ΠΑΙΔΕΙΑ

Στη Βουλή εφτά ερωτήματα για τα σχολεία από βουλευτές του ΚΚΕ

Οι βουλευτές ζητούν από τους συναρμόδιους υπουργούς να μάθουν πώς η κυβέρνηση αναπτύξει σύγχρονες και ασφαλείς δομές στην προσχολική εκπαίδευση και ποια κονδύλια θα διατεθούν το 2022 για τα σχολικά κτήρια

 29/11/2021 16:30

Στη Βουλή εφτά ερωτήματα για τα σχολεία από βουλευτές του ΚΚΕ
Φωτογραφία αρχείου

Ερώτηση στους υπουργούς Παιδείας, Εσωτερικών και Υποδομών κατέθεσαν βουλευτές του ΚΚΕ, σχετικά με τα «σοβαρότατα προβλήματα και τις σημαντικότατες ανάγκες στη Σχολική Στέγη», όπως αναφέρουν στο κείμενο της ερώτησής τους.

Οι βουλευτές του ΚΚΕ ζητούν να μάθουν, μεταξύ άλλων, «Πόσα ακριβώς κονδύλια θα διατεθούν στον κρατικό προϋπολογισμό για τη Σχολική στέγη, πόσα αναμένονται να διατεθούν και απορροφηθούν από άλλες πηγές χρηματοδότησης (Ευρωπαϊκά προγράμματα κ.ά.) και σε ποιους τομείς έργων Σχολικής στέγης θα διατεθούν», όπως επίσης θέτουν και το ερώτημα «ποιος είναι ο συνολικός σχεδιασμός της κυβέρνησης (τα στάδια αναπλήρωσης των ήδη τοποθετημένων ΠΡΟΚΑΤ αιθουσών και συμπλήρωσης των κενών σε αίθουσες, η χρηματοδότησή τους, κ.λ.π.) για την οριστική ανάπτυξη σύγχρονων αι ασφαλών δομών της δίχρονης Προσχολικής Αγωγής σύμφωνα με τις απαιτήσεις και ανάγκες του σήμερα;».

Αναλυτικά η ερώτηση των βουλευτών του ΚΚΕ:

Στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου, καθώς και της συζήτησης για τον Προϋπολογισμό του επόμενου χρόνου 2022 και με οφθαλμοφανή πλέον λόγω και της πανδημίας, τόσο τα οξυμένα προβλήματα και τις σημαντικότατες ανάγκες στη Σχολική στέγη, αλλά και τη διασπορά των ευθυνών και των αρμοδιοτήτων για τον τομέα της Σχολικής στέγης σε κρατικούς φορείς, Περιφέρειες και Δήμους

Ερωτώνται οι κ Υπουργοί και Καλούνται να καταθέσουν μέσα στις προθεσμίες που ορίζει ο Κανονισμός της Βουλής όλα τα σχετικά με τα ακόλουθα ερωτήματα στοιχεία:

  • Πόσα ακριβώς κονδύλια θα διατεθούν στον κρατικό προϋπολογισμό για τη Σχολική στέγη, πόσα αναμένονται να διατεθούν και απορροφηθούν από άλλες πηγές χρηματοδότησης (Ευρωπαϊκά προγράμματα κ.ά.) και σε ποιους τομείς έργων Σχολικής στέγης θα διατεθούν (πόσα για κατασκευή νέων σχολικών κτιρίων και ποιων, πόσα για επισκευές υπαρχόντων σχολείων και ποιων, πόσα για ενεργειακές αναβαθμίσεις και άλλες παρεμβάσεις σε λειτουργούντα σχολεία και ποια).
  • Πόσα ακριβώς κονδύλια είχαν προϋπολογιστεί για την τρέχουσα χρονιά 2021 και πόσα ακριβώς απορροφήθηκαν ανά τομέα και πηγή χρηματοδότησης, με βάση την πρώτη μας ερώτηση, ώστε να μπορούμε να κάνουμε τις αναγκαίες συγκρίσεις.
  • Σχετικά με τα Νηπιαγωγεία, ποιος είναι ο συνολικός σχεδιασμός της κυβέρνησης (τα στάδια αναπλήρωσης των ήδη τοποθετημένων ΠΡΟΚΑΤ αιθουσών και συμπλήρωσης των κενών σε αίθουσες, η χρηματοδότησή τους, κ.λ.π.) για την οριστική ανάπτυξη σύγχρονων αι ασφαλών δομών της δίχρονης Προσχολικής Αγωγής σύμφωνα με τις απαιτήσεις και ανάγκες του σήμερα;
  • Πόσες ελαφριάς προκατασκευής (ΠΡΟΚΑΤ) αίθουσες υπάρχουν σε όλη τη χώρα (αριθμός), πόσες από αυτές έχουν τοποθετηθεί προ 10ετιας και παλιότερα.
  • Πώς αξιοποιούνται οι παραπάνω ΠΡΟΚΑΤ αίθουσες (πόσες για Νηπιαγωγεία και ποια, πόσες για τις άλλες εκπαιδευτικές βαθμίδες αναλυτικά, για άλλους λόγους και ποιους) και πόσες δεν αξιοποιούνται και γιατί;
  • Με βάση τα επικαιροποιημένα στοιχεία σας, πόσα σχολικά κτίρια ανά τη χώρα είναι κατασκευασμένα με το νέο αντισεισμικό κανονισμό, πόσα με τον προηγούμενο και πόσα χωρίς αντισεισμικό;
  • Υπάρχει σήμερα σε εξέλιξη οποιοδήποτε πρόγραμμα Προσεισμικών ελέγχων στη Σχολική στέγη και από ποιον φορέα;

Οι Βουλευτές

Δελής Γιάννης

Κατσώτης Χρήστος

Κομνηνάκα Μαρία

Συντυχάκης Μανώλης

Ερώτηση στους υπουργούς Παιδείας, Εσωτερικών και Υποδομών κατέθεσαν βουλευτές του ΚΚΕ, σχετικά με τα «σοβαρότατα προβλήματα και τις σημαντικότατες ανάγκες στη Σχολική Στέγη», όπως αναφέρουν στο κείμενο της ερώτησής τους.

Οι βουλευτές του ΚΚΕ ζητούν να μάθουν, μεταξύ άλλων, «Πόσα ακριβώς κονδύλια θα διατεθούν στον κρατικό προϋπολογισμό για τη Σχολική στέγη, πόσα αναμένονται να διατεθούν και απορροφηθούν από άλλες πηγές χρηματοδότησης (Ευρωπαϊκά προγράμματα κ.ά.) και σε ποιους τομείς έργων Σχολικής στέγης θα διατεθούν», όπως επίσης θέτουν και το ερώτημα «ποιος είναι ο συνολικός σχεδιασμός της κυβέρνησης (τα στάδια αναπλήρωσης των ήδη τοποθετημένων ΠΡΟΚΑΤ αιθουσών και συμπλήρωσης των κενών σε αίθουσες, η χρηματοδότησή τους, κ.λ.π.) για την οριστική ανάπτυξη σύγχρονων αι ασφαλών δομών της δίχρονης Προσχολικής Αγωγής σύμφωνα με τις απαιτήσεις και ανάγκες του σήμερα;».

Αναλυτικά η ερώτηση των βουλευτών του ΚΚΕ:

Στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου, καθώς και της συζήτησης για τον Προϋπολογισμό του επόμενου χρόνου 2022 και με οφθαλμοφανή πλέον λόγω και της πανδημίας, τόσο τα οξυμένα προβλήματα και τις σημαντικότατες ανάγκες στη Σχολική στέγη, αλλά και τη διασπορά των ευθυνών και των αρμοδιοτήτων για τον τομέα της Σχολικής στέγης σε κρατικούς φορείς, Περιφέρειες και Δήμους

Ερωτώνται οι κ Υπουργοί και Καλούνται να καταθέσουν μέσα στις προθεσμίες που ορίζει ο Κανονισμός της Βουλής όλα τα σχετικά με τα ακόλουθα ερωτήματα στοιχεία:

  • Πόσα ακριβώς κονδύλια θα διατεθούν στον κρατικό προϋπολογισμό για τη Σχολική στέγη, πόσα αναμένονται να διατεθούν και απορροφηθούν από άλλες πηγές χρηματοδότησης (Ευρωπαϊκά προγράμματα κ.ά.) και σε ποιους τομείς έργων Σχολικής στέγης θα διατεθούν (πόσα για κατασκευή νέων σχολικών κτιρίων και ποιων, πόσα για επισκευές υπαρχόντων σχολείων και ποιων, πόσα για ενεργειακές αναβαθμίσεις και άλλες παρεμβάσεις σε λειτουργούντα σχολεία και ποια).
  • Πόσα ακριβώς κονδύλια είχαν προϋπολογιστεί για την τρέχουσα χρονιά 2021 και πόσα ακριβώς απορροφήθηκαν ανά τομέα και πηγή χρηματοδότησης, με βάση την πρώτη μας ερώτηση, ώστε να μπορούμε να κάνουμε τις αναγκαίες συγκρίσεις.
  • Σχετικά με τα Νηπιαγωγεία, ποιος είναι ο συνολικός σχεδιασμός της κυβέρνησης (τα στάδια αναπλήρωσης των ήδη τοποθετημένων ΠΡΟΚΑΤ αιθουσών και συμπλήρωσης των κενών σε αίθουσες, η χρηματοδότησή τους, κ.λ.π.) για την οριστική ανάπτυξη σύγχρονων αι ασφαλών δομών της δίχρονης Προσχολικής Αγωγής σύμφωνα με τις απαιτήσεις και ανάγκες του σήμερα;
  • Πόσες ελαφριάς προκατασκευής (ΠΡΟΚΑΤ) αίθουσες υπάρχουν σε όλη τη χώρα (αριθμός), πόσες από αυτές έχουν τοποθετηθεί προ 10ετιας και παλιότερα.
  • Πώς αξιοποιούνται οι παραπάνω ΠΡΟΚΑΤ αίθουσες (πόσες για Νηπιαγωγεία και ποια, πόσες για τις άλλες εκπαιδευτικές βαθμίδες αναλυτικά, για άλλους λόγους και ποιους) και πόσες δεν αξιοποιούνται και γιατί;
  • Με βάση τα επικαιροποιημένα στοιχεία σας, πόσα σχολικά κτίρια ανά τη χώρα είναι κατασκευασμένα με το νέο αντισεισμικό κανονισμό, πόσα με τον προηγούμενο και πόσα χωρίς αντισεισμικό;
  • Υπάρχει σήμερα σε εξέλιξη οποιοδήποτε πρόγραμμα Προσεισμικών ελέγχων στη Σχολική στέγη και από ποιον φορέα;

Οι Βουλευτές

Δελής Γιάννης

Κατσώτης Χρήστος

Κομνηνάκα Μαρία

Συντυχάκης Μανώλης

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία