ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Πυροσβεστικά οχήματα τελευταίας τεχνολογίας στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" (βίντεο, φωτ.)

Παρουσίαση των πέντε νέων οχημάτων που θα ενισχύσουν τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια πραγματοποίησε η Fraport στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης

 22/08/2019 12:49

Πυροσβεστικά οχήματα τελευταίας τεχνολογίας στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" (βίντεο, φωτ.)

Σοφία Χριστοφορίδου

Με πέντε νέα πυροσβεστικά οχήματα τελευταίας τεχνολογίας, κόστους 700.000 ευρώ το κάθε ένα, ενισχύονται τα 14 αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport Greece.

Επενδύουμε χρήματα και χρόνο για την προμήθεια σύγχρονου εξοπλισμού και την εκπαίδευση των πυροσβεστών, ώστε τα αεροδρόμιά μας να είναι ασφαλή τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Alexander Zinel, σημειώνοντας ότι η πυρασφάλεια είναι σημαντικός παράγοντας τον οποίον εξετάζουν οι αεροπορικές εταιρείες πριν επιλέξουν αεροδρόμιο.

«Αυτή τη στιγμή έχουμε ό,τι πιο σύγχρονο σε πυροσβεστικά οχήματα αεροδρομίων» τόνισε από την πλευρά του ο chief operating officer της εταιρείας Ηλίας Μαραγκάκης. Όπως είπε, πρόκειται για όχημα υψηλών επιδόσεων, που ζυγίζει 35 τόνους, φτάνει ταχύτητα 80 χλμ σε λιγότερο από 27 δευτερόλεπτα, και με αυτή την ταχύτητα μπορεί να κινείται και σε στροφές, ενώ διανύει τα 4 χλμ του διαδρόμου του αεροδρομίου «Μακεδονία» σε λιγότερο από 3 λεπτά.

Μπορεί να ρίξει επτά τόνους νερού σε 90 δευτερόλεπτα και όπως λένε οι πυροσβέστες χαριτολογώντας, το πρόβλημα δεν είναι η κατάσβεση της φωτιάς αλλά η… πλημμύρα που θα προκληθεί. Με τον εξοπλισμό του πυροσβεστικού αυτού οχήματος ασκούνται τόσο ισχυρές πιέσεις τόνος στα μεταλλικά υλικά του αεροσκάφους που «κόβονται σαν βούτυρο» όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπεύθυνος πυρασφάλειας της Fraport Greece Αντώνης Παναγιωτάκης. Το κρουστικό τρυπάνι του οχήματος μπορεί να κόψει το μέταλλο της ατράκτου χωρίς δημιουργία σπινθήρων, ενώ το νερό υψηλής πίεσης ρίχνει τη θερμοκρασία στην καμπίνα και η «ομίχλη» δημιουργεί συνθήκες στέρησης οξυγόνου, ώστε η φωτιά να σβήνει ακόμα και αν οι πυροσβέστες επιχειρούν και εξωτερικά της ατράκτου.

Αυτή τη στιγμή πυροσβέστες από τη Ζάκυνθο, την Κω, την Κέρκυρα και της Ρόδου εκπαιδεύονται στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να χειρίζονται τα αντίστοιχα οχήματα που θα εγκατασταθούν στα τέσσερα αεροδρόμια.

Η εταιρεία προμηθεύτηκε πέρσι δέκα νέα πυροσβεστικά οχήματα τύπου buffalo ενώ το 2020 η ανανέωση του στόλου θα ολοκληρωθεί με επτά νέα οχήματα. Μέχρι στιγμής έχουν αντικατασταθεί δύο από τα πέντε πυροσβεστικά οχήματα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», ενώ εντός του 2020 θα έχει κατασκευαστεί και ο νέος πυροσβεστικός σταθμός. Σημειωτέον ότι στο «Μακεδονία» υπηρετούν 46 πυροσβέστες της πυροσβεστικής υπηρεσίας που όμως μισθοδοτούνται από τη Fraport Greece.

Παρακολουθήστε δηλώσεις του chief operating officer της Fraport Ηλία Μαραγκάκη και του CEO της Fraport Greece Αλεξάντερ Ζίνελ.

aerodromio-makedonia-fraport-pyrosvestrika2.jpg

Η διοικητική ομάδα της Fraport με τους υπεύθυνους ασφαλείας του αεροδρομίου "Μακεδονία"

Με πέντε νέα πυροσβεστικά οχήματα τελευταίας τεχνολογίας, κόστους 700.000 ευρώ το κάθε ένα, ενισχύονται τα 14 αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport Greece.

Επενδύουμε χρήματα και χρόνο για την προμήθεια σύγχρονου εξοπλισμού και την εκπαίδευση των πυροσβεστών, ώστε τα αεροδρόμιά μας να είναι ασφαλή τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Alexander Zinel, σημειώνοντας ότι η πυρασφάλεια είναι σημαντικός παράγοντας τον οποίον εξετάζουν οι αεροπορικές εταιρείες πριν επιλέξουν αεροδρόμιο.

«Αυτή τη στιγμή έχουμε ό,τι πιο σύγχρονο σε πυροσβεστικά οχήματα αεροδρομίων» τόνισε από την πλευρά του ο chief operating officer της εταιρείας Ηλίας Μαραγκάκης. Όπως είπε, πρόκειται για όχημα υψηλών επιδόσεων, που ζυγίζει 35 τόνους, φτάνει ταχύτητα 80 χλμ σε λιγότερο από 27 δευτερόλεπτα, και με αυτή την ταχύτητα μπορεί να κινείται και σε στροφές, ενώ διανύει τα 4 χλμ του διαδρόμου του αεροδρομίου «Μακεδονία» σε λιγότερο από 3 λεπτά.

Μπορεί να ρίξει επτά τόνους νερού σε 90 δευτερόλεπτα και όπως λένε οι πυροσβέστες χαριτολογώντας, το πρόβλημα δεν είναι η κατάσβεση της φωτιάς αλλά η… πλημμύρα που θα προκληθεί. Με τον εξοπλισμό του πυροσβεστικού αυτού οχήματος ασκούνται τόσο ισχυρές πιέσεις τόνος στα μεταλλικά υλικά του αεροσκάφους που «κόβονται σαν βούτυρο» όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπεύθυνος πυρασφάλειας της Fraport Greece Αντώνης Παναγιωτάκης. Το κρουστικό τρυπάνι του οχήματος μπορεί να κόψει το μέταλλο της ατράκτου χωρίς δημιουργία σπινθήρων, ενώ το νερό υψηλής πίεσης ρίχνει τη θερμοκρασία στην καμπίνα και η «ομίχλη» δημιουργεί συνθήκες στέρησης οξυγόνου, ώστε η φωτιά να σβήνει ακόμα και αν οι πυροσβέστες επιχειρούν και εξωτερικά της ατράκτου.

Αυτή τη στιγμή πυροσβέστες από τη Ζάκυνθο, την Κω, την Κέρκυρα και της Ρόδου εκπαιδεύονται στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να χειρίζονται τα αντίστοιχα οχήματα που θα εγκατασταθούν στα τέσσερα αεροδρόμια.

Η εταιρεία προμηθεύτηκε πέρσι δέκα νέα πυροσβεστικά οχήματα τύπου buffalo ενώ το 2020 η ανανέωση του στόλου θα ολοκληρωθεί με επτά νέα οχήματα. Μέχρι στιγμής έχουν αντικατασταθεί δύο από τα πέντε πυροσβεστικά οχήματα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», ενώ εντός του 2020 θα έχει κατασκευαστεί και ο νέος πυροσβεστικός σταθμός. Σημειωτέον ότι στο «Μακεδονία» υπηρετούν 46 πυροσβέστες της πυροσβεστικής υπηρεσίας που όμως μισθοδοτούνται από τη Fraport Greece.

Παρακολουθήστε δηλώσεις του chief operating officer της Fraport Ηλία Μαραγκάκη και του CEO της Fraport Greece Αλεξάντερ Ζίνελ.

aerodromio-makedonia-fraport-pyrosvestrika2.jpg

Η διοικητική ομάδα της Fraport με τους υπεύθυνους ασφαλείας του αεροδρομίου "Μακεδονία"

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία