ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Διαδικτυακή βόλτα με ξαναγό τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης

Σε ιστορικά σημεία της πόλης με εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας

 11/04/2020 17:43

Θεσσαλονίκη: Διαδικτυακή βόλτα με ξαναγό τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης

Μέσω βίντεο και με την παρότρυνση «Μένουμε Σπίτι», λόγω του κορονοϊού, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης καλεί τους θεατές από όλο τον κόσμο να περιηγηθούν σε ιστορικά σημεία της πόλης, χρησιμοποιώντας εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας (VR apps).

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, επιχειρώντας να κάνει το πρώτο βήμα για την επανεκκίνηση του ενδιαφέροντος των τουριστών και λαμβάνοντας υπόψιν τα παγκόσμια δεδομένα κρίσης του τουριστικού κλάδου, «χτίζει» την τουριστική βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα της πόλης. Σε αυτό το πλαίσιο, κοινοποιεί το συγκεκριμένο βίντεο σε όλα τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό, καθώς και σε δημοσιογράφους απ' όλο τον κόσμο που έχουν ήδη φιλοξενηθεί στη Θεσσαλονίκη σε ταξίδια εξοικείωσης.

Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο Τύπου, «η δημιουργία αυτού του βίντεο από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης είναι μόνο η αρχή και έγινε προκειμένου η Θεσσαλονίκη να 'κεφαλαιοποιήσει' το θετικό brand που έχει δημιουργήσει αυτή τη στιγμή η χώρα, εξαιτίας της επιτυχημένης διαχείρισης της πανδημίας».

ΑΠΕ ΜΠΕ

Μέσω βίντεο και με την παρότρυνση «Μένουμε Σπίτι», λόγω του κορονοϊού, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης καλεί τους θεατές από όλο τον κόσμο να περιηγηθούν σε ιστορικά σημεία της πόλης, χρησιμοποιώντας εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας (VR apps).

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, επιχειρώντας να κάνει το πρώτο βήμα για την επανεκκίνηση του ενδιαφέροντος των τουριστών και λαμβάνοντας υπόψιν τα παγκόσμια δεδομένα κρίσης του τουριστικού κλάδου, «χτίζει» την τουριστική βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα της πόλης. Σε αυτό το πλαίσιο, κοινοποιεί το συγκεκριμένο βίντεο σε όλα τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό, καθώς και σε δημοσιογράφους απ' όλο τον κόσμο που έχουν ήδη φιλοξενηθεί στη Θεσσαλονίκη σε ταξίδια εξοικείωσης.

Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο Τύπου, «η δημιουργία αυτού του βίντεο από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης είναι μόνο η αρχή και έγινε προκειμένου η Θεσσαλονίκη να 'κεφαλαιοποιήσει' το θετικό brand που έχει δημιουργήσει αυτή τη στιγμή η χώρα, εξαιτίας της επιτυχημένης διαχείρισης της πανδημίας».

ΑΠΕ ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία