ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Δύο κρούσματα κορονοϊού σε οδηγούς του ΟΑΣΘ

Αιχμές για τη διοίκηση του ΟΑΣΘ αφήνουν συνδικαλιστές εργαζόμενοι του Οργανισμού, οι οποίοι κάνουν λόγο για "εκκωφαντική σιωπή της διοίκησης αλλά και της πλειοψηφίας του σωματείου των εργαζομένων" για τα κρούσματα - Τι ζητούν οι εργαζόμενοι

 07/09/2020 10:46

Θεσσαλονίκη: Δύο κρούσματα κορονοϊού σε οδηγούς του ΟΑΣΘ
Φωτογραφία αρχείου

Αιχμές για τη διοίκηση του ΟΑΣΘ αφήνουν συνδικαλιστές εργαζόμενοι του Οργανισμού και συγκεκριμένα της ΔΑΣ ΟΑΣΘ, οι οποίοι κάνουν λόγο για "εκκωφαντική σιωπή της διοίκησης αλλά και της πλειοψηφίας του σωματείου των εργαζομένων", αναφορικά με τα θετικά κρούσματα COvid-19 που εντοπίστηκαν σε δύο οδηγούς.

Όπως υποστηρίζουν οι συνδικαλιστές, η διοίκηση "εφαρμόζει την ίδια τακτική με άλλες εταιρίες για να μην χαλάσει προς τα έξω η «καλή εικόνα» της εταιρίας" και καλούν τη διοίκηση του Οργανισμού και Υπουργείο "να βγουν και να πουν την αλήθεια".

Αναλυτικά η ανακοίνωση των εργαζομένων του ΟΑΣΘ: 

Όλο το προηγούμενο διάστημα με ευθύνη της κυβέρνησης για άνοιγμα του τουρισμού με βάση τις οδηγίες του τουριστικού κεφαλαίου κουρελιάστηκαν όλα τα ιατρικά πρωτόκολλα για τον έλεγχο των επισκεπτών από τις εισόδους της χώρας.

Επιπλέον μαζί με το στοίβαγμα μέσα σε πλοία, αεροπλάνα, Μέσα Μαζικής Μεταφοράς κτλ, όλο αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μιλάμε σήμερα για τριπλασιασμό σχεδόν των κρουσμάτων.

Στην περίπτωση του ΟΑΣΘ δυο είναι μέχρι στιγμής τα επιβεβαιωμένα κρούσματα covid 19 σε οδηγούς.

Οι οδηγοί έχουν μπει σε «καραντίνα» και είναι εκτός κινδύνου. 

Παρόλο που τα κρούσματα είναι γνωστά από την προηγούμενη εβδομάδα το περίεργο είναι η εκκωφαντική σιωπή της διοίκησης του ΟΑΣΘ αλλά και της πλειοψηφίας του σωματείου των εργαζομένων.

Και οι δυο εφαρμόζουν την ίδια τακτική με άλλες εταιρίες για να μην υπάρξουν αντιδράσεις και χαλάσει προς τα έξω η «καλή εικόνα» της εταιρίας.

Ποια είναι όμως αυτή η «καλή εικόνα»;

  • Το «πάστωμα», στα λιγοστά οχήματα που κυκλοφορούν, των δεκάδων επιβατών οι οποίοι φοράνε μάσκες αλλά όταν κυριολεκτικά ο ένας είναι επάνω στον άλλο τότε δεν υπάρχει περίπτωση να τηρηθεί κανένα υγειονομικό πρωτόκολλο.
  • Οι μεγάλες αναμονές στις στάσεις που ταλαιπωρούν και εκνευρίζουν καθημερινά χιλιάδες χρήστες της συγκοινωνίας εδώ και χρόνια.
  • Τα γερασμένα, υποσυντηρητα, ταλαιπωρημένα και πολλές φορές επικίνδυνα λεωφορεία που βρίσκονται σε κίνηση από 16 ώρες και ορισμένα μέχρι και 24 ώρες το 24ωρο και για το λόγο αυτό παρουσιάζουν συχνές βλάβες αυξάνοντας την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού !!
  • Οι σε πολλές περιπτώσεις ανεπαρκείς -εντός των οχημάτων- συνθήκες ψύξης το καλοκαίρι και θέρμανσης το χειμώνα.

Διοίκηση και Υπουργείο οφείλουν να βγουν και να πουν την αλήθεια.

Ο κόσμος χόρτασε τις φανφάρες, τις υποσχέσεις και τα εγκαίνια όπως αυτά που στήθηκαν πριν λίγες μέρες στο Σταθμό Μετεπιβίβασης του ΙΚΕΑ όπου «κόπηκαν κορδέλες» για να παρουσιαστούν μεταχειρισμένα λεωφορεία τα οποία δεν πληρούν βασικές προδιαγραφές (π.χ. κλιματισμός για τους επιβάτες) ώστε να μπορούν να κυκλοφορήσουν διασφαλίζοντας την ασφάλεια και την άνεση των επιβατών.

Ο λαός της Θεσσαλονίκης και οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ πρέπει να απαιτήσουμε:

  • Μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ σε όλους τους εργαζόμενους στην κίνηση για την ασφάλεια επιβατών και εργαζομένων.
  • Απολύμανση λεωφορείων στο μέσο της βάρδιας, εξασφάλιση όλων των μέσων ατομικής προστασίας των οδηγών από το κράτος.
  • Αύξηση των δρομολογίων ιδίως τις ώρες αιχμής
  • Άμεση χρηματοδότηση από τον κράτος για την ταχύτερη επισκευή λεωφορείων που βρίσκονται ακινητοποιημένα στις εγκαταστάσεις του ΟΑΣΘ λόγω έλλειψης ανταλλακτικών.
  • Σύγχρονα οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που θα αντικαταστήσουν τα παλιά
  • Μείωση του ορίου ηλικίας των λεωφορείων από τα 23 στα 12 χρόνια.
  • Αν για οποιονδήποτε λόγο ο εργαζόμενος δεν μπορεί να δουλέψει στο χώρο δουλειάς, με εξασφαλισμένες συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας, με ευθύνη του κράτους και της εργοδοσίας να παίρνει άδεια ειδικού σκοπού με πλήρεις αποδοχές και ασφάλιση.
  • Οι οδηγοί να μην μετακινούνται από γραμμή σε γραμμή ώστε αν υπάρξουν νέα κρούσματα να είναι ελεγχόμενα και να γίνεται ευκολότερα η ιχνηλάτηση".


Αιχμές για τη διοίκηση του ΟΑΣΘ αφήνουν συνδικαλιστές εργαζόμενοι του Οργανισμού και συγκεκριμένα της ΔΑΣ ΟΑΣΘ, οι οποίοι κάνουν λόγο για "εκκωφαντική σιωπή της διοίκησης αλλά και της πλειοψηφίας του σωματείου των εργαζομένων", αναφορικά με τα θετικά κρούσματα COvid-19 που εντοπίστηκαν σε δύο οδηγούς.

Όπως υποστηρίζουν οι συνδικαλιστές, η διοίκηση "εφαρμόζει την ίδια τακτική με άλλες εταιρίες για να μην χαλάσει προς τα έξω η «καλή εικόνα» της εταιρίας" και καλούν τη διοίκηση του Οργανισμού και Υπουργείο "να βγουν και να πουν την αλήθεια".

Αναλυτικά η ανακοίνωση των εργαζομένων του ΟΑΣΘ: 

Όλο το προηγούμενο διάστημα με ευθύνη της κυβέρνησης για άνοιγμα του τουρισμού με βάση τις οδηγίες του τουριστικού κεφαλαίου κουρελιάστηκαν όλα τα ιατρικά πρωτόκολλα για τον έλεγχο των επισκεπτών από τις εισόδους της χώρας.

Επιπλέον μαζί με το στοίβαγμα μέσα σε πλοία, αεροπλάνα, Μέσα Μαζικής Μεταφοράς κτλ, όλο αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μιλάμε σήμερα για τριπλασιασμό σχεδόν των κρουσμάτων.

Στην περίπτωση του ΟΑΣΘ δυο είναι μέχρι στιγμής τα επιβεβαιωμένα κρούσματα covid 19 σε οδηγούς.

Οι οδηγοί έχουν μπει σε «καραντίνα» και είναι εκτός κινδύνου. 

Παρόλο που τα κρούσματα είναι γνωστά από την προηγούμενη εβδομάδα το περίεργο είναι η εκκωφαντική σιωπή της διοίκησης του ΟΑΣΘ αλλά και της πλειοψηφίας του σωματείου των εργαζομένων.

Και οι δυο εφαρμόζουν την ίδια τακτική με άλλες εταιρίες για να μην υπάρξουν αντιδράσεις και χαλάσει προς τα έξω η «καλή εικόνα» της εταιρίας.

Ποια είναι όμως αυτή η «καλή εικόνα»;

  • Το «πάστωμα», στα λιγοστά οχήματα που κυκλοφορούν, των δεκάδων επιβατών οι οποίοι φοράνε μάσκες αλλά όταν κυριολεκτικά ο ένας είναι επάνω στον άλλο τότε δεν υπάρχει περίπτωση να τηρηθεί κανένα υγειονομικό πρωτόκολλο.
  • Οι μεγάλες αναμονές στις στάσεις που ταλαιπωρούν και εκνευρίζουν καθημερινά χιλιάδες χρήστες της συγκοινωνίας εδώ και χρόνια.
  • Τα γερασμένα, υποσυντηρητα, ταλαιπωρημένα και πολλές φορές επικίνδυνα λεωφορεία που βρίσκονται σε κίνηση από 16 ώρες και ορισμένα μέχρι και 24 ώρες το 24ωρο και για το λόγο αυτό παρουσιάζουν συχνές βλάβες αυξάνοντας την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού !!
  • Οι σε πολλές περιπτώσεις ανεπαρκείς -εντός των οχημάτων- συνθήκες ψύξης το καλοκαίρι και θέρμανσης το χειμώνα.

Διοίκηση και Υπουργείο οφείλουν να βγουν και να πουν την αλήθεια.

Ο κόσμος χόρτασε τις φανφάρες, τις υποσχέσεις και τα εγκαίνια όπως αυτά που στήθηκαν πριν λίγες μέρες στο Σταθμό Μετεπιβίβασης του ΙΚΕΑ όπου «κόπηκαν κορδέλες» για να παρουσιαστούν μεταχειρισμένα λεωφορεία τα οποία δεν πληρούν βασικές προδιαγραφές (π.χ. κλιματισμός για τους επιβάτες) ώστε να μπορούν να κυκλοφορήσουν διασφαλίζοντας την ασφάλεια και την άνεση των επιβατών.

Ο λαός της Θεσσαλονίκης και οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ πρέπει να απαιτήσουμε:

  • Μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ σε όλους τους εργαζόμενους στην κίνηση για την ασφάλεια επιβατών και εργαζομένων.
  • Απολύμανση λεωφορείων στο μέσο της βάρδιας, εξασφάλιση όλων των μέσων ατομικής προστασίας των οδηγών από το κράτος.
  • Αύξηση των δρομολογίων ιδίως τις ώρες αιχμής
  • Άμεση χρηματοδότηση από τον κράτος για την ταχύτερη επισκευή λεωφορείων που βρίσκονται ακινητοποιημένα στις εγκαταστάσεις του ΟΑΣΘ λόγω έλλειψης ανταλλακτικών.
  • Σύγχρονα οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που θα αντικαταστήσουν τα παλιά
  • Μείωση του ορίου ηλικίας των λεωφορείων από τα 23 στα 12 χρόνια.
  • Αν για οποιονδήποτε λόγο ο εργαζόμενος δεν μπορεί να δουλέψει στο χώρο δουλειάς, με εξασφαλισμένες συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας, με ευθύνη του κράτους και της εργοδοσίας να παίρνει άδεια ειδικού σκοπού με πλήρεις αποδοχές και ασφάλιση.
  • Οι οδηγοί να μην μετακινούνται από γραμμή σε γραμμή ώστε αν υπάρξουν νέα κρούσματα να είναι ελεγχόμενα και να γίνεται ευκολότερα η ιχνηλάτηση".


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία