ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τάσιος: H Χαλκιδική “αδικήθηκε” τουριστικά, αλλά προετοιμάζεται για τον Covid... 2021

Με 200 ξενοδοχεία ανοικτά μπήκε ο Σεπτέμβριος στην περιοχή, από τα συνολικά 540, ενώ περίπου 25 εκτιμάται ότι θα μείνουν ανοικτά τον Οκτώβριο

 10/09/2020 18:05

Τάσιος: H Χαλκιδική “αδικήθηκε” τουριστικά, αλλά προετοιμάζεται για τον Covid... 2021

Φανή Σοβιτσλή

Σε επανεκκίνηση του τουρισμού στη γερμανική αγορά, καθώς η Ελλάδα αποτελεί παραδοσιακό και δημοφιλή προορισμό για τους Γερμανούς, προχωρούν ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής, διοργανώνοντας το «FVW workshop Greece 2020», στις δυο περιοχές αντίστοιχα, από τις 15 έως τις 20 Σεπτεμβρίου.

Στόχος των φορέων του τουρισμού, παρά τις δύσκολες συνθήκες που διαμόρφωσε η πανδημία του κορονοϊού, είναι η χώρα μας αλλά και η Κεντρική Μακεδονία να συγκρατήσουν και να αυξήσουν τους τουρίστες από τη φιλική προς την Ελλάδα, Γερμανία. Σύμφωνα μάλιστα με στοιχεία έρευνας που παρουσίασε σήμερα, στη διάρκεια συνέντευξης τύπου, η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, με αφορμή το workshop, το 5% των Γερμανών επιθυμεί να ταξιδέψει περισσότερο στο μέλλον και το 17% να κάνει λιγότερες διακοπές.

«Στόχος όλων είναι να ανακοπεί ο σημερινός ρυθμός της πανδημίας και δικός μας οι Γερμανοί να παραμείνουν φίλοι μας, συνεχίζοντας να επιλέγουν τη χώρα μας, τη Θεσσαλονίκη και την Κεντρική Μακεδονία ως τουριστικό προορισμό» τόνισε η κ. Πατουλίδου, προσθέτοντας πως ο τουρισμός μπορεί και πρέπει να είναι το… εμβόλιο για να σωθεί ο τόπος.

Αναφερόμενη στο «FVW workshop Thessaloniki, Halkidiki 2020», είπε ότι αποτελεί σημαντική δράση για την ενδυνάμωση της Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής στη Γερμανική τουριστική αγορά, ενώ στόχος, όπως είπε, είναι η βαθύτερη γνωριμία και ενημέρωση για τον προορισμό, τις τουριστικές υποδομές και εμπειρίες που προσφέρουν στους επισκέπτες.

Το 70% άγγιξε η πτώση του τζίρου σε ξενοδοχεία της Χαλκιδικής

Στον απολογισμό της φετινής τουριστικής σαιζόν στη Χαλκιδική αναφέρθηκε από την πλευρά το ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής αλλά και της ΠΟΞ Γρηγόρης Τάσιος. Όπως είπε η Χαλκιδική μπήκε στο Σεπτέμβριο με μόλις 200 ανοικτά ξενοδοχεία από τα συνολικά 540 που έχει και είναι ζήτημα αν 25 θα μείνουν ανοικτά τον Οκτώβριο.

«Πολλές επιχειρήσεις, δεν πήραν το ρίσκο να ανοίξουν με την άρση του lockdown, αφού μόνο 380 μονάδες λειτούργησαν σε μία χρονιά ούτως ή άλλως χαμένη για τον Τουρισμό» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Τάσιος.

Αναφέρθηκε και στην πτώση του τζίρου στις ξενοδοχειακές μονάδες, λέγοντας ότι κυμάνθηκε από 50%-70% στις επιχειρήσεις που λειτούργησαν ενώ η μέση πληρότητα στο τρίμηνο λειτουργίας ήταν κοντά στο 40%. «Η φετινή, κουτσουρεμένη σεζόν, “στράβωσε” από την αρχή αφού με την έναρξη χάθηκαν οι αγορές της Σερβίας, της Βόρειας Μακεδονίας και της Ρωσίας, ενώ οι Δυτικοευρωπαίοι που ήρθαν ήταν ελάχιστοι» είπε ο ίδιος.

Ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής εκτίμησε μάλιστα η Χαλκιδική κατέληξε να είναι η πιο “αδικημένη” τουριστικά περιοχή λόγω των επιδημιολογικών δεδομένων στη Βόρεια Ελλάδα αλλά και της επικοινωνιακής διαχείρισης που έγινε από το τέλος Ιουλίου και μετά. Πρόσθεσε ακόμη πως παρά το κόστος που σήκωσαν τα ξενοδοχεία που άνοιξαν και τις πολλές δοκιμασίες που αναγκάσθηκαν να αντιμετωπίσουν λόγω της πανδημίας, έχουν κι’ ένα σημαντικό κέρδος, ότι είναι προετοιμασμένα για την επόμενη χρονιά, για τον “covid-2021”.

Θα ανακάμψει ο τουρισμός

Στο πρόγραμμα φιλοξενίας, στο πλαίσιο του «FVW workshop Greece 2020», όπως ανακοίνωσε η κ. Πατουλίδου, η Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική θα παρουσιάσουν την οργανωμένη φιλοξενία, θεματικές προτάσεις διακοπών, το πολιτιστικό profile, τον τουρισμό συνεδρίων και mice, τη γαστρονομία, τη φύση και αλλαγή τοπίου, τις ξενοδοχειακές υποδομές, την ετοιμότητα και προσαρμογή στα νέα δεδομένα και την ελκυστικότητα σε διαφορετικά τμήματα της αγοράς.

«Διανύσαμε μια πολύ δύσκολη τουριστική περίοδο, αλλά δεν το βάλαμε κάτω, δουλέψαμε και δεν μείναμε με σταυρωμένα χέρια. Θεωρώ ότι ο τουρισμός στη χώρα μας θα ανακάμψει γρήγορα και εμείς ως φορείς θα πρέπει να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι για την επόμενη μέρα» υπογράμμισε η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Πρόσθεσε μάλιστα πως αυτό θα γίνει με ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο, για να αναδειχθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής, λαμβάνοντας τη θέση τους
στην παγκόσμια αγορά.



Σε επανεκκίνηση του τουρισμού στη γερμανική αγορά, καθώς η Ελλάδα αποτελεί παραδοσιακό και δημοφιλή προορισμό για τους Γερμανούς, προχωρούν ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής, διοργανώνοντας το «FVW workshop Greece 2020», στις δυο περιοχές αντίστοιχα, από τις 15 έως τις 20 Σεπτεμβρίου.

Στόχος των φορέων του τουρισμού, παρά τις δύσκολες συνθήκες που διαμόρφωσε η πανδημία του κορονοϊού, είναι η χώρα μας αλλά και η Κεντρική Μακεδονία να συγκρατήσουν και να αυξήσουν τους τουρίστες από τη φιλική προς την Ελλάδα, Γερμανία. Σύμφωνα μάλιστα με στοιχεία έρευνας που παρουσίασε σήμερα, στη διάρκεια συνέντευξης τύπου, η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, με αφορμή το workshop, το 5% των Γερμανών επιθυμεί να ταξιδέψει περισσότερο στο μέλλον και το 17% να κάνει λιγότερες διακοπές.

«Στόχος όλων είναι να ανακοπεί ο σημερινός ρυθμός της πανδημίας και δικός μας οι Γερμανοί να παραμείνουν φίλοι μας, συνεχίζοντας να επιλέγουν τη χώρα μας, τη Θεσσαλονίκη και την Κεντρική Μακεδονία ως τουριστικό προορισμό» τόνισε η κ. Πατουλίδου, προσθέτοντας πως ο τουρισμός μπορεί και πρέπει να είναι το… εμβόλιο για να σωθεί ο τόπος.

Αναφερόμενη στο «FVW workshop Thessaloniki, Halkidiki 2020», είπε ότι αποτελεί σημαντική δράση για την ενδυνάμωση της Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής στη Γερμανική τουριστική αγορά, ενώ στόχος, όπως είπε, είναι η βαθύτερη γνωριμία και ενημέρωση για τον προορισμό, τις τουριστικές υποδομές και εμπειρίες που προσφέρουν στους επισκέπτες.

Το 70% άγγιξε η πτώση του τζίρου σε ξενοδοχεία της Χαλκιδικής

Στον απολογισμό της φετινής τουριστικής σαιζόν στη Χαλκιδική αναφέρθηκε από την πλευρά το ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής αλλά και της ΠΟΞ Γρηγόρης Τάσιος. Όπως είπε η Χαλκιδική μπήκε στο Σεπτέμβριο με μόλις 200 ανοικτά ξενοδοχεία από τα συνολικά 540 που έχει και είναι ζήτημα αν 25 θα μείνουν ανοικτά τον Οκτώβριο.

«Πολλές επιχειρήσεις, δεν πήραν το ρίσκο να ανοίξουν με την άρση του lockdown, αφού μόνο 380 μονάδες λειτούργησαν σε μία χρονιά ούτως ή άλλως χαμένη για τον Τουρισμό» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Τάσιος.

Αναφέρθηκε και στην πτώση του τζίρου στις ξενοδοχειακές μονάδες, λέγοντας ότι κυμάνθηκε από 50%-70% στις επιχειρήσεις που λειτούργησαν ενώ η μέση πληρότητα στο τρίμηνο λειτουργίας ήταν κοντά στο 40%. «Η φετινή, κουτσουρεμένη σεζόν, “στράβωσε” από την αρχή αφού με την έναρξη χάθηκαν οι αγορές της Σερβίας, της Βόρειας Μακεδονίας και της Ρωσίας, ενώ οι Δυτικοευρωπαίοι που ήρθαν ήταν ελάχιστοι» είπε ο ίδιος.

Ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής εκτίμησε μάλιστα η Χαλκιδική κατέληξε να είναι η πιο “αδικημένη” τουριστικά περιοχή λόγω των επιδημιολογικών δεδομένων στη Βόρεια Ελλάδα αλλά και της επικοινωνιακής διαχείρισης που έγινε από το τέλος Ιουλίου και μετά. Πρόσθεσε ακόμη πως παρά το κόστος που σήκωσαν τα ξενοδοχεία που άνοιξαν και τις πολλές δοκιμασίες που αναγκάσθηκαν να αντιμετωπίσουν λόγω της πανδημίας, έχουν κι’ ένα σημαντικό κέρδος, ότι είναι προετοιμασμένα για την επόμενη χρονιά, για τον “covid-2021”.

Θα ανακάμψει ο τουρισμός

Στο πρόγραμμα φιλοξενίας, στο πλαίσιο του «FVW workshop Greece 2020», όπως ανακοίνωσε η κ. Πατουλίδου, η Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική θα παρουσιάσουν την οργανωμένη φιλοξενία, θεματικές προτάσεις διακοπών, το πολιτιστικό profile, τον τουρισμό συνεδρίων και mice, τη γαστρονομία, τη φύση και αλλαγή τοπίου, τις ξενοδοχειακές υποδομές, την ετοιμότητα και προσαρμογή στα νέα δεδομένα και την ελκυστικότητα σε διαφορετικά τμήματα της αγοράς.

«Διανύσαμε μια πολύ δύσκολη τουριστική περίοδο, αλλά δεν το βάλαμε κάτω, δουλέψαμε και δεν μείναμε με σταυρωμένα χέρια. Θεωρώ ότι ο τουρισμός στη χώρα μας θα ανακάμψει γρήγορα και εμείς ως φορείς θα πρέπει να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι για την επόμενη μέρα» υπογράμμισε η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Πρόσθεσε μάλιστα πως αυτό θα γίνει με ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο, για να αναδειχθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής, λαμβάνοντας τη θέση τους
στην παγκόσμια αγορά.



ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία