"Rebranding Greece": Σήμερα η παρουσίαση της τουριστικής καμπάνιας της Ελλάδας
04/06/2020 09:35
04/06/2020 09:35
Τη νέα φιλόδοξη τουριστική καμπάνια αναμένεται να παρουσιάσει σήμερα στς 20:00 ο επικεφαλής του Rebranding Greece, Στιβ Βρανάκης. Το στοίχημα του τουρισμού αγωνίζεται να κερδίσει η κυβέρνηση, καθώς οι επιδόσεις της χώρας στον συγκεκριμένο τομέα συνδέονται ευθέως με τη γενικότερη πορεία της Οικονομίας το δεύτερο εξάμηνο του 2020, που δεν αποκλείεται να επιδράσει με τρόπο καθοριστικό και στις επικείμενες πολιτικές εξελίξεις.
Στο πλαίσιο αυτό, το Μέγαρο Μαξίμου δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην σημερινή εκδήλωση στον θερινό κινηματογράφο της Αίγλης, όπου ο επικεφαλής του Rebranding Greece, Στιβ Βρανάκης, αναμένεται να παρουσιάσει τη φιλόδοξη τουριστική καμπάνια για τη διεκδίκηση από τη χώρα μας ενός μεγαλύτερου κομματιού από μία μικρότερη πίτα. Την εκδήλωση πέραν του αρμοδίου Υπουργού, Χάρη Θεοχάρη, θα χαιρετίσει ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος, είναι σαφές και από την προ ημερών συνέντευξη, που παραχώρησε στην τηλεόραση της Γερμανικής Bild θα πρωταγωνιστήσει στη διεθνή εκστρατεία της χώρας.
Η φετινή καμπάνια θα προβάλει την επιτυχή αντιμετώπιση της πανδημίας, θα αναδεικνύει την Ελλάδα ως υγειονομικά ασφαλή προορισμό και βέβαια θα θυμίζει την ξεχωριστή ομορφιά των ελληνικών νησιών. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο Στιβ Βρανάκης θα παρουσιάσει την στρατηγική στην οποία βασίστηκε η φετινή καμπάνια και η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, θα μιλήσει για τη φιλοσοφία της καμπάνιας και τη συνεργασία του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα.
«Restart Tourism» και «Visit Greece» είναι δύο από τις χαρακτηριστικές αναφορές – σφραγίδα της καμπάνιας, ενώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται και η προβολή ολιγόλεπτου βίντεο, το οποίο θα αναδεικνύει κωδικοποιημένα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του εγχώριου τουριστικού προϊόντος με έμφαση στην ελληνική υπεροχή στο επίπεδο της υγειονομικής ασφάλειας έναντι των γειτόνων της. Εξάλλου, έως τα μέσα της ερχόμενης εβδομάδος η κυβέρνηση αναμένεται να έχει δημοσιοποιήσει τα υγειονομικά πρωτόκολλα σε ό,τι αφορά στα νησιά, τα οποία από τις 15 Ιουνίου και εντεύθεν θα είναι έτοιμα να δεχθούν αλλοδαπούς τουρίστες.
Βάσει του μέχρι τώρα σχεδιασμού, προκρίνεται από το Υπουργείο Υγείας και το Μέγαρο Μαξίμου η ενιαία αντιμετώπιση της υγειονομικής κατάστασης όλων των νησιών, ενώ κορυφώνεται η διαδικασία θωράκισης των υγειονομικών δομών τόσο ποιοτικά όσο και σε ιατρο – νοσηλευτικό προσωπικό. Έχουν ήδη, κατά πληροφορίες, γίνει προσομοιώσεις για τις απαιτούμενες ενέργειες, που θα ακολουθήσουν τον εντοπισμού κρούσματος κορονοϊού αλλά και για τα κριτήρια, βάσει των οποίων θα αποφασιστεί είτε η καραντίνα, είτε η διακομιδή ασθενούς από νησί σε νοσοκομείο μεγάλου αστικού κέντρου της ηπειρωτικής χώρας.
04/06/2020 13:46
Τη νέα φιλόδοξη τουριστική καμπάνια αναμένεται να παρουσιάσει σήμερα στς 20:00 ο επικεφαλής του Rebranding Greece, Στιβ Βρανάκης. Το στοίχημα του τουρισμού αγωνίζεται να κερδίσει η κυβέρνηση, καθώς οι επιδόσεις της χώρας στον συγκεκριμένο τομέα συνδέονται ευθέως με τη γενικότερη πορεία της Οικονομίας το δεύτερο εξάμηνο του 2020, που δεν αποκλείεται να επιδράσει με τρόπο καθοριστικό και στις επικείμενες πολιτικές εξελίξεις.
Στο πλαίσιο αυτό, το Μέγαρο Μαξίμου δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην σημερινή εκδήλωση στον θερινό κινηματογράφο της Αίγλης, όπου ο επικεφαλής του Rebranding Greece, Στιβ Βρανάκης, αναμένεται να παρουσιάσει τη φιλόδοξη τουριστική καμπάνια για τη διεκδίκηση από τη χώρα μας ενός μεγαλύτερου κομματιού από μία μικρότερη πίτα. Την εκδήλωση πέραν του αρμοδίου Υπουργού, Χάρη Θεοχάρη, θα χαιρετίσει ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος, είναι σαφές και από την προ ημερών συνέντευξη, που παραχώρησε στην τηλεόραση της Γερμανικής Bild θα πρωταγωνιστήσει στη διεθνή εκστρατεία της χώρας.
Η φετινή καμπάνια θα προβάλει την επιτυχή αντιμετώπιση της πανδημίας, θα αναδεικνύει την Ελλάδα ως υγειονομικά ασφαλή προορισμό και βέβαια θα θυμίζει την ξεχωριστή ομορφιά των ελληνικών νησιών. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο Στιβ Βρανάκης θα παρουσιάσει την στρατηγική στην οποία βασίστηκε η φετινή καμπάνια και η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, θα μιλήσει για τη φιλοσοφία της καμπάνιας και τη συνεργασία του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα.
«Restart Tourism» και «Visit Greece» είναι δύο από τις χαρακτηριστικές αναφορές – σφραγίδα της καμπάνιας, ενώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται και η προβολή ολιγόλεπτου βίντεο, το οποίο θα αναδεικνύει κωδικοποιημένα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του εγχώριου τουριστικού προϊόντος με έμφαση στην ελληνική υπεροχή στο επίπεδο της υγειονομικής ασφάλειας έναντι των γειτόνων της. Εξάλλου, έως τα μέσα της ερχόμενης εβδομάδος η κυβέρνηση αναμένεται να έχει δημοσιοποιήσει τα υγειονομικά πρωτόκολλα σε ό,τι αφορά στα νησιά, τα οποία από τις 15 Ιουνίου και εντεύθεν θα είναι έτοιμα να δεχθούν αλλοδαπούς τουρίστες.
Βάσει του μέχρι τώρα σχεδιασμού, προκρίνεται από το Υπουργείο Υγείας και το Μέγαρο Μαξίμου η ενιαία αντιμετώπιση της υγειονομικής κατάστασης όλων των νησιών, ενώ κορυφώνεται η διαδικασία θωράκισης των υγειονομικών δομών τόσο ποιοτικά όσο και σε ιατρο – νοσηλευτικό προσωπικό. Έχουν ήδη, κατά πληροφορίες, γίνει προσομοιώσεις για τις απαιτούμενες ενέργειες, που θα ακολουθήσουν τον εντοπισμού κρούσματος κορονοϊού αλλά και για τα κριτήρια, βάσει των οποίων θα αποφασιστεί είτε η καραντίνα, είτε η διακομιδή ασθενούς από νησί σε νοσοκομείο μεγάλου αστικού κέντρου της ηπειρωτικής χώρας.
ΣΧΟΛΙΑ