύχημα με πατίνι και στο Παρίσι

Ο θάνατος ενός 25χρονου στο επίκεντρο της προσπάθειας αυστηροποίησης των κανόνων για τη χρήση του δημοφιλούς μέσου μετακίνησης

 11/06/2019 16:16

Το πρώτο θανατηφόρο δυστύχημα με πατίνι και στο Παρίσι

Ένας 25χρονος άνδρας που κυκλοφορούσε με ηλεκτρικό πατίνι στο Παρίσι έχασε τη ζωή του χθες αφού συγκρούσθηκε με φορτηγό, στο πρώτο θανατηφόρο δυστύχημα στη γαλλική πρωτεύουσα στο οποίο εμπλέκεται αυτό το νέο μέσον μεταφοράς που έχει προκαλέσει πολλές αντιδράσεις.

Ο νεαρός αρνήθηκε να δώσει προτεραιότητα στο φορτηγό που τον κτύπησε. Οι διασώστες τον μετέφεραν με καρδιο-αναπνευστική ανακοπή στο νοσοκομείο, όπου και υπέκυψε.

Είναι το πρώτο θανατηφόρο δυστύχημα στο Παρίσι που αφορά οδηγό ηλεκτρικού πατινιού, σύμφωνα με την αστυνομία και τη δημοτική αρχή της γαλλικής πρωτεύουσας. Τον Απρίλιο, 80χρονος πεζός κτυπήθηκε από ηλεκτρικό πατίνι στο Λεβαλούα-Περέ, στα περίχωρα του Παρισιού, και δεν επέζησε.

Τα ηλεκτρικά πατίνια εμφανίσθηκαν εδώ και έναν χρόνο στο Παρίσι, σήμερα αριθμούν περίπου 20.000, και έχουν γίνει πονοκέφαλος για τις δημοτικές αρχές, ελλείψει ρυθμιστικού πλαισίου για την κυκλοφορία τους.

Απαγόρευση στάθμευσης στα πεζοδρόμια, περιορισμός της ταχύτητας στα 20, ακόμη και στα 8, χιλιόμετρα: η δήμαρχος του Παρισιού Αν Ινταλγκό απαρίθμησε την περασμένη εβδομάδα σειρά μέτρων για να δοθεί τέλος στα προβλήματα που προκαλούν τα ηλεκτρικά πατίνια, τα οποία ενέχονται σε μεγάλο αριθμό ατυχημάτων.

Το χθεσινό περιστατικό δείχνει ότι υπάρχει «ανάγκη για την υπενθύμιση των στοιχειωδών κανόνων που πρέπει να σέβονται οι χρήστες», δήλωσε σήμερα ο αντιδήμαρχος Εμανουέλ Γκρεγκουάρ. «Η αστυνομία πρέπει να κινητοποιηθεί για να επιβάλει κυρώσεις στους χρήστες που παραβιάζουν, για παράδειγμα, σηματοδότη».

Η υπουργός Μεταφορών Ελιζαμπέτ Μπορν δήλωσε από την πλευρά της ότι επί της αρχής τάσσεται υπέρ της ανάπτυξης νέων μέσων μετακίνησης» και θεωρεί «καλό πράγμα» το ηλεκτρικό πατίνι. Όμως σημειώνει ότι η ανάπτυξη αυτού του μέσου είναι «τελείως άναρχη, πράγμα που θέτει προβλήματα ασφαλείας» για τους χρήστες και τους υπόλοιπους χρήστες του δημόσιου χώρου.

Η υπουργός υπενθύμισε ότι ένα σχετικό διάταγμα, που βρίσκεται σε προπαρασκευαστικό στάδιο, θα είναι έτοιμο, αλλά «το φθινόπωρο». Και θα καθορίσει τους όρους χρήσης, για τον φωτισμό, τη μέγιστη ταχύτητα, την απαγόρευση κυκλοφορίας επί των πεζοδρομίων...

Την Παρασκευή, η Γαλλική Εθνοσυνέλευση ψήφισε, έπειτα από έντονες συζητήσεις, κατά της υποχρεωτικής χρήσης κράνους στο ποδήλατο ή το ηλεκτρικό πατίνι, στο πλαίσιο της εξέτασης του νομοσχεδίου για τις μετακινήσεις.

«Οι Γάλλοι έχουν βαρεθεί να τους επιβάλλουν υποχρεώσεις», συνόψισε ο Ελιζαμπέτ Μπορν.

Το ηλεκτρικό πατίνι δεν προκαλεί αντιδράσεις μόνο στη Γαλλία. Τον Μάιο, η Γερμανία επέτρεψε την χρήση του έπειτα από έντονη συζήτηση, αλλά εφάρμοσε αυστηρό ρυθμιστικό πλαίσιο στην κυκλοφορία του, όπως μετέδωσε το ΑΠΕ/ΜΠΕ. 

Αξίζει να σημειωθεί πως η Γαλλία δεν είναι η πρώτη χώρα στην οποία σημειώνεται δυστύχημα με ηλεκτρικό πατίνι. Ήδη οι Βρυξέλλες και το Χέλσινγκμποργκ έχουν δει κατοίκους τους να σκοτώνονται κάνοντας χρήση των πατινιών ενώ και στη Θεσσαλονίκη έχει αποφασισθεί η μείωση της ταχύτητας των ηλεκτρικών πατινιών προκειμένου να αποφευχθούν δυστυχήματα. 

Ένας 25χρονος άνδρας που κυκλοφορούσε με ηλεκτρικό πατίνι στο Παρίσι έχασε τη ζωή του χθες αφού συγκρούσθηκε με φορτηγό, στο πρώτο θανατηφόρο δυστύχημα στη γαλλική πρωτεύουσα στο οποίο εμπλέκεται αυτό το νέο μέσον μεταφοράς που έχει προκαλέσει πολλές αντιδράσεις.

Ο νεαρός αρνήθηκε να δώσει προτεραιότητα στο φορτηγό που τον κτύπησε. Οι διασώστες τον μετέφεραν με καρδιο-αναπνευστική ανακοπή στο νοσοκομείο, όπου και υπέκυψε.

Είναι το πρώτο θανατηφόρο δυστύχημα στο Παρίσι που αφορά οδηγό ηλεκτρικού πατινιού, σύμφωνα με την αστυνομία και τη δημοτική αρχή της γαλλικής πρωτεύουσας. Τον Απρίλιο, 80χρονος πεζός κτυπήθηκε από ηλεκτρικό πατίνι στο Λεβαλούα-Περέ, στα περίχωρα του Παρισιού, και δεν επέζησε.

Τα ηλεκτρικά πατίνια εμφανίσθηκαν εδώ και έναν χρόνο στο Παρίσι, σήμερα αριθμούν περίπου 20.000, και έχουν γίνει πονοκέφαλος για τις δημοτικές αρχές, ελλείψει ρυθμιστικού πλαισίου για την κυκλοφορία τους.

Απαγόρευση στάθμευσης στα πεζοδρόμια, περιορισμός της ταχύτητας στα 20, ακόμη και στα 8, χιλιόμετρα: η δήμαρχος του Παρισιού Αν Ινταλγκό απαρίθμησε την περασμένη εβδομάδα σειρά μέτρων για να δοθεί τέλος στα προβλήματα που προκαλούν τα ηλεκτρικά πατίνια, τα οποία ενέχονται σε μεγάλο αριθμό ατυχημάτων.

Το χθεσινό περιστατικό δείχνει ότι υπάρχει «ανάγκη για την υπενθύμιση των στοιχειωδών κανόνων που πρέπει να σέβονται οι χρήστες», δήλωσε σήμερα ο αντιδήμαρχος Εμανουέλ Γκρεγκουάρ. «Η αστυνομία πρέπει να κινητοποιηθεί για να επιβάλει κυρώσεις στους χρήστες που παραβιάζουν, για παράδειγμα, σηματοδότη».

Η υπουργός Μεταφορών Ελιζαμπέτ Μπορν δήλωσε από την πλευρά της ότι επί της αρχής τάσσεται υπέρ της ανάπτυξης νέων μέσων μετακίνησης» και θεωρεί «καλό πράγμα» το ηλεκτρικό πατίνι. Όμως σημειώνει ότι η ανάπτυξη αυτού του μέσου είναι «τελείως άναρχη, πράγμα που θέτει προβλήματα ασφαλείας» για τους χρήστες και τους υπόλοιπους χρήστες του δημόσιου χώρου.

Η υπουργός υπενθύμισε ότι ένα σχετικό διάταγμα, που βρίσκεται σε προπαρασκευαστικό στάδιο, θα είναι έτοιμο, αλλά «το φθινόπωρο». Και θα καθορίσει τους όρους χρήσης, για τον φωτισμό, τη μέγιστη ταχύτητα, την απαγόρευση κυκλοφορίας επί των πεζοδρομίων...

Την Παρασκευή, η Γαλλική Εθνοσυνέλευση ψήφισε, έπειτα από έντονες συζητήσεις, κατά της υποχρεωτικής χρήσης κράνους στο ποδήλατο ή το ηλεκτρικό πατίνι, στο πλαίσιο της εξέτασης του νομοσχεδίου για τις μετακινήσεις.

«Οι Γάλλοι έχουν βαρεθεί να τους επιβάλλουν υποχρεώσεις», συνόψισε ο Ελιζαμπέτ Μπορν.

Το ηλεκτρικό πατίνι δεν προκαλεί αντιδράσεις μόνο στη Γαλλία. Τον Μάιο, η Γερμανία επέτρεψε την χρήση του έπειτα από έντονη συζήτηση, αλλά εφάρμοσε αυστηρό ρυθμιστικό πλαίσιο στην κυκλοφορία του, όπως μετέδωσε το ΑΠΕ/ΜΠΕ. 

Αξίζει να σημειωθεί πως η Γαλλία δεν είναι η πρώτη χώρα στην οποία σημειώνεται δυστύχημα με ηλεκτρικό πατίνι. Ήδη οι Βρυξέλλες και το Χέλσινγκμποργκ έχουν δει κατοίκους τους να σκοτώνονται κάνοντας χρήση των πατινιών ενώ και στη Θεσσαλονίκη έχει αποφασισθεί η μείωση της ταχύτητας των ηλεκτρικών πατινιών προκειμένου να αποφευχθούν δυστυχήματα. 

ΣΧΟΛΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Επιλέξτε Κατηγορία