ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεσσαλονίκη: «Παγωμένα» χαμόγελα στην πρεμιέρα της αγοράς (φωτ.)

Υποτονική η κίνηση σε κεντρικούς δρόμους της πόλης - Τι δηλώνουν στο makthes.gr έμποροι και καταναλωτές

 12/04/2021 10:58

Θεσσαλονίκη: «Παγωμένα» χαμόγελα στην πρεμιέρα της αγοράς (φωτ.)

Στέφανος Μαχτσίρας

Στο νέο περιβάλλον που έχει διαμορφώσει η πανδημία, τα μαγαζιά άνοιξαν και πάλι τις πύλες τους, με την αγορά να παλεύει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και να βρει τους ρυθμούς της. Η κίνηση ήταν υποτονική στην...μουδιασμένη πρεμιέρα του λιανεμπορίου με εμπόρους και καταναλωτές να επισημαίνουν πως είναι προτιμότερο να επανεκκινήσει έστω και με περιορισμούς η οικονομία από το να είναι τα πάντα κλειστά.

Τα καταστήματα σήκωσαν τα ρολά τους, μετά από περίπου 2,5 μήνες με τους ιδιοκτήτες να αγωνιούν για τις συσσωρευμένες υποχρεώσεις που τρέχουν, τα συρρικνωμένα έσοδα και την…πιστή τήρηση των μέτρων αποφυγής της διάδοσης του κορονοϊού, για να μην αναγκαστούν να κλείσουν ξανά.

Το makthes.gr βρέθηκε σε κεντρικούς δρόμους της πόλης, καταγράφοντας αντιδράσεις από εμπόρους και καταναλωτές.

«Ευτυχώς που ανοίξαμε αλλά τα προβλήματα παραμένουν, δεν υπάρχει ρευστότητα, πνιγόμαστε», σημειώνει ο Γιάννης που διατηρεί κατάστημα ρούχων στην Τσιμισκή.

«Το ότι ανοίξαμε δεν σημαίνει ότι θα έρθουν μαζικά οι πελάτες, οι απώλειες θα πάρει χρόνο για να καλυφθούν», τονίζει η Μαρία, ιδιοκτήτρια καταστήματος παπουτσιών στην Εγνατία.

«Έκλεισα ραντεβού με click away, θέλω να ψωνίσω αλλά πρέπει να τηρούνται τα μέτρα, θεωρώ πάντως πως ο κόσμος δεν έχει λεφτά», λέει η Άννα, υπάλληλος στον ιδιωτικό τομέα.

«Ο κόσμος δεν έχει λεφτά, είναι πάντως θετικό που επαναλειτούργησε η αγορά έστω και με περιορισμούς, ο εγκλεισμός στο σπίτι δεν αντέχεται», αναφέρει ο Κώστας, συνταξιούχος.

«Έκλεισα ραντεβού με click away για να ψωνίσω, δεν είναι ότι καλύτερο αλλά από το να μην λειτουργεί τίποτα καλύτερα έτσι», λέει η Βάσια.

Πώς θα ψωνίζουμε με click away

Η διαδικασία έχει ως εξής:

Aποστολή μηνύματος από τον καταναλωτή στο 13032, καταχώρηση της παραγγελίας από την επιχείρηση και αποστολή στον πελάτη είτε ηλεκτρονικού αποδεικτικού εγγράφου της αγοράς είτε μηνύματος SMS που φέρει τα παρακάτω στοιχεία: επωνυμία, διεύθυνση και Α.Φ.Μ. της επιχείρησης, χρονικό διάστημα παραλαβής.

Παραλαβή από ένα άτομο και μόνο και πληρωμή μόνο ηλεκτρονικά ή με POS κατά την παραλαβή.

Για την παραλαβή εκτός καταστήματος (click away) ισχύουν: α) Τήρηση ελάχιστης απόστασης δύο μέτρων μεταξύ πελατών, β) μέγιστος αριθμός ατόμων στην αναμονή: εννέα άτομα και γ) μέγιστος χρόνος παραμονής στο σημείο παραλαβής: δέκα λεπτά.

Αξίζει να σημειωθεί πως στο 13032 επιτρέπεται μόνο ένα ημερήσιο μήνυμα και μόνο το ονοματεπώνυμο. Σε δεύτερο μήνυμα θα γυρίζει αρνητική απάντηση.

agora-fACNh.jpg
agora-ollVg.jpg
lianemporio-K9ZpK.jpg
agora-bwcid.jpg
emporio.jpg
agora-jhnOs.jpg
emporio-SdiQE.jpg
clickaway.jpg


emporio-pWRgl.jpg


agora-tkSJn.jpg


magazia.jpg


agora-bsosR.jpg
tsimiski-katastima-lianemporio-koutes-1.jpg
tsimiski-katastima-lianemporio-koutes-2.jpg













Στο νέο περιβάλλον που έχει διαμορφώσει η πανδημία, τα μαγαζιά άνοιξαν και πάλι τις πύλες τους, με την αγορά να παλεύει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και να βρει τους ρυθμούς της. Η κίνηση ήταν υποτονική στην...μουδιασμένη πρεμιέρα του λιανεμπορίου με εμπόρους και καταναλωτές να επισημαίνουν πως είναι προτιμότερο να επανεκκινήσει έστω και με περιορισμούς η οικονομία από το να είναι τα πάντα κλειστά.

Τα καταστήματα σήκωσαν τα ρολά τους, μετά από περίπου 2,5 μήνες με τους ιδιοκτήτες να αγωνιούν για τις συσσωρευμένες υποχρεώσεις που τρέχουν, τα συρρικνωμένα έσοδα και την…πιστή τήρηση των μέτρων αποφυγής της διάδοσης του κορονοϊού, για να μην αναγκαστούν να κλείσουν ξανά.

Το makthes.gr βρέθηκε σε κεντρικούς δρόμους της πόλης, καταγράφοντας αντιδράσεις από εμπόρους και καταναλωτές.

«Ευτυχώς που ανοίξαμε αλλά τα προβλήματα παραμένουν, δεν υπάρχει ρευστότητα, πνιγόμαστε», σημειώνει ο Γιάννης που διατηρεί κατάστημα ρούχων στην Τσιμισκή.

«Το ότι ανοίξαμε δεν σημαίνει ότι θα έρθουν μαζικά οι πελάτες, οι απώλειες θα πάρει χρόνο για να καλυφθούν», τονίζει η Μαρία, ιδιοκτήτρια καταστήματος παπουτσιών στην Εγνατία.

«Έκλεισα ραντεβού με click away, θέλω να ψωνίσω αλλά πρέπει να τηρούνται τα μέτρα, θεωρώ πάντως πως ο κόσμος δεν έχει λεφτά», λέει η Άννα, υπάλληλος στον ιδιωτικό τομέα.

«Ο κόσμος δεν έχει λεφτά, είναι πάντως θετικό που επαναλειτούργησε η αγορά έστω και με περιορισμούς, ο εγκλεισμός στο σπίτι δεν αντέχεται», αναφέρει ο Κώστας, συνταξιούχος.

«Έκλεισα ραντεβού με click away για να ψωνίσω, δεν είναι ότι καλύτερο αλλά από το να μην λειτουργεί τίποτα καλύτερα έτσι», λέει η Βάσια.

Πώς θα ψωνίζουμε με click away

Η διαδικασία έχει ως εξής:

Aποστολή μηνύματος από τον καταναλωτή στο 13032, καταχώρηση της παραγγελίας από την επιχείρηση και αποστολή στον πελάτη είτε ηλεκτρονικού αποδεικτικού εγγράφου της αγοράς είτε μηνύματος SMS που φέρει τα παρακάτω στοιχεία: επωνυμία, διεύθυνση και Α.Φ.Μ. της επιχείρησης, χρονικό διάστημα παραλαβής.

Παραλαβή από ένα άτομο και μόνο και πληρωμή μόνο ηλεκτρονικά ή με POS κατά την παραλαβή.

Για την παραλαβή εκτός καταστήματος (click away) ισχύουν: α) Τήρηση ελάχιστης απόστασης δύο μέτρων μεταξύ πελατών, β) μέγιστος αριθμός ατόμων στην αναμονή: εννέα άτομα και γ) μέγιστος χρόνος παραμονής στο σημείο παραλαβής: δέκα λεπτά.

Αξίζει να σημειωθεί πως στο 13032 επιτρέπεται μόνο ένα ημερήσιο μήνυμα και μόνο το ονοματεπώνυμο. Σε δεύτερο μήνυμα θα γυρίζει αρνητική απάντηση.

agora-fACNh.jpg
agora-ollVg.jpg
lianemporio-K9ZpK.jpg
agora-bwcid.jpg
emporio.jpg
agora-jhnOs.jpg
emporio-SdiQE.jpg
clickaway.jpg


emporio-pWRgl.jpg


agora-tkSJn.jpg


magazia.jpg


agora-bsosR.jpg
tsimiski-katastima-lianemporio-koutes-1.jpg
tsimiski-katastima-lianemporio-koutes-2.jpg













ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία