ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ

Στη "μάχη" για τον κορωνοϊό και "Το Χαμόγελο του Παιδιού"

Ο Οργανισμός αναλαμβάνει δράσεις για στήριξη και ενημέρωση των παιδιών και των οικογενειών τους στη δύσκολη αυτή περίοδο που περνά η χώρα μας

 23/03/2020 18:05

Στη "μάχη" για τον κορωνοϊό και "Το Χαμόγελο του Παιδιού"

Πρωτοβουλίες, προκειμένου να υποστηρίξει τις δράσεις της Πολιτείας για τη διασφάλιση της Δημόσιας Υγείας, στη δύσκολη περίοδο που περνά η χώρα μας εξαιτίας του κορωνοϊού, αναλαμβάνει «Το Χαμόγελο του Παιδιού», έχοντας, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του, πλήρη επίγνωση του ρόλου και του έργου του για την προστασία των παιδιών και των οικογενειών τους.

Συγκεκριμένα:

-Η Γραμμή SOS 1056 ενισχύεται με εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό (Κοινωνικούς Λειτουργούς και Ψυχολόγους), ώστε να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στα ερωτήματα παιδιών και ενηλίκων, παρέχοντάς τους ψυχοκοινωνική στήριξη σε σχέση με τη διαχείριση των θεμάτων που προκύπτουν και τα καθημερινά, νέα δεδομένα. Η Γραμμή είναι διαθέσιμη καθημερινά, όλο το 24ωρο, με κλήση άνευ χρέωσης από κινητό και σταθερό.

-Ενημερωτικά άρθρα από το επιστημονικό προσωπικό του Οργανισμού (γιατροί, ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί) θα αναρτώνται στο www.hamogelo.gr και στα social media του Οργανισμού.

-Στα social media του ο Οργανισμός δέχεται τις απορίες, τους προβληματισμούς γονέων/κηδεμόνων, εκπαιδευτικών, παιδιών κ.λ.π. Απαντήσεις θα δίνονται από το επιστημονικό προσωπικό του Οργανισμού.

-Ειδικές διαδικτυακές εκπομπές «Ρώτα το Χαμόγελο» με θεματικές που θα αφορούν στη διαχείριση όλων των θεμάτων που απασχολούν ενήλικες και παιδιά σε σχέση με τον κορωνοϊό. Στις εκπομπές θα συμμετέχουν και θα απαντούν στις ερωτήσεις των θεατών γιατροί, ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί.

-Σε ειδικές περιπτώσεις υπάρχει η δυνατότητα ατομικής συμβουλευτικής μέσω skype από Ψυχολόγους της Γραμμής SOS 1056.

-Παράλληλα, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» είναι σε σταθερή επικοινωνία με το Υπουργείο Υγείας, ώστε να αξιοποιηθούν οι Κινητές Ιατρικές Μονάδες Προληπτικής Ιατρικής, μεταξύ αυτών και Πολυϊατρεία, καθώς και οι Κινητές Μονάδες εντατικής θεραπείας νεογνών και παιδιών (ασθενοφόρα) του Οργανισμού.

Άμεσα στη διάθεση των παιδιών, ενηλίκων, γονέων/κηδεμόνων και εκπαιδευτικών θα τεθούν:

-Chat Application (Εφαρμογή διαδικτυακής συμβουλευτικής συνομιλίας) της Γραμμής SOS 1056, με το οποίο θα μπορούν παιδιά να επικοινωνούν με τους Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς της Γραμμής. Το Chat App της Γραμμής SOS 1056 υλοποιείται με την ευγενική υποστήριξη της Γενικής Διεύθυνσης Πληροφορικής της ΕΤΕ.

-Η Διαδικτυακή εκπαιδευτική πλατφόρμα YouLearn για την υλοποίηση μαθημάτων εξ αποστάσεως ενισχυτικής διδασκαλίας, με την εθελοντική συμμετοχή εκπαιδευτικών. Τη δράση υποστηρίζει η CISCO.

Πρωτοβουλίες, προκειμένου να υποστηρίξει τις δράσεις της Πολιτείας για τη διασφάλιση της Δημόσιας Υγείας, στη δύσκολη περίοδο που περνά η χώρα μας εξαιτίας του κορωνοϊού, αναλαμβάνει «Το Χαμόγελο του Παιδιού», έχοντας, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του, πλήρη επίγνωση του ρόλου και του έργου του για την προστασία των παιδιών και των οικογενειών τους.

Συγκεκριμένα:

-Η Γραμμή SOS 1056 ενισχύεται με εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό (Κοινωνικούς Λειτουργούς και Ψυχολόγους), ώστε να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στα ερωτήματα παιδιών και ενηλίκων, παρέχοντάς τους ψυχοκοινωνική στήριξη σε σχέση με τη διαχείριση των θεμάτων που προκύπτουν και τα καθημερινά, νέα δεδομένα. Η Γραμμή είναι διαθέσιμη καθημερινά, όλο το 24ωρο, με κλήση άνευ χρέωσης από κινητό και σταθερό.

-Ενημερωτικά άρθρα από το επιστημονικό προσωπικό του Οργανισμού (γιατροί, ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί) θα αναρτώνται στο www.hamogelo.gr και στα social media του Οργανισμού.

-Στα social media του ο Οργανισμός δέχεται τις απορίες, τους προβληματισμούς γονέων/κηδεμόνων, εκπαιδευτικών, παιδιών κ.λ.π. Απαντήσεις θα δίνονται από το επιστημονικό προσωπικό του Οργανισμού.

-Ειδικές διαδικτυακές εκπομπές «Ρώτα το Χαμόγελο» με θεματικές που θα αφορούν στη διαχείριση όλων των θεμάτων που απασχολούν ενήλικες και παιδιά σε σχέση με τον κορωνοϊό. Στις εκπομπές θα συμμετέχουν και θα απαντούν στις ερωτήσεις των θεατών γιατροί, ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί.

-Σε ειδικές περιπτώσεις υπάρχει η δυνατότητα ατομικής συμβουλευτικής μέσω skype από Ψυχολόγους της Γραμμής SOS 1056.

-Παράλληλα, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» είναι σε σταθερή επικοινωνία με το Υπουργείο Υγείας, ώστε να αξιοποιηθούν οι Κινητές Ιατρικές Μονάδες Προληπτικής Ιατρικής, μεταξύ αυτών και Πολυϊατρεία, καθώς και οι Κινητές Μονάδες εντατικής θεραπείας νεογνών και παιδιών (ασθενοφόρα) του Οργανισμού.

Άμεσα στη διάθεση των παιδιών, ενηλίκων, γονέων/κηδεμόνων και εκπαιδευτικών θα τεθούν:

-Chat Application (Εφαρμογή διαδικτυακής συμβουλευτικής συνομιλίας) της Γραμμής SOS 1056, με το οποίο θα μπορούν παιδιά να επικοινωνούν με τους Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς της Γραμμής. Το Chat App της Γραμμής SOS 1056 υλοποιείται με την ευγενική υποστήριξη της Γενικής Διεύθυνσης Πληροφορικής της ΕΤΕ.

-Η Διαδικτυακή εκπαιδευτική πλατφόρμα YouLearn για την υλοποίηση μαθημάτων εξ αποστάσεως ενισχυτικής διδασκαλίας, με την εθελοντική συμμετοχή εκπαιδευτικών. Τη δράση υποστηρίζει η CISCO.

Επιλέξτε Κατηγορία