ΤΑΞΙΔΙΑ

Το Νεπάλ ήρθε... Θεσσαλονίκη!

Ταξίδι εξοικείωσης τουριστικών πρακτόρων από το Νεπάλ στη Θεσσαλονίκη

 03/09/2018 16:51

Το Νεπάλ ήρθε... Θεσσαλονίκη!

Ένα πολύ ιδιαίτερο ταξίδι εξοικείωσης (Fam trip), πραγματοποιήθηκε τις προηγούμενες μέρες στη Θεσσαλονίκη. Σ΄αυτό, πήραν μέρος τουριστικοί πράκτορες από το Νεπάλ, οι οποίοι για τέσσερις μέρες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή, τα ξενοδοχεία της και τις τουριστικές της υποδομές.

Το ταξίδι οργανώθηκε από την Qatar Airways, το Δήμο Θεσσαλονίκης και την Amadeus, με την υποστήριξη και την αρωγή του Ελληνικού Προξενείου στο Νεπάλ και της Ελληνικής Πρεσβείας στο Νέο Δελχί.

Στα πλαίσια του fam trip, πραγματοποιήθηκε work shop στο ξενοδοχείο "Καψής", στο οποίο οι Νεπαλέζοι τουριστικοί πράκτορες είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν B2B συναντήσεις με συνάδελφους τους από τη Βόρεια Ελλάδα, καθώς επίσης και με στελέχη ξενοδοχείων και εταιρειών που έχουν άμεσο ενδιαφέρον για τον τουρισμό.

Πριν από τις B2B συναντήσεις, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση της Qatar Airways από τον διευθυντή πωλήσεων της εταιρείας στην Ελλάδα Αλέξανδρο Μιχαλόπουλο, της Amadeus από την εμπορική διευθύντρια της εταιρείας στην Ελλάδα Εύα Καραμάνου και του Νεπάλ από τον τουριστικό πράκτορα Deepak Rai, ενώ προβλήθηκε προωθητικό βίντεο της Θεσσαλονίκης.

Έχει όμως τουριστικό ενδιαφέρον το Νεπάλ για τη Θεσσαλονίκη και η Θεσσαλονίκη για το Νεπάλ; Όπως μας είπε ο Deepak Rai ο οποίος εκτός από τουριστικός πράκτορας, εκπροσωπεί το ελληνικό προξενείο στο Κατμαντού, « Μέχρι στιγμής τα νούμερα εισερχόμενου τουρισμού από την Ελλάδα στο Νεπάλ είναι χαμηλά. Κυρίως είναι ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται για ορειβασία, πεζοπορία, πολιτιστικά ταξίδια κ.α. Για φέτος και μέχρι σήμερα έχουν επισκεφτεί το Νεπάλ περίπου 500 Έλληνες. Από την άλλη πλευρά υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον από το Νεπάλ για την Ελλάδα. Προς Ευρώπη ταξιδεύουν περίπου 150.000 χιλιάδες Νεπαλέζοι το χρόνο, κυρίως στις μεγάλες Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Προς το Ελληνικό προξενείο έγιναν φέτος μόλις 2.400 αιτήσεις και ερωτήσεις σχετικά με ενδεχόμενη επίσκεψη στην χώρα μας . Δεν υπάρχει εικόνα όμως πόσοι από αυτούς ταξίδεψαν τελικά προς την Ελλάδα. Επειδή ζούμε σε χώρα με πολλά βουνά, μας αρέσει πολύ η εικόνα της θάλασσας στην Ελλάδα, αλλά και δραστηριότητες σε σχέση με αυτήν όπως ψάρεμα το οποίο οι Νεπαλέζοι λατρεύουν. Η Ελληνική ιστορία αλλά και η τοπική κουζίνα παρουσιάζει επίσης μεγάλο ενδιαφέρον για τους Νεπαλέζους.”

Θυμίζουμε πως εδώ και μερικούς μήνες, η Θεσσαλονίκη αποτελεί μέρος του δικτύου της Qatar Airways. Κάθε βδομάδα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με την Ντόχα με τέσσερις πτήσεις. Τέτοιου είδους ταξίδια εξοικείωσης έχουν στόχο να ενισχύσουν το δίκτυο της, αλλά και να βοηθήσουν πόλεις στις οποίες δραστηριοποιείται να μπουν σε νέες αγορές και να βελτιώσουν τα τουριστικά μεγέθη τους.

Από την πλευρά του ο Αντιδήμαρχος Τουριστικής ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων, Σπύρος Πέγκας, δήλωσε σχετικά: «Το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης τα τελευταία χρόνια κάνει αθόρυβα μια οργανωμένη και πολύ μεθοδική δουλειά με τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους που έρχονται στην πόλη μας, τα λεγόμενα fam και press trips, με θετικά αποτελέσματα, ορατά πλέον σε όλους. Είναι μια προσπάθεια που δεν σταματά ποτέ και η οποία, όπως διαπιστώνει κανείς με χαρακτηριστικό παράδειγμα το μακρινό και εξωτικό Νεπάλ, διευρύνει συνεχώς τους ορίζοντές της».

Σάκης Παπαδόπουλος

Ένα πολύ ιδιαίτερο ταξίδι εξοικείωσης (Fam trip), πραγματοποιήθηκε τις προηγούμενες μέρες στη Θεσσαλονίκη. Σ΄αυτό, πήραν μέρος τουριστικοί πράκτορες από το Νεπάλ, οι οποίοι για τέσσερις μέρες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή, τα ξενοδοχεία της και τις τουριστικές της υποδομές.

Το ταξίδι οργανώθηκε από την Qatar Airways, το Δήμο Θεσσαλονίκης και την Amadeus, με την υποστήριξη και την αρωγή του Ελληνικού Προξενείου στο Νεπάλ και της Ελληνικής Πρεσβείας στο Νέο Δελχί.

Στα πλαίσια του fam trip, πραγματοποιήθηκε work shop στο ξενοδοχείο "Καψής", στο οποίο οι Νεπαλέζοι τουριστικοί πράκτορες είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν B2B συναντήσεις με συνάδελφους τους από τη Βόρεια Ελλάδα, καθώς επίσης και με στελέχη ξενοδοχείων και εταιρειών που έχουν άμεσο ενδιαφέρον για τον τουρισμό.

Πριν από τις B2B συναντήσεις, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση της Qatar Airways από τον διευθυντή πωλήσεων της εταιρείας στην Ελλάδα Αλέξανδρο Μιχαλόπουλο, της Amadeus από την εμπορική διευθύντρια της εταιρείας στην Ελλάδα Εύα Καραμάνου και του Νεπάλ από τον τουριστικό πράκτορα Deepak Rai, ενώ προβλήθηκε προωθητικό βίντεο της Θεσσαλονίκης.

Έχει όμως τουριστικό ενδιαφέρον το Νεπάλ για τη Θεσσαλονίκη και η Θεσσαλονίκη για το Νεπάλ; Όπως μας είπε ο Deepak Rai ο οποίος εκτός από τουριστικός πράκτορας, εκπροσωπεί το ελληνικό προξενείο στο Κατμαντού, « Μέχρι στιγμής τα νούμερα εισερχόμενου τουρισμού από την Ελλάδα στο Νεπάλ είναι χαμηλά. Κυρίως είναι ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται για ορειβασία, πεζοπορία, πολιτιστικά ταξίδια κ.α. Για φέτος και μέχρι σήμερα έχουν επισκεφτεί το Νεπάλ περίπου 500 Έλληνες. Από την άλλη πλευρά υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον από το Νεπάλ για την Ελλάδα. Προς Ευρώπη ταξιδεύουν περίπου 150.000 χιλιάδες Νεπαλέζοι το χρόνο, κυρίως στις μεγάλες Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Προς το Ελληνικό προξενείο έγιναν φέτος μόλις 2.400 αιτήσεις και ερωτήσεις σχετικά με ενδεχόμενη επίσκεψη στην χώρα μας . Δεν υπάρχει εικόνα όμως πόσοι από αυτούς ταξίδεψαν τελικά προς την Ελλάδα. Επειδή ζούμε σε χώρα με πολλά βουνά, μας αρέσει πολύ η εικόνα της θάλασσας στην Ελλάδα, αλλά και δραστηριότητες σε σχέση με αυτήν όπως ψάρεμα το οποίο οι Νεπαλέζοι λατρεύουν. Η Ελληνική ιστορία αλλά και η τοπική κουζίνα παρουσιάζει επίσης μεγάλο ενδιαφέρον για τους Νεπαλέζους.”

Θυμίζουμε πως εδώ και μερικούς μήνες, η Θεσσαλονίκη αποτελεί μέρος του δικτύου της Qatar Airways. Κάθε βδομάδα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με την Ντόχα με τέσσερις πτήσεις. Τέτοιου είδους ταξίδια εξοικείωσης έχουν στόχο να ενισχύσουν το δίκτυο της, αλλά και να βοηθήσουν πόλεις στις οποίες δραστηριοποιείται να μπουν σε νέες αγορές και να βελτιώσουν τα τουριστικά μεγέθη τους.

Από την πλευρά του ο Αντιδήμαρχος Τουριστικής ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων, Σπύρος Πέγκας, δήλωσε σχετικά: «Το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης τα τελευταία χρόνια κάνει αθόρυβα μια οργανωμένη και πολύ μεθοδική δουλειά με τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους που έρχονται στην πόλη μας, τα λεγόμενα fam και press trips, με θετικά αποτελέσματα, ορατά πλέον σε όλους. Είναι μια προσπάθεια που δεν σταματά ποτέ και η οποία, όπως διαπιστώνει κανείς με χαρακτηριστικό παράδειγμα το μακρινό και εξωτικό Νεπάλ, διευρύνει συνεχώς τους ορίζοντές της».

Σάκης Παπαδόπουλος

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία