ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Συνεργασία της ΠΚΜ με αεροπορικές εταιρείες για να κερδίσει φέτος το στοίχημα του τουρισμού

Η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προωθεί υποστηρικτικά προγράμματα marketing προσελκύοντας τουρίστες από την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη

 25/02/2021 13:24

Συνεργασία  της ΠΚΜ με αεροπορικές εταιρείες για να κερδίσει φέτος το στοίχημα του  τουρισμού
Τα λουτρά Πόζαρ στο νομό Πέλλας /Φωτ. αρχείου

Φανή Σοβιτσλή

Υποστηρικτικά προγράμματα marketing για την προώθηση του τουρισμού στην Κεντρική Μακεδονία, προωθεί η διοίκηση της περιφέρειας σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες, ενώ για τη φετινή τουριστική περίοδο επενδύει κυρίως στις αγορές της βόρειας και κεντρικής Ευρώπης, στη Μεγάλη Βρετανία, ενώ ανοίγει και ο δίαυλος της Μέσης Ανατολής.

Την επόμενη εβδομάδα μάλιστα βγάζει στον αέρα διαγωνισμό, ώστε ο ανάδοχος που θα επιλεγεί να αναλάβει την έρευνα και ανάλυση σχετικών προγραμμάτων, ενώ θα περιλαμβάνει τις πιθανές αγορές -στόχους του τουριστικού προορισμού, την ανάλυση των αγορών στόχων και τη στόχευση αεροπορικών εταιριών που κατά τα τελευταία δύο χρόνια έχουν εισαγάγει νέους προορισμούς ή έχουν προβεί σε επέκταση των δρομολογίων τους προωθώντας το αεροδρόμιο «Μακεδονία» στα προγράμματά τους.

Ωστόσο, στρατηγικός στόχος της περιφέρειας είναι μέσα στα επόμενα τρία χρόνια να φέρει την πρώτη υπερατλαντική πτήση στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τον τομεάρχη Τουρισμού της ΠΚΜ, Αλέξανδρο Θάνο, ο ανάδοχος θα προχωρήσει σε διαμεσολάβηση μεταξύ της περιφέρειας με τις αεροπορικές εταιρείες, την παροχή στοιχείων απευθείας πτήσεων και την εφαρμογή υποστηρικτικών προγραμμάτων marketing.

Ο διαμεσολαβητής αυτός, όπως είπε, θα μπορεί να διαπραγματευτεί με τις αεροπορικές εταιρίες ενέργειες co-marketing με στόχο τη μεγιστοποίηση της αναγνωρισιμότητας της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως τουριστικού προορισμού

Επιπλέον, το έργο, όπως είπε ο κ. Θάνος περιλαμβάνει υποστήριξη σε marketing ενέργειες, η οποία είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη στρατηγική marketing των αεροπορικών εταιρειών.

Στόχος είναι η μεγιστοποίηση της αναγνωρισιμότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως τουριστικού προορισμού σε επιλεγμένες αγορές-στόχους μέσω της προώθησης του στις αγορές αυτές με direct marketing και προβολή σε social media σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες.

Η στρατηγική marketing που θα επιλεγεί μπορεί να περιλαμβάνει:

-Προβολή νέων διαδρομών.

-Προώθηση νέων πτήσεων από το αεροδρόμιο «Μακεδονία», καθώς και νέων αεροπορικών εταιρειών.

-Διαδικτυακό marketing μέσα από τα δίκτυα της αεροπορικής εταιρείας (νέα γραμμή, συνδυασμός προορισμού-κόστος ναύλου).

Παραδείγματα ενεργειών co-marketing των αεροπορικών εταιρειών που θα έχουν ως στόχο τη μεγιστοποίηση της αναγνωρισιμότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως τουριστικού προορισμού είναι:

*Video-Inflight προβολή: Προβολή video κατά τη διάρκεια των πτήσεων στις οθόνες των αεροπλάνων και στα συστήματα ψυχαγωγίας των εταιρειών.

*Προβολή των video της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στα κανάλια (YouTube Channel) της αεροπορικής εταιρείας.

*Posts: Αναρτήσεις σχετικές με τα θεματικά τουριστικά προϊόντα της Κεντρικής Μακεδονίας στα διεθνή κανάλια social media της αεροπορικής εταιρείας π.χ. facebook, προωθώντας το συγκεκριμένο προορισμό.

Υποστηρικτικά προγράμματα marketing για την προώθηση του τουρισμού στην Κεντρική Μακεδονία, προωθεί η διοίκηση της περιφέρειας σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες, ενώ για τη φετινή τουριστική περίοδο επενδύει κυρίως στις αγορές της βόρειας και κεντρικής Ευρώπης, στη Μεγάλη Βρετανία, ενώ ανοίγει και ο δίαυλος της Μέσης Ανατολής.

Την επόμενη εβδομάδα μάλιστα βγάζει στον αέρα διαγωνισμό, ώστε ο ανάδοχος που θα επιλεγεί να αναλάβει την έρευνα και ανάλυση σχετικών προγραμμάτων, ενώ θα περιλαμβάνει τις πιθανές αγορές -στόχους του τουριστικού προορισμού, την ανάλυση των αγορών στόχων και τη στόχευση αεροπορικών εταιριών που κατά τα τελευταία δύο χρόνια έχουν εισαγάγει νέους προορισμούς ή έχουν προβεί σε επέκταση των δρομολογίων τους προωθώντας το αεροδρόμιο «Μακεδονία» στα προγράμματά τους.

Ωστόσο, στρατηγικός στόχος της περιφέρειας είναι μέσα στα επόμενα τρία χρόνια να φέρει την πρώτη υπερατλαντική πτήση στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τον τομεάρχη Τουρισμού της ΠΚΜ, Αλέξανδρο Θάνο, ο ανάδοχος θα προχωρήσει σε διαμεσολάβηση μεταξύ της περιφέρειας με τις αεροπορικές εταιρείες, την παροχή στοιχείων απευθείας πτήσεων και την εφαρμογή υποστηρικτικών προγραμμάτων marketing.

Ο διαμεσολαβητής αυτός, όπως είπε, θα μπορεί να διαπραγματευτεί με τις αεροπορικές εταιρίες ενέργειες co-marketing με στόχο τη μεγιστοποίηση της αναγνωρισιμότητας της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως τουριστικού προορισμού

Επιπλέον, το έργο, όπως είπε ο κ. Θάνος περιλαμβάνει υποστήριξη σε marketing ενέργειες, η οποία είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη στρατηγική marketing των αεροπορικών εταιρειών.

Στόχος είναι η μεγιστοποίηση της αναγνωρισιμότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως τουριστικού προορισμού σε επιλεγμένες αγορές-στόχους μέσω της προώθησης του στις αγορές αυτές με direct marketing και προβολή σε social media σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες.

Η στρατηγική marketing που θα επιλεγεί μπορεί να περιλαμβάνει:

-Προβολή νέων διαδρομών.

-Προώθηση νέων πτήσεων από το αεροδρόμιο «Μακεδονία», καθώς και νέων αεροπορικών εταιρειών.

-Διαδικτυακό marketing μέσα από τα δίκτυα της αεροπορικής εταιρείας (νέα γραμμή, συνδυασμός προορισμού-κόστος ναύλου).

Παραδείγματα ενεργειών co-marketing των αεροπορικών εταιρειών που θα έχουν ως στόχο τη μεγιστοποίηση της αναγνωρισιμότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως τουριστικού προορισμού είναι:

*Video-Inflight προβολή: Προβολή video κατά τη διάρκεια των πτήσεων στις οθόνες των αεροπλάνων και στα συστήματα ψυχαγωγίας των εταιρειών.

*Προβολή των video της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στα κανάλια (YouTube Channel) της αεροπορικής εταιρείας.

*Posts: Αναρτήσεις σχετικές με τα θεματικά τουριστικά προϊόντα της Κεντρικής Μακεδονίας στα διεθνή κανάλια social media της αεροπορικής εταιρείας π.χ. facebook, προωθώντας το συγκεκριμένο προορισμό.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία