ΕΚΛΟΓΕΣ

Θ. Πανταλέων: Να δημιουργήσουμε για τη Θεσσαλονίκη ένα ισχυρό brand name γύρω από τη διατροφή

Ο υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος Κεντρικής Μακεδονίας μίλησε για ανάγκη προσαρμογής των επαγγελματιών στις νέες τάσεις των αγορών

 20/04/2019 19:00

 Θ. Πανταλέων: Να δημιουργήσουμε για τη Θεσσαλονίκη ένα ισχυρό brand name γύρω από τη διατροφή

Την πρότασή του για την ενίσχυση των βιολογικών καλλιεργειών στην Κεντρική Μακεδονία και το όραμά του να δημιουργηθεί για το νομό Θεσσαλονίκης ένα ισχυρό brand name γύρω από την διατροφή ανέπτυξε ο Θεόδωρος Πανταλέων, ιδρυτής της αλυσίδας καταστημάτων με βιολογικά προϊόντα "Green Family Το Ελληνικόν" και υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος Θεσσαλονίκης με την "Αλληλεγγύη" του Απόστολου Τζιτζικώστα.

"Ονειρεύομαι, υλοποιώ και ολοκληρώνω", τόνισε ειδικότερα ο Θεόδωρος Πανταλέων στη διάρκεια φιλικής συνάντησης που είχε το μεσημέρι της Παρασκευής με δημοσιογράφους της Θεσσαλονίκης, σημειώνοντας πως αυτό το "μότο" τον ώθησε να είναι υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με την "Αλληλεγγύη".

"Είμαι άνθρωπος της αγοράς, γνωρίζω πως μπορώ να στηρίξω μια οικογενειακή επιχείρηση, πιστεύω στην ανάπτυξη και στην εξωστρέφεια της Κεντρικής Μακεδονίας μέσω των προϊόντων που παράγει", ανέφερε.

«Μέλημά μου είναι να βοηθήσω να ταυτοποιηθεί στο νομό Θεσσαλονίκης κάθε προϊόν που παράγεται με ''πράσινο αποτύπωμα'', να λέμε ότι η Θεσσαλονίκη ''πατάει'' πάνω στο ''πράσινο αποτύπωμα'', πως δηλαδή ότι ξοδεύει ο καθένας μας παράγεται εδώ γύρω. Επίσης, μέλημα μου είναι η ανάπτυξη της μικρής οικοτεχνίας σε κάτι μεγαλύτερο», σημείωσε.

«Μέλημά μου ακόμη», συμπλήρωσε ο κ. Πανταλέων, «είναι να δημιουργήσουμε για τη Θεσσαλονίκη ένα ισχυρό brand name γύρω από τη διατροφή, το οποίο θα μπορεί να στηρίξει τις επαγγελματικές δραστηριότητες, τον τουρισμό, αλλά κυρίως τον πρωτογενή τομέα παραγωγής του νομού».

Μιλώντας για την προσωπική του εμπειρία μέσω της «Green Family Το Ελληνικόν», της εταιρείας που ίδρυσε, είπε: «Έχουμε 340 παραγωγούς στην ομάδα μας από όλη την Ελλάδα, με τους οποίους συνεργαζόμαστε άψογα. Κερδίσαμε την εμπιστοσύνη του κοινού λόγω της ποιότητας, ενώ νικήσαμε στο κομμάτι του ανταγωνισμού, καθώς οι τιμές μας δεν είναι υψηλές. Σήμερα η Green Family απασχολεί 83 άτομα σε 10 καταστήματα, τα 6 από τα οποία βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη και προωθούν την υγιεινή διατροφή με βιολογικά προϊόντα», υπογράμμισε, συμπληρώνοντας πως αυτές τις πρακτικές θέλει να φέρει και στην ευρύτερη αγροτική παραγωγή της Κεντρικής Μακεδονίας.

Ο Θεόδωρος Πανταλέων αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη προσαρμογής των επαγγελματιών της περιοχής στις νέες τάσεις των αγορών, μίλησε για την ένταξη της Θεσσαλονίκης στα Ανοιχτά Κέντρα Εμπορίου (Open Mall), που θα βοηθήσει στην αναβάθμιση και των υποδομών, και για προτάσεις που θα καταστήσουν την Κεντρική Μακεδονία ακόμη πιο ελκυστικό προορισμό για τους τουρίστες, αλλά και πιο φιλική προς τους κατοίκους

Την πρότασή του για την ενίσχυση των βιολογικών καλλιεργειών στην Κεντρική Μακεδονία και το όραμά του να δημιουργηθεί για το νομό Θεσσαλονίκης ένα ισχυρό brand name γύρω από την διατροφή ανέπτυξε ο Θεόδωρος Πανταλέων, ιδρυτής της αλυσίδας καταστημάτων με βιολογικά προϊόντα "Green Family Το Ελληνικόν" και υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος Θεσσαλονίκης με την "Αλληλεγγύη" του Απόστολου Τζιτζικώστα.

"Ονειρεύομαι, υλοποιώ και ολοκληρώνω", τόνισε ειδικότερα ο Θεόδωρος Πανταλέων στη διάρκεια φιλικής συνάντησης που είχε το μεσημέρι της Παρασκευής με δημοσιογράφους της Θεσσαλονίκης, σημειώνοντας πως αυτό το "μότο" τον ώθησε να είναι υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με την "Αλληλεγγύη".

"Είμαι άνθρωπος της αγοράς, γνωρίζω πως μπορώ να στηρίξω μια οικογενειακή επιχείρηση, πιστεύω στην ανάπτυξη και στην εξωστρέφεια της Κεντρικής Μακεδονίας μέσω των προϊόντων που παράγει", ανέφερε.

«Μέλημά μου είναι να βοηθήσω να ταυτοποιηθεί στο νομό Θεσσαλονίκης κάθε προϊόν που παράγεται με ''πράσινο αποτύπωμα'', να λέμε ότι η Θεσσαλονίκη ''πατάει'' πάνω στο ''πράσινο αποτύπωμα'', πως δηλαδή ότι ξοδεύει ο καθένας μας παράγεται εδώ γύρω. Επίσης, μέλημα μου είναι η ανάπτυξη της μικρής οικοτεχνίας σε κάτι μεγαλύτερο», σημείωσε.

«Μέλημά μου ακόμη», συμπλήρωσε ο κ. Πανταλέων, «είναι να δημιουργήσουμε για τη Θεσσαλονίκη ένα ισχυρό brand name γύρω από τη διατροφή, το οποίο θα μπορεί να στηρίξει τις επαγγελματικές δραστηριότητες, τον τουρισμό, αλλά κυρίως τον πρωτογενή τομέα παραγωγής του νομού».

Μιλώντας για την προσωπική του εμπειρία μέσω της «Green Family Το Ελληνικόν», της εταιρείας που ίδρυσε, είπε: «Έχουμε 340 παραγωγούς στην ομάδα μας από όλη την Ελλάδα, με τους οποίους συνεργαζόμαστε άψογα. Κερδίσαμε την εμπιστοσύνη του κοινού λόγω της ποιότητας, ενώ νικήσαμε στο κομμάτι του ανταγωνισμού, καθώς οι τιμές μας δεν είναι υψηλές. Σήμερα η Green Family απασχολεί 83 άτομα σε 10 καταστήματα, τα 6 από τα οποία βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη και προωθούν την υγιεινή διατροφή με βιολογικά προϊόντα», υπογράμμισε, συμπληρώνοντας πως αυτές τις πρακτικές θέλει να φέρει και στην ευρύτερη αγροτική παραγωγή της Κεντρικής Μακεδονίας.

Ο Θεόδωρος Πανταλέων αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη προσαρμογής των επαγγελματιών της περιοχής στις νέες τάσεις των αγορών, μίλησε για την ένταξη της Θεσσαλονίκης στα Ανοιχτά Κέντρα Εμπορίου (Open Mall), που θα βοηθήσει στην αναβάθμιση και των υποδομών, και για προτάσεις που θα καταστήσουν την Κεντρική Μακεδονία ακόμη πιο ελκυστικό προορισμό για τους τουρίστες, αλλά και πιο φιλική προς τους κατοίκους

ΣΧΟΛΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Επιλέξτε Κατηγορία