ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Το χάλι του ΟΑΣΘ σε έκθεση της Κομισιόν - Τι λέει για το λιμάνι

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή φαίνεται ότι παρακολουθεί και τα δύο θέματα

 20/11/2019 17:16

Το χάλι του ΟΑΣΘ σε έκθεση της Κομισιόν - Τι λέει για το λιμάνι

Δύο αρνητικές αναφορές στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν στην έκθεση μεταμνημονιακής εποπτείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Η πρώτη είναι για την κατάσταση που επικρατεί στον ΟΑΣΘ και η δεύτερη για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με το euro2day.gr στην έκθεση της Κομισιόν αναφέρεται ότι μετά την κρατικοποίηση της εταιρείας το 2017, ο αριθμός των οχημάτων που κυκλοφορούν περιορίστηκε στο μισό (από 550 σε 215 ημερησίως), ενώ όλα τα λεωφορεία είναι ηλικίας άνω των 15 ετών, με την ποιότητα των υπηρεσιών να χαρακτηρίζεται αρνητική.

Το σχέδιο της προηγούμενης κυβέρνησης προέβλεπε πως μέχρι τα τέλη του 2019 θα είχε δημιουργηθεί μια νέα εταιρεία, κάτι που δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα. Επισημαίνεται πως ο ΟΑΣΘ είχε το 2019 έσοδα 24 εκατ. ευρώ αλλά μόνο οι δαπάνες μισθοδοσίας είναι 66 εκατ. ευρώ, ενώ γίνεται αναφορά στην πρόθεση της σημερινής κυβέρνησης για εκπόνηση σχεδίου αναδιάρθρωσης.

Όσον αφορά το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, πάντα σύμφωνα με euro2day.gr, στην έκθεση επισημαίνεται ότι δεν έχει σημειωθεί καμία πρόοδος στην προσβασιμότητά του. Στην έκθεση αναφέρεται ότι το λιμάνι ιδιωτικοποιήθηκε και έχει μεγάλες προοπτικές, ώστε να αποτελέσει πύλη προς τα Βαλκάνια και την Ανατολική Ευρώπη, αλλά η προσπάθεια τορπιλίζεται από την απουσία σιδηροδρομικής και οδικής σύνδεσης με την ενδοχώρα.

Δύο αρνητικές αναφορές στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν στην έκθεση μεταμνημονιακής εποπτείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Η πρώτη είναι για την κατάσταση που επικρατεί στον ΟΑΣΘ και η δεύτερη για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με το euro2day.gr στην έκθεση της Κομισιόν αναφέρεται ότι μετά την κρατικοποίηση της εταιρείας το 2017, ο αριθμός των οχημάτων που κυκλοφορούν περιορίστηκε στο μισό (από 550 σε 215 ημερησίως), ενώ όλα τα λεωφορεία είναι ηλικίας άνω των 15 ετών, με την ποιότητα των υπηρεσιών να χαρακτηρίζεται αρνητική.

Το σχέδιο της προηγούμενης κυβέρνησης προέβλεπε πως μέχρι τα τέλη του 2019 θα είχε δημιουργηθεί μια νέα εταιρεία, κάτι που δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα. Επισημαίνεται πως ο ΟΑΣΘ είχε το 2019 έσοδα 24 εκατ. ευρώ αλλά μόνο οι δαπάνες μισθοδοσίας είναι 66 εκατ. ευρώ, ενώ γίνεται αναφορά στην πρόθεση της σημερινής κυβέρνησης για εκπόνηση σχεδίου αναδιάρθρωσης.

Όσον αφορά το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, πάντα σύμφωνα με euro2day.gr, στην έκθεση επισημαίνεται ότι δεν έχει σημειωθεί καμία πρόοδος στην προσβασιμότητά του. Στην έκθεση αναφέρεται ότι το λιμάνι ιδιωτικοποιήθηκε και έχει μεγάλες προοπτικές, ώστε να αποτελέσει πύλη προς τα Βαλκάνια και την Ανατολική Ευρώπη, αλλά η προσπάθεια τορπιλίζεται από την απουσία σιδηροδρομικής και οδικής σύνδεσης με την ενδοχώρα.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία