ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Θεσσαλονίκη: Δήμοι υπό την “ομπρέλα” του Οργανισμού Τουρισμού ταξιδεύουν στον κόσμο

Στόχος να αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα της κάθε περιοχής και να αναδειχθεί ο εναλλακτικός τουρισμός

 14/05/2020 07:00

Θεσσαλονίκη: Δήμοι υπό την “ομπρέλα” του Οργανισμού Τουρισμού ταξιδεύουν στον κόσμο

Φανή Σοβιτσλή

Κάτω από την “ομπρέλα” του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης μπαίνουν σιγά – σιγά δήμοι του νομού΄, φιλοδοξώντας να αποκτήσουν μεγαλύτερη προβολή των περιοχών τους, είτε αυτά αφορούν αξιοθέατα, αρχαιολογικούς χώρους, πάρκα, μουσεία ακόμη και μοναστήρια, που προσελκύουν θρησκευτικό τουρισμό.

Μετά τους δήμους Θερμαϊκού και Δέλτα, στα νέα μέλη του προστέθηκε η Θέρμη, μια περιοχή που διεκδικεί μια θέση στον τουριστικό χάρτη της πόλης, καθώς η τουριστική και αναπτυξιακή ταυτότητα της Θεσσαλονίκης είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ταυτότητα των επιμέρους δήμων της.

Η ένταξη δήμων στους κόλπους του Οργανισμού Τουρισμού, εκτός από τη διεύρυνση του, θα δώσει τη δυνατότητα στους ΟΤΑ να προβάλλουν μέσα από το συγκεκριμένο φορέα όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών τους, προσελκύοντας τουρίστες και επισκέπτες, τόσο από την Ελλάδα και το εξωτερικό που δεν ενδιαφέρονται μόνο για «ήλιο και θάλασσα» αλλά και για εναλλακτικό τουρισμό. «Ο Οργανισμός προσπαθεί τα τελευταία χρόνια να ανασυνταχθεί και να διευρυνθεί και σε αυτήν την προσπάθεια, καλεί τους δήμους του νομού να γίνουν μέλη τους, για να τους βοηθήσει στην καλύτερη τουριστική προβολή των περιοχών τους» τόνισε μιλώντας στο makthes.gr η πρόεδρος και αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου.

Θεσσαλονίκη δεν είναι μόνο η πόλη

Η κ. Πατουλίδου αναφερόμενη στην πρωτοβουλία του Οργανισμού να ενταχθούν και δήμοι για να κερδίσουν μέρος από την πίτα της τουριστικής προβολής, εξήγησε ότι Θεσσαλονίκη δεν είναι μόνο η πόλη και το κέντρο της, αλλά και περιοχές γύρω από αυτήν που έχουν να δώσουν ενδιαφέρουσες εκδρομές, εικόνες και βόλτες στον επισκέπτη, είτε αυτές αφορούν ένα μεγάλο πάρκο, ένα μοναστήρι π.χ στον ορεινό όγκο της Θέρμης η του Λαγκαδά, είτε χωριά που κρατούν την παράδοση μέσα από εκδηλώσεις και γαστρονομία.

«Ο δήμος Θέρμης, που είναι το νέο μας μέλος, θεωρώ ότι είναι μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα περιοχή, γιατί συγκεντρώνει πολλά πλεονεκτήματα. Έχει να επιδείξει στον επισκέπτη το φράγμα, τα χωριά της με πλούσια παράδοση και εκπληκτικό φαγητό, περιπατητικές διαδρομές και βέβαια τη Μονή της Αγίας Αναστασίας που είναι ξεχωριστή για προσκυνηματικό τουρισμό» επισήμανε η κ. Πατουλίδου. Πρόσθεσε ακόμη ότι μια περιοχή για τον τουρίστα και τον επισκέπτη, δεν αξίζει μόνο για τον ήλιο, τις παραλίες και τη θάλασσα, αλλά και για μια σειρά από άλλα πράγματα. «Ακόμη και σε ένα δημοφιλές νησί, θεωρώ ότι ο επισκέπτης θα ξεναγηθεί και στην ενδοχώρα του, στα χωριά και σε άλλα μέρη. Άρα γιατί αυτό να μη γίνει και με τη Θεσσαλονίκη;» σχολίασε η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού.

fragma-thermis.jpg

Μιλώντας μάλιστα για δήμους που έχουν ήδη ενταχθεί, όπως ο δήμος Δέλτα, είπε πως είναι μια περιοχή που φιλοξενεί το Εθνικό Πάρκο. «Είναι μια προστατευόμενη περιοχή το Δέλτα Αξιού – Λουδία – Αλιάκμονα, μία περιοχή με οικολογική αξία τέτοια, ώστε να κατατάσσεται στους πιο σημαντικούς υγροτόπους της Ευρώπης, ιδιαίτερα για την ποικιλία της άγριας ορνιθοπανίδας που φιλοξενεί. Αυτό δεν μπορούμε να προ προσπεράσουμε και μην το αναδείξουμε» επισήμανε η κ. Πατουλίδου.

delta.jpg

Τα social media ταξιδεύουν την Θεσσαλονίκη στον κόσμο

Όσον αφορά στην προβολή των δήμων που είναι μέλη του Οργανισμού, είπε πως «δεν εξαιρούμε κανέναν, αλλά για όσους εντάσσονται στην οικογένεια του Οργανισμού, θα υπάρξει ειδική μέριμνα για την προβολή της περιοχής τους με κάθε τρόπο, όπως συμβαίνει και με την πόλη της Θεσσαλονίκης».

Μάλιστα για τη καλύτερη δυνατή προβολή των περιοχών πέριξ της πόλη ο Οργανισμός αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες της τεχνολογίας, όπως τα βίντεο μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα του, τις on-line ξεναγήσεις και φυσικά τα social media όπου αναρτά τις δράσεις του και προβάλλει με εικόνες όλα όσα αξίζει να δει κανείς στη Θεσσαλονίκη και τις γύρω περιοχές. «Τα social media αποδείχθηκαν σπουδαίο εργαλείο, γιατί μέσα από αυτά… ταξιδεύουμε την πόλη και τη περιφέρεια της σε ολόκληρο τον κόσμο. Κυρίως όμως για όσους επιλέγουν τον οδικό τουρισμό, αφού με το αυτοκίνητο τους μπορούν να επισκεφτούν ενδιαφέροντα μέρη, έξω από την πόλη, χωρίς να ταλαιπωρηθούν διανύοντας εκατοντάδες χιλιόμετρα» ανέφερε η κ. Πατουλίδου.

Κάτω από την “ομπρέλα” του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης μπαίνουν σιγά – σιγά δήμοι του νομού΄, φιλοδοξώντας να αποκτήσουν μεγαλύτερη προβολή των περιοχών τους, είτε αυτά αφορούν αξιοθέατα, αρχαιολογικούς χώρους, πάρκα, μουσεία ακόμη και μοναστήρια, που προσελκύουν θρησκευτικό τουρισμό.

Μετά τους δήμους Θερμαϊκού και Δέλτα, στα νέα μέλη του προστέθηκε η Θέρμη, μια περιοχή που διεκδικεί μια θέση στον τουριστικό χάρτη της πόλης, καθώς η τουριστική και αναπτυξιακή ταυτότητα της Θεσσαλονίκης είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ταυτότητα των επιμέρους δήμων της.

Η ένταξη δήμων στους κόλπους του Οργανισμού Τουρισμού, εκτός από τη διεύρυνση του, θα δώσει τη δυνατότητα στους ΟΤΑ να προβάλλουν μέσα από το συγκεκριμένο φορέα όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών τους, προσελκύοντας τουρίστες και επισκέπτες, τόσο από την Ελλάδα και το εξωτερικό που δεν ενδιαφέρονται μόνο για «ήλιο και θάλασσα» αλλά και για εναλλακτικό τουρισμό. «Ο Οργανισμός προσπαθεί τα τελευταία χρόνια να ανασυνταχθεί και να διευρυνθεί και σε αυτήν την προσπάθεια, καλεί τους δήμους του νομού να γίνουν μέλη τους, για να τους βοηθήσει στην καλύτερη τουριστική προβολή των περιοχών τους» τόνισε μιλώντας στο makthes.gr η πρόεδρος και αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου.

Θεσσαλονίκη δεν είναι μόνο η πόλη

Η κ. Πατουλίδου αναφερόμενη στην πρωτοβουλία του Οργανισμού να ενταχθούν και δήμοι για να κερδίσουν μέρος από την πίτα της τουριστικής προβολής, εξήγησε ότι Θεσσαλονίκη δεν είναι μόνο η πόλη και το κέντρο της, αλλά και περιοχές γύρω από αυτήν που έχουν να δώσουν ενδιαφέρουσες εκδρομές, εικόνες και βόλτες στον επισκέπτη, είτε αυτές αφορούν ένα μεγάλο πάρκο, ένα μοναστήρι π.χ στον ορεινό όγκο της Θέρμης η του Λαγκαδά, είτε χωριά που κρατούν την παράδοση μέσα από εκδηλώσεις και γαστρονομία.

«Ο δήμος Θέρμης, που είναι το νέο μας μέλος, θεωρώ ότι είναι μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα περιοχή, γιατί συγκεντρώνει πολλά πλεονεκτήματα. Έχει να επιδείξει στον επισκέπτη το φράγμα, τα χωριά της με πλούσια παράδοση και εκπληκτικό φαγητό, περιπατητικές διαδρομές και βέβαια τη Μονή της Αγίας Αναστασίας που είναι ξεχωριστή για προσκυνηματικό τουρισμό» επισήμανε η κ. Πατουλίδου. Πρόσθεσε ακόμη ότι μια περιοχή για τον τουρίστα και τον επισκέπτη, δεν αξίζει μόνο για τον ήλιο, τις παραλίες και τη θάλασσα, αλλά και για μια σειρά από άλλα πράγματα. «Ακόμη και σε ένα δημοφιλές νησί, θεωρώ ότι ο επισκέπτης θα ξεναγηθεί και στην ενδοχώρα του, στα χωριά και σε άλλα μέρη. Άρα γιατί αυτό να μη γίνει και με τη Θεσσαλονίκη;» σχολίασε η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού.

fragma-thermis.jpg

Μιλώντας μάλιστα για δήμους που έχουν ήδη ενταχθεί, όπως ο δήμος Δέλτα, είπε πως είναι μια περιοχή που φιλοξενεί το Εθνικό Πάρκο. «Είναι μια προστατευόμενη περιοχή το Δέλτα Αξιού – Λουδία – Αλιάκμονα, μία περιοχή με οικολογική αξία τέτοια, ώστε να κατατάσσεται στους πιο σημαντικούς υγροτόπους της Ευρώπης, ιδιαίτερα για την ποικιλία της άγριας ορνιθοπανίδας που φιλοξενεί. Αυτό δεν μπορούμε να προ προσπεράσουμε και μην το αναδείξουμε» επισήμανε η κ. Πατουλίδου.

delta.jpg

Τα social media ταξιδεύουν την Θεσσαλονίκη στον κόσμο

Όσον αφορά στην προβολή των δήμων που είναι μέλη του Οργανισμού, είπε πως «δεν εξαιρούμε κανέναν, αλλά για όσους εντάσσονται στην οικογένεια του Οργανισμού, θα υπάρξει ειδική μέριμνα για την προβολή της περιοχής τους με κάθε τρόπο, όπως συμβαίνει και με την πόλη της Θεσσαλονίκης».

Μάλιστα για τη καλύτερη δυνατή προβολή των περιοχών πέριξ της πόλη ο Οργανισμός αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες της τεχνολογίας, όπως τα βίντεο μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα του, τις on-line ξεναγήσεις και φυσικά τα social media όπου αναρτά τις δράσεις του και προβάλλει με εικόνες όλα όσα αξίζει να δει κανείς στη Θεσσαλονίκη και τις γύρω περιοχές. «Τα social media αποδείχθηκαν σπουδαίο εργαλείο, γιατί μέσα από αυτά… ταξιδεύουμε την πόλη και τη περιφέρεια της σε ολόκληρο τον κόσμο. Κυρίως όμως για όσους επιλέγουν τον οδικό τουρισμό, αφού με το αυτοκίνητο τους μπορούν να επισκεφτούν ενδιαφέροντα μέρη, έξω από την πόλη, χωρίς να ταλαιπωρηθούν διανύοντας εκατοντάδες χιλιόμετρα» ανέφερε η κ. Πατουλίδου.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία