ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Σαράντα τρία χρόνια μετά και ο ΟΑΣΘ έχει λιγότερα λεωφορεία στους δρόμους της πόλης!

Λιγότερα από 300 οχήματα στην κυκλοφορία το 2019 και τεράστιες οικονομικές δυσκολίες, που δημιουργούν μια άκρως προβληματική κατάσταση

 24/09/2019 11:59

Σαράντα τρία χρόνια μετά και ο ΟΑΣΘ έχει λιγότερα λεωφορεία στους δρόμους της πόλης!

Στο περιοδικό του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης το 1976 -με πρόεδρο τότε τον Κωνσταντίνο Κορομπίλη- στη σελίδα 56 γίνεται λόγος για την αντικατάσταση των λεωφορείων με την επισήμανση ότι "Κυκλοφορούν σήμερα 375 αυτοκίνητα των αστικών συγκοινωνιακών γραμμών στη Θεσσαλονίκη". 

oasth.jpg
oasth-lK2Zq.jpg

Επίσης τονίζεται ότι "με τη σύσταση του ο ΟΑΣΘ βρέθηκε με τα 243 λεωφορεία των μετόχων που απετέλεσαν και το βασικό τότε πυρήνα αναπτύξεων του οργανισμού." Δηλαδή ούτε στην αρχή της λειτουργίας του να ήμασταν και μάλιστα με πληθυσμό 1.000.000 κατοίκων. Υπάρχει δε και αφιέρωμα "σύγκριση με την... Ευρώπη" στο οποίο οι υπεύθυνοι της έκδοσης, δηλαδή η τότε διοίκηση του οργανισμού, καταλήγει στο συμπέρασμα "ότι μας απάντησαν 37 πόλεις της Ευρώπης ότι οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύσεως των αστικών συγκοινωνιών ανεξάρτητα από τη μορφή που έχουν -δημόσιες, δημοτικές, μικτές κλπ- εμφανίζουν ιδιαίτερα μεγάλο, γενικά, παθητικό καλύπτουν δε το έλλειμμα τους από επιδοτήσεις". 

Μάλλον κάποια πράγματα, αριθμός λεωφορείων και ανάγκη επιδότησης, δεν αλλάζουν.

Μ.Α.Κ.

Στο περιοδικό του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης το 1976 -με πρόεδρο τότε τον Κωνσταντίνο Κορομπίλη- στη σελίδα 56 γίνεται λόγος για την αντικατάσταση των λεωφορείων με την επισήμανση ότι "Κυκλοφορούν σήμερα 375 αυτοκίνητα των αστικών συγκοινωνιακών γραμμών στη Θεσσαλονίκη". 

oasth.jpg
oasth-lK2Zq.jpg

Επίσης τονίζεται ότι "με τη σύσταση του ο ΟΑΣΘ βρέθηκε με τα 243 λεωφορεία των μετόχων που απετέλεσαν και το βασικό τότε πυρήνα αναπτύξεων του οργανισμού." Δηλαδή ούτε στην αρχή της λειτουργίας του να ήμασταν και μάλιστα με πληθυσμό 1.000.000 κατοίκων. Υπάρχει δε και αφιέρωμα "σύγκριση με την... Ευρώπη" στο οποίο οι υπεύθυνοι της έκδοσης, δηλαδή η τότε διοίκηση του οργανισμού, καταλήγει στο συμπέρασμα "ότι μας απάντησαν 37 πόλεις της Ευρώπης ότι οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύσεως των αστικών συγκοινωνιών ανεξάρτητα από τη μορφή που έχουν -δημόσιες, δημοτικές, μικτές κλπ- εμφανίζουν ιδιαίτερα μεγάλο, γενικά, παθητικό καλύπτουν δε το έλλειμμα τους από επιδοτήσεις". 

Μάλλον κάποια πράγματα, αριθμός λεωφορείων και ανάγκη επιδότησης, δεν αλλάζουν.

Μ.Α.Κ.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία