ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Σε τέσσερις μήνες νέα λεωφορεία στους δρόμους

Στο επόμενο τετράμηνο ο ΟΑΣΘ θα έχει και 100 μεταχειρισμένα λεωφορεία, ηλικίας έως 10 ετών

 03/12/2019 10:15

Θεσσαλονίκη: Σε τέσσερις μήνες νέα λεωφορεία στους δρόμους
Φωτογραφία αρχείου

Σε ραδιοφωνική εκπομπή μίλησε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Γιώργος Σπανός, σχετικά με το πρόβλημα των αστικών συγκοινωνιών στην πόλη. 

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, από τις διαπραγματεύσεις υπουργείου με τα ΚΤΕΛ και τη σύμβαση, που θα υπογραφεί, "σε 2-4 μήνες από σήμερα θα έχουμε ανάληψη μεταφορικού έργου - για το οποίο ο ΟΑΣΘ σήμερα διαθέτει 60-70 λεωφορεία- από τα ΚΤΕΛ. Αυτά τα 60-70 λεωφορεία, ο ΟΑΣΘ θα τα διαθέσει στο μητροπολιτικό κέντρο".

Επίσης, ο κ. Σπανός είπε ότι "Για πρώτη φορά δίνεται η δυνατότητα προμήθειας λεωφορείων με τη μέθοδο leasing. Στο επόμενο 4μηνο θα έχουμε 100 μεταχειρισμένα λεωφορεία, ηλικίας έως 10 ετών, τουλάχιστον προδιαγραφών euro 5". 

Σχετικά με τα έσοδα του ΟΑΣΘ, ο κ. Σπανός αποκάλυψε, ότι "από το 2017 μέχρι σήμερα, λόγω της κουλτούρας "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ", αλλά και της μείωσης των λεωφορείων, που κινούνται στην πόλη, ο ΟΑΣΘ έχει μείωση εσόδων της τάξης του 40%". 

Η λειτουργία του ΟΑΣΘ με τη σημερινή του μορφή έληγε στο τέλος του έτους νομοθετικά. 

Ο κ. Σπανός τόνισε ότι το σχήμα πήρε παράταση για 3 ακόμη χρόνια, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2022, "δίνοντας άνετο περιθώριο προγραμματισμού και ανάπτυξης δυνατοτήτων, που είχαν μείνει αναξιοποίητες".

Σε ραδιοφωνική εκπομπή μίλησε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Γιώργος Σπανός, σχετικά με το πρόβλημα των αστικών συγκοινωνιών στην πόλη. 

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, από τις διαπραγματεύσεις υπουργείου με τα ΚΤΕΛ και τη σύμβαση, που θα υπογραφεί, "σε 2-4 μήνες από σήμερα θα έχουμε ανάληψη μεταφορικού έργου - για το οποίο ο ΟΑΣΘ σήμερα διαθέτει 60-70 λεωφορεία- από τα ΚΤΕΛ. Αυτά τα 60-70 λεωφορεία, ο ΟΑΣΘ θα τα διαθέσει στο μητροπολιτικό κέντρο".

Επίσης, ο κ. Σπανός είπε ότι "Για πρώτη φορά δίνεται η δυνατότητα προμήθειας λεωφορείων με τη μέθοδο leasing. Στο επόμενο 4μηνο θα έχουμε 100 μεταχειρισμένα λεωφορεία, ηλικίας έως 10 ετών, τουλάχιστον προδιαγραφών euro 5". 

Σχετικά με τα έσοδα του ΟΑΣΘ, ο κ. Σπανός αποκάλυψε, ότι "από το 2017 μέχρι σήμερα, λόγω της κουλτούρας "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ", αλλά και της μείωσης των λεωφορείων, που κινούνται στην πόλη, ο ΟΑΣΘ έχει μείωση εσόδων της τάξης του 40%". 

Η λειτουργία του ΟΑΣΘ με τη σημερινή του μορφή έληγε στο τέλος του έτους νομοθετικά. 

Ο κ. Σπανός τόνισε ότι το σχήμα πήρε παράταση για 3 ακόμη χρόνια, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2022, "δίνοντας άνετο περιθώριο προγραμματισμού και ανάπτυξης δυνατοτήτων, που είχαν μείνει αναξιοποίητες".

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία