ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Στα... "σκαριά" η κατάργηση της ελεγχόμενης στάθμευσης στην ε' κοινότητα

Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Σωκράτης Δημητριάδης τις επόμενες ημέρες θα συναντηθεί με τους ιθύνοντες του THESi - Θα ζητήσει αλλαγές και στο κέντρο της πόλης

 18/09/2019 16:47

Θεσσαλονίκη: Στα... "σκαριά" η κατάργηση της ελεγχόμενης στάθμευσης στην ε' κοινότητα

Βαγγέλης Στολάκης

Ενέργειες προκειμένου να μπει... “φρένο” στο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης στην ε’ κοινότητα του δήμου Θεσσαλονίκης ξεκινά η νέα διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του makthes.gr, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος και Βιώσιμης Κινητικότητας Σωκράτης Δημητριάδης την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να συναντηθεί με τα στελέχη της εταιρείας, που διαχειρίζεται το σύστημα THESi, προκειμένου να συζητήσει μαζί τους την πρόθεση της διοίκησης Ζέρβα να μπει τέλος στην ελεγχόμενη στάθμευση στην πέμπτη και μεγαλύτερη κοινότητα του δήμου Θεσσαλονίκης, καθώς ο ίδιος και οι συνεργάτες του εκτιμούν πως το σύστημα περισσότερο δυσκόλεψε παρά βελτίωσε την καθημερινότητα των Θεσσαλονικέων.

Όπως δηλώνει ο κ. Δημητριάδης στο makthes.gr έχει ήδη καταθέσει στο δήμαρχο Κωνσταντίνο Ζέρβα την πρότασή του. Η πρόταση αυτή περιλαμβάνει κατάργηση του συστήματος στην ε’ κοινότητα και αλλαγές στη λειτουργία του στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. «Επιδίωξή μας και θα το καταφέρουμε είναι να καταργηθεί το σύστημα σε κάποια σημεία της πόλης και να εξασφαλιστούν επίσης θέσεις -ίσως σε χαμηλότερη- αξία στο κέντρο για τους επαγγελματίες αλλά και τους εργαζόμενους, οι οποίοι σήμερα είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν αρκετά χρήματα, για να μπορέσουν να σταθμεύσουν» λέει ο κ. Δημητριάδης.

Υπενθυμίζεται πως ο Κωνσταντίνος Ζέρβας προεκλογικά είχε διαφωνήσει με τις επιλογές της τότε διοίκησης για επέκταση του συστήματος στάθμευσης στην ε’ κοινότητα. Λίγες ημέρες μετά την εκλογή του δημόσια δεσμεύτηκε πως θα προχωρήσει σε κατάργηση.

Στελέχη της προηγούμενης διοίκησης του δήμου Θεσσαλονίκης μιλώντας στο makthes.gr εξέφραζαν τις επιφυλάξεις τους αναφορικά με το πώς και πόσο μπορεί να τροποποιηθεί η σύμβαση μεταξύ της αναδόχου εταιρείας και του δήμου Θεσσαλονίκης, «σύμβαση η οποία πέρασε από δημοτικό συμβούλιο και είναι αναρτημένη στη Διαύγεια. «Τις αλλαγές δεν θα τις εγκρίνουν οι ελεγκτικές Αρχές» ανέφερε χαρακτηριστικά πρώην αντιδήμαρχος του δήμου.

Από την πλευρά του, ο κ. Δημητριάδης τονίζει ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης της σύμβασης. «Φυσικά και σε συνεννόηση με τον δήμαρχο θα επιδιώξουμε να γίνουν βελτιωτικές ενέργειες. Δεν είναι δυνατό στη Θεσσαλονίκη η στάθμευση την ώρα να κοστίζει 1,70 ευρώ, όταν στην Αθήνα το αντίστοιχο κόστος ανέρχεται σε 1,00 ευρώ. Επίσης είναι άδικο οι εργαζόμενοι να αναγκάζονται να πληρώσουν το μισό μεροκάματό τους για να παρκάρουν το μεταφορικό τους μέσο. Από την σύμβαση τέλος, δεν ορίζεται πουθενά η επέκταση του συστήματος στην ε’ κοινότητα» καταλήγει ο κ. Δημητριάδης.

Σημειώνεται πως οι θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης για επισκέπτες (θέσεις με χρέωση) αγγίζουν τις 2.000 και στις τρεις δημοτικές κοινότητες (α', γ' και ε'), ενώ οι θέσεις μονίμων κατοίκων ανέρχονται σε 6.000. 

Ενέργειες προκειμένου να μπει... “φρένο” στο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης στην ε’ κοινότητα του δήμου Θεσσαλονίκης ξεκινά η νέα διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του makthes.gr, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος και Βιώσιμης Κινητικότητας Σωκράτης Δημητριάδης την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να συναντηθεί με τα στελέχη της εταιρείας, που διαχειρίζεται το σύστημα THESi, προκειμένου να συζητήσει μαζί τους την πρόθεση της διοίκησης Ζέρβα να μπει τέλος στην ελεγχόμενη στάθμευση στην πέμπτη και μεγαλύτερη κοινότητα του δήμου Θεσσαλονίκης, καθώς ο ίδιος και οι συνεργάτες του εκτιμούν πως το σύστημα περισσότερο δυσκόλεψε παρά βελτίωσε την καθημερινότητα των Θεσσαλονικέων.

Όπως δηλώνει ο κ. Δημητριάδης στο makthes.gr έχει ήδη καταθέσει στο δήμαρχο Κωνσταντίνο Ζέρβα την πρότασή του. Η πρόταση αυτή περιλαμβάνει κατάργηση του συστήματος στην ε’ κοινότητα και αλλαγές στη λειτουργία του στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. «Επιδίωξή μας και θα το καταφέρουμε είναι να καταργηθεί το σύστημα σε κάποια σημεία της πόλης και να εξασφαλιστούν επίσης θέσεις -ίσως σε χαμηλότερη- αξία στο κέντρο για τους επαγγελματίες αλλά και τους εργαζόμενους, οι οποίοι σήμερα είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν αρκετά χρήματα, για να μπορέσουν να σταθμεύσουν» λέει ο κ. Δημητριάδης.

Υπενθυμίζεται πως ο Κωνσταντίνος Ζέρβας προεκλογικά είχε διαφωνήσει με τις επιλογές της τότε διοίκησης για επέκταση του συστήματος στάθμευσης στην ε’ κοινότητα. Λίγες ημέρες μετά την εκλογή του δημόσια δεσμεύτηκε πως θα προχωρήσει σε κατάργηση.

Στελέχη της προηγούμενης διοίκησης του δήμου Θεσσαλονίκης μιλώντας στο makthes.gr εξέφραζαν τις επιφυλάξεις τους αναφορικά με το πώς και πόσο μπορεί να τροποποιηθεί η σύμβαση μεταξύ της αναδόχου εταιρείας και του δήμου Θεσσαλονίκης, «σύμβαση η οποία πέρασε από δημοτικό συμβούλιο και είναι αναρτημένη στη Διαύγεια. «Τις αλλαγές δεν θα τις εγκρίνουν οι ελεγκτικές Αρχές» ανέφερε χαρακτηριστικά πρώην αντιδήμαρχος του δήμου.

Από την πλευρά του, ο κ. Δημητριάδης τονίζει ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης της σύμβασης. «Φυσικά και σε συνεννόηση με τον δήμαρχο θα επιδιώξουμε να γίνουν βελτιωτικές ενέργειες. Δεν είναι δυνατό στη Θεσσαλονίκη η στάθμευση την ώρα να κοστίζει 1,70 ευρώ, όταν στην Αθήνα το αντίστοιχο κόστος ανέρχεται σε 1,00 ευρώ. Επίσης είναι άδικο οι εργαζόμενοι να αναγκάζονται να πληρώσουν το μισό μεροκάματό τους για να παρκάρουν το μεταφορικό τους μέσο. Από την σύμβαση τέλος, δεν ορίζεται πουθενά η επέκταση του συστήματος στην ε’ κοινότητα» καταλήγει ο κ. Δημητριάδης.

Σημειώνεται πως οι θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης για επισκέπτες (θέσεις με χρέωση) αγγίζουν τις 2.000 και στις τρεις δημοτικές κοινότητες (α', γ' και ε'), ενώ οι θέσεις μονίμων κατοίκων ανέρχονται σε 6.000. 

ΣΧΟΛΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Επιλέξτε Κατηγορία