ΥΓΕΙΑ - ΟΜΟΡΦΙΑ

Πώς να γυμναστείτε όταν πάσχετε από αιμορροΐδες

Η γυμναστική είναι σύμμαχος απέναντι στις αιμορροΐδες, αρκεί η επιλογή της να γίνει σωστά και να μην ασκείται πίεση στην περιοχή του πρωκτού

 03/10/2019 15:58

Πώς να γυμναστείτε όταν πάσχετε από αιμορροΐδες

Οι ασθενείς που πάσχουν από αιμορροΐδες δεν μπορούν να μείνουν καθιστοί για πολλή ώρα, γεγονός που επηρεάζει και την γυμναστική που θα επιλέξουν. Άλλωστε έχει αποδειχθεί ότι τα αιμοφόρα αγγεία στην περιοχή του πρωκτού θα πρέπει να λαμβάνουν τη μικρότερη δυνατή πίεση, ώστε το αίμα να κυκλοφορεί άνετα, μειώνοντας τον πόνο. Σε κάθε περίπτωση η γυμναστική είναι ο σύμμαχος απέναντι στις αιμορροΐδες!

Η ακατάλληλη γυμναστική

Γυμναστική με βάρη: Τα βάρη αποτελούν ίσως τη χειρότερη επιλογή, αφού απαιτούν τεράστια προσπάθεια. Η πίεση που ασκείται στην περιοχή είναι μεγάλη, με αποτέλεσμα το οίδημα και ο πόνος να επιδεινώνονται.

Έντονο τρέξιμο: Οι έντονοι κραδασμοί θα πρέπει να αποφεύγονται για τους ασθενείς με αιμορροϊδοπάθεια. Για το λόγο αυτό, το τρέξιμο δε θα πρέπει να αποτελεί επιλογή εκγύμνασης.

Ποδηλασία: Το ποδήλατο είναι μία αμιγώς καθιστική γυμναστική. Ακόμα και αν πρόκειται για στατικό ποδήλατο, η τριβή που ασκείται θα ερεθίσει ακόμα περισσότερο την πάσχουσα περιοχή και θα χειροτερέψει τον πόνο.

Κωπηλασία: Και η κωπηλασία είναι τρόπος άθλησης όπου απαιτείται ο αθλητής να κάθεται για αρκετή ώρα, ενώ παράλληλα θα ασκεί έντονη δύναμη με τον κορμό του σώματος. Έτσι οι αιμορροΐδες επιδεινώνονται και ο πόνος χειροτερεύει.

Η κατάλληλη γυμναστική

Κολύμβηση: Αποτελεί την ιδανικότερη επιλογή, αφού η περιοχή του πρωκτού δεν επηρεάζεται καθόλου, ενώ παράλληλα επιτρέπει την άνετη κυκλοφορία του αίματος σε όλο το σώμα, αλλά και στην επίμαχη περιοχή.

Χορός: Όταν χορεύουμε, τονώνονται οι μύες, ενώ παράλληλα τονώνεται η κυκλοφορία του αίματος, ανακουφίζοντας την ενόχληση από τις αιμορροΐδες.

Jogging/Ελαφρύ περπάτημα: Με λίγη προσοχή, ένα ελαφρύ περπάτημα χωρίς έντονους κραδασμούς και αυξομειώσεις ταχύτητας μπορεί να σας γυμνάσει και ταυτόχρονα να χαλαρώσει το αίσθημα πόνου στην περιοχή των αιμορροΐδων.

Να συμβουλεύεστε πάντα τον ιατρό σας πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε μορφή εκγύμνασης, αλλά και εάν παρατηρήσετε περαιτέρω ενόχληση. Η εξειδικευμένη ομάδα του Proctology Center και ο Χειρουργός Αναστάσιος Παπαδόπουλος μπορούν να σας κατευθύνουν στην αντιμετώπιση των αιμορροΐδων με τον καταλληλότερο τρόπο.

Ο Δρ Αναστάσιος Παπαδόπουλος είναι γενικός χειρουργός

και διαθέτει πολυετή εμπειρία και εξειδίκευση στις Ορθοπρωκτικές παθήσεις,

στην Ογκολογική Χειρουργική Μαστού,

καθώς και στις παθήσεις του Θυρεοειδούς.

doc-01.jpg












Δρ Αναστάσιος Παπαδόπουλος

Γενικός Χειρουργός, MD, PHD

Τσιμισκή 38, Θεσσαλονίκη

Τηλ: 2310 220646

Κιν: 6974 31 99 42

www.proctologycenter.gr

Οι ασθενείς που πάσχουν από αιμορροΐδες δεν μπορούν να μείνουν καθιστοί για πολλή ώρα, γεγονός που επηρεάζει και την γυμναστική που θα επιλέξουν. Άλλωστε έχει αποδειχθεί ότι τα αιμοφόρα αγγεία στην περιοχή του πρωκτού θα πρέπει να λαμβάνουν τη μικρότερη δυνατή πίεση, ώστε το αίμα να κυκλοφορεί άνετα, μειώνοντας τον πόνο. Σε κάθε περίπτωση η γυμναστική είναι ο σύμμαχος απέναντι στις αιμορροΐδες!

Η ακατάλληλη γυμναστική

Γυμναστική με βάρη: Τα βάρη αποτελούν ίσως τη χειρότερη επιλογή, αφού απαιτούν τεράστια προσπάθεια. Η πίεση που ασκείται στην περιοχή είναι μεγάλη, με αποτέλεσμα το οίδημα και ο πόνος να επιδεινώνονται.

Έντονο τρέξιμο: Οι έντονοι κραδασμοί θα πρέπει να αποφεύγονται για τους ασθενείς με αιμορροϊδοπάθεια. Για το λόγο αυτό, το τρέξιμο δε θα πρέπει να αποτελεί επιλογή εκγύμνασης.

Ποδηλασία: Το ποδήλατο είναι μία αμιγώς καθιστική γυμναστική. Ακόμα και αν πρόκειται για στατικό ποδήλατο, η τριβή που ασκείται θα ερεθίσει ακόμα περισσότερο την πάσχουσα περιοχή και θα χειροτερέψει τον πόνο.

Κωπηλασία: Και η κωπηλασία είναι τρόπος άθλησης όπου απαιτείται ο αθλητής να κάθεται για αρκετή ώρα, ενώ παράλληλα θα ασκεί έντονη δύναμη με τον κορμό του σώματος. Έτσι οι αιμορροΐδες επιδεινώνονται και ο πόνος χειροτερεύει.

Η κατάλληλη γυμναστική

Κολύμβηση: Αποτελεί την ιδανικότερη επιλογή, αφού η περιοχή του πρωκτού δεν επηρεάζεται καθόλου, ενώ παράλληλα επιτρέπει την άνετη κυκλοφορία του αίματος σε όλο το σώμα, αλλά και στην επίμαχη περιοχή.

Χορός: Όταν χορεύουμε, τονώνονται οι μύες, ενώ παράλληλα τονώνεται η κυκλοφορία του αίματος, ανακουφίζοντας την ενόχληση από τις αιμορροΐδες.

Jogging/Ελαφρύ περπάτημα: Με λίγη προσοχή, ένα ελαφρύ περπάτημα χωρίς έντονους κραδασμούς και αυξομειώσεις ταχύτητας μπορεί να σας γυμνάσει και ταυτόχρονα να χαλαρώσει το αίσθημα πόνου στην περιοχή των αιμορροΐδων.

Να συμβουλεύεστε πάντα τον ιατρό σας πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε μορφή εκγύμνασης, αλλά και εάν παρατηρήσετε περαιτέρω ενόχληση. Η εξειδικευμένη ομάδα του Proctology Center και ο Χειρουργός Αναστάσιος Παπαδόπουλος μπορούν να σας κατευθύνουν στην αντιμετώπιση των αιμορροΐδων με τον καταλληλότερο τρόπο.

Ο Δρ Αναστάσιος Παπαδόπουλος είναι γενικός χειρουργός

και διαθέτει πολυετή εμπειρία και εξειδίκευση στις Ορθοπρωκτικές παθήσεις,

στην Ογκολογική Χειρουργική Μαστού,

καθώς και στις παθήσεις του Θυρεοειδούς.

doc-01.jpg












Δρ Αναστάσιος Παπαδόπουλος

Γενικός Χειρουργός, MD, PHD

Τσιμισκή 38, Θεσσαλονίκη

Τηλ: 2310 220646

Κιν: 6974 31 99 42

www.proctologycenter.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Επιλέξτε Κατηγορία