ΠΑΙΔΕΙΑ

"Ψυχική Ανθεκτικότητα Παιδιών και Εφήβων", webinar την Κυριακή 21.3.2021 και ώρα 19:00

Με τη διακεκριμένη ομιλήτρια Ελευθερία Γωνίδα, καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας και Ανθρώπινης Ανάπτυξης στο Τμήμα Ψυχολογίας του Α.Π.Θ.

 19/03/2021 13:04

"Ψυχική Ανθεκτικότητα Παιδιών και Εφήβων", webinar την Κυριακή 21.3.2021 και ώρα 19:00

Βρισκόμαστε στο μάτι του κυκλώνα μιας δυστοπικής συγκυρίας που τείνει να ανατρέψει τα πάντα, που γεννά ανασφάλεια και προβληματίζει την ανθρωπότητα με τις αντιφάσεις και τις αντιξοότητές της καθώς δοκιμάζει τις αντοχές και τις σχέσεις των ανθρώπων. Καλούμαστε πρώτα απ’ όλα να σταθούμε οι ίδιοι όρθιοι με εγρήγορση και σοφία μπροστά στα σημεία των καιρών και, συνάμα, οι γονείς να στηρίξουμε τα παιδιά μας, οι διδάσκοντες τους μαθητές μας και, βέβαια, ο ένας τον άλλο. Κι αν, όπως έγραψε εύστοχα ο Σαίξπηρ, «σοφός είναι ο πατέρας που γνωρίζει το ίδιο του το παιδί», καλούμαστε με σύνεση και ψυχραιμία να αφουγκραστούμε με προσοχή τους εφήβους, να σταθούμε δίπλα τους -όχι μπροστά τους- και να απαλύνουμε την αγωνία τους, τις φοβίες τους δίνοντας πειστικές λύσεις και απαντήσεις σε προβλήματα και ερωτήματα που ταλανίζουν τη νεότητα «των ελεύθερων πολιορκημένων» στα χρονικά του εγκλεισμού και της πανδημίας.

Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους μαθητές και τους γονείς, τα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ στήριξαν όλο αυτό το διάστημα με συνέπεια την εκπαιδευτική διαδικασία συγκεράζοντας αρμονικά την τεχνολογία αιχμής με το γνωστικό υπόβαθρο και την πεφροντισμένη διδασκαλία. Εκπαίδευση χωρίς ψυχή, όμως, είναι ελλιπής εκπαίδευση. Η ενθάρρυνση, η στήριξη των μαθητών, το έμπρακτο ενδιαφέρον για τον νέο που κλυδωνίζεται καθημερινά μπροστά σε μία άψυχη οθόνη είναι η δεύτερη κονίστρα, στην οποία οι διδάσκοντες καλούνται να νικήσουν. Εδώ έγκειται η αναγκαιότητα του συγκεκριμένου webinar με τη διακεκριμένη ομιλήτρια, κα Γωνίδα Ελευθερία, καθηγήτρια της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας και Ανθρώπινης Ανάπτυξης στο Τμήμα Ψυχολογίας του Α.Π.Θ.

Τη διάλεξη προσκαλούνται να παρακολουθήσουν γονείς, μαθητές και καθηγητές κάνοντας χρήση του ψηφιακού συστήματος e-learning που χρησιμοποιούν τα φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ για το καθημερινό εκπαιδευτικό τους έργο. Η εκδήλωση θα είναι ανοικτή και στο ευρύ κοινό, προσβάσιμη μέσω των οδηγιών που θα αναρτηθούν στα κοινωνικά δίκτυα και στο διαδικτυακό ιστότοπο www.baharakis.gr προκειμένου η αξιακή προσφορά της να εξακτινωθεί στην ευρεία κοινωνική και εκπαιδευτική κοινότητα.

"Ψυχική Ανθεκτικότητα Παιδιών και Εφήβων" webinar την Κυριακή 21.3.2021 και ώρα 19:00

Πρόγραμμα εκδήλωσης

·Εναρκτήριος χαιρετισμός.

·Διάλεξη καθηγήτριας Ψυχολογίας ΑΠΘ Γωνίδα Ελευθερίας.

Περίληψη ομιλίας: Τα παιδιά και οι έφηβοι, καθώς και η οικογένεια και το σχολείο, καλούνται σήμερα να αντεπεξέλθουν στις συνεχώς μεταβαλλόμενες κοινωνικές συνθήκες και τις αυξημένες προκλήσεις των καιρών. Η διαδικασία αποτελεσματικής ανταπόκρισης σε συνθήκες υψηλών απαιτήσεων, άγχους και αντιξοότητας ονομάζεται ‘ψυχική ανθεκτικότητα’. Στην ομιλία θα συζητηθούν θέματα που αφορούν τους προστατευτικούς παράγοντες και τους παράγοντες κινδύνου για την ανάπτυξη της ψυχικής ανθεκτικότητας παιδιών και εφήβων και θα δοθεί έμφαση στο ρόλο της οικογένειας και του σχολείου ως πλαίσιων ενδυνάμωσης της ψυχικής τους ανθεκτικότητας. Η διάλεξη κλείνει με αναφορά στην τρέχουσα κατάσταση της πανδημίας και τη στήριξη των εφήβων για αποτελεσματική ανταπόκριση.

·Διάδραση της ομιλήτριας με τους συμμετέχοντες μέσω ερωτήσεων & απαντήσεων.

Βρισκόμαστε στο μάτι του κυκλώνα μιας δυστοπικής συγκυρίας που τείνει να ανατρέψει τα πάντα, που γεννά ανασφάλεια και προβληματίζει την ανθρωπότητα με τις αντιφάσεις και τις αντιξοότητές της καθώς δοκιμάζει τις αντοχές και τις σχέσεις των ανθρώπων. Καλούμαστε πρώτα απ’ όλα να σταθούμε οι ίδιοι όρθιοι με εγρήγορση και σοφία μπροστά στα σημεία των καιρών και, συνάμα, οι γονείς να στηρίξουμε τα παιδιά μας, οι διδάσκοντες τους μαθητές μας και, βέβαια, ο ένας τον άλλο. Κι αν, όπως έγραψε εύστοχα ο Σαίξπηρ, «σοφός είναι ο πατέρας που γνωρίζει το ίδιο του το παιδί», καλούμαστε με σύνεση και ψυχραιμία να αφουγκραστούμε με προσοχή τους εφήβους, να σταθούμε δίπλα τους -όχι μπροστά τους- και να απαλύνουμε την αγωνία τους, τις φοβίες τους δίνοντας πειστικές λύσεις και απαντήσεις σε προβλήματα και ερωτήματα που ταλανίζουν τη νεότητα «των ελεύθερων πολιορκημένων» στα χρονικά του εγκλεισμού και της πανδημίας.

Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους μαθητές και τους γονείς, τα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ στήριξαν όλο αυτό το διάστημα με συνέπεια την εκπαιδευτική διαδικασία συγκεράζοντας αρμονικά την τεχνολογία αιχμής με το γνωστικό υπόβαθρο και την πεφροντισμένη διδασκαλία. Εκπαίδευση χωρίς ψυχή, όμως, είναι ελλιπής εκπαίδευση. Η ενθάρρυνση, η στήριξη των μαθητών, το έμπρακτο ενδιαφέρον για τον νέο που κλυδωνίζεται καθημερινά μπροστά σε μία άψυχη οθόνη είναι η δεύτερη κονίστρα, στην οποία οι διδάσκοντες καλούνται να νικήσουν. Εδώ έγκειται η αναγκαιότητα του συγκεκριμένου webinar με τη διακεκριμένη ομιλήτρια, κα Γωνίδα Ελευθερία, καθηγήτρια της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας και Ανθρώπινης Ανάπτυξης στο Τμήμα Ψυχολογίας του Α.Π.Θ.

Τη διάλεξη προσκαλούνται να παρακολουθήσουν γονείς, μαθητές και καθηγητές κάνοντας χρήση του ψηφιακού συστήματος e-learning που χρησιμοποιούν τα φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ για το καθημερινό εκπαιδευτικό τους έργο. Η εκδήλωση θα είναι ανοικτή και στο ευρύ κοινό, προσβάσιμη μέσω των οδηγιών που θα αναρτηθούν στα κοινωνικά δίκτυα και στο διαδικτυακό ιστότοπο www.baharakis.gr προκειμένου η αξιακή προσφορά της να εξακτινωθεί στην ευρεία κοινωνική και εκπαιδευτική κοινότητα.

"Ψυχική Ανθεκτικότητα Παιδιών και Εφήβων" webinar την Κυριακή 21.3.2021 και ώρα 19:00

Πρόγραμμα εκδήλωσης

·Εναρκτήριος χαιρετισμός.

·Διάλεξη καθηγήτριας Ψυχολογίας ΑΠΘ Γωνίδα Ελευθερίας.

Περίληψη ομιλίας: Τα παιδιά και οι έφηβοι, καθώς και η οικογένεια και το σχολείο, καλούνται σήμερα να αντεπεξέλθουν στις συνεχώς μεταβαλλόμενες κοινωνικές συνθήκες και τις αυξημένες προκλήσεις των καιρών. Η διαδικασία αποτελεσματικής ανταπόκρισης σε συνθήκες υψηλών απαιτήσεων, άγχους και αντιξοότητας ονομάζεται ‘ψυχική ανθεκτικότητα’. Στην ομιλία θα συζητηθούν θέματα που αφορούν τους προστατευτικούς παράγοντες και τους παράγοντες κινδύνου για την ανάπτυξη της ψυχικής ανθεκτικότητας παιδιών και εφήβων και θα δοθεί έμφαση στο ρόλο της οικογένειας και του σχολείου ως πλαίσιων ενδυνάμωσης της ψυχικής τους ανθεκτικότητας. Η διάλεξη κλείνει με αναφορά στην τρέχουσα κατάσταση της πανδημίας και τη στήριξη των εφήβων για αποτελεσματική ανταπόκριση.

·Διάδραση της ομιλήτριας με τους συμμετέχοντες μέσω ερωτήσεων & απαντήσεων.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία