ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Σήμερα η σύσκεψη στον ΟΣΕΘ για τη σύμβαση ΟΑΣΘ - ΚΤΕΛ

Στόχος είναι να συζητηθούν και να επιλυθούν οι λεπτομέρειες της υλοποίησης της επερχόμενης συνεργασίας των παραπάνω φορέων ενόψει της έναρξης του έργου παροχής αστικής συγκοινωνίας του ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. σε 25 νέες βασικές γραμμές

 27/01/2020 08:53

Θεσσαλονίκη: Σήμερα η σύσκεψη στον ΟΣΕΘ για τη σύμβαση ΟΑΣΘ - ΚΤΕΛ
Φωτογραφία αρχείου

Σύσκεψη μεταξύ του ΟΑΣΘ, της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ και των εργαζομένων συγκαλεί στα γραφεία του ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) σήμερα Δευτέρα στις 13:00 το μεσημέρι.

Στόχος της σύσκεψης είναι να συζητηθούν και να επιλυθούν τα θέματα και οι λεπτομέρειες της υλοποίησης της επερχόμενης συνεργασίας των παραπάνω φορέων ενόψει της έναρξης του έργου παροχής αστικής συγκοινωνίας του ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. (μαζί με τα ΚΤΕΛ ΣΕΡΡΩΝ, ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ και ΚΙΛΚΙΣ) σε 25 νέες βασικές γραμμές της Θεσσαλονίκης.

Το σχέδιο σύμβασης με την ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε που εγκρίθηκε από τον ΟΣΕΘ και βρίσκεται ήδη στο Ελεγκτικό Συνέδριο προβλέπει ετήσιο κόστος 22.320.000 ετησίως (μαζί με τον ΦΠΑ). 

Η σύμβαση αυτή, σύμφωνα με τον ΟΣΕΘ, προβλέπει ρητά και την πλήρη διασφάλιση εργασιακών θεμάτων των εργαζομένων του ΟΑΣΘ και βρίσκεται ήδη στο Ελεγκτικό Συνέδριο εδώ και μία εβδομάδα προς τελική έγκριση.

Στη σύσκεψη αναμένεται επίσης να τεθούν επί τάπητος θέματα συνεργειών, προσαρμογής προγραμμάτων, κοινής χρήσης χώρων, της αναγκαίας επιμόρφωσης και εξοικείωσης των οδηγών, σταθμαρχών και τεχνικών των φορέων ενόψει των 2300 επιπλέον δρομολογίων που θα αναλάβει καθημερινά το ΚΤΕΛ.

Τέλος, αναμένεται να διευθετηθούν τεχνικές λεπτομέρειες αρμοδιοτήτων για την υλοποίηση (ιστοί, αναγκαία μικροέργα) και εποπτεία του ΟΣΕΘ και των ελεγκτικών οργάνων, την ετοιμότητα οχημάτων, την αμεσότητα ενημέρωσης των επιβατών για τυχόν αλλαγές, την ασφάλεια κίνησης, των χώρων αμαξοστασίων, της λειτουργίας τηλεματικής, των μηχανημάτων έκδοσης και ακύρωσης εισιτηρίων και της τελικής συμβατότητας συστημάτων των παρόχων του έργου.

Ταυτόχρονα, θα συζητηθεί το άμεσο θέμα της κατανομής των 65 περίπου οχημάτων του ΟΑΣΘ που θα αποδεσμευτούν μετά την έναρξη υλοποίησης της συμφωνίας με τα ΚΤΕΛ, ανά γραμμή, τερματικό σταθμό και σταθμαρχείο για την άμεση ενίσχυση και ανάταξη δρομολογίων της «καθαρά» αστικής περιοχής Θεσσαλονίκη. 

Σύσκεψη μεταξύ του ΟΑΣΘ, της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ και των εργαζομένων συγκαλεί στα γραφεία του ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) σήμερα Δευτέρα στις 13:00 το μεσημέρι.

Στόχος της σύσκεψης είναι να συζητηθούν και να επιλυθούν τα θέματα και οι λεπτομέρειες της υλοποίησης της επερχόμενης συνεργασίας των παραπάνω φορέων ενόψει της έναρξης του έργου παροχής αστικής συγκοινωνίας του ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. (μαζί με τα ΚΤΕΛ ΣΕΡΡΩΝ, ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ και ΚΙΛΚΙΣ) σε 25 νέες βασικές γραμμές της Θεσσαλονίκης.

Το σχέδιο σύμβασης με την ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε που εγκρίθηκε από τον ΟΣΕΘ και βρίσκεται ήδη στο Ελεγκτικό Συνέδριο προβλέπει ετήσιο κόστος 22.320.000 ετησίως (μαζί με τον ΦΠΑ). 

Η σύμβαση αυτή, σύμφωνα με τον ΟΣΕΘ, προβλέπει ρητά και την πλήρη διασφάλιση εργασιακών θεμάτων των εργαζομένων του ΟΑΣΘ και βρίσκεται ήδη στο Ελεγκτικό Συνέδριο εδώ και μία εβδομάδα προς τελική έγκριση.

Στη σύσκεψη αναμένεται επίσης να τεθούν επί τάπητος θέματα συνεργειών, προσαρμογής προγραμμάτων, κοινής χρήσης χώρων, της αναγκαίας επιμόρφωσης και εξοικείωσης των οδηγών, σταθμαρχών και τεχνικών των φορέων ενόψει των 2300 επιπλέον δρομολογίων που θα αναλάβει καθημερινά το ΚΤΕΛ.

Τέλος, αναμένεται να διευθετηθούν τεχνικές λεπτομέρειες αρμοδιοτήτων για την υλοποίηση (ιστοί, αναγκαία μικροέργα) και εποπτεία του ΟΣΕΘ και των ελεγκτικών οργάνων, την ετοιμότητα οχημάτων, την αμεσότητα ενημέρωσης των επιβατών για τυχόν αλλαγές, την ασφάλεια κίνησης, των χώρων αμαξοστασίων, της λειτουργίας τηλεματικής, των μηχανημάτων έκδοσης και ακύρωσης εισιτηρίων και της τελικής συμβατότητας συστημάτων των παρόχων του έργου.

Ταυτόχρονα, θα συζητηθεί το άμεσο θέμα της κατανομής των 65 περίπου οχημάτων του ΟΑΣΘ που θα αποδεσμευτούν μετά την έναρξη υλοποίησης της συμφωνίας με τα ΚΤΕΛ, ανά γραμμή, τερματικό σταθμό και σταθμαρχείο για την άμεση ενίσχυση και ανάταξη δρομολογίων της «καθαρά» αστικής περιοχής Θεσσαλονίκη. 

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία