ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Την ακύρωση της ανάθεσης έργου στο ΚΤΕΛ διερευνούν νομικά οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ

Έχουν αναθέσει στους κυρίους Κουκιάδη και Χρυσόγονο που είναι νομικοί τους σύμβουλοι να γνωμοδοτήσουν μέχρι την επόμενη Παρασκευή

 11/10/2019 14:34

Την ακύρωση της ανάθεσης έργου στο ΚΤΕΛ διερευνούν νομικά οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ

«Διαφωνούμε κάθετα» με την ανάθεση δρομολογίων του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ, καθώς «η προηγούμενη σύμβαση στα ΚΤΕΛ, που δώσανε τις έξι γραμμές, κοστίζει στον οργανισμό 5.000.000€ ετησίως, αν τα 5.000.000€ αυτά μένανε στον Οργανισμό Αστικής Συγκοινωνίας δε θα είχαμε σήμερα κανένα λεωφορείο στα αμαξοστάσια», δήλωσε στον Alpha 96,5 Θεσσαλονίκης ο Δημήτρης Τσερμενίδης, πρόεδρος εργαζομένων ΟΑΣΘ.

Ο ίδιος έκανε λόγο και για μία νέα παρόμοια «πρόταση που συζητιέται» και η ποία «κοστίζει άλλα 18.000.000€ ετησίως, σύνολο 23.000.000€» τα οποία θα μπορούσαν να διατεθούν προς επισκευή και αντικατάσταση λεωφορείων ώστε ο οργανισμός να έχει ένα «πρότυπο συγκοινωνίας».

Ακόμη, χαρακτήρισε «ημίμετρα» την ανάθεση των δρομολογίων στα ΚΤΕΛ, και διερωτήθηκε «γιατί γίνεται ανάθεση στα ΚΤΕΛ και όχι διαγωνισμός;»

Ο ίδιος, μάλιστα κατηγόρησε τον πρώην υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη για «διχοτόμηση και τριχοτόμηση της δημόσιας συγκοινωνίας, το ξεπούλημα δηλαδή της δημόσιας συγκοινωνίας».

Μιλώντας στο makthes.gr ο Δ. Τσερμενίδης διευκρίνισε ότι έχει παραδώσει στους δύο νομικούς συμβούλους του σωματείου, όλο το υλικό που χρειάζεται (νόμους και συμβάσεις που έχουν υπογραφεί) προκειμένου να γνωμοδοτήσουν για την νομιμότητας της απόφασης για την ανάθεση έργου στο ΚΤΕΛ.

Μάλιστα οι κύριοι Κουκιάδης και Χρυσόγονος θα έχουν ολοκληρώσει μέχρι την επόμενη Παρασκευή το έργο τους, οπότε ανάλογα με το περιεχόμενο της γνωμοδότησης θα κινηθεί και το σωματείο.

«Διαφωνούμε κάθετα» με την ανάθεση δρομολογίων του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ, καθώς «η προηγούμενη σύμβαση στα ΚΤΕΛ, που δώσανε τις έξι γραμμές, κοστίζει στον οργανισμό 5.000.000€ ετησίως, αν τα 5.000.000€ αυτά μένανε στον Οργανισμό Αστικής Συγκοινωνίας δε θα είχαμε σήμερα κανένα λεωφορείο στα αμαξοστάσια», δήλωσε στον Alpha 96,5 Θεσσαλονίκης ο Δημήτρης Τσερμενίδης, πρόεδρος εργαζομένων ΟΑΣΘ.

Ο ίδιος έκανε λόγο και για μία νέα παρόμοια «πρόταση που συζητιέται» και η ποία «κοστίζει άλλα 18.000.000€ ετησίως, σύνολο 23.000.000€» τα οποία θα μπορούσαν να διατεθούν προς επισκευή και αντικατάσταση λεωφορείων ώστε ο οργανισμός να έχει ένα «πρότυπο συγκοινωνίας».

Ακόμη, χαρακτήρισε «ημίμετρα» την ανάθεση των δρομολογίων στα ΚΤΕΛ, και διερωτήθηκε «γιατί γίνεται ανάθεση στα ΚΤΕΛ και όχι διαγωνισμός;»

Ο ίδιος, μάλιστα κατηγόρησε τον πρώην υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη για «διχοτόμηση και τριχοτόμηση της δημόσιας συγκοινωνίας, το ξεπούλημα δηλαδή της δημόσιας συγκοινωνίας».

Μιλώντας στο makthes.gr ο Δ. Τσερμενίδης διευκρίνισε ότι έχει παραδώσει στους δύο νομικούς συμβούλους του σωματείου, όλο το υλικό που χρειάζεται (νόμους και συμβάσεις που έχουν υπογραφεί) προκειμένου να γνωμοδοτήσουν για την νομιμότητας της απόφασης για την ανάθεση έργου στο ΚΤΕΛ.

Μάλιστα οι κύριοι Κουκιάδης και Χρυσόγονος θα έχουν ολοκληρώσει μέχρι την επόμενη Παρασκευή το έργο τους, οπότε ανάλογα με το περιεχόμενο της γνωμοδότησης θα κινηθεί και το σωματείο.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία