ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεσσαλονίκη: Άνοιγμα στην αγορά συνεδρίων της Ισπανίας

Πραγματοποιήθηκαν 140 Β2Β συναντήσεις με επιχειρήσεις- μέλη του Thessaloniki Convention Bureau

 07/11/2018 17:30

Θεσσαλονίκη: Άνοιγμα στην αγορά συνεδρίων της Ισπανίας

Δέκα εκπρόσωποι μεγάλων εταιρειών συνεδριακού τουρισμού και ταξιδιών κινήτρων από την Ισπανία επισκέφθηκαν τη Θεσσαλονίκη από τις 5 έως τις 7 Νοεμβρίου 2018, και γνώρισαν την πόλη, σε μια προσπάθεια του  γραφείου συνεδριακού τουρισμού Θεσσαλονίκης, Thessaloniki Convention Bureau (TCB)  να προσεγγίζει και να προσκαλεί επαγγελματίες της παγκόσμιας MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Events) βιομηχανίας  με στόχο την προσέλκυση επαγγελματικών διοργανώσεων. Αφετηρία του προγράμματος της διοργάνωσης ήταν οι προκαθορισμένες συναντήσεις αποκλειστικά για τα μέλη του γραφείου συνεδριακού τουρισμού Θεσσαλονίκης. Πραγματοποιήθηκαν 140 Β2Β συναντήσεις μέσω ενός καλά δομημένου προγράμματος όπου τα μέλη του TCB είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις εταιρείες τους αλλά και να γνωρίσουν τις ανάγκες της ισπανικής αγοράς. 

Οι Ισπανοί εκπρόσωποι εταιρειών είχαν τη δυνατότητα να ξεναγηθούν στην πόλη της Θεσσαλονίκης, να μάθουν για την ιστορία της και να γευτούν τοπικές γεύσεις. Μεζέδες σε παραδοσιακό καφενείο, ελληνικός καφές, γλυκό του κουταλιού και βόλτα στα στενά της ανοιχτής αγοράς Καπάνι και στο ιστορικό κέντρο ενθουσίασαν τους φιλοξενούμενους. 


Δέκα εκπρόσωποι μεγάλων εταιρειών συνεδριακού τουρισμού και ταξιδιών κινήτρων από την Ισπανία επισκέφθηκαν τη Θεσσαλονίκη από τις 5 έως τις 7 Νοεμβρίου 2018, και γνώρισαν την πόλη, σε μια προσπάθεια του  γραφείου συνεδριακού τουρισμού Θεσσαλονίκης, Thessaloniki Convention Bureau (TCB)  να προσεγγίζει και να προσκαλεί επαγγελματίες της παγκόσμιας MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Events) βιομηχανίας  με στόχο την προσέλκυση επαγγελματικών διοργανώσεων. Αφετηρία του προγράμματος της διοργάνωσης ήταν οι προκαθορισμένες συναντήσεις αποκλειστικά για τα μέλη του γραφείου συνεδριακού τουρισμού Θεσσαλονίκης. Πραγματοποιήθηκαν 140 Β2Β συναντήσεις μέσω ενός καλά δομημένου προγράμματος όπου τα μέλη του TCB είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις εταιρείες τους αλλά και να γνωρίσουν τις ανάγκες της ισπανικής αγοράς. 

Οι Ισπανοί εκπρόσωποι εταιρειών είχαν τη δυνατότητα να ξεναγηθούν στην πόλη της Θεσσαλονίκης, να μάθουν για την ιστορία της και να γευτούν τοπικές γεύσεις. Μεζέδες σε παραδοσιακό καφενείο, ελληνικός καφές, γλυκό του κουταλιού και βόλτα στα στενά της ανοιχτής αγοράς Καπάνι και στο ιστορικό κέντρο ενθουσίασαν τους φιλοξενούμενους. 


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία